Flakuu Napisano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Witam, temat o tym aucie planowałem założyć przed samym GF21 jednak przez natłok obowiązków się to nie udało zdjęcia serwer Na początek trochę historii skąd, po co i dlaczego. Samochód kupiony jakoś we wrześniu 2017, głównie do robienia tras do niemiec/holandii, miał być pojemny i wygodny więc padło na serię 5. Poszukiwania zaczęły się głównie od olx, następnie fb i tam dostrzegłem złotego rodzynka częściowo już zmodyfikowanego. Trafiła się wersja exclusive, w pełnej elektryce z komfortami grzanymi, nawigacją 16:9, fotochromami, xenonem automatycznym, ogólnie bogate wyposażenie, w kolorze kalahari beige (481) który wg moich doświadczeń był możliwy tylko z tą wersją wyposażenia. Poprzedni właściciel dołożył kompletny zewnętrzny m pakiet z hammanem (zderzak przód tył oraz listwy drzwiowe), wewnętrzne listwy m pakietowe oraz czarny sufit, z zewnątrz wtedy był styling 63, przód gwint supersport black edition, tył obnizone nivo, auto na początku prezentowało się w ten sposób z biegiem czasu powychodziły różne kwiatki - padła disa, wystarczył zestaw naprawczy z klapką - podczas jazdy gasł prąd w całym aucie, winna była piroklema która miała słaby styk i nawet trzaśnięcie drzwiami doprowadzało do jej poluzowania - regulatory w lampach się połamały, poszedłem za ciosem i już zrobiłem kompleksowo całe lampy, soczewki evox-r, wnętrza zrobione na shadow - pixele w liczniku, wymieniłem taśmę - woda na dywaniku z tyłu, dywan do wyciągnięcia i schnięcie przez prawie tydzień czasu w mieszkaniu, puścił klej na macie drzwi - wypadanie zapłonu i jazda na 5 cylindrach, okazało się że winnym byl emulator wtrysków paliwowych (jest instalacja prinsa) który wystarczyło podmienić i działa bez zarzutu - dołożenie camberów bo ścinało opony, mechanik przy wymianie grzał lagę gwintu, puściły uszczelnienia przez co nadawał się już gwint na regenerację, tymczasowo auto miało seryjny zawias na przodzie - znikał olej w sporych ilościach typu pół litra na 1000km, okazał się kwiatek z odmą która po prostu się rozpadła zanim ją wyciągnąłem... trochę zdjęć z fckupów z pierwszego etapu posiadania bmw Po kilku miesiącach coś grzebałem przy drzwiach, poskładałem je i w dość krótkim czasie głośnik zaczął pierdzieć, diagnoza to na pewno się uszkodził więc czym prędzej kupiłem zestaw do poskładania nowego audio, doświadczenia nie mialem żadnego tylko trochę teori do tego były maty i zabrałem się do roboty, drzwi wzmocnione, wygłuszone dołożone radio z androidem w ten sposób autko sobie żyło jakiś czas. z racji że audio w dalszym ciągu nie spełniało oczekiwań a jakość dzwięku była no... srednia... postanowiłem trochę zmodyfikować audio, wpadło radio 1 dinowe, dwa nowe wzmacniacze oraz subwoofer, zmodyfikowałem też przewody na te rasowe pod car audio czyli spawary 25mm2 elegancko zarobione w porty od razu uprzedzam pytania! radio w tamtym miejscu bykowi 190cm nie przeszkadza, więc jest elegancko a mamy zachowany oem wygląd deski trochę zdjęć już autka już w tamtym okresie marzyły mi się skręcane rolki więc coś tam pogrzebałem w photoshopie no i w takiej formie auto przetrwało do około połowy grudnia 2018 roku w którym stało się szczęście w nieszczęściu wracając z wystaw świątecznych we wrocławiu do auta, zauważyłem że prawy róg auta jest rozwalony a za wycieraczką karteczka... okazało się że ukrainiec jechał za dostawczakiem który zahaczył mi o auto swoją dupą, po około pół roku dostałem odszkodowanie od sprawacy z jego OC więc można było przystąpić do kompletnej blacharki... niestety praca z blacharzem który miałbyć specem okazała się pracą z idiotą który koncertowo spierdolił swoją robote, kolejny znów lakiernik z polecenia okazał się już na tyle rzetelny że uratował sytuację na tyle na ile mógł ... i mniej więcej w tym momencie padła decyzja, że auto będzie już robione w myśl zasady "go hard or go home", główny dylemat był taki czy zrobić to na 19" i gwincie, czy może 18" i airride, plusem setupu na powietrzu był dużo większy dostęp do zróżnicowanych felg, w 19 wybór w niskiej kwocie był praktycznie zerowy, kwoty za koło w 19" bliskie 6k w górę a w dalszym ciągu byłem bez gwintu więc i gwint trzeba by było kupić a mtsa nie chciałem... tutaj z pomocą przyszedł znajomy który chwilę wcześniej wyciągnął swój zestaw airride z e39 sedana i po drobnych modyfikacjach miał trafić do mnie gwint isc, całe sterowanie, zbiornik, kompresor, no zestaw kompletny, musiałem tylko dorobić okucia na tył do poduszek oraz kupić amortyzatory na tył... jednak nie byłbym sobą gdybym nie rozebrał tego na części pierwsze i nie poskładał go sam już "rozumiejąc" jak to się robi eleganckie przygotowanie do montażu w międzyczasie szukałem felg, koniecznie chciałem skręcane, jakiekolwiek które dały by możliwość rozbudowy i dało się znaleźć, rh zw3 w konfiguracji 8.5 oraz 9.5 cala, ta konfiguracja kompletnie nie pasowała do auta więc tył poszedł na przód, a na 8.5 kupiłem ranty do docelowej szerokości 10.5 poskręcana rolka, byłem w niej zakochany porównanie 8.5 do 10.5 oraz przymiarka kół u lakiernika na początku lipca 2020 mając urlop odebrałem auto od lakiernika i zacząłem składać powietrze, auto musiało wrócić na lawecie bo od pół roku nie miało przeglądu tutaj już w garażu i pierwsze pzrymiarki trzeba było też stworzyć manualne sterowanie z kabiny miało być jak najbardziej oem, więc wykorzystałem uchwyt na telefon który przerobiłem, zazwyczaj jest pilot na kablu, taka opcja nie wchodziła w grę pierwszy wyjazd przed garaż, pneumatyka w pełni sprawna, na jednym ze zdjęć wysokość do jazdy, w dość szybkim czasie mts okazał się absolutnym gównem i przy 140 na zakręcie zaczęła podskakiwać du**... połapane kontakty i zamówiłem bc racing trochę zdjęć już poskładanego auta nie mogło się obyć bez zdjęć podniesionej furki, jedno z nich było nawet na stronie fb syndykatu i w taki sposób skończył się 2020 rok, plany na następny było zrobienie zabudowy audio/airride, przerobić sterowanie na każde koło osobno, no to jedziemy dalej... przerobiłem panel sterowania na dodatkowe sterowanie, wpadł manometr z 5 wskazaniami, każde koło oraz zbiornik po poskładaniu wyglądało to tak źle że szybciej to ściągnąłem niż założyłem, kilka dni później wyrzeźbiłem to inaczej, wkładka w popielniczke zrobiona ze sterowaniem każdym kołem, bardziej oem już się chyba nie da sterowanie zakończone sukcesem! pora na zabudowę a tutaj się działo! kilka płyt mdf 22mm, do tego łącznie 15kg żywicy z matą zdjęcia serwer zdjęcia serwer w międzyczasie zakupiłem dwa głośniki audio system hx10sq oraz zbiornik powietrza okleiłem carbonem zdjęcia serwer no i montaż w aucie, finalnie kable zostaną również schowane zdjęcia serwer zdjęcia serwer temat kół, był dość cięzki bo opcji było kilka, albo zrobić custom z tych rh które miałem, albo zakup od znajomego jego rtr rs 18"... no i się udało sprzedać moje rh, jednocześnie stałem się szczęśliwym posiadaczem 10j oraz 11.5j nie obyło się bez kombinacji bo nie chciało to pasować za cholere tył jeszcze ale przód masakra zdjęcia serwer i w tym momencie auto było gotowe na sezon częściowo, zaliczyło kilka okolicznych zlotów zdjęcia serwer zdjęcia serwer no i na koniec już sam GermanFest 2021 z CSL front lipem oraz lotką sport aerodynamic by pfeba zdjęcia serwer Thepiekarz i Espinoza dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Dużo pracy włożonej i to szanuje, skoro byłeś na GF to akceptuje temat ale za tego aira bym tego nie robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Auto spoko wyglada ale... air... to duży minus tego auta a i te radio z lewej strony to porażka totalna... nie da rady przenieść tego do schowka aby nie bylo tego widac a sobie działało bez problemu? wojtek-e30 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Espinoza Napisano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Świetne przyłożenie się do projektu, naprawdę szanuje i mam duża nadzieje, że zmienisz jeszcze zdanie w przyszłości i wleci 19” i gwint. Wtedy będzie normalnie bomba! pozdro! skwarciu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu Napisano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2021 Świetne auto tylko jak wyżej szkoda że air, a nie gwint. Według mnie wysokość na podniesionym zawieszeniu wygląda sto razy lepiej i ładniej niż opuszczone. Poza tym i radiem pod kierownicą, mega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flakuu Napisano 14 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Tutaj nie ma innej możliwości na montaż radia żeby był do niego dostęp, a jednocześnie nie szpeciło deski, tego radia bez otwarcia drzwi nie widać w ogole. Znowu bez tego radia nie da się uzyskać zadowalającego dźwięku w żaden sposób, można przez procesor dźwięku puści źródło z androida ale to podcieranie du** szkłem schowek odpada absolutnie bo zajmie całe miejsce w nim. Co do aira też nie ma opcji żeby się go pozbyć, w tym aucie Air nie służy do podnoszenia auta, a opuszczania go na ranty, przy podniesionym aucie jest twardo jak na gwincie. Co do felg 19, ten setup co był na s63 był wyżej niż podniesiony Air na 18, druga sprawa że 19 w takich szerokościach to chore pieniądze, całkiem możliwe jest też to że po sezonie zawias po raz kolejny przejdzie modyfikacje, powienno być do jazdy jeszcze niżej niż jest obecnie Rozumiem niechęć do typowego powietrza które dźwiga auto 15cm w górę bo to katastrofa, jednak gdzie min/max jest 0-4cm to już średnio, chociaż szanuje każdy ma własne zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flakuu Napisano 14 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Godzinę temu, skwarciu napisał: Według mnie wysokość na podniesionym zawieszeniu wygląda sto razy lepiej i ładniej niż opuszczone. W obu konfiguracjach auto wygląda za***iscie, różne grupy odbiorców można powiedzieć, mnóstwo osób reagowało karpiem ze to tak nisko, a jak opuszczałem to łapało się za głowę PS. Sorry za dwa posty jeden pod drugim, jeśli była by możliwość to prosiłbym o scalenie skwarciu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
German boy Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Kozak auto .Mega duzo pracy .Plus za nietypowy kolor .Rzadkosc w e39 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Auto wizualnie mega się prezentowało na GF21 może dlatego że właściciel aira ustawił po syndykatowemu czyli nie max na glebie tylko z smacznym spasem ( przynajmniej tak było jak je oglądałem) . Plus za włożoną pracę, plus za kolor, plus za koło. I niestety minus za air. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Ogólnie co do samego auta i właściciela nic nie mam, ale wydaje mi się, ze cos tu nie halo się dzieje na forum... Jak ktoś jest obyty w internecie to sam widział pewnie nie raz przysłowiowe "pstryczki w nos" do właścicieli BMW z air ride, od czynnych członków syndykatu czy też samego @KUJON A teraz powoli okazuje sie, ze Air na syndykacie staje sie czymś normalnym... Wiec moze wypadałoby określić jasno co jest co i czy czarne to czarne, a czy białe jest białe... Bo powoli idzie sie juz w tym pogubic co jest czym i co jest akceptowalne w projektach które dostają się na czołowe eventy jak GF, a co nie... Pozdro pioteresz, Wisnia135i i DzikuCMS dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Spokojnie, właściciel dostał warunkowo akceptacje na GF, wiedział jakie są zasady m.in. że auta na air nie są brane pod uwagę przy wyróżnieniach itp. Mam nadzieję że zobaczył w Chotowej jak powinno się budować BMW i na jakim zawieszeniu. Nic się na Syndykacie nie zmieniło w kwestii air, dalej jesteśmy na nie i będziemy starać się sprowadzać na dobrą drogę tych co zbłądzili. MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 7 minut temu, KUJON napisał: Spokojnie, właściciel dostał warunkowo akceptacje na GF, wiedział jakie są zasady m.in. że auta na air nie są brane pod uwagę przy wyróżnieniach itp. Mam nadzieję że zobaczył w Chotowej jak powinno się budować BMW i na jakim zawieszeniu. Nic się na Syndykacie nie zmieniło w kwestii air, dalej jesteśmy na nie i będziemy starać się sprowadzać na dobrą drogę tych co zbłądzili. Ale kolega wyżej tutaj wyraźnie zaznaczył, ze air w tym aucie zostaje i nic sie w tej kwestii nie zmieni, czyli jak to rozumieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flakuu Napisano 14 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 1 godzinę temu, Bartek.P napisał: Auto wizualnie mega się prezentowało na GF21 może dlatego że właściciel aira ustawił po syndykatowemu czyli nie max na glebie tylko z smacznym spasem ( przynajmniej tak było jak je oglądałem) . Plus za włożoną pracę, plus za kolor, plus za koło. I niestety minus za air. To nie było ustawione pod syndykat, to auto wygląda tak na codzień, głowie też przez to że amory są na tyle krótkie że wyżej się już nie da po prostu go podnieść jeszcze co do samego powietrza, wygląda to w dalszym ciągu na tyle dobrze ze imo ma tutaj rację bytu, jest nisko, jest szeroko, jest naciąg, jest nie przesadzony negatyw, gdyby nie wiadomość na starcie ze to powietrze, to mało kto by się nad tym rozwodził, w momencie kiedy auto ma chore kąty i zrobiony tucked to rozumiem, ale w moim przypadku jazda na powietrzu na glebie to chyba powinien być plus a nie minus Espinoza dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Nie zrozumiałes mnie kolego. Tak jak wcześniej juz napisałem, co do samego Twojego auta i Air'a nic nie mam bo widać tu ogrom włożonej pracy. Chodzi mi o ogół "zasad" badz tez "norm" przyjętych w wszech rozumianych kanonach Polskiego, podkreślę Polskiego syndykatu (bo wszyscy wiemy jak to wygląda w Niemczech) że od X czasu powtarzane jest, ze Air jest be, Air jest dla chłopaków z cip*ą między nogami... A jak sie okazuje, coraz częściej widzimy takowe projekty na zlotach badz też na forum. Wiec po prostu chodzi mi o to, ze idzie się w tym wszystkim pogubić co tak naprawdę jest tolerowane i akceptowane w projektach budowanych w stylu syndykat, german style a co nie. Bo jeśli chodzi tylko i wyłącznie o wyczucie "dobrego smaku" dla oka, to moim zdaniem trzeba postawić sprawę jasno, ze to głównie o to chodzi i tyle, sprawa będzie dla wszystkich jasna i nie będzie żadnych zagwostek i docinek, ze któreś auto ma Air i jest "be" a te które nie ma jest juz "super" mimo ze wygląda gorzej w szerokim tego słowa znaczeniu. kumor07, DzikuCMS i Wisnia135i dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 2 minuty temu, Brodi97 napisał: Nie zrozumiałes mnie kolego. Tak jak wcześniej juz napisałem, co do samego Twojego auta i Air'a nic nie mam bo widać tu ogrom włożonej pracy. Chodzi mi o ogół "zasad" badz tez "norm" przyjętych w wszech rozumianych kanonach Polskiego, podkreślę Polskiego syndykatu (bo wszyscy wiemy jak to wygląda w Niemczech) że od X czasu powtarzane jest, ze Air jest be, Air jest dla chłopaków z cip*ą między nogami... A jak sie okazuje, coraz częściej widzimy takowe projekty na zlotach badz też na forum. Wiec po prostu chodzi mi o to, ze idzie się w tym wszystkim pogubić co tak naprawdę jest tolerowane i akceptowane w projektach budowanych w stylu syndykat, german style. Szkoda gadac bo, juz kij wie co jest a co nie jest akceptowalne, jakis czas temu sam zwrocilem uwage w jednym temacie na rzeczy ktore nie byly tu na forum akceptowalne ale nagle juz są wiec już nikt chyba tego nie wie Brodi97 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacoo Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Air jest spoko, jak się jest młodym i się tworzy projekt, ale z czasem przychodzi moment w którym zdajemy sobie sprawę że jednak musi być widać trochę tej opony, i że lepiej auto wygląda trochę podniesione niż całkiem na glebie. I mówię to ja który mam powietrze a już się zastanawiam pod GFie jak na gwincie dobrze zglebic wąska bo jest to nie lada wyzwanie na 16". Druga sprawa, air jest spoko, ale jednak przy szybszej jedzie ja np nie byłem w 100% spokojny o wybieranie nierówności na drodze. Ogólnie rzecz biorąc jest to fajna rzecz, ale jak ktoś miał gwint to prędzej czy później do niego wroci KUJON, Rudy Hiszpan' i DzikuCMS dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Cóż Wam na to poradzę, że mamy na szczęście bardzo wąskie grono ludzi obecnych od lat na forum i na GF, którzy po latach nagle stracili to co facet ma w rozporku, a w świecie zwierząt nazywają to jaja i idą na łatwiznę i wygodę. Z szacunku do tych ludzi nie zamykamy im Syndykatu ale tak jak pisałem wcześniej takie projekty na GF są statystami, których nie bierzemy pod uwagę, bo nas interesują projekty z charakterem, a nie z kompresorem (tym w bagażniku). Blaniu, Thepiekarz, Wisnia135i i 7 innych dodali reakcje 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Dobrze, że masz czarny stabilizator bo dopiero by było. Bo masz, prawda? KUJON, FireBlade, Flakuu i 3 innych dodali reakcje 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 8 minut temu, lapka666 napisał: Dobrze, że masz czarny stabilizator bo dopiero by było. Bo masz, prawda? Lapka ty tam ostatnio nadkola rolowałeś, sprawdzales jaki ty masz? lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flakuu Napisano 14 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Godzinę temu, lapka666 napisał: Dobrze, że masz czarny stabilizator bo dopiero by było. Bo masz, prawda? Mam airride, u mnie staby są różowe Espinoza dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 15 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 Zgadzam się że do gwintu trzeba dorosnąć, większość ludzi z grupy vag jest na powietrzu sam mam takich chłopaków co tylko tak jeżdżą albo "udają", że jeżdżą bo auto tylko i wyłącznie na zloty jest , dobry gwint i spasowanie kół z nadkolem to podstawa!są sam jeżdżę na mega glebie na gwincie i w dodatku cały czas , Pozdro Ps.poza tym było powiedziane poraz enty że takie auta nie dostają nagród na Syndykacie , chyba że mi coś umknęło chociaz trochę lat w tym siedzę i nawet zdarzało mi się być w komisji Syndykatowej już nie raz KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 15 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 Godzinę temu, MAREK GERMAN napisał: Pozdro Ps.poza tym było powiedziane poraz enty że takie auta nie dostają nagród na Syndykacie , chyba że mi coś umknęło chociaz trochę lat w tym siedzę i nawet zdarzało mi się być w komisji Syndykatowej już nie raz No i fajnie! Jednego konkurenta mniej do wyróżnienia MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 15 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 17 godzin temu, Flakuu napisał: To nie było ustawione pod syndykat, to auto wygląda tak na codzień, głowie też przez to że amory są na tyle krótkie że wyżej się już nie da po prostu go podnieść jeszcze co do samego powietrza, wygląda to w dalszym ciągu na tyle dobrze ze imo ma tutaj rację bytu, jest nisko, jest szeroko, jest naciąg, jest nie przesadzony negatyw, gdyby nie wiadomość na starcie ze to powietrze, to mało kto by się nad tym rozwodził, w momencie kiedy auto ma chore kąty i zrobiony tucked to rozumiem, ale w moim przypadku jazda na powietrzu na glebie to chyba powinien być plus a nie minus Nie było ustawione pod syndykat, ale musisz rozumieć oburzenie. Jakby zaraz ktoś z syndykatu wstawił auto na gwincie bez błotników w rantach, na forum airridowcow i wmawiał im swoje racje, że to jedyna słuszna droga w jego aucie i tak będzie. Na pewno wszyscy, by zaczęli klepać po plecach. Brodi97 i kumor07 dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flakuu Napisano 15 Czerwca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 Dla mnie sporym wyróżnieniem było dostanie się na syndykat na powietrzu będąc tam pierwszy raz Rozumiałbym oburzeniem gdyby to był typowy airride na rubenie 3 bałwankowym który liftuje auto 15cm w górę, jedyne czego nie jestem w stanie osiągnąć na airridzie to wystającej opony poza obrys jak w typowym Germanie, nie mam zamiaru nikogo nawracać, jest powietrze które ledwo podnosi auto kilka cm w górę i na tym powinien się temat skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 15 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 3 godziny temu, Flakuu napisał: Rozumiałbym oburzeniem gdyby to był typowy airride na rubenie 3 bałwankowym który liftuje auto 15cm w górę, jedyne czego nie jestem w stanie osiągnąć na airridzie to wystającej opony poza obrys jak w typowym Germanie, nie mam zamiaru nikogo nawracać, jest powietrze które ledwo podnosi auto kilka cm w górę i na tym powinien się temat skończyć Nope. Air to air. To tak jakby mówić "nieee, w sumie to mnie nie zdradziła, ledwo grzyba jej wsadził więc jest OK, ale jakby włożył całego naganiacza to już przesada" W dniu 14.06.2021 o 02:31, Flakuu napisał: Co do aira też nie ma opcji żeby się go pozbyć, w tym aucie Air nie służy do podnoszenia auta, a opuszczania go na ranty, przy podniesionym aucie jest twardo jak na gwincie. Co do felg 19, ten setup co był na s63 był wyżej niż podniesiony Air na 18, druga sprawa że 19 w takich szerokościach to chore pieniądze, całkiem możliwe jest też to że po sezonie zawias po raz kolejny przejdzie modyfikacje, powienno być do jazdy jeszcze niżej niż jest obecnie Rozumiem niechęć do typowego powietrza które dźwiga auto 15cm w górę bo to katastrofa, jednak gdzie min/max jest 0-4cm to już średnio, chociaż szanuje każdy ma własne zdanie Jednak najlepiej by było, przynajmniej tutaj, żeby te auto ani się nie podnosiło ani nie opuszczało - a paradoksalnie w Twojej E39 to właśnie opuszczenie jest passe, bo podniesione wygląda akurat OK. Skoro zdecydowałeś się na to forum to chyba zdawałeś sobie sprawę z tego co jest tutaj akceptowalne, a co nie. A jednak.. wydałeś hajs na air na isc, po czym i tak kupiłeś BC który sam w sobie byłby wystarczający. Gdybyś hajs wydany początkowo na air dołożył do kół to byłoby tłuste, syndykatowe E39 - teraz to prędzej na raceism Dziwi mnie, że ten temat tu jeszcze jest skoro właściciel sam mówi, że nie ma opcji żeby pozbyć się air. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.