Skocz do zawartości

[E30] 320i sedan


sosek20

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: 1989 E30 BMW 320i sedan

 

SILNIK: m52b28tu

 

Modyfikacje:

 

- końcowy wydech AC Schnitzer

- dyfer 4.10 elektro

- dyfer 3.07S 25%

 

ZAWIESZENIE:

 

- tył e36 compact Bilstein 6 sprężyny -40mm

- wahacze M3 E36 3.2, przód gwint, jeszcze bez acentryków koło trze

 

UKÅAD HAMULCOWY:

 

- przód e36 2.8i

- tył e36 2.3ti compact

 

BODY:

 

Modyfikacje:

 

- przyciemniane lampy Hella

- czarna nerka z przodu

- czarne listwy na oknach

- lotka tył

- maska, dach i klapa po gradobiciu

 

Plany:

 

- zderzak przód M-technic II

- zderzak tył M-technic II

- wywalić lotkę gładka klapa

- białe progi

 

KOLA:

 

- RH ZW1 17/8

- 4 x 15/6 195/60 i 205/55

 

CAR AUDIO:

 

- sony x-plod + głośniki magnat

 

 

INSIDE:

 

- ABS

- el. lusterka

- el. 4 szyby

- centralny zamek

- skórzana tapicerka

- podgrzewane fotele przednie

- OBC II

- check control

- klimatyzacja tzn guzik z klimy reszta to złom może jak 1500zł będzie niepotrzebne to zrobie

 

 

 

 

733915535.jpg

7339155353x.jpg

srodekac.jpg

przdo.jpg

srodekp.jpg

7339155356.jpg

tylbok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
no to Åukasz idziesz do przodu ... ale jak tak to czekam z Trowom i Arczim na ustwke na kresce :twisted::twisted::twisted:
no spoko na pewno się kulniemy gdzieś na kresce, tylko mam problem z dyfrem na razie mam 4.10 i V-MAX 180 km/h bez szpery więc szału nie na robię zabardzo i szukam jakiejś z Z3 ze szperą bo mi podejdzie, a Ty widzę że krype zmieniłeś gdzie masz te e36 :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
:roll: mizernie troche jak na TU na dobrą sprawę uciekło sporo momentu i koników troche, ale czemu?
myślę że to wina wydechu z 94 roku i też wina katalizatora jak go wywale i wydech zmienię to powinno być już dobrze. Chyba!!! A poza tym to mieżone było na filtrze stożkowym z tico więc nie dostawał tyle powietrza ile trzeba.

Test 1 jest na benzynie, a Test 2 na gazie komp stag 300plus wtryski Vtech-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Robię teraz drobne poprawki lakiernicze, nadkola już brało

 

3a2ef19cbe1da093med.jpg

 

c0252f0f24853d03med.jpg

 

poprzedni właściciel ramkę na tablice rejestracyjną przykręcił 18 blachowkrętami niestety foty nie zdążyłem zrobić ;-(

7f890faf0647ac5emed.jpg

 

A tak wyglądają te RH środek będzie na czarno, 17" 8" 205/40, a będzie 225/35 tył i przód 205/40, tylko się zastanawiam czy nie lepsze by były fele od ACS

08761c5a048154femed.jpg

na przykład takie

ef4d18d2fa649ed8med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Była chłodnica z e36 2.0i 440/40/390 wentylator od e36 1.8td i nowe wisco tyle zostało po kilku zakrętach. Ta obok to nowa chłodnica z e30 2.4d z klimą 550/32/440. Przy normalnej jeździe wisco nie tarło o chłodnice, wentylator tez nie a przy ostrych zakrętach się stało.

994bd7aaa40d05d1med.jpg

c0688a5d4702743emed.jpg

Nie wiem czy tak ma być, między chłodnicą a wisco jest 1cm luzu i co się stało ;-(.

więcej fotek wrzucę jak znajdę aparat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...