Skocz do zawartości

[E92] BMW M3 E92 Sparkling Graphite by Saper1008


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka wszystkim. Chciałem Wam pokazać moje M3 E92 które posiadam juz 3 lata. Auto jest z 2008r. ale praktycznie wszystko łącznie z motorem, skrzynią, navi, zawieszeniem, lampy tył i wiele innych rzeczy jest LCI i bo poprzedni właściciel miał rozbite LCI z którego graty trafiły do mojego auta. Samochód jest pedantycznie zadbany bo ja jak i poprzedni właściciel mamy na tym punkcie bzika :) 

Z wyposażenia posiada praktycznie wszystko co było dostępne oprócz tylnej rolety, automatycznych świateł gdy ktoś jedzie z naprzeciwka i fotochromatycznej szyby.

Może trochę o modyfikacjach jakie auto posiada.

- Carbony OEM BMW Performance ( splittery zderzaka, nakładki lusterek, spoiler na klape)

- Carbonowy dyfuzor tylnego zderzaka (produkcja Taiwan)

- Koła mam 2 komplety, na zdjęciu są to Kute 2 częsciowe Forza Forged S101 19x9 ET14 i 19x10 ET10 kopia HRE S101 rotory są satynowe czarne a ranty w czarnym połysku.              Drugi zestaw mam OEM S359 z pakietu Competition

- Hamulce przód 6 tłoków 2 częsciowa tarcza 362mm, tył 4 tłoki tarcza 2 cześciowa 355mm + stalowy oplot ( produkcja Taiwan na wzór Brembo GT )

- Wydech, wywalone pierwsze katalizatory + końcowy Eisenmann Race

- Dolot AFE Stage 2 + karbonowy kolektor ssący (góra jest wykonana z 1mm carbonu dzięki czemu mamy ryk z przepustnic coś na wzór Eventuri)

- Zawieszenie Bilstein Dambtronic B6 z EDC + spręzyny HRE

- Silnik, soft Evolve Stage 2 odcinka przesunięta na 8600 i na paliwie 98 na hamowni wyszło 452 KM i 431 NM jest też soft skrzyni GTS

- Wnętrze, cały środek jest od wersji Frozen czarny szyty czerwoną nicią. Fotele są to kubły robione na zamówienie plecy pokryte carbonem a środki obszte alcantara. Kierownica OEM BMW Performance Alcantara + duże łopatki aluminiowe.

Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem ale z grubsza to by było na tyle :)

 

IMG_4771.JPG

IMG_4772.JPG

IMG_4773.JPG

IMG_4775.JPG

IMG_4777.JPG

IMG_4778.JPG

IMG_4779.JPG

IMG_4780.JPG

IMG_4781.JPG

IMG_4782.JPG

IMG_4783.JPG

IMG_4784.JPG

IMG_4785.JPG

IMG_4786.JPG

IMG_4787.JPG

IMG_4788.JPG

IMG_4789.JPG

IMG_4791.JPG

IMG_4792.JPG

IMG_4794.JPG

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Saper1008 zmienił tytuł na [E92] BMW M3 E92 Sparkling Graphite by Saper1008

Autko fajne , baaardzo w moim stylu, środek fajnie siadł, co do felg bezapelacyjnie stylingi m359, ew  jak byś chcial sprzedac to sie odezwij do mnie :)

Co to za  tajwanskie  heble? To jakieś  ksporty, d2 ? Cos podobnego czy totalny no namo? Tera  ogolnie duzo rzeczy z tajwanu pochodzi jak wlasnie ksport jak pamoetam,,d2 czy isc 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do koloru felg to nie widzę innego niż czarny z tym kolorem i ogólnie to mój 5 czy 6 komplet czarnych felg taki fetysz. M3 E92 z paroma modami oferuje mega stosunek ceny do przyjemności z jazdy i ciężko moim zdaniem w tej kasie o lepsze weekendowe auto. GT3  to inna liga samochodów po pierwszej jeździe mój światopogląd motoryzacyjny wyjebal się do góry nogami. No ale inny liga cenowa ... Heble z racji tego ze w Azjatyckim rynku siedzę kupę lat bo zajmuje się tym zawodowo kupiłem bezpośrednio z fabryki która robi dla kilku firm w UK i USA ale z ich brandem. Normalnie jest to nie do kupienia ale mam bardzo dużo znajomosci. Gdyby ktoś chciał to jestem w stanie taki zestaw ogarnąć dedykowany pod konkretne auto zaciski adaptery itd. U mnie adaptery minimalnie trzeba było przerobić ale stosunek ceny do jakości mega ...  No i hamują naprawdę dobrze, seria nie była zła ale te ciężko zamęczyć ... poczułem ze słabną jak heblowałem z 300, z 200 nie robi na nich wrażenia . OEM Brembo GT kosztują 40k ... Można sobie wrzucić żółte lub czerwone klocki ale na drogę publiczna nie wiem czy ma to sens.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTS a GT3 to tez dwa światy nowy GTS 3.0 turbo a GT3 991.2 ma wolnossący 4.0 taki sam jak masz w wyczynowym GT3 RS które na ringu robi poniżej 6:56 kręci się to do 9000 obrotów, bolid ... Tez zależy kto czego oczekuje od auta. Ja lubię mocna jazdę kubły twardy zawias i ryk wolnossaka na daily takie GT3 to dramat chyba ze ktoś jest sadomaso. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że tak :) chociaż GTS to bliżej GT3 niż m3, to z prosiaka po tej przejażdżce się wyleczyłem. Dużo więcej mi radości sprawia lawirowanie po pasach na wisłostradzie w mojej niż przekroczenie 200km/h w tunelu pod Wisłą ;)

 

Na razie wiem że planuje Mkę jak Twoja ale w manualu - zobaczymy czy się też z tego wyleczę na rzecz DKG (chociaż wątpie ;))

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doładowanego Porsche raczej bym nie kupił jak GTS to tylko 991.1 3.8 tez to fajnie ryczy, prawie jak GT3 No Ale właśnie prawie ... :p M3 polecam całym sercem kocham to auto, skrzynia to tez kwestia gustu jak dla mnie tylko DKG bo jest świetna szczególnie z softem GTS Trochę chodził mi po głowie zakup M4 ale po jeździe próbnej mi przeszło, na daily mega fajne autko, wygląd tak samo ale moim zdaniem jako weekendowy rozrabiaka nie ma polotu do V8 i 8600 rpm :p

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 miesięcy później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...