Skocz do zawartości

[E39] Rudy Hiszpan' 535i


Rudy Hiszpan'

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Prawie dwa lata temu auto zawitało u mnie jako wygodne daily w miejsce E91.

Samochód miał już gwint D2 Racing, hochglanz, kompletny m-pakiet, listwy wewnętrzne, serducho ale ze zniszczonymi panelami bez telefonu itd itp.

W skrócie co zostało przeze mnie zrobione kompletne zawieszenie, bodajże zostały sprawne stare dwa tylne wahacze, zregenerowałęm D2, Nowe cambery, nowe zaciski, nowe piasty, tarcze, klocki, nowe przewody sztywne miękkie, kompletny rozrząd częściowo graty z ASO, przy okazji zrobione uszczelnienie silnika, nowy alternator, nowe rolki, napinacze, paski, nowe co się dało, separator pod ślizgiem łańcucha ASO, to samo odma, nowa chłodnica, przewody gumowe wody, pompa, termostat, przepływomierz, cewki, świece, w sumie łatwiej wymieniać co nie było zrobione. Rozebrana skrzynia i złożona na nowo, coś jednak z nią poszło nie tak i czasem czuć przerzucenie biegów, ale nie ma dramatu.

 

Oprócz części wyżej wymienionych tzw eksploatacyjnych, wpadł pakiet alpiny, wydech MG Motorsport Street, RH XD z nowymi Hankookami, czarny sufit, żółte poliuretany, moje lampy z 528i przednie, tylne, kompletne DSP oprócz jednego głośnika który w 535 o dziwo grał lepiej. Auto zostało prawie w całości rozebrane i złożone, ale nie będę tu zaśmiecał zdjęciami otwartego silnika czy zawiasu na podłodze, auta w kolorach tęczy itd. może kiedyś jak znajdę dużo czasu przebiorę zdjęcia.

Do auta przełożyłem wszystkie części, które były w bdb stanie od przełączników szyb, boczków, przez listwy pod lampy, wygłuszenia, kanapę itd itp. ogólnie fuzja.

Została mi blacharka na dole jednej pary drzwi purchel, próg prawy tył podszedł, za to podłoga, błotniki, klapa itd jest w super stanie, więc te dwie rzeczy się ogarnie może przed sezonem.

Zdjęć za wiele nie mam, auto od września zakończyło karierę daily, stoi zbiera pajęczyny.

Pozdrawiam osoby, która się tu przyczyniły do powstania auta zwłaszcza Dawida P oraz Dawida P nr 2, za błyskotki ;) Piotrka z PK Coilovers, Łukasza Koko, Miłosza, Maćków i chłopaków z okolicy.

IMG_20200807_191519.jpg

IMG_20200807_191529.jpg

IMG_20201109_163433.jpg

IMG_20201109_164153.jpg

received_176453827063808.jpeg

received_253742969221244.jpeg

IMG_20201111_120109.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, CrAsH napisał:

Kawał dobrej roboty, świetnie się prezentuje. :-D

Jest ok póki co, chyba lepiej nie będzie.

 

23 godziny temu, kumor07 napisał:

Taka jakby podobna do mojej :-P tak jak pisaliśmy na prywacie, kawał roboty i kasy włożone w auto , to i efekt pico bello 8)

Jak papugować to od najlepszych Haha.

Dzieki, jeszcze trochę zostało.

 

10 godzin temu, goryl napisał:

Jest git...ale spasy zrób jak w poprzedniej 

O jest i on, nie no git mi wystarczy. Auto do tej pory tak jeździło jako daily, pracuje w centrum i mam dużo spowalniaczy po drodze, zjazdy, podjazdy, więc nie ma mowy żeby było niżej. Mógłbym dać 19" i spas jak w 528 i wysokość byłaby ta sama w miarę dałoby się jeździć, ale tu miało być po staremu i bez przesady. Z przeswitem, bez kątów, bez rantow 4.25, poliftów itd. Moim zdaniem jest ok i to ok mi starczy póki co, ale faktycznie u kogoś to najchętniej widziałbym gleboszuracza bez zmartwień jak sie będzie tym poruszał hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, goryl napisał:

Jest git...ale spasy zrób jak w poprzedniej e39 :mrgreen:

Na tym zdjęciu widać mniej więcej ile mi zostało miejsca do poruszania się. Cześć lub wszystkie zdjęcia u góry są jeszcze przed zrobieniem spasów zapomniałem o tym napisać. Przód poszedł 1.5 lub 2cm w dół już nie pamiętam a tył chyba 0.5cm.

IMG_20201018_073606.jpg

IMG_20201018_073657.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Słyszałem różne opinie o akumulatorach Boscha, ale kupiłem rok temu silvera. Auto od października w sumie tylko stoi i odpalam je raz na tydzien-dwa i póki co nie miałem ani razu problemu z prądem mimo ostatnich temperatur -18, -20. Więc jakby ktoś miał wątpliwości i stał przed wyborem to szczerze polecam.

Jeszcze wykopałem zdjęcie z telefonu z jakąś trójka

IMG_20210125_220352.jpg

IMG_20210125_232354.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Autem od kwietnia jeżdżę codziennie, naprawy bieżące typu czujnik klocków hamulcowych, wymiana półosi, olej filtry, zamek drzwi itd ale auto też zbiera blizny i szramy - lekko podbity rant, prawdopodobnie ptak zrzucił mi na błotnik kamień lub coś co dało niewielkie wgniecenie jak 2zl. Oprócz tego dekle wytrzymały półtora roku od zmiany uszczelek i znów się spod nich poci, ale zdaje mi się że wycieków jest więcej - trzeba zbadać, więc pewnie w najbliższym czasie coś więcej powrzucam, jak już się za to zabiorę.

Jestem w trakcie zmiany dekorów na Birke Antrazit, będzie w końcu okazja wrzucić zdjęcia środka.

 

IMG_20210607_202724-01.jpeg

IMG_20210607_202423-01.jpeg

IMG_20210604_122409-01.jpeg

IMG_20210526_024750-02.jpeg

IMG_20210519_083125-01.jpeg

IMG_20210519_003714_1-01.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kumor07 napisał:

Ty fajneeee to e39 :-P masz podłączony stop na spoilerze ?? Pozdro

Zgadza się, trochę zabawy było, wiązkę dałem nową, przeciągnąć przez spojler to pół biedy, ale przeciągnąć już ze spojlerem w ręku wiązkę przez otwór w klapie i profilami dociągnąć do wiązki auta to była dobra godzina. Zmieniałem tez pęknięty gumowy peszel na nowy, a wsadzić ten pęk przewodów do środka... wyłączyłem trzecie w półce, dałem opornik do ledów i zastąpiło na checku oryginalne trzecie stopu. Każdy LED śmiga, nic nie mruga, nie wali błędem - tyle co rekompensuje te nierówna walkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...
  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...