Skocz do zawartości

[e46] M3 od ///Mateusza - CSL PROJECT


B-MM-W

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie są koszta takiego zderzaka? Pewnie szkoda gadać. Tym bardziej nie mówiąc o jego dostępności w oryginale. To nie będzie nigdy csl dlatego taki półśrodek z jednej strony ma sens a z drugiej ktoś w temacie będzie się śmiał że to jak znaczek ///m w 316.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, lapka666 napisał:

A jakie są koszta takiego zderzaka? Pewnie szkoda gadać. Tym bardziej nie mówiąc o jego dostępności w oryginale. To nie będzie nigdy csl dlatego taki półśrodek z jednej strony ma sens a z drugiej ktoś w temacie będzie się śmiał że to jak znaczek ///m w 316.

Lapka  2 strony do tylu gadalismy o cenie zderzaka  w aso, a dostepnosc  jest tylko 12k jak pamietam to troche duzo jak za zderzak heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bmw_e36.pawel napisał:

przedni zderzak , tylna klapa i koła , to pierwsze co się rzuca w oczy aby odróżnić csl od zwykłej m3 i nawet w replice te rzeczy muszą być zachowane a detale , jakieś małe dodatki już nie będą miały takiego znaczenia.

Ale tu nie jest robiona replika więc generalnie wyjebane  na to mozna  miec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, B-MM-W napisał:

Kurde teraz to zabiłeś mi klina... jest elegancko, tylko ciekawe jak z chłodzeniem tarcz hamulcowych. W CSLu w innym sposób poprowadzone są tunele...

planujesz jeździć na torze? Jeśli auto do normalnej jazdy to tunele do chłodzenia tarcz są niejako na wyrost. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BartoszzG napisał:

planujesz jeździć na torze? Jeśli auto do normalnej jazdy to tunele do chłodzenia tarcz są niejako na wyrost. 

Nawet przy  normalnej jezdzie sie przydają fabryczne  tunele , bez nich jak bys tak wpadł na autostrade  i z 200+ dwa razy zachamował  to tarcze zwichrujesz , tak więc warto zostawic fabryczne, ew kupic oslony tarcz z wejsciem na chlodzenie  i z tych dziur poprowadzic rury  i bedzie kozak chlodzenie bezposrednie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będę decydował się na zaślepki, o których mowa wcześniej to jednak wybiorę wersje pierwszą czyli z dwoma wlotami. Nawiąże jeszcze do jednego tematu. Pod koniec tamtego roku byłem w zaawansowanym stadium negocjacji odnośnie ori stołków CSL. Po głębszej analizie i przemyśleniach zdecydowałem jednak, że wydatek jest spory i żeby nie zarżnąć swoich finansów wybrałem i złożyłem zamówienie na coś innego. Wkrótce zobaczycie na co padł wybór. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, B-MM-W napisał:

Jeśli będę decydował się na zaślepki, o których mowa wcześniej to jednak wybiorę wersje pierwszą czyli z dwoma wlotami. Nawiąże jeszcze do jednego tematu. Pod koniec tamtego roku byłem w zaawansowanym stadium negocjacji odnośnie ori stołków CSL. Po głębszej analizie i przemyśleniach zdecydowałem jednak, że wydatek jest spory i żeby nie zarżnąć swoich finansów wybrałem i złożyłem zamówienie na coś innego. Wkrótce zobaczycie na co padł wybór. 

Csy czy moze pole position+ obszycie jak w csl ? Ew recaro podium ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

Csy czy moze pole position+ obszycie jak w csl ? Ew recaro podium ^^

Podium zbyt futurystyczne, pole position z kolei bardziej pasuje do specyfikacji rajdowej, za to sportster jest idealny :D klasyczny i pasuje do klimatu M3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panele wróciły z oklejania.  W tym miejscu chciałbym podziękować Dawidowi z Detailing Crew za świetnie wykonaną robotę. Zmieniłem również głośniki z tyłu ponieważ ich stan był tragiczny, jeden w ogóle nie działał. Wpadły także nowe uszczelki tylnych luftów - stare były koloru fioletowego, oraz nowe maskownice głośników w tylną półkę. I tak w weekend udało się ogarnąć cały tył:

20210202_112746.jpg.acffb6097f90daf7f072bbbaa6bddc62.jpg

20210206_161557.jpg.bfee223a5dc6e1cab5c691bc03bbf21e.jpg

20210206_161630.jpg.f7db8194328568f196ee9257888ee943.jpg

20210206_161440.jpg.71da7f9956aa3883ee0093d4eb872851.jpg

Muszę przenieść klamrę pasa bezpieczeństwa wyżej, bo na tą chwilę wypada w miejscu gdzie znajduje karbonowy panel.

Zabrałem się również za boczki drzwi, okazało się że wymagają delikatnej modyfikacji:

20210206_135809.jpg.641de2788fd92fb0068448652a0656d1.jpg

20210204_185016.jpg.bcf5fe00c273113c19c037d89240dabe.jpg

20210204_185028.jpg.21ffd311b04beda85876b1891c9430b0.jpg

20210204_193753.jpg.922578568dc8d1a3cf8118287f08b0f0.jpg

O ile z tylnymi boczkami nie było większych problemów, to z przodem będzie trochę więcej roboty. Po pierwsze przeniesienie przełącznika sterowania lusterkami, po drugie nawiercenie otworów w drzwiach na montaż mocowań boczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem delikatne obsuwy spowodowane temperaturą, która utrudniała prace ale wreszcie udało się cos ogarnąć, więc krok do przodu:

20210221_110549.jpg.02995dac4a0a25eb5bdb7a983776741e.jpg

20210221_123214.jpg.50c3a7daa61353c8ffbf1df733e41b18.jpg

20210221_123309.jpg.1ee596b999f3dd214269335b90828815.jpg

20210221_123317.jpg.f11bf1f85517e07096e7267618d54378.jpg

20210221_123519.jpg.5f99cd713cb818bfa784c1d82fb53124.jpg

Ciekawostka: na te śruby mocujące klamkę do drzwi czekałem dwa tygodnie aby przyszły z ASO. Pierwsze przymiarki:

20210221_122813.jpg.1408b8b8f8f13e5e4a1fa8cf2fc8e38b.jpg

20210221_122819.jpg.cd33a3048d6324e4f432936dc960a574.jpg

20210221_122829.jpg.8f5387f90bac33b3c614849a7aab0e82.jpg

Tak wygląda sprawa elektryki sterowania lustrami:

20210221_131801.jpg.70cd03c97b1dde3fd53ca06face76e81.jpg

20210221_131819.jpg.6ad7be3275b0e8e9bc32febdf3d16c2d.jpg

20210221_134724.jpg.11dacefbff9fbb7f3808758282647c99.jpg

20210221_140643.jpg.5e8a65a121b9eed37b97683db571b21a.jpg

Udało się przeprowadzić wiązkę do wnętrza auta oraz podpiąć (na razie w celu sprawdzenia) przełącznik. Zakończone sukcesem, wszystko działa jak należy. Aby dostać się do przewodów musiałem zdemontować podstopnicę, więc korzystając z okazji delikatnie ją odświeżyłem ponieważ była dość mocno zapuszczona. 

20210221_144224.jpg.55b909251ead00b832325e2380f3df68.jpg

20210221_185541.jpg.b3e43e7d88b54b1e137705d3071ecba9.jpg

20210221_190443.jpg.6d7be5e744619f185004763fff390a57.jpg

20210221_190454.jpg.b8b6a7fbacb60a24c8efced77b872fa6.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przymiarkach i wstępnym spasowaniu przyszedł czas na montaż docelowy. Wywiercone otwory zostały zabezpieczone (oraz parę innych rysek i zadrapań), poduszki powietrzne musiałem zastąpić emulatorem, aby nie wyrzucało błędu, wszystko dokładnie umyłem i wyczyściłem. Przyszła również paczuszka z ASO z brakującymi częściami: klamki, spinki drzwi, zaślepki śrub w klamkach i piny do pasów bezpieczeństwa:

20210224_130256.jpg.89aedd97f39c23ec14a2bb668cdb50fa.jpg

20210224_130307.jpg.7df753f5efd0a1105da3209775f07619.jpg

20210224_130240.jpg.4df362a0a9e02d783aa858994a34e75f.jpg

20210224_132637.jpg.4b1781937031d9ec2082d23af4d8886a.jpg

20210225_124746.jpg.a2a834d645f27caae222ff6c56e031a0.jpg

20210224_225646.jpg.dc807b7795f49fd31cb5b3b7029a7a47.jpg

20210224_230713.jpg.cc6763504088ee65df8341cde7e355cb.jpg

20210225_132316.jpg.41147830e49015384f3d8f659f6f9037.jpg

 

Zająłem się również modyfikacją położenia klamer pasów bezpieczeństwa, tak jak to jest w oryginalnej wersji CSL:

20210225_225152.jpg.bf83bf6c1f4bfd3c2da0f06d8cfa41c0.jpg

20210225_225219.jpg.0fe7fed1dc2bc54f9f8f84606f80dcd1.jpg

20210225_225123.jpg.423c02786955143bfd232ebfd13af4f8.jpg

20210225_230413.jpg.903c35d309659ab74f65dbee67d99c1a.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...