Skocz do zawartości

[E36] 328i Touring Technoviolet by Mr_M


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem milczeć ale zostałem wywołany znowu... Dawid co ma budowanie projektu do ogólnej wiedzy? Padłem. Każde auto jakie miałem naprawiam praktycznie zawsze sam. Podstawową wiedzę mam. Czy do mojego spostrzeżenia potrzebne jest zbudowanie projektu i dostanie się jego do działu GS? Chyba przesadzasz... Mój post nikogo nie zaatakował. Bardziej był spostrzeżeniem. Auto na tym zawiasie mówiąc wprost nie spełnia podstaw bezpieczeństwa. Gdyby poszła za tym normalna rozmowa to gówno by się nie wylało. Gadasz o jakiejś pokorze bo ja nie buduję auta a on tak? Mogę Ci powiedzieć teraz to samo bo Twoje auto buduję stamek a nie Ty więc też nie powinieneś się wypowiadać. Powiedziałem to nie raz i powiem znowu. Ani Ty ani nikt inny a tym bardziej brak posiadania na moim koncie jak to nazywasz projektu nie zabroni mi wyrazić swojego zdania. Tyle w temacie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 151
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

ku*** ja nie rozumiem nad czym my dyskutujemy. Nie ma problemu kupić nowe klosze lamp za 1400zł sztuka, idzie w te stare trupy dziesiątki jak nie setki tysięcy złotych a jest ta durna moda na ch***we

Odnośnie zawieszenia to...         A teraz tak na poważnie, to w 100% rozumiem osoby krytykujące w tym temacie i nie można nikogo takiego karać czy wyśmiewać za to że br

Walczymy dalej poprawiamy to co kiedyś spieprzył jakiś blacharz. Może na molo ktoś widział może nie ale miałem pęknieta szpachle na błotniku. A że chciałem to konkretnie ogarnać wiec wleciał nowy ori

Dodane obrazy

16 minut temu, lapka666 napisał:

Miałem milczeć ale zostałem wywołany znowu... Dawid co ma budowanie projektu do ogólnej wiedzy? Padłem. Każde auto jakie miałem naprawiam praktycznie zawsze sam. Podstawową wiedzę mam. Czy do mojego spostrzeżenia potrzebne jest zbudowanie projektu i dostanie się jego do działu GS? Chyba przesadzasz... Mój post nikogo nie zaatakował. Bardziej był spostrzeżeniem. Auto na tym zawiasie mówiąc wprost nie spełnia podstaw bezpieczeństwa. Gdyby poszła za tym normalna rozmowa to gówno by się nie wylało. Gadasz o jakiejś pokorze bo ja nie buduję auta a on tak? Mogę Ci powiedzieć teraz to samo bo Twoje auto buduję stamek a nie Ty więc też nie powinieneś się wypowiadać. Powiedziałem to nie raz i powiem znowu. Ani Ty ani nikt inny a tym bardziej brak posiadania na moim koncie jak to nazywasz projektu nie zabroni mi wyrazić swojego zdania. Tyle w temacie.

Jak co ma budowanie do wiedzy?  Nie mam więcej pytań. Zjedz snikersa  nasz internetowy znawco, bo naprawdę czytam różne Twoje wypowiedzi bo udzielasz się praktycznie wszędzie wiedza jest widać ale wiesz co zjedz snikersa ;)  

Nikt Ci zdania nie zabrania udzielać ale przeczytaj sobie jak napisałeś post mam Ci zacytować czy odrazu chcesz wakacje od forum za obrażanie ??  Co do mojego projektu i wykonawcy swapa to już żeś popłynął w teorie z du**, ochłoń chłopczyku ;) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie zawieszenia to...

 

 

 

to-trzeba-usiasc-na-spokojnie_2020-04-06_13-34-42.jpg

 

A teraz tak na poważnie, to w 100% rozumiem osoby krytykujące w tym temacie i nie można nikogo takiego karać czy wyśmiewać za to że broni jakości. Poziom na Syndykacie zawsze był i będziemy dbać o to żeby tak zostało, ba co roku poprzeczka idzie mocno do góry więc nie dziwi mnie niektórych oburzenie. Ja osobiście przez kilkanaście lat budowania różnych projektów BMW, nigdy nie miałem customowego zawieszenia, czy też chociażby jego elementów. Zawsze zawieszenie i koło uznawałem za fundament samochodu. To jak budowanie domu i nie ocieplenie go, bo może będzie łagodna zima, a teraz to w ogóle jest lato i jakoś to będzie... ;) W skali tego ile "pakujemy" w nasze projekty to koszt przyzwoitej jakości markowego zawieszenia jest kroplą w morzu. Nowe gwinty Eibach, KW, H&R, BC Racing, K-sport, Vogtland, Weitec itp można kupić już w przedziale 4-6k gdzie znaczna część z nich będzie mieć już regulacje twardości na poziomie przyzwoitego komfortu do total beton na ustawieniach HARD. Ja właśnie taki gwint posiadam i wcale nie kosztował majątku, jeżdżę na nim na co dzień, a jak jest potrzeba to na GF wsadzam szersze dystanse, skręcam spasy na żyletki i nic mi nie obciera. Kiedyś nagram na spokojnie film jak działa regulacja twardości w BC Racing gdzie na SOFT jest większy komfort jak w serii zawieszeniu, a na HARD to się auto nie ugina nic i niektórzy mieli okazję przetestować to w Chotowej. Takie ustawienie HARD jest typowo zlotowe i na tym wiadome wygląda ale nie da się zapierdalać. Za to na pozostałych ustawieniach gwintu już tak i przestawienie tego trwa minutę dlatego cały rok jeżdżę na zawieszeniu które pracuje i jest bezpieczne, a na zlocie stawiam sobie pomnik, którym nie mam zamiaru wygłupiać się po drodze. Tyle ode mnie, niech każdy zastanowi się, przemyśli, czy lepiej stawiać solidne fundamenty rezygnując np z pięknej granitowej kostki przed domem lub odłożyć ją na później, czy lepiej mieszkać na bagnie w tekturowym pałacu ;) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qbak ty nic nie wywolales.  Lapka zaczął. Kujon dobrze mówi. Ja osobiście nie bronię nikogo. Beton sreton. bardziej teraz już chodzi mi o kwestie tego jak lapka wypowiada się w moim temacie wyzywajac  mnie od dzieciaków czy lebkow i mowiac l, ze uwazam betony za top of the top, a poniekąd wyraziłem tylko swoje zdanie zupełnie jak on. Beton w moim przypadku jest tylko przejściowy.  Kupiłem gwint KW1 który okazał się super zawieszeniem ze super spasami na kole 8&9j kiedy przyszło hartge, totalnie nie.zdawal egzaminu. Wolałem zainwestować kilka stow w betony i mieć spokój, szczególnie, że auto więcej stoi niż jezdzi niż pakować kolejne kilka tyś w kw3 które ma.regulacje twardości i mógłbym coś ugrać ze spasem. Tak jak mówiłem i powtarzam. Betony to tylko wyjście na ... aaa ku*** szkoda strzepic ryja xd

 

Ps. Dobrze.. niech coś się dzieje. Skoro sam szef się wypowiedział i to w zdaniu dłuższym niż 2 słowa to wiedz, że coś się dzieje xd 

 

Pozdro swiry! Niech spasy będą z wami!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ryyyan ale Ty jesteś dzieciak. I ja jestem dzieciak. 



Ale na podjezdzie stoi s500, e500, dwa kebsy dojebane, m5, wykurwiste e30 a w szopie cały regał części do renowacji. Niech sobie mówi, ja się cieszę że jesteśmy młodzi i się bawimy :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kujon ma rację,  dużo jest projektow, baaa większość  pierw  idzie w dobre  koło a reszta "się zobaczy" lub "wpadnie z czasem" gdzie no zaiweszenie jest  dużo istotniejszą sprawą, wiadomo koło to wygląd ale  zawieszenie odgrywa  najwieksza  kwestię, juz nie licząc spasów to jednak na  zawiasie się śmiga i jest to też  kwestia bezpieczeństwa... do dziś nie kminie jak ktos pierw wsadza grube siano w rolkę  a  zawias i opony to ch** aby bylo  jebać..  jak kujon wspomniał  pierw  fundament potem reszta...

@qbak z tym dzieciakiem to chodzilo zapewne  o podejście do tematu a  nie jakie auta macie...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam BC Racing który dodatkowo został zamówiony ze sprężynami pod v8 i właśnie jestem ciekawy jak ta regulacja się sprawdzi u mnie, robię nową rolkę tzn według @lapka666 to robią mi ja tylko płace i mówię jak ma być ;)  i jestem ciekawy jak ten tył zapracuje na sprężynach od BC i amorach z regulacją oby ten set dał radę.  Panowie zdecydowanie wiek właścicieli najczęściej odgrywa kluczową role w tym co  powinno być na pierwszym miejscu w projekcie, kiedyś był wygląd do szpanu a teraz z wiekiem na spokojnie dobry zawias, hamulec, opona i na koniec wisienka w postaci dobrej felgi. 
 

@ryyyan  nie ma sensu dla Ciebie debata z takim kolesiem co pisze do Ciebie w taki sposób jak napisał @lapka666 bo to poziom mega marny w tym momencie, za obrażanie poszło upomnienie, bo można i trzeba mieć swoje zdanie ale obrażanie i próby wywołania agresji nie będą akceptowane. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to mawiala moja babcia "najważniejsze, że jesteśmy zdrowi";) . Dobrze by było żebyśmy tylko takie problemy mieli jaki zawias w aucie złożyć. Nie zasmiecajmy już tematu Marcinowi. Lapka luz, nie chciałem Cię urazić w żaden sposób. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawid a ja dalej nie wierzę w to co piszesz... Poruszyłem temat sprężyn i zaczęła się dyskusja. Ryyyan zaatakował mnie bez sensu więc poszła kontra i tyle. Czy Ty serio nie widzisz kto zaczął? Kpina moderatorze...

Teraz zachował się jak facet i przeprosił i to szanuje. Ja szanuje jegi prace i mega podobają mi się jego auta ale tej decyzji nie rozumiem. Robi po swojemu? Okey. Ale ten brak szacunku był po prostu nie potrzebny. 

Wyjaśnione. Kryzys zażegnany. Ludzie mieli co czytać. Można kończyć spór haha.

Peace!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, lapka666 napisał:

Dawid a ja dalej nie wierzę w to co piszesz... Poruszyłem temat sprężyn i zaczęła się dyskusja. Ryyyan zaatakował mnie bez sensu więc poszła kontra i tyle. Czy Ty serio nie widzisz kto zaczął? Kpina moderatorze...

Teraz zachował się jak facet i przeprosił i to szanuje. Ja szanuje jegi prace i mega podobają mi się jego auta ale tej decyzji nie rozumiem. Robi po swojemu? Okey. Ale ten brak szacunku był po prostu nie potrzebny. 

Wyjaśnione. Kryzys zażegnany. Ludzie mieli co czytać. Można kończyć spór haha.

Peace!

Nie ma co drążyć kto zaczął ale liczmy się wszyscy ze słowami, kłócić się można rzecz ludzka ale na poziomie, cieszy mnie fakt, że wyjaśnione.  Gramy do jednej bramki Panowie, szacun ;) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

No Panowie poszliście na grubo ;) cały dzień mnie nie było a tu ładny rozpiździel.

To może ja coś podsumuje. 

Dzieki wszystkim za opinie i wywody na temat betonów i zawieszenia. Zakładajac tego Mts który siedzi, auto nie było w planach robienia z niego projektu. Nie wiedzialem co z tego bedzie, raz miało być na sprzedaż raz miało zostać. Napewno było lepszym rozwiazaniem niż stare rozjebane zawieszenie i nieoszukujmy sie za małe pieniadze. Budujac ten projekt zaczołem od wygladu bo to widać od razu. Będac fanem Syndykatu i marzac tylko zeby sie dostać na jakiś GF wiedzialem ze felga to podstawa. A potem w praniu wyszło innych pare gratów. Nie skupiłem sie zupełnie na zawieszeniu. Dlaczego? Bo auto wiecej stoi jak jezdzi. I tak jak @ryyyanmówi nie miało dla mnie sensu ładować kilka tys w zawieszenie. W tym roku wpadły te betony bo poszerzam felge na tył i wiem że może obcierać a nie chce poniszczyć błotników. A wiem że w tym roku zalicze kilka zlotów i może gdzieś sobie pojezdze. Poki nie osiade na stałe w domu i e36 bedzie robiło za daily tak jak u @KUJON gdzie cabrio robi km jak tylko pogoda dopisze i używa go na codzień to u mnie po prostu gwint poszedł na drugi plan. Nie ukrywam może za rok czy dwa wpadnie markowa dobra zawiecha ale nie teraz skupiam sie na zupełnie innych rzeczach.

@lapka666może troche racji masz ale nie trzeba aż tak bardzo być negatywnie nastawionym bo akurat  coś Ci sie nie spodobało. Masz swoje zdanie i ja to szanuje ale bez spiny ;) cały czas pisze że nie zależy mi na predkości czy wygodzie. Auto ma sie toczyć żeby dłużej mnie widzieli ;) dużo elitowych aut czy grubych projektów na Syndykacie jezdzi lub jezdzilo na betonach. I nie zrobiło tyle zamieszania co ja B) 

Także Panowie bez spiny, nie ma co sie kłucić czy obrażać przez jakieś spreżyny. 

Mam nadzieje że sie spotkamy na GF i wtedy ocenicie wszyscy czy było warto, napijemy sie bimberku a @ryyyanprzyniesie sałatke :lol:

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Miked napisał:

Podpowiem wam tylko, że felgi i piastę można też przygotować pod auto i tym sposobem ugrać sporo mm. Ale to już poważniejszy temat jeżeli chodzi o wiedze i koszty oraz celu felgi z autem.  Zawsze myślałem, ze felge sie dopiera do auta a Wy stare wyjadacze kłócicie sie w temacie e36. Zaraz wpadnie "CZARNY" i powyjaśnia tematy spsów bo Gamkowi to pewnie nawet sie tu nie chce pisać juz 100 raz, jak. nie pw to tu krzyczą :D 

Pozdro! Fajnie ze sa jeszcze ludzie ktorzy kminia jak być najnizej na zlocie i być najszybszym w każdym momencie :)

 

 

ps. Ta technix daje rade 

 

dokładnie - np na przodzie ja mam  po swojemu przespawane lagi korekta stabilizatora+ zwrotnice M3 i te 9" z rantem 3" na przodzie siada bez negatywu w ori błotnik  jak złoto

Brak opisu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się co do kierunków, lepiej by siadły ciemne, też fajnie że został wyjaśniony temat zawiasu, a tak jeszcze pytanie jedno mam do @dawid82 i @KUJON, jaką wersję bc Racing macie w furach BR czy RM, bo stoję przed wyborem do E36, sory za off top, pozdro chłopaki

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, DzikuCMS napisał:

Zgadzam się co do kierunków, lepiej by siadły ciemne, też fajnie że został wyjaśniony temat zawiasu, a tak jeszcze pytanie jedno mam do @dawid82 i @KUJON, jaką wersję bc Racing macie w furach BR czy RM, bo stoję przed wyborem do E36, sory za off top, pozdro chłopaki

U mnie raczej BR.

1.jpg9.jpg16.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, DzikuCMS napisał:

Zgadzam się co do kierunków, lepiej by siadły ciemne, też fajnie że został wyjaśniony temat zawiasu, a tak jeszcze pytanie jedno mam do @dawid82 i @KUJON, jaką wersję bc Racing macie w furach BR czy RM, bo stoję przed wyborem do E36, sory za off top, pozdro chłopaki

Szczerze to nie wiem teraz musiałbym poszukać kartonu, wiem, że zamawiałem wersje pod piec v8  

A4ED6C47-06E5-4680-B935-EED86125CF77.jpeg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie


Heritage-B - Luksusowe kosmetyki samochodowe.
Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...