Skocz do zawartości

[E31] 850ci Manual Hubert


hubert_96

Rekomendowane odpowiedzi

No i nastąpił ten dzień odbioru, wszystko lala, Kamil stanął na wysokości zadania, przyjeżdżam po odbiór i po około 20km skrzynia zaczęła tak nawalać, że bałem się, że się zaraz rozleci więc zawróciłem. I tu najgorsza chwila, przez tamtego gamonia dokręcając tak wszystko mocno coś się rozleciało w skrzyni. No dramat nie dość, że tych skrzyń nie ma a jak są to kosztują chore pieniądze, szybki telefon do ASO no i jest skrzynia w dosyć fajnej kasie jak na ASO bo jest to około 15k brutto z tego co pamiętam i już byłem zdecydowany ale trzeba oddać swoją skrzynię i to już nie bardzo mi się podobało. Wychodzi na to, że człowiek z ulicy wykładając siano na stół nie może kupić sobie od tak skrzyni do E31 manuala i dlatego w używce te skrzynie potrafią kosztować nawet i 20k.

 

Załamka powiedziałem, że nie odbieram tego samochodu nawet nie chcę na niego patrzeć. Po miesiącu dzwoni Kamil i mówi, że jest firma co robi te skrzynie w Anglii, wstępne koszta zostały poznane. Temat z Angolami dogadamy i wysłaliśmy skrzynię, właśnie dostałem odpowiedź, że w przyszłym tygodniu będziemy już ją montować... mam nadzieję, że będzie to już koniec bo tak naprawdę chciałem sobie troszkę podszykować auto a wyszło, że mam nową skrzynię, nowy silnik a teraz do tego jeszcze auto jedzie ponownie do lakiernika, tylko już do tego co lakierował mi M5. Jedynym plusem będzie to, że będę miał nowe auto. :razz:

 

A jak już zaczęliśmy się bawić to ciągne to do końca i taki sposobem pod wpływem emocji zakupiłem sobie cały kompletny nowy pakiec CSI z ASO. Lusterka, dokładka przód i tył oraz wiele plastików, które służą do przymocowania. Najważniejsze były dla mnie lusterka, bo wiem, że wychodzą raz na parę lat a ich koszt też nie jest mały bo coś w granicach 2k za jedno.

I w tym momencie musimy trochę zwolnić bo zmierzamy już ku złożeniu skrzyni i wstawienia auta do lakiernika ;)

70915601_1310354819124264_4412865385225781248_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, dyziux666x napisał:

Ja pi***ole co tu się dzieje to głowa mała  :D szacun za to że masz takie możliwości robienia aut !

Staram się wykorzystać to maksymalnie aby doprowadzić te auta do stanu fabrycznego, do tego wpadły też nowe uszczelki we wnętrzu jakie tylko były dostępne w ASO oraz wszelkiego rodzaju zaślepki, których niestety mi brakowało.

 

Trzeba brać póki jest nawet niech leży bo zaczyna się robić problem z częściami do tego modelu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, lapka666 napisał:

Boże jakie koszta. Ciekawie się tego slucha i czyta ale dla mnie to jakaś abstrakcja. 

I tak i nie najważniejszym elementem tej układanki było kupno auta kiedy było w dołku i finalnie nie wyjdzie to aż tak horrendalna kwota, auto kupiłem w 2015 roku i wtedy te auta były za śmieszne pieniądze, pewnych rzeczy dało się uniknąć a pewnych po jakimś czasie nie i musiałbym tak je zrobić, patrząc na kwoty za które sprzedają sie odrestaurowane E31 w manualu to już niektóre egzemplarze sięgają 200k a tym bardziej, że moja jest z Vinu do tego europa i z przyzwoitym przebiegiem bo około 170k, ja nigdy do tej kwoty się nawet nie zbliże chyba, że będę co roku je lakierował. Najważniejsze, że trzeba gdzieś lokować gotówkę bo w tym momencie ten pieniądz jest g*wno wart. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...