Skocz do zawartości

[E39] Flaku - 530iA


Flakuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat o tym aucie planowałem założyć przed samym GF21 jednak przez natłok obowiązków się to nie udało :)

IMG-1067.jpg
zdjęcia serwer

Na początek trochę historii skąd, po co i dlaczego. Samochód kupiony jakoś we wrześniu 2017, głównie do robienia tras do niemiec/holandii, miał być pojemny i wygodny więc padło na serię 5. Poszukiwania zaczęły się głównie od olx, następnie fb i tam dostrzegłem złotego rodzynka częściowo już zmodyfikowanego. Trafiła się wersja exclusive, w pełnej elektryce z komfortami grzanymi, nawigacją 16:9, fotochromami, xenonem automatycznym, ogólnie bogate wyposażenie, w kolorze kalahari beige (481) który wg moich doświadczeń był możliwy tylko z tą wersją wyposażenia. Poprzedni właściciel dołożył kompletny zewnętrzny m pakiet z hammanem (zderzak przód tył oraz listwy drzwiowe), wewnętrzne listwy m pakietowe oraz czarny sufit, z zewnątrz wtedy był styling 63, przód gwint supersport black edition, tył obnizone nivo, auto na początku prezentowało się w ten sposób

20170926-175713.jpg

20170923-154740.jpg

z biegiem czasu powychodziły różne kwiatki

- padła disa, wystarczył zestaw naprawczy z klapką

- podczas jazdy gasł prąd w całym aucie, winna była piroklema która miała słaby styk i nawet trzaśnięcie drzwiami doprowadzało do jej poluzowania

- regulatory w lampach się połamały, poszedłem za ciosem i już zrobiłem kompleksowo całe lampy, soczewki evox-r, wnętrza zrobione na shadow

- pixele w liczniku, wymieniłem taśmę

- woda na dywaniku z tyłu, dywan do wyciągnięcia i schnięcie przez prawie tydzień czasu w mieszkaniu, puścił klej na macie drzwi

- wypadanie zapłonu i jazda na 5 cylindrach, okazało się że winnym byl emulator wtrysków paliwowych (jest instalacja prinsa) który wystarczyło podmienić i działa bez zarzutu

- dołożenie camberów bo ścinało opony, mechanik przy wymianie grzał lagę gwintu, puściły uszczelnienia przez co nadawał się już gwint na regenerację, tymczasowo  auto miało seryjny zawias na przodzie

- znikał olej w sporych ilościach typu pół litra na 1000km, okazał się kwiatek z odmą która po prostu się rozpadła zanim ją wyciągnąłem...

 

trochę zdjęć z fckupów z pierwszego etapu posiadania bmw 

20171110-190633-Moment.jpg
20171109-195815.jpg
20171110-152733.jpg

20171117-203534.jpg
20171117-164716.jpg

20171101-141037.jpg

20180216-131645.jpg

20171103-152019.jpg
20171104-140406.jpg
20171104-162139-001.jpg
20171104-162144.jpg
20171104-162153.jpg
20171122-145224.jpg
20171103-150040.jpg
20171103-150043.jpg
20171103-150045.jpg
20171103-150054.jpg

received-1917497051607308.jpg
received-1917523444938002.jpg
received-1917549738268706.jpg

 

Po kilku miesiącach coś grzebałem przy drzwiach, poskładałem je i w dość krótkim czasie głośnik zaczął pierdzieć, diagnoza to na pewno się uszkodził więc czym prędzej kupiłem zestaw do poskładania nowego audio, doświadczenia nie mialem żadnego tylko trochę teori

20180118-155407.jpg

 

 

do tego były maty i zabrałem się do roboty, drzwi wzmocnione, wygłuszone dołożone radio z androidem w ten sposób autko sobie żyło jakiś czas.

20180206-190330.jpg
20180206-203339.jpg
20180124-121254.jpg
20180124-135442.jpg
20180124-142404.jpg
20180124-172924.jpg
20180125-111916.jpg
20180125-135916.jpg
20180125-150440.jpg
20180126-214752.jpg
20180204-154016.jpg
20180205-145431.jpg

z racji że audio w dalszym ciągu nie spełniało oczekiwań a jakość dzwięku była no... srednia... postanowiłem trochę zmodyfikować audio, wpadło radio 1 dinowe, dwa nowe wzmacniacze oraz subwoofer, zmodyfikowałem też przewody na te rasowe pod car audio czyli spawary 25mm2 elegancko zarobione w porty

rhdr.jpg
mde.jpg
dav.jpg
dav.jpg
dav.jpg
cof.jpg
dav.jpg

od razu uprzedzam pytania! radio w tamtym miejscu bykowi 190cm nie przeszkadza, więc jest elegancko a mamy zachowany oem wygląd deski

trochę zdjęć już autka 

received-437939510260768.jpg
received-1959413074082372.jpg
received-1959413077415705.jpg

już w tamtym okresie marzyły mi się skręcane rolki więc coś tam pogrzebałem w photoshopie

received-735920333428223.jpg

 

no i w takiej formie auto przetrwało do około połowy grudnia 2018 roku w którym stało się szczęście w nieszczęściu

IMG-20181212-013743-554.jpg
received-2092880870769311-kopia.jpg

wracając z wystaw świątecznych we wrocławiu do auta, zauważyłem że prawy róg auta jest rozwalony a za wycieraczką karteczka... okazało się że ukrainiec jechał za dostawczakiem który zahaczył mi o auto swoją dupą, po około pół roku dostałem odszkodowanie od sprawacy z jego OC więc można było przystąpić do kompletnej blacharki... niestety praca z blacharzem który miałbyć specem okazała się pracą z idiotą który koncertowo spierdolił swoją robote, kolejny znów lakiernik z polecenia okazał się już na tyle rzetelny że uratował sytuację na tyle na ile mógł ...

received-560873724812788.jpg
received-2670076853212315.jpg
received-2923037847804384.jpg
IMG-20200509-190355.jpg
IMG-20200606-154307.jpg
IMG-20200613-192819.jpg
received-548214145895164.jpg

i mniej więcej w tym momencie padła decyzja, że auto będzie już robione w myśl zasady "go hard or go home", główny dylemat był taki czy zrobić to na 19" i gwincie, czy może 18" i airride, plusem setupu na powietrzu był dużo większy dostęp do zróżnicowanych felg, w 19 wybór w niskiej kwocie był praktycznie zerowy, kwoty za koło w 19" bliskie 6k w górę a w dalszym ciągu byłem bez gwintu więc i gwint trzeba by było kupić a mtsa nie chciałem... tutaj z pomocą przyszedł znajomy który chwilę wcześniej wyciągnął swój zestaw airride z e39 sedana i po drobnych modyfikacjach miał trafić do mnie

IMG-20200528-213002.jpg
IMG-20200603-221437.jpg
IMG-20200521-183106.jpg
IMG-20200521-204813.jpg

gwint isc, całe sterowanie, zbiornik, kompresor, no zestaw kompletny, musiałem tylko dorobić okucia na tył do poduszek oraz kupić amortyzatory na tył... jednak nie byłbym sobą gdybym nie rozebrał tego na części pierwsze i nie poskładał go sam już "rozumiejąc" jak to się robi

IMG-20200614-210756.jpg

eleganckie przygotowanie do montażu

w międzyczasie szukałem felg, koniecznie chciałem skręcane, jakiekolwiek które dały by możliwość rozbudowy i dało się znaleźć, rh zw3 w konfiguracji 8.5 oraz 9.5 cala, ta konfiguracja kompletnie nie pasowała do auta więc tył poszedł na przód, a na 8.5 kupiłem ranty do docelowej szerokości 10.5

poskręcana rolka, byłem w niej zakochany

IMG-20200617-204055.jpg

porównanie 8.5 do 10.5

IMG-20200529-122710.jpg
IMG-20200529-122743.jpg

oraz przymiarka kół u lakiernika

IMG-20200606-183055.jpg
IMG-20200606-181540.jpg
IMG-20200606-181635.jpg
IMG-20200606-181706.jpg
IMG-20200606-181731.jpg
IMG-20200606-183023.jpg

na początku lipca 2020 mając urlop odebrałem auto od lakiernika i zacząłem składać powietrze, auto musiało wrócić na lawecie bo od pół roku nie miało przeglądu :D 

IMG-20200705-135534.jpg
IMG-20200705-135429.jpg

tutaj już w garażu i pierwsze pzrymiarki

IMG-20200709-133844.jpg
IMG-20200708-160421.jpg
IMG-20200708-134147.jpg
IMG-20200705-150057.jpg

 

trzeba było też stworzyć manualne sterowanie z kabiny 

IMG-20200710-172029.jpg
IMG-20200711-234614.jpg
IMG-20200711-234505.jpg
IMG-20200711-184704.jpg
IMG-20200711-183524.jpg

miało być jak najbardziej oem, więc wykorzystałem uchwyt na telefon który przerobiłem, zazwyczaj jest pilot na kablu, taka opcja nie wchodziła w grę 

pierwszy wyjazd przed garaż, pneumatyka w pełni sprawna, na jednym ze zdjęć wysokość do jazdy, w dość szybkim czasie mts okazał się absolutnym gównem i przy 140 na zakręcie zaczęła podskakiwać du**... połapane kontakty i zamówiłem bc racing 

IMG-20200829-131521.jpg

IMG-20200725-130010.jpg
IMG-20200725-130025.jpg
IMG-20200725-125346.jpg
IMG-20200725-125420.jpg

 

trochę zdjęć już poskładanego auta 

IMG-20200913-180414-303.jpg
IMG-20200913-170706.jpg
IMG-20200913-170650.jpg
IMG-20200803-174136.jpg
IMG-20200803-174206.jpg
IMG-20200808-180229.jpg
IMG-20200830-123640.jpg
received-1058289967924890.jpg
received-2705397719730964.jpg
received-347638966374221.jpg
IMG-20200829-195216-263.jpg
IMG-20200809-224743-250.jpg

 

nie mogło się obyć bez zdjęć podniesionej furki, jedno z nich było nawet na stronie fb syndykatu ;) 

IMG-20200913-184336.jpg
IMG-20200918-191044.jpg
IMG-20200918-191105.jpg
IMG-20200918-191122.jpg

 

i w taki sposób skończył się 2020 rok, plany na następny było zrobienie zabudowy audio/airride, przerobić sterowanie na każde koło osobno, no to jedziemy dalej...

przerobiłem panel sterowania na dodatkowe sterowanie, wpadł manometr z 5 wskazaniami, każde koło oraz zbiornik 

USER-SCOPED-TEMP-DATA-MSGR-PHOTO-FOR-UPL

po poskładaniu wyglądało to tak źle że szybciej to ściągnąłem niż założyłem, kilka dni później wyrzeźbiłem to inaczej, wkładka w popielniczke zrobiona ze sterowaniem każdym kołem, bardziej oem już się chyba nie da :( 

IMG-20201229-194855.jpg
USER-SCOPED-TEMP-DATA-MSGR-PHOTO-FOR-UPL
mde.jpg

sterowanie zakończone sukcesem! pora na zabudowę a tutaj się działo! kilka płyt mdf 22mm, do tego łącznie 15kg żywicy z matą 

IMG-20201230-172147.jpg
IMG-20201230-172151.jpg
IMG-20201231-161717.jpg
IMG-20210102-214243.jpg
IMG-20210109-214620.jpg
IMG-20210127-010130.jpg
zdjęcia serwer

IMG-20210131-014108.jpg
IMG-20210202-230027.jpg
zdjęcia serwer

 

w międzyczasie zakupiłem dwa głośniki audio system hx10sq oraz zbiornik powietrza okleiłem carbonem 

IMG-20210204-221648.jpg
IMG-20210204-222856.jpg
IMG-20210305-150257.jpg
IMG-20210305-192753.jpg
USER-SCOPED-TEMP-DATA-MSGR-PHOTO-FOR-UPL
zdjęcia serwer

no i montaż w aucie, finalnie kable zostaną również schowane

IMG-20210307-162833.jpg
IMG-20210307-170626.jpg
zdjęcia serwer

IMG-0087.jpg
zdjęcia serwer

 

temat kół, był dość cięzki bo opcji było kilka, albo zrobić custom z tych rh które miałem, albo zakup od znajomego jego rtr rs 18"... no i się udało sprzedać moje rh, jednocześnie stałem się szczęśliwym posiadaczem 10j oraz 11.5j :D nie obyło się bez kombinacji bo nie chciało to pasować za cholere ;) tył jeszcze ale przód masakra

IMG-20210321-144519-064.jpg
IMG-20210321-144519-087.jpg
IMG-20210321-144519-108.jpg
USER-SCOPED-TEMP-DATA-MSGR-PHOTO-FOR-UPL
IMG-20210328-162248.jpg
IMG-20210328-163838.jpg
zdjęcia serwer

i w tym momencie auto było gotowe na sezon częściowo, zaliczyło kilka okolicznych zlotów

IMG-0860.jpg
IMG-0862.jpg
IMG-0861.jpg
zdjęcia serwer

57-CB2-BA0-00-DD-46-D1-A89-C-85-F7-E0682
1-CA32871-E5-BE-416-C-83-DD-20-B340-C7-A
35-AD2388-D28-A-44-A6-9-EBD-3-D1-E578-B5
2-AB3-F87-F-7717-4-F28-8-F69-1-CBA2-CCE4
FB-IMG-1618510495683.jpg
S1-134.jpg
FB-IMG-1617546005304.jpg
IMG-20210404-183841-278.jpg
zdjęcia serwer

no i na koniec już sam GermanFest 2021 z CSL front lipem oraz lotką sport aerodynamic by pfeba:D

IMG-1068.jpg
09021-F0-B-CC5-F-4828-BA25-357-BDEB55-E6
339936-E7-EFD9-4-FBF-9-DA6-A3-C782-BD4-F
3-BF1111-F-507-E-421-A-9-CAA-D224-C4-CDF
ED3-B0-E56-BA30-448-C-89-CC-5-B8-FF65-FC
E9316-BBA-50-FD-4-EA0-9146-E9771942-BF8-
59-DD8818-89-F9-47-A9-AE29-588-FCFB9-D15
zdjęcia serwer

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie ma innej możliwości na montaż radia żeby był do niego dostęp, a jednocześnie nie szpeciło deski, tego radia bez otwarcia drzwi nie widać w ogole. Znowu bez tego radia nie da się uzyskać zadowalającego dźwięku w żaden sposób, można przez procesor dźwięku puści źródło z androida ale to podcieranie du** szkłem ;) schowek odpada absolutnie bo zajmie całe miejsce w nim.

 

Co do aira też nie ma opcji żeby się go pozbyć, w tym aucie Air nie służy do podnoszenia auta, a opuszczania go na ranty, przy podniesionym aucie jest twardo jak na gwincie. Co do felg 19, ten setup co był na s63 był wyżej niż podniesiony Air na 18, druga sprawa że 19 w takich szerokościach to chore pieniądze, całkiem możliwe jest też to że po sezonie zawias po raz kolejny przejdzie modyfikacje, powienno być do jazdy jeszcze niżej niż jest obecnie

Rozumiem niechęć do typowego powietrza które dźwiga auto 15cm w górę bo to katastrofa, jednak gdzie min/max jest 0-4cm to już średnio, chociaż szanuje każdy ma własne zdanie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwarciu napisał:

Według mnie wysokość na podniesionym zawieszeniu wygląda sto razy lepiej i ładniej niż opuszczone.

W obu konfiguracjach auto wygląda za***iscie, różne grupy odbiorców można powiedzieć, mnóstwo osób reagowało karpiem ze to tak nisko, a jak opuszczałem to łapało się za głowę ;) 

 

PS. Sorry za dwa posty jeden pod drugim, jeśli była by możliwość to prosiłbym o scalenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wizualnie mega się prezentowało na GF21 może dlatego że właściciel aira ustawił po syndykatowemu czyli nie max na glebie tylko z smacznym spasem ( przynajmniej tak było jak je oglądałem) . Plus za włożoną pracę, plus za kolor, plus za koło. I niestety minus za air. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie co do samego auta i właściciela nic nie mam, ale wydaje mi się, ze cos tu nie halo się dzieje na forum... 

Jak ktoś jest obyty w internecie to sam widział pewnie nie raz przysłowiowe "pstryczki w nos" do właścicieli BMW z air ride, od czynnych członków syndykatu czy też samego @KUJON

A teraz powoli okazuje sie, ze Air na syndykacie staje sie czymś normalnym... Wiec moze wypadałoby określić jasno co jest co i czy czarne to czarne, a czy białe jest białe... Bo powoli idzie sie juz w tym pogubic co jest czym i co jest akceptowalne w projektach które dostają się na czołowe eventy jak GF, a co nie... ;) 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, właściciel dostał warunkowo akceptacje na GF, wiedział jakie są zasady m.in. że auta na air nie są brane pod uwagę przy wyróżnieniach itp. Mam nadzieję że zobaczył w Chotowej jak powinno się budować BMW i na jakim zawieszeniu. Nic się na Syndykacie nie zmieniło w kwestii air, dalej jesteśmy na nie i będziemy starać się sprowadzać na dobrą drogę tych co zbłądzili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, KUJON napisał:

Spokojnie, właściciel dostał warunkowo akceptacje na GF, wiedział jakie są zasady m.in. że auta na air nie są brane pod uwagę przy wyróżnieniach itp. Mam nadzieję że zobaczył w Chotowej jak powinno się budować BMW i na jakim zawieszeniu. Nic się na Syndykacie nie zmieniło w kwestii air, dalej jesteśmy na nie i będziemy starać się sprowadzać na dobrą drogę tych co zbłądzili. 

Ale kolega wyżej tutaj wyraźnie zaznaczył, ze air w tym aucie zostaje i nic sie w tej kwestii nie zmieni, czyli jak to rozumieć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bartek.P napisał:

Auto wizualnie mega się prezentowało na GF21 może dlatego że właściciel aira ustawił po syndykatowemu czyli nie max na glebie tylko z smacznym spasem ( przynajmniej tak było jak je oglądałem) . Plus za włożoną pracę, plus za kolor, plus za koło. I niestety minus za air. 

To nie było ustawione pod syndykat, to auto wygląda tak na codzień, głowie też przez to że amory są na tyle krótkie że wyżej się już nie da po prostu go podnieść

 

 jeszcze co do samego powietrza, wygląda to w dalszym ciągu na tyle dobrze ze imo ma tutaj rację bytu, jest nisko, jest szeroko, jest naciąg, jest nie przesadzony negatyw, gdyby nie  wiadomość na starcie ze to powietrze,  to mało kto by się nad tym rozwodził, w momencie kiedy auto ma chore  kąty i zrobiony  tucked to rozumiem, ale w moim przypadku jazda na powietrzu na glebie to chyba powinien być plus a nie minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałes mnie kolego. Tak jak wcześniej juz napisałem, co do samego Twojego auta i Air'a nic nie mam bo widać tu ogrom włożonej pracy. Chodzi mi o ogół "zasad" badz tez "norm" przyjętych w wszech rozumianych kanonach Polskiego, podkreślę Polskiego syndykatu (bo wszyscy wiemy jak to wygląda w Niemczech) że od X czasu powtarzane jest, ze Air jest be, Air jest dla chłopaków z cip*ą między nogami... A jak sie okazuje, coraz częściej widzimy takowe projekty na zlotach badz też na forum. Wiec po prostu chodzi mi o to, ze idzie się w tym wszystkim pogubić co tak naprawdę jest tolerowane i akceptowane w projektach budowanych w stylu syndykat, german style a co nie. ;) Bo jeśli chodzi tylko i wyłącznie o wyczucie "dobrego smaku" dla oka, to moim zdaniem trzeba postawić sprawę jasno, ze to głównie o to chodzi i tyle, sprawa będzie dla wszystkich jasna i nie będzie żadnych zagwostek i docinek, ze któreś auto ma Air i jest "be" a te które nie ma jest juz "super" mimo ze wygląda gorzej w szerokim tego słowa znaczeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Brodi97 napisał:

Nie zrozumiałes mnie kolego. Tak jak wcześniej juz napisałem, co do samego Twojego auta i Air'a nic nie mam bo widać tu ogrom włożonej pracy. Chodzi mi o ogół "zasad" badz tez "norm" przyjętych w wszech rozumianych kanonach Polskiego, podkreślę Polskiego syndykatu (bo wszyscy wiemy jak to wygląda w Niemczech) że od X czasu powtarzane jest, ze Air jest be, Air jest dla chłopaków z cip*ą między nogami... A jak sie okazuje, coraz częściej widzimy takowe projekty na zlotach badz też na forum. Wiec po prostu chodzi mi o to, ze idzie się w tym wszystkim pogubić co tak naprawdę jest tolerowane i akceptowane w projektach budowanych w stylu syndykat, german style. ;)

Szkoda  gadac bo, juz kij wie co jest  a co nie jest  akceptowalne, jakis czas temu sam zwrocilem  uwage w jednym temacie  na rzeczy ktore  nie byly tu na forum  akceptowalne  ale nagle  juz  są wiec już nikt chyba tego nie wie:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Air jest spoko, jak się jest młodym i się tworzy projekt, ale z czasem przychodzi moment w którym zdajemy sobie sprawę że jednak musi być widać trochę tej opony, i że lepiej auto wygląda trochę podniesione niż całkiem na glebie. I mówię to ja który mam powietrze a już się zastanawiam pod GFie jak na gwincie dobrze zglebic wąska bo jest to nie lada wyzwanie na 16". Druga sprawa, air jest spoko, ale jednak przy szybszej jedzie ja np nie byłem w 100% spokojny o wybieranie nierówności na drodze. Ogólnie rzecz biorąc jest to fajna rzecz, ale jak ktoś miał gwint to prędzej czy później do niego wroci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż Wam na to poradzę, że mamy na szczęście bardzo wąskie grono ludzi obecnych od lat na forum i na GF, którzy po latach nagle stracili to co facet ma w rozporku, a w świecie zwierząt nazywają to jaja i idą na łatwiznę i wygodę. Z szacunku do tych ludzi nie zamykamy im Syndykatu ale tak jak pisałem wcześniej takie projekty na GF są statystami, których nie bierzemy pod uwagę, bo nas interesują projekty z charakterem, a nie z kompresorem (tym w bagażniku). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że do gwintu trzeba dorosnąć, większość ludzi z grupy vag jest na powietrzu sam mam takich chłopaków co tylko tak jeżdżą albo "udają", że jeżdżą bo auto tylko i wyłącznie na zloty jest , dobry gwint i spasowanie kół z nadkolem to podstawa!są sam jeżdżę na mega glebie na gwincie i w dodatku cały czas , 

 

Pozdro

Ps.poza tym było powiedziane poraz enty że takie auta nie dostają nagród na Syndykacie , chyba że mi coś umknęło chociaz trochę lat w tym siedzę i nawet zdarzało mi się być w komisji Syndykatowej  już nie raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MAREK GERMAN napisał:

 

 

Pozdro

Ps.poza tym było powiedziane poraz enty że takie auta nie dostają nagród na Syndykacie , chyba że mi coś umknęło chociaz trochę lat w tym siedzę i nawet zdarzało mi się być w komisji Syndykatowej  już nie raz

No i fajnie! Jednego konkurenta mniej do wyróżnienia:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Flakuu napisał:

To nie było ustawione pod syndykat, to auto wygląda tak na codzień, głowie też przez to że amory są na tyle krótkie że wyżej się już nie da po prostu go podnieść

 

 jeszcze co do samego powietrza, wygląda to w dalszym ciągu na tyle dobrze ze imo ma tutaj rację bytu, jest nisko, jest szeroko, jest naciąg, jest nie przesadzony negatyw, gdyby nie  wiadomość na starcie ze to powietrze,  to mało kto by się nad tym rozwodził, w momencie kiedy auto ma chore  kąty i zrobiony  tucked to rozumiem, ale w moim przypadku jazda na powietrzu na glebie to chyba powinien być plus a nie minus

Nie było ustawione pod syndykat, ale musisz rozumieć oburzenie. Jakby zaraz ktoś z syndykatu wstawił auto na gwincie bez błotników w rantach, na forum airridowcow i wmawiał im swoje racje, że to jedyna słuszna droga w jego aucie i tak będzie. Na pewno wszyscy, by zaczęli klepać po plecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sporym wyróżnieniem było dostanie się na syndykat na powietrzu będąc tam pierwszy raz ;) 

Rozumiałbym oburzeniem gdyby to był typowy airride na rubenie 3 bałwankowym który liftuje auto 15cm w górę, jedyne czego nie jestem w stanie osiągnąć na airridzie to wystającej opony poza obrys jak w typowym Germanie, nie mam zamiaru nikogo nawracać, jest powietrze które ledwo podnosi auto kilka cm w górę i na tym powinien się temat skończyć ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Flakuu napisał:

Rozumiałbym oburzeniem gdyby to był typowy airride na rubenie 3 bałwankowym który liftuje auto 15cm w górę, jedyne czego nie jestem w stanie osiągnąć na airridzie to wystającej opony poza obrys jak w typowym Germanie, nie mam zamiaru nikogo nawracać, jest powietrze które ledwo podnosi auto kilka cm w górę i na tym powinien się temat skończyć ;) 

Nope. Air to air. To tak jakby mówić "nieee, w sumie to mnie nie zdradziła, ledwo grzyba jej wsadził więc jest OK, ale jakby włożył całego naganiacza to już przesada"

W dniu 14.06.2021 o 02:31, Flakuu napisał:

Co do aira też nie ma opcji żeby się go pozbyć, w tym aucie Air nie służy do podnoszenia auta, a opuszczania go na ranty, przy podniesionym aucie jest twardo jak na gwincie. Co do felg 19, ten setup co był na s63 był wyżej niż podniesiony Air na 18, druga sprawa że 19 w takich szerokościach to chore pieniądze, całkiem możliwe jest też to że po sezonie zawias po raz kolejny przejdzie modyfikacje, powienno być do jazdy jeszcze niżej niż jest obecnie

Rozumiem niechęć do typowego powietrza które dźwiga auto 15cm w górę bo to katastrofa, jednak gdzie min/max jest 0-4cm to już średnio, chociaż szanuje każdy ma własne zdanie ;) 

Jednak najlepiej by było, przynajmniej tutaj, żeby te auto ani się nie podnosiło ani nie opuszczało - a paradoksalnie w Twojej E39 to właśnie opuszczenie jest passe, bo podniesione wygląda akurat OK. Skoro zdecydowałeś się na to forum to chyba zdawałeś sobie sprawę z tego co jest tutaj akceptowalne, a co nie.

A jednak.. wydałeś hajs na air na isc, po czym i tak kupiłeś BC który sam w sobie byłby wystarczający. Gdybyś hajs wydany początkowo na air dołożył do kół to byłoby tłuste, syndykatowe E39 - teraz to prędzej na raceism :) 

Dziwi mnie, że ten temat tu jeszcze jest skoro właściciel sam mówi, że nie ma opcji żeby pozbyć się air.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...