BartoszzG Napisano 22 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2020 Wydaje mi się że zderzak że "zwykłego" M3 nie jest aż takim rarytasem. Można dokupić drugi ten co masz zostawić w oryginalne i drugiego wystylizować na CSL malyzmc dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 22 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2020 Godzinę temu, BartoszzG napisał: Wydaje mi się że zderzak że "zwykłego" M3 nie jest aż takim rarytasem. Można dokupić drugi ten co masz zostawić w oryginalne i drugiego wystylizować na CSL Zgadza się ale zobaczymy jak wyjdzie mój pomysł, który zamierzam wprowadzić w życie już wkrótce, zresztą jest w dość zaawansowanym etapie prac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel_zmc Napisano 22 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2020 Oryginalny zderzak od CSLa jest cały z carbonu, nie tylko splittery. Mialem tą podjebe ze zdjęć powyżej, ogólnie jakieś tam niedociągnięcia po formie do ogarnięcia przez wyżej wspomnianego magika. Ale... Splittery się różnią są pod innym kątem, im bliżej środka zderzaka splittery schodzą niżej - wygląda to źle. Poniżej zdj. Porównał bym to do GT Classa z e36 - zapadający się środek spoilera w podróbce. Niby spoko ale niedosyt pozostaje. Osobiście byłbym za S163 w tym aucie jeżeli chodzi o stylizacje CSL. Niestety jak brat nie słucha mnie to tymbardziej nie posłucha was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 22 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2020 Nie nie posłucham felgi są docelowe i naprawdę kozacko wyglądają na aucie, więc koniec tematu w tym temacie Korzystając z okazji chciałbym się z Wami podzielić moją wiedzą odnośnie tego czym różni się e46 CSL od standardowej M3, może ktoś jest ciekawy, więc zaczynamy: CSL występował tylko w kolorach: Silver Grey Metallic (A08) oraz Sapphire Black Metallic (475) Wyposażenie: - Zderzak przedni wykonany z włókna węglowego wraz z karbonowymi dokładkami tzw. splitterami - Poszycie dachu z włókna węglowego. Do tego inne listwy dachowe - Karbonowy dyfuzor zderzaka tylnego - Cieńsza szyba tylna - Emblematy w nerkach bocznych oraz emblemat tył CSL - Listwy progowe wewnętrzne z logiem CSL - Inna klapa bagażnika, wykonana z prasowanego plastiku (nie jest to włókno szklane) - Fabrycznie zrolowane tylne nadkola - Felgi BBS: Styling 163, przód 8,5' et 44; tył 9,5' et 27, są lżejsze od tych dostępnych w M3 (8' et 47; 9,5' et 27) - Karbonowe panele drzwi oraz tylnych boczków - Lżejsze fotele przednie przygotowane przez firmę RECARO - Lżejsza tylna kanapa (dwu osobowa) - Kierownica obszyta alkantarą, bez multifunkcji jedynie przycisk do wyłączenia kagańców (tryb M) - Rączka ręcznego obszyta alkantarą - Lewarek zmiany biegów SMG z wstawkami z alkantary - Decory deski rozdzielczej, ramka zmiany biegów, oraz decory kierownicy w kolorze Titan Shadow - 4 poduszki powietrzne, zamiast 6 (brak drzwiowych airbagów) - Konsola środkowa wykonana z włókna węglowego, brak podłokietnika (na konsoli przy lewarku zmiany biegów widnieje tabliczka z nr wyprodukowanego auta) - Brak systemu nagłośnienie (dostępny na życzenie, ale okrojony do minimum, żadne harmany) - Brak klimatyzacji (opcja doposażenia) - Kartonowa wykładzina bagażnika (tak, dosłownie wykonana z tektury) - Brak osłony termicznej silnika (ta pod maską) - Zmodyfikowany ECU - Przeprogramowany sterownik skrzyni SMG - Przebudowany układ dolotowy: Karbonowy airbox plus dolot zimnego powietrza z otworu w zderzaku, zmodyfikowana elektronika - Bardziej wyczynowe zawieszenie: sprężyny, amortyzatory i ich mocowania - Inne dolne wahacze, aluminiowe z przegubami kulistymi - Inny przedni sworzeń, piasta gwarantująca szerszy rozstaw kół przednich - Mocniejsze i lżejsze przednie wahacze - Mocniejsze tylne wahacze - Przeprogramowana jednostka zarządzająca pracą silnika - Inny system kontroli trakcji - Inny program kontroli ABS - Krótsze przełożenie przekładni kierowniczej - 14.5:1 (w M3 - 15.4:1) - Lżejszy tłumik tylny, z szerszymi końcówkami - Katalizatory o większej przepustowości - Lżejszy X pipe - Mocniejszy blok silnika, ponoć poddawany bardziej restrykcyjnym testom - Zmodyfikowane części silnika takie jak wałki, zawory - Większe tarcze przednie (345 mm) oraz zaciski hamulcowe - Lżejszy akumulator, taki sam jak w Mini Cooper S - Inna chłodnica wody i oleju - Lżejsza obudowa mikrofiltra (troszkę ponad 1 kg, kiedy to w zwykłej M3 waży prawie 1,70 kg) - Lżejsze wykładziny podłogowe, brak niektórych wyciszeń i wytłumień (np. brak gumowej maty pod tylną kanapą) - Okrojona wiązka przewodów (lżejsza od standardowej o ok 2,5 kg) - Brak spryskiwaczy reflektorów (dostępne doposażenie, ale z mniejszym zbiornikiem na płyn) - Mniejszy zbiornik płynu do spryskiwaczy szyb - Inne pasy bezpieczeństwa, przypuszczam że są lżejsze Wszystko to nadaje tej wersji niepowtarzalny wygląd, pozwoliło konstruktorom podnieść moc do 360 kuni, odchudzić CSLa o ok 100 kg i poprawić jego właściwości jezdne. Chyba opisałem wszystkie różnice i wyposażenie, mam nadzieje że lektura interesująca. Jest to taki swoisty akcent dla ludzi chcących zgłębić się w temacik Piotrasss, orzel i atos1987 dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 22 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2020 16 minut temu, B-MM-W napisał: Nie nie posłucham felgi są docelowe i naprawdę kozacko wyglądają na aucie, więc koniec tematu w tym temacie Korzystając z okazji chciałbym się z Wami podzielić moją wiedzą odnośnie tego czym różni się e46 CSL od standardowej M3, może ktoś jest ciekawy, więc zaczynamy: CSL występował tylko w kolorach: Silver Grey Metallic (A08) oraz Sapphire Black Metallic (475) Wyposażenie: - Zderzak przedni wykonany z włókna węglowego wraz z karbonowymi dokładkami tzw. splitterami - Poszycie dachu z włókna węglowego. Do tego inne listwy dachowe - Karbonowy dyfuzor zderzaka tylnego - Cieńsza szyba tylna - Emblematy w nerkach bocznych oraz emblemat tył CSL - Listwy progowe wewnętrzne z logiem CSL - Inna klapa bagażnika, wykonana z prasowanego plastiku (nie jest to włókno szklane) - Fabrycznie zrolowane tylne nadkola - Felgi BBS: Styling 163, przód 8,5' et 44; tył 9,5' et 27, są lżejsze od tych dostępnych w M3 (8' et 47; 9,5' et 27) - Karbonowe panele drzwi oraz tylnych boczków - Lżejsze fotele przednie przygotowane przez firmę RECARO - Lżejsza tylna kanapa (dwu osobowa) - Kierownica obszyta alkantarą, bez multifunkcji jedynie przycisk do wyłączenia kagańców (tryb M) - Rączka ręcznego obszyta alkantarą - Lewarek zmiany biegów SMG z wstawkami z alkantary - Decory deski rozdzielczej, ramka zmiany biegów, oraz decory kierownicy w kolorze Titan Shadow - 4 poduszki powietrzne, zamiast 6 (brak drzwiowych airbagów) - Konsola środkowa wykonana z włókna węglowego, brak podłokietnika (na konsoli przy lewarku zmiany biegów widnieje tabliczka z nr wyprodukowanego auta) - Brak systemu nagłośnienie (dostępny na życzenie, ale okrojony do minimum, żadne harmany) - Brak klimatyzacji (opcja doposażenia) - Kartonowa wykładzina bagażnika (tak, dosłownie wykonana z tektury) - Brak osłony termicznej silnika (ta pod maską) - Zmodyfikowany ECU - Przeprogramowany sterownik skrzyni SMG - Przebudowany układ dolotowy: Karbonowy airbox plus dolot zimnego powietrza z otworu w zderzaku, zmodyfikowana elektronika - Bardziej wyczynowe zawieszenie: sprężyny, amortyzatory i ich mocowania - Inne dolne wahacze, aluminiowe z przegubami kulistymi - Inny przedni sworzeń, piasta gwarantująca szerszy rozstaw kół przednich - Mocniejsze i lżejsze przednie wahacze - Mocniejsze tylne wahacze - Przeprogramowana jednostka zarządzająca pracą silnika - Inny system kontroli trakcji - Inny program kontroli ABS - Krótsze przełożenie przekładni kierowniczej - 14.5:1 (w M3 - 15.4:1) - Lżejszy tłumik tylny, z szerszymi końcówkami - Katalizatory o większej przepustowości - Lżejszy X pipe - Mocniejszy blok silnika, ponoć poddawany bardziej restrykcyjnym testom - Zmodyfikowane części silnika takie jak wałki, zawory - Większe tarcze przednie (345 mm) oraz zaciski hamulcowe - Lżejszy akumulator, taki sam jak w Mini Cooper S - Inna chłodnica wody i oleju - Lżejsza obudowa mikrofiltra (troszkę ponad 1 kg, kiedy to w zwykłej M3 waży prawie 1,70 kg) - Lżejsze wykładziny podłogowe, brak niektórych wyciszeń i wytłumień (np. brak gumowej maty pod tylną kanapą) - Okrojona wiązka przewodów (lżejsza od standardowej o ok 2,5 kg) - Brak spryskiwaczy reflektorów (dostępne doposażenie, ale z mniejszym zbiornikiem na płyn) - Mniejszy zbiornik płynu do spryskiwaczy szyb - Inne pasy bezpieczeństwa, przypuszczam że są lżejsze Wszystko to nadaje tej wersji niepowtarzalny wygląd, pozwoliło konstruktorom podnieść moc do 360 kuni, odchudzić CSLa o ok 100 kg i poprawić jego właściwości jezdne. Chyba opisałem wszystkie różnice i wyposażenie, mam nadzieje że lektura interesująca. Jest to taki swoisty akcent dla ludzi chcących zgłębić się w temacik Kurcze człowiek nigdy aż tak się tym nie interesował a tu całkiem sporo tych zmian wzgledem "zwykłej"M3 defakto 2 inne samochody.. świetnie ze,to opisałeś wiedziałem o jakis 60% z tego co napisałes wiec fajnie uzupelnić wiedzę Co ciekawe kazdy kojarzy csl z kolorem silver grey a tym czasem w muzeum stoi właśnie black sapphire Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 23 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2020 Ważyłeś może stylingi 359? Lub wiesz ile powinny ważyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 23 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2020 12 minut temu, BartoszzG napisał: Ważyłeś może stylingi 359? Lub wiesz ile powinny ważyć? Przednia 11.79kg tył 12.16kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 24 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 O parę gram lżejsze, ale coś koło tego, co napisał Wiśnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 21 minut temu, B-MM-W napisał: O parę gram lżejsze, ale coś koło tego, co napisał Wiśnia Nie no, to dokładna waga, mogę rzucić foty jak na wadze są odpowiednio 26 funtów i 26.8 co po przeliczeniu wychodzi tyle, no chyba że ktos chcę sie bawic do 5 miejsc po ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 24 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 Z tego tytułu, że dziś Wigilia Bożego Narodzenia chciałbym życzyć wszystkim fanom marki, forumowiczom i ludziom dobrej woli, zdrowia, szczęścia i oby zaczęte projekty udało się sfinalizować w takiej postaci jak sobie zakładamy. Pandemię odstawmy na boczny tor, żyjmy pełnia życia i realizujmy nasze pasje i marzenia. A tak przy okazji: I na koniec żaróweczki na choinkę Bartas, atos1987, Bartek.P i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 24 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 Cóż jeśli coś im w e46 wyszło to z pewnością ta klapa właśnie Wszystkiego Najlepszego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 Następny etap prac nad ///Mcy, tym razem wnętrze: Jedną z wad był stan kierownicy, a dokładniej skórzanego obicia, trzymającego się sztywno lecz dość mocno wytartego: Przy okazji wymieniłem tarcze zegarów o których mowa była wcześniej: Oczywiście można było szukać ori kiery od CSL: ale chciałem zachować jej ergonomię czyli przyciski multifunkcji, więc do dzieła: Na początku zleciłem lakiernikowi dobranie odcienia farby na podstawie dekoracyjnych listew wewnętrznych. Niestety kolor okazał się zbyt brokatowy. Więc po konsultacji dobrałem najbardziej zbliżony lakier z palety Seata: Do tego bezbarwny lakier matowy i efekt końcowy: Jest delikatna różnica, ale zauważyłem, że podkowa kierownicy ma inny odcień od dekorów deski rozdzielczej lub manetki SMG, też idealnie nie współgrają z tym kolorem. Wydaję mi się, że jest całkiem w porządku. Kierownica została na nowo obszyta, oczywiście nie mogło być inaczej niż to: Ostatnie zdjęcie niestety z du**, robione w pośpiechu, ale osobiście jestem mega zadowolony z efektu końcowego Lelek dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 Nić kierownicy na codzien jest tak widiczna czy naświetliła się podczas robienia zdjęcia? Troszkę to kuje w oczy dlatego o to pytam. Ogólnie bardzo dobre kroki. Osobiście zostawił bym tą M3 w oryginale ale szanuję to że planujesz upodobnić ją na CSL. Będzie coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 Moim zdaniem słabo z tą kiera że, zostawiłes multifunkcję, jak decydujesz się ma robienie repliki to pownno to być jak najbardziej zbliżone do orginału, a tak to w sumie zadna replika, bo na ten moment to w sumie tylko klapa jest a od reszty odchodzisz wiec boje się że, w sumie bedzie to po prostu zwykle m3 z paroma dodatkami od csl a nie replika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 5 godzin temu, Wisnia135i napisał: Moim zdaniem słabo z tą kiera że, zostawiłes multifunkcję, jak decydujesz się ma robienie repliki to pownno to być jak najbardziej zbliżone do orginału, a tak to w sumie zadna replika, bo na ten moment to w sumie tylko klapa jest a od reszty odchodzisz wiec boje się że, w sumie bedzie to po prostu zwykle m3 z paroma dodatkami od csl a nie replika... Nie ma co na siłę robić z tego CSL i przenosić nawet ułomne rozwiązania dla zasady, i tak CSLem nigdy te M3 nie będzie, więc daje to okazje żeby mieć zalety oby dwóch fur. Rudy Hiszpan' i B-MM-W dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 5 godzin temu, Bartek.P napisał: Nić kierownicy na codzien jest tak widiczna czy naświetliła się podczas robienia zdjęcia? Troszkę to kuje w oczy dlatego o to pytam. Ogólnie bardzo dobre kroki. Osobiście zostawił bym tą M3 w oryginale ale szanuję to że planujesz upodobnić ją na CSL. Będzie coś innego. Tak wygląda nić na oryginalnej kierze, według mnie też się rzuca w oczy. Chłopak, który mi to obszywał używa takich samych nici więc nie ma różnicy. Może również zdjęcie stworzyło taki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 5 godzin temu, Wisnia135i napisał: Moim zdaniem słabo z tą kiera że, zostawiłes multifunkcję, jak decydujesz się ma robienie repliki to pownno to być jak najbardziej zbliżone do orginału, a tak to w sumie zadna replika, bo na ten moment to w sumie tylko klapa jest a od reszty odchodzisz wiec boje się że, w sumie bedzie to po prostu zwykle m3 z paroma dodatkami od csl a nie replika... Kolego, nikt nie pisał, że będzie to replika. Poniżej przedstawiam cytat z mojego wstępu: (...) Szukałem emki w takim kolorze, aby móc stworzyć ją na podobieństwo wersji CSL. W takim kierunku chcę iść i rozwijać ten projekt. Niektóre elementy będę wzorował na tej własnie odmianie, od innych odejdę lub zrobię według mojego uznania, wszystko jednak w granicach dobrego smaku, tak aby ze sobą harmonijnie współgrało (...) Również temat projektu nie sugeruje repliki. tak jak Dedi napisał, niektórych rozwiązań nie da się przenieść, a innych nie warto. Na przykład jakbym wzorował się w 100 % na CSL musiałbym wrzucić kartonową podłogę bagażnika, która jest poprostu do niczego. Łamie się, pęka, wilgotnieje. Inne rozwiązania wymagają bardzo dużej ingerencji w elektronikę, inne nie opłacalne - włożona praca i pieniądze w stosunku do efektu końcowego. Także, będzie to wyjątkowa emka ale nie w 100% CSL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 43 minuty temu, B-MM-W napisał: Tak wygląda nić na oryginalnej kierze, według mnie też się rzuca w oczy. Chłopak, który mi to obszywał używa takich samych nici więc nie ma różnicy. Może również zdjęcie stworzyło taki efekt. Na zdjęciu twojej kierownicy nić wygląda jak by była w kolorze białym a to nie wygląda za dobrze. Jeśli nici są w kolorze niebieskim i czerwonym to nie mam zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 Godzinę temu, dedi napisał: Nie ma co na siłę robić z tego CSL i przenosić nawet ułomne rozwiązania dla zasady, i tak CSLem nigdy te M3 nie będzie, więc daje to okazje żeby mieć zalety oby dwóch fur. Tak owszem CSLem nigdy nie będzie ale można zrobić z tego jak już fajna replike, przynajmniej tak mi się wydawało że , taki jest zamysł na to auto, a jeżeli taki jest to dobrze bylo by się zbliżyć jak najbardziej do oryginału i przenieść tego typu "smaczki" ... a jeżeli co któryś dodatek będzie z csla to sory ale nie nazywal bym tego "projektem csl" bo, to bedzie po prostu zwykłe M3 z paroma dodatkami z csl'a a nie projekt csl .. co za tym idzie, nie bedzie to nic nadzwyczajnego .. a tak dobra replika to nadal dobra replika.. Idąc dalej jesli nie ma to byc zadna replika ani nic, i jak powiedziano CSLem nigdy nie bedzie to troche w takim razie wiocha wrzucac tam oznaczenia csl np na błotnikach.. ja swoje 135i robie na 1M ale znaczka M tam nigdy nie bedzie (tak projekt zostal i pojechal wlasnie do lakieru jak by kogo interesowalo) i defakto kto wrzuca znaczki nie od swojego modelu to zawsze byl wysmiewany... nie mowię ze ma to byc 100% replika ale wrzucic to tego rzeczy widoczne na pierwszy rzut oka ... zmiana podlogi bagażnika rozumiem ze nie ma sensu ale taki smaczek jak brak tej multifunkcji to juz inna sprawa moim zdaniem, i tez bez przesady o gadaniu o ułomnych rozwiązaniach.. to nie usuwanie np klimy tylko raptem pare guzików bez ktorych na codzień mozna spokojnie żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 2 godziny temu, Bartek.P napisał: Na zdjęciu twojej kierownicy nić wygląda jak by była w kolorze białym a to nie wygląda za dobrze. Jeśli nici są w kolorze niebieskim i czerwonym to nie mam zastrzeżeń. Zapewniam Cię że wygląda jak w oryginale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 2 godziny temu, Wisnia135i napisał: Tak owszem CSLem nigdy nie będzie ale można zrobić z tego jak już fajna replike, przynajmniej tak mi się wydawało że , taki jest zamysł na to auto, a jeżeli taki jest to dobrze bylo by się zbliżyć jak najbardziej do oryginału i przenieść tego typu "smaczki" ... a jeżeli co któryś dodatek będzie z csla to sory ale nie nazywal bym tego "projektem csl" bo, to bedzie po prostu zwykłe M3 z paroma dodatkami z csl'a a nie projekt csl .. co za tym idzie, nie bedzie to nic nadzwyczajnego .. a tak dobra replika to nadal dobra replika.. Idąc dalej jesli nie ma to byc zadna replika ani nic, i jak powiedziano CSLem nigdy nie bedzie to troche w takim razie wiocha wrzucac tam oznaczenia csl np na błotnikach.. ja swoje 135i robie na 1M ale znaczka M tam nigdy nie bedzie (tak projekt zostal i pojechal wlasnie do lakieru jak by kogo interesowalo) i defakto kto wrzuca znaczki nie od swojego modelu to zawsze byl wysmiewany... nie mowię ze ma to byc 100% replika ale wrzucic to tego rzeczy widoczne na pierwszy rzut oka ... zmiana podlogi bagażnika rozumiem ze nie ma sensu ale taki smaczek jak brak tej multifunkcji to juz inna sprawa moim zdaniem, i tez bez przesady o gadaniu o ułomnych rozwiązaniach.. to nie usuwanie np klimy tylko raptem pare guzików bez ktorych na codzień mozna spokojnie żyć. A ja powiem Ci że wolałbym wyrzucić klimę z całym osprzętem (przynajmniej auto byłoby lżejsze), niż zrezygnować z paru uprzyjemniających życie przycisków na kierownicy. Jeśli chodzi o temat emblematów bocznych mi się po prostu podobają tak samo jak i nakładki progowe wewnętrzne. Tam też jest przecież logo CSL, ale cały ten grawer (wytłoczenie) rozpierdziela system. Dla mnie to rarytas i jeśli ktoś się z tego śmieje - ok - ma do tego prawo, tak samo jak i ja żeby sobie wybrać nakładki CSL, individuala czy M3, szaro-srebrne emblematy boczne pasujące do nerek czy zwykłem ze znaczkiem M3. Tyle w temacie i nie ma co porównywać przyczepienia sobie znaczka M3 w 2.0 do moich zabiegów stylistycznych i mechanicznych. A tak a propos na klapie obok ///M raczej nigdy nie zawita końcówka CSL. Szanuję Twoją opinię, ale przede wszystkim nie oceniaj książki po jej wstępie, tylko dopiero po rozwinięciu akcji Jesteś takim samym zajawkowiczem jak ja, jak wszyscy na tym forum. Przeglądałem Twój temat i naprawdę chapeau bas dla Ciebie za postawienie sobie takiego celu. Ale uwierz mi znajdzie się szerokie grono, które będzie brać pod wątpliwość Twój wysiłek i dążenie do wyznaczonego celu i kwitować to: "po co robić ze zwykłego 135i - 1M, i tak będzie po wpisaniu vinu seria 1", a nawet trafią się osoby które ogrom włożonej pracy i środków porównają do przyklejenia znaczka M do zwykłego gruza. Znam to z autopsji. mati0618, Rudy Hiszpan', DzikuCMS i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 4 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 Pora wrzucić parę giftów świątecznych Zjawiskowy dyfuzorek tylny: No i przede wszystkim to czego brakowało na tylnej klapie (i nie chodzi tu o spinki) : Tutaj chciałbym pokazać zdjęcia instruktażowe jak prawidłowo umieścić znaczek na klapie CSL (zdjęcia znalezione w necie), ale może akurat komuś się przydadzą: a to już moja rzeźba: Pięknie błyszczy, chodź wydaje mi się że lewa strona jest ciut wyżej niż prawa... ale może to złudzenie spowodowane kształtem klapy. A propos ponoć w różnych odmianach emek paski przy emblemacie nieznacznie różnią się odcieniem, ciekawe jestem waszego zdania na ten temat. Brodi97 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 4 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2021 Emblemat niby tylko "detal" a moim zdaniem robi mega różnice Oczywiście na plus Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 8 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 Witam, witam w ten zimowy okres w którym pomimo najszczerszych chęci, nie możemy wyjść w piękny słoneczny, bezchmurny dzień w koszulce z krótkim rękawkiem, spodenkach, przy temp 25 stopni C i odpalić swoje machiny. Uderzyć w niczym nieskrepowaną przejażdżkę lub na zjawiskową sesję zdjęciową.... cóż... jest jednak - przynajmniej u mnie - promyk szczęścia - coś co jak kiedyś zobaczyłem na żywo zwaliło mnie z nóg... coś co rozpoczęło fascynację modelem CSL (zaraz po karbonowym dolocie)... coś co jest dziełem sztuki : Czekałem na te części ok. pięciu miesięcy, jednym słowem - masakra. W końcu jednak mam je w rękach i mogę podzielić się swoją ekscytacją. W weekend postaram się ruszyć z wybebeszaniem auta. Bartek.P dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 8 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 Jak jesteś z bemowa to trzeba się złapać gdzieś na jakiejś spoko miejscówce w okolicy. Chętnie obejrzę tego WYPASA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.