Skocz do zawartości

[E60] M5 Hubert


hubert_96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w tym temacie będę przedstawiał proces odbudowy, jak i germanizacji M5 E60 z 2009r.

USA

Wyposażenie po numerze VIN: WBSNB93589C043078

 

Informacje O Pojeździe

 Rodzaj
 Wartość
VIN C043078
Rok 2009-01-26
   
Rodzaj M5
Seria E60 (seria M)
Typ ciała Salon
Sterowniczy Ruch lewostronny
Silnik S85
Przemieszczenie 5
Moc 373 kW / 507 KM
Napęd HECK
Przenoszenie podręcznik
Kolor Silverstone 2 metalik (A29)
Tapicerka Klimatyzowana pełna skóra

                     Edycje I Pakiety

S737 Listwy Wewnętrzne, Alu Shadow, Szczotkowane
S754 M Tylny Spojler
S752 Indywidualny System Audio

 

Komfort I Wyposażenie Wnętrza

S431 Lusterko Wewnętrzne Z Funkcją Automatycznego Zanurzania
S459 Regulacja Siedzenia, Elektryczna, Z Pamięcią
S441 Pakiet Dla Palaczy
S442 Uchwyt Na Napoje
S494 Ogrzewanie Fotela Kierowcy/Pasażera
S416 Rolowana Osłona Przeciwsłoneczna Tylna Boczna
S415 Roleta Przeciwsłoneczna Tylna,
S473 Podłokietnik Z Przodu
S465 System Przeładunkowy
S4MF Aktywna Regulacja Szerokości Oparcia
S430 Lusterko Wewnętrzne/Zewnętrzne Z Funkcją Automatycznego Zanurzania
S456 Komfortowy Fotel Z Pamięcią
S403 Dach Szklany, Elektryczny
S496 Ogrzewanie Siedzeń Tylnych
S453 Fotele Z Klimatyzacją, Przednie

                    Multimedialne

S653 Radio Wysokiej Rozdzielczości
S655 Tuner Satelitarny
S645 Radio BMW US
S697 Numer Kierunkowy 1 Dla DVD
S609 Profesjonalny System Nawigacyjny
S6VB Przypisanie CCC
S639 Przygotowanie Telefonu Komórkowego Kpl. USA/CDN
S6AA Teleusługi BMW
S6UH Informacje O Ruchu Drogowym
S6AB Kontrola, Teleusługi
S6FL Interfejs USB/Audio
S620 Kontrola Głosu

 

Wspomaganie Kierowcy I Błyskawica

S534 Klimatyzacja Automatyczna
S540 Tempomat
S563 Lekki Pakiet
S502 System Czyszczenia Reflektorów
S524 Adaptacyjne Reflektory
S508 Kontrola Odległości Parkowania (PDC)
S522 Światło Ksenonowe 

                     Koła I Napęd

S2VB Wyświetlacz Ciśnienia W Oponach
S248 Ogrzewanie Kierownicy

 

Środowisko I Bezpieczeństwo

S8S4 Dekodowanie, Zmienny Rozsył Światła
S354 Szyba Przednia, Pasek Górny Zabarwiony Na Zielono
S8SP Jednostka Sterująca COP
S853 Wersja Językowa, Angielski
S322 Komfortowy Dostęp
S8SC Żądanie Dostępu Do Telematyki, Specyfikacja Krajowa
S319 Zintegrowany Pilot Uniwersalny
S302 System Alarmowy
S323 Drzwi Soft-Close-Automatic
S850 Manekin-SALAPA
S876 Częstotliwość Radiowa 315 MHz
S845 Akustyczne Przypomnienie O Zapięciu Pasów Bezpieczeństwa

 

Inne Wyposażenie

S1CA Wybór Pojazdów Istotnych Dla COP
S992 Kontrola Mocowania Tablicy Rejestracyjnej
S925 Manekin-SALAPA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynając od początku, zawsze model M5 e60, a w szczególności dźwięk ryczącej V10 powodował u mnie gęsią skórkę, no ale tak nie było stać to się o tym nie myślało ;)

Ale, że dobrze znam sie z BRP a akurat jechaliśmy do nich oglądać Mercedesa, to zobaczyłem pierwszy raz z bliska tego oto potwora, oczywiście był on już sprzedany, ale gdy zobaczyłem ten kolor oraz odpalił go przy mnie, to już było pewne, oczy zrobiły się jak 5 złotych i obiecałem sobie, że nic więcej mnie nie interesuje tylko M5.

Poniżej zdjęcie oglądanego egzemplarza z Japonii.

 

received_2044802502253773.jpeg

received_272467206755161.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warunek był jeden ostatnij rok produkcji, mały przebieg i małe uszkodzenia, aby auto można było doprowadzić do perfekcji bez większych ingerencji.

Po około roku szukania i przeglądania aukcji w końcu się udało auto kupione od właściciela a nie ubezpieczalni więc istniało spore ryzyko kupienia miny, ale byłem tak zajarany więc postanowiłem zaryzykować, auto prezentowało się tak.

received_1122116554798621.jpeg

received_593456441478297.jpeg

received_1041311649601090.jpeg

DSCN5323.jpg

received_423297951711835.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dawid82 napisał:

z racji, że M5 + info o germanizacji akceptuję i czekamy na obfitą historię odbudowy tego potwora 

Akurat to jest M5, które widziałeś na GF i razem je oglądaliśmy, tutaj chcę przedstawić proces odbudowy oraz posłuchać co mogę ewentualnie poprawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonią chłopaki z BRP, przyjeżdzaj zjechała z lory. Pytam się i jak? Bardzo ładna z zewnątrz, ale jest jeden problem. Nie odpala, nie ma prądu nawet po podpięciu innego akumulatora. 

Zaczęły mnie zalewać zimne poty. No to sobie kupiłeś auto od prywatnego sprzedawcy z copart...

No nic dzwonię do kolegi i jedziemy lawetą.

Przez godzinę nie mogłem się na niczym skupić, wywaliłem prawie cały hajs a jak się okaże, że to, że tamto a może panewka powiedziała dość.

Zajechałem no mówię, oprócz uszkodzeń to ładna, ale byłem taki zniecierpliwiony, co się stało, że nawet jej dobrze nie obejrzałem, zapakowaliśmy ją i mówię wracamy.

 

received_242395966928680.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, hubert_96 napisał:

Akurat to jest M5, które widziałeś na GF i razem je oglądaliśmy, tutaj chcę przedstawić proces odbudowy oraz posłuchać co mogę ewentualnie poprawić ;)

Dlatego chętnie zobaczymy jak to wszystko szło bo teraz to ona wyglada jakby wyjechała z salonu jako nowa.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już późno jak wróciliśmy a ten mi mówi, że jutro zajrzymy, a ja myślę, no chyba sobie żartujesz ja dzisiaj stąd nie wyjdę póki tego nie sprawdzimy bo ja nie zasnę, w między czasie już zacząłem szukać motoru xd

Dobra bierze, prostownik i podaje bezpośrednio na klemy, no i dalej nic.

Ja, że jestem laikiem w sprawach mechanicznych za głowę sie złapałem jak podając prąd może go nie być w aucie.

On od razu, że " plusa" nie ma i dopiero coś zaczęło mi świstać, że w poprzedniej E60 faktycznie jest jeszcze dodatkowy " plus " pod maską. 

Ja za maskę, patrzę zblokowana maska przy strzale, mówię bierz brzeszczot będziemy cieli M5 ;)

Otwieramy maskę, a tam faktycznie widać, że ktoś specjalnie odkręcił " plusa "

I tu dla was ciekawostka, o której sam się pózniej dowiedziałem, jak wiadomo po Coparcie mogą chodzić zwykli ludzie ale też i handlarze, którzy szukają okazji, na aukcji było, że auto jest run and drive i tak faktycznie musi być ale oni sprawdzają to tylko jak auto przyjeżdża do nich na plac, później ich już nie interesuje. 

Jeśli jakieś auto spodoba się jakiejś osobie to wiadomo coś muszą zrobić przy aucie, żeby potencjalnych sprawdzających później odstraszyć przy licytacji. Dlatego też wydaję mi się, że było to celowe zagranie. Jak zatrzasnął maskę? Nie wiem, mocno mnie nie interesowało bo i tak był to śmietnik. Pamiętam dobrze, że w sumie byłoby te auto bardzo tanie dla mnie ale licytowałem się z tym gościem co 100$ aż kwota wzrosła o 1500$ i odpuścił.

Miałem tak kiedyś jak sprowadzałem sobie E60 550 i też była run and drive a przyszła z odpiętą pompką paliwa i też nie paliła. A zawsze jest to stres jak kupujesz coś w ciemno sugerując się samym CARFAXEM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim odpaliliśmy to wiadomo, sprawdzenie czy jest olej, płyn chłodniczy, to najważniejsze. I wtedy po prawie 3 miesiącach od zakupy pierwszy raz ją usłyszałem jak do mnie zagadała.

Skoro ten problem już udało się rozwiązać to zaczęliśmy ją rozbierać aby oszacować szkody, i tu pozytywne zaskoczenie, bo tam gdzie były X nie było wcale uszkodzeń, nie mam pojęcia czemu. Czy może chcieli na siłę dać całke? Tylko też nie wiem dlaczego była sprzedawana od pierwszego właściciela, po pierwszej szkodzie, w oryginalnym lakierze, z małym przebiegiem jako prywatna osoba a nie ubezpieczalnia. Wszystkie książki jak i broszura zakupu auta było w środku, gdzie później dodam zdjęcia.

Nieważne, tak wyglądało to wszystko po rozebraniu.

received_2877377815712423.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, hubert_96 napisał:

Ok rozumiem, najpierw odpowiedź forumowiczów, później nowy wątek ;)

Jak dluzszy nie ma  odpowiedzk to spoko luzik, ale byle  nie w  jednym czasie kilka  odpowiedzi osobno :mrgreen:piwo

Z ciekawości fartuch dostał? Czy tylko kosmetyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, DzikuCMS napisał:

Wszystko spoko tylko nie mogłeś od razu w jednym poście zmieścić tych wszystkich wpisów i zdjęć? A czuje że to dopiero początek takiego napitalania :-P

Wydaje mi się, że robię to schludnie i właśnie o to mi chodziło aby nie wsadzić wszystkiego na raz tylko przedstawić cały proces budowy, tak to bym zamknął temat jednym wpisem co wydaje mi się bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem przyśpieszać tempo bo mieliśmy maj, a w czerwcu chciałem koniecznie przyjechać na GF20.

Na początek szybki telefon do HTT i zamówiona przednia dokładka Schmiedmann.

Chciałem sobie zostawić EDC więc wleciały dedykowane sprężyny Eibacha.

Na koniec, szybkie przemielenie rynku aby cokolwiek znaleźć sensownego z kół. I tak wpadł WORK GS1 20"

received_3094215247311508.jpeg

received_176553770345805.jpeg

received_333646660941407.jpeg

received_1142912752711204.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...