Skocz do zawartości

[E36] Radek - 323i Fjordgrau Exclusive Edition


FireBlade

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Mechanik wsadził wózek więc pomyślałem, że warto by wrzucić parę zdjęć :D Zdjęcia nie oddają tego jak to wygląda w rzeczywistości, a wygląda to całkiem całkiem :-P Wydech też umyty, będzie odświeżany żeby wyglądał jak nowy (sorki za jakość zdjęć)

11.jpg.77e7dfad110bc175b828c23eef72ab96.jpg

22.jpg.f6e6efd958d07fdde5a172122c33a6aa.jpg

33.jpg.8e82321b123a65a2f8720630599eff1d.jpg

44.jpg.5d76036b1b13d5e085c845881818f828.jpg

201814506_4137623679624327_6617219240245100071_n.jpg.a86d9b075241cb6c6856595ef0c8d65d.jpg

200528867_2099870816819852_6465500462772382829_n.jpg.659be560ee62dcfe282955fa0c315f16.jpg

202300917_3798765850246023_6110967187149314962_n.jpg.5ea8503c061f72c2546a05c0be8eb62a.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2021 o 08:42, DzikuCMS napisał:

Nie no, końcowy do zmiany obowiązkowo

 

W dniu 18.06.2021 o 08:50, Wisnia135i napisał:

Dokładnie  jak kolega wyżej, tam nie ma co odświeżać, to trzeba  zmienić..

Dlaczego ? To ori AC Schnitzer końcowy kompletny nie spawany, szczelny. Fajnie brzmi, odnowi się będzie dobrze na ten sezon. Za rok jak będzie Turbo to wtedy wleci pełny customowy wydech i wtedy pomyślę nad jakąś końcówką. Wydaje mi się, że auto miało pakiet AC Schnitzer (mam wydech właśnie, lotkę/blendę tylnej szyby i amory ze sprężynami ACS) ale nie mam jak to sprawdzić a szkoda mi go zdejmować i sprzedać, bo to niezły kąsek :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, FireBlade napisał:

 

Dlaczego ? To ori AC Schnitzer końcowy kompletny nie spawany, szczelny. Fajnie brzmi, odnowi się będzie dobrze na ten sezon :-) Za rok jak będzie Turbo to wtedy wleci pełny wydech od  Schmiedmanna (barany i katy) i wtedy pomyślę nad jakąś końcówką. Wydaje mi się, że auto miało pakiet AC Schnitzer (mam wydech właśnie, lotkę/blendę tylnej szyby i amory ze sprężynami ACS) ale nie mam jak to sprawdzić a szkoda mi go zdejmować i sprzedać, bo to niezły kąsek :-) 

Jak ty chcesz założyć barany schmiedmanna pod turbo? XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, FireBlade napisał:

A no tak racja racja haha rano jest piątek XD ale coś się pokombinuje hehe

Nic się nie pokombinuje, kolektor pod turbo reszta przelot i tyle , ew  napisz do aro jak ma zrobione  u siebie ,a co do tego że, to sznycel to spoko ale wygląda  okropnie i  zwykła dwururka  byla  by 100% lepsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2021 o 09:24, Wisnia135i napisał:

Nic się nie pokombinuje, kolektor pod turbo reszta przelot i tyle , ew  napisz do aro jak ma zrobione  u siebie ,a co do tego że, to sznycel to spoko ale wygląda  okropnie i  zwykła dwururka  byla  by 100% lepsza

Nie miałem zamiaru przerabiać Schmiedmanna tylko jakieś właśnie customowe barany dorwać :DA co do końcówki to może i masz rację, ja poczekam na efekt końcowy jak całość będzie się komponować. Jak będzie tragedia to zmienię jeszcze w tym sezonie 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2021 o 19:41, feconi napisał:

Lepiej nie drutuj tylko sprzedawaj te fanty od schmiedmanna. Pod turbo i tak od dolotu przez końcowy będziesz miał nowy układ  pewno. Wydechowy na 3" z pewnością.

Źle się zrozumieliśmy hehe Miałem w planach kupić właśnie od schmiedmanna fanty ale uświadomiłem sobie, że to nie jest pod turbo wg xd (nie mówie tu o baranach bo one wg nie są do turbo, a o portkach z katami od Schmiedmanna bo miałem je w planach) Tak jak piszesz to tak pewnie zrobię :D Dziękii

W dniu 19.06.2021 o 09:43, Espinoza napisał:

Kolega wyżej ma racje, może i urwiesz dobry pieniądz za te fanty to ze dwa wydechy nawet kupisz :mrgreen:

A co do aktualnego wydechu to kat ma numer 1740060 i z tego co się orientuje chyba jeden z najbardziej wartościowych katów w BMW i do tego ori ACS końcowy i jak piszesz będzie już za co kupić nowy wydech :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze naprostuje sytuację. Ogólnie sam nie wiem, na ten moment, jak ma się potoczyć los silnika. Ogólnie fajnie byłoby go zostawić na swoim miejscu, bo to ori m52b25. Więc pozostaje tylko kwestia czy wyciskać jak najwięcej z wolnossącego silnika i wtedy zestaw od schmiedmanna (barany,katy, widziałem jeszcze mają lekkie koło zamachowe i parę innych fantów :D) czy dokładać Turbo i osprzęt (kompresor jakoś mi nie siada). Ale w sumie jak już tak robię auto to w grę może jeszcze wejść swap na 3.0, a jak budżet pozwoli to i 4.4 :lol: A wy co sądzicie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, FireBlade napisał:

Jeszcze naprostuje sytuację. Ogólnie sam nie wiem, na ten moment, jak ma się potoczyć los silnika. Ogólnie fajnie byłoby go zostawić na swoim miejscu, bo to ori m52b25. Więc pozostaje tylko kwestia czy wyciskać jak najwięcej z wolnossącego silnika i wtedy zestaw od schmiedmanna (barany,katy, widziałem jeszcze mają lekkie koło zamachowe i parę innych fantów :D) czy dokładać Turbo i osprzęt (kompresor jakoś mi nie siada). Ale w sumie jak już tak robię auto to w grę może jeszcze wejść swap na 3.0, a jak budżet pozwoli to i 4.4 :lol: A wy co sądzicie ? 

Dawaj rób strokera na 3.0

Wał korbowy, korbowody i tłoki z m54b30

Wałek ssący m54b30

Wałek ssący m50b25nv na stronę wydechu

Wtryski m54b30

Kolektor ssący m50b25

Zestaw baranów z katami od schmiedmanna i jakiś końcowy mg Motorsport np.

Wystroić to na det3 i ugraloby się myślę 250-270km i 300-340nm z wolnossaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, DzikuCMS napisał:

Dawaj rób strokera na 3.0

Wał korbowy, korbowody i tłoki z m54b30

Wałek ssący m54b30

Wałek ssący m50b25nv na stronę wydechu

Wtryski m54b30

Kolektor ssący m50b25

Zestaw baranów z katami od schmiedmanna i jakiś końcowy mg Motorsport np.

Wystroić to na det3 i ugraloby się myślę 250-270km i 300-340nm z wolnossaka

 Bardzo ciekawy pomysł, finansowo napewno taniej wyjdzie niż swap na 4.4 hehe Ale musi podawać taki zestaw i chyba to będzie dużo ciekawsza opcja niż turbo :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Równie dobrze  mozna zrobic samego swapa na m54b30, kilka  modów i 270 bez  problemow tez bedzie

Otóż to, osiągi pewnie bardzo podobnie jak i nie lepsze niż w b25. Mocny wolnossący silnik fajna sprawa ale tak jak piszecie, więcej niż 300KM będzie mi bardzo ciężko osiągnąć. 

Zdania są dosyć podzielone. Gadałem wczoraj ze znajomym i on stwierdził, że nie ma co się bawić w swap i dłubanie przy wolnossaku w pogoni za mocą. Trzeba zakuć obecny silnik i wsadzać porządne turbo 8) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, FireBlade napisał:

Otóż to, osiągi pewnie bardzo podobnie jak i nie lepsze niż w b25. Mocny wolnossący silnik fajna sprawa ale tak jak piszecie, więcej niż 300KM będzie mi bardzo ciężko osiągnąć. 

Zdania są dosyć podzielone. Gadałem wczoraj ze znajomym i on stwierdził, że nie ma co się bawić w swap i dłubanie przy wolnossaku w pogoni za mocą. Trzeba zakuć obecny silnik i wsadzać porządne turbo 8) 

 

Ja pisalem co mozna  jesli i tak polowa gratów ma wleciec z m54 to równie dobrze  mozna  m54 wsadzić, ale ogólnie tez szedł bym w turbo bo, apetyt rosnie w miare jedzenia,  zrobisz ~270 a po pół roku stwierdzisz że,  trzeba  bylo od razu leciec w turbo i tak i tak:lol:  więc lepiej od razu bez zbednego pitu pitu wsadzac turbo i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ustaliliśmy już, że nie ma co się bawić i Turbo trzeba ładować to teraz mam jeszcze problem kosmetyczny :lol:

Jaką lotkę wybrać, bo jakoś pusto tam mi z tyłu :unsure:

Bez lotki

IMG_20200220_153847.jpg.1ed80717f22c8db6a4bb76f22fe9054c.jpg

fsdga.png.e100d99576adec8ac1634d2a74972098.png

Lotka M3

P90236531_highRes_the-bmw-m3-compact-e.jpg.8066239e358d5538833c3a3c4dc6aaf4.jpg

P90236529_highRes_the-bmw-m3-compact-e.jpg.7d96b5b72e0b18916c10e0d46abdcb06.jpg

2330775149.jpeg.a85026357838f24f33b436e97c7b0392.jpeg

GT Class II

534bd1408eef255cc71737ab4af50541.jpg.16f4338c2d017415fb8861fe2ccedcf0.jpg

1706777285_e12d1094a362bb0f6207e9d61244540a(1).jpg.d1e914616b679afe9e4c2718ddbfabe5.jpg

Gt Class I

e36-lightweight-rear-spoiler-05.jpg.03f2e06e372086cd7943a4581933023b.jpg

e36-lightweight-rear-spoiler-06.jpg.2dff3f28aa9ccc067bea6cfc6f6bf3e3.jpg

 

Jeśli macie jakieś inne propozycje walcie śmiało :D 

Dziękii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Brodi97 napisał:

Nie mogę patrzeć ten wydech... Przecież to powinno byc zmienione w pierwszej kolejności! Strasznie on szpeci to auto...

Jakoś się do niego przyzwyczaiłem hehe :lol: A tak serio to przyjdzie i na niego pora wkońcu 

1 godzinę temu, Bartek.P napisał:

Do sedana najbardziej pasuje Gt Czass II . To moje skromne zdanie.

 

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

X2

A mi najbardziej jakoś siedzi M3, ale sam nwm. Tyle jest tego do wyboru, że można oszaleć :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...