Skocz do zawartości

[E36] 328i Touring Technoviolet by Mr_M


Mr_M

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu łapka po raz kolejny mnie rozbawił. Ja mam u siebie gwint KW 1 który jest z najwyzszej półki jeśli chodzi o zawieszenia A i tak musiałem włożyć beton żeby to spasowac. Bo na tym gwincie z tym spasem na pierwszej lepszej dziurze wyjebalo by mi dwa blotniki z tylu. 

ku***.. Pozatym co ja się będę tlumaczyl ze swoich wyborów zawieszenia i spasow człowiekowi który nigdy nic nie pokazał..co mi się teraz ciśnienie podniosło. ..Proszę mi melisy zaparzyc bo nie wytrzymam ..

Edit. 

A ty qbak nie bądź taki do przodu, bo ludzi z kw 3 tutaj mogę wyliczyć na palcach jednej dłoni A i tak wydaje mi się ze takiej srogiej gleby na tym nie zrobisz 

Edit 2 

Co innego twoje 9j z tylu A co innego 10,5 . Zobaczymy co ty byś powiedział jakby ci na srogiej glebie takie koło z ujowym et przytarlo A świeżo polakierowana bude. Szybko byś się do betonów przekonał.  Ori sprężyny są po prostu za miękkie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, DzikuCMS napisał:

W końcu ktoś pięknie napisał, nie rozumiem też tego, wlatują srogie graty ale zamiast zainwestować w jakiś dobry gwint ok. 5k to jest uskuteczniane kupowanie betonów, bo mts za miękki gdzie wiadomo że to w sumie prawie najgorszy shit i od epoki kamienia łupanego każdy wie, że miękki jest

Wszystko w swoim czasie... nie wszystko na raz... mam swoj plan i sie go trzymam i tak samo na gwint przyjdzie czas. Mts ma miekki tył a nie przód dlatego zdecydowalem sie na betony. Nie wiem po co tyle hejtu! Duża ilość projektów na syndykacie jeździ na betonach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, ryyyan napisał:

Po prostu łapka po raz kolejny mnie rozbawił. Ja mam u siebie gwint KW 1 który jest z najwyzszej półki jeśli chodzi o zawieszenia A i tak musiałem włożyć beton żeby to spasowac. Bo na tym gwincie z tym spasem na pierwszej lepszej dziurze wyjebalo by mi dwa blotniki z tylu. 

ku***.. Pozatym co ja się będę tlumaczyl ze swoich wyborów zawieszenia i spasow człowiekowi który nigdy nic nie pokazał..co mi się teraz ciśnienie podniosło. ..Proszę mi melisy zaparzyc bo nie wytrzymam ..

Edit. 

A ty qbak nie bądź taki do przodu, bo ludzi z kw 3 tutaj mogę wyliczyć na palcach jednej dłoni A i tak wydaje mi się ze takiej srogiej gleby na tym nie zrobisz 

Edit 2 

Co innego twoje 9j z tylu A co innego 10,5 . Zobaczymy co ty byś powiedział jakby ci na srogiej glebie takie koło z ujowym et przytarlo A świeżo polakierowana bude. Szybko byś się do betonów przekonał.  Ori sprężyny są po prostu za miękkie 

Amen !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Mr_M napisał:

Wszystko w swoim czasie... nie wszystko na raz... mam swoj plan i sie go trzymam i tak samo na gwint przyjdzie czas. Mts ma miekki tył a nie przód dlatego zdecydowalem sie na betony. Nie wiem po co tyle hejtu! Duża ilość projektów na syndykacie jeździ na betonach

Ziom to nie hejt tylko opinia, ja nie jestem za betonami bo dla mnie auto ma też być wykorzystywane jak najbardziej, ale powoli do celu jak piszesz, nie od razu Rzym zbudowano, i wedlug mnie nie jest to wyznacznik ile osób tu z forum ma betony dla mnie pod względem jazdy rozwiązanie lipne po prostu  pozdro i dąż do celu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, DzikuCMS napisał:

Ziom to nie hejt tylko opinia, ja nie jestem za betonami bo dla mnie auto ma też być wykorzystywane jak najbardziej, ale powoli do celu jak piszesz, nie od razu Rzym zbudowano, i wedlug mnie nie jest to wyznacznik ile osób tu z forum ma betony dla mnie pod względem jazdy rozwiązanie lipne po prostu  pozdro i dąż do celu 

Auto na betonach tak samo moża wykorzystywać jak na gwincie Kw czy innym.. wyznacznik? Wyznacznik jest jeden ma być ciemno nisko i szeroko. Przy 10-10.5 calach z tyłu w e36 musi być sztywno żeby co roku nie robić błotników bo ku..a obtarło. Na sztywnym zawieszeniu trzeba lubić jeździć.  Koniec i kropka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie można tak samo wykorzystać. Nie i koniec. Lubić nie lubić można jazdę taczką, ale nie zmienia to totalnie faktu że taczka się nie prowadzi. Amen. Naciągu nie mam bo przesadziłem z rozmiarem opon aktualnie, wpadnie drugi komplet chociaż na poprzednich przejechałem może 1000km - ale i tak nie zrobię niczego chorego tylko delikatnie żebym właśnie się o jazdę nie musiał martwić. A w planie jak już ma być na grubo wpadnie drugi komplet RS z naciągiem żeby była rolka zlotowa.

karramba, michaś, dawid, aro, bartek, gamek kujon i pewnie wiele innych - poprawcie mnie ale chyba nie mają springów ciętych diaksem ani mtsów. Powiedzmy w końcu wprost że na syndykacie nie przejdzie gwint za 900zł bo to szajs

 

Ryyyan zielona może być na helmutach bo ostatni raz wyjechała na 4 dni rok temu ;) Zresztą znasz moje podejście, auto ma jeździć i wyglądać, jak tylko wygląda to jest to nie dla mnie

A poważniej - tak bym to spasował żeby nie tarło - najwyżej bym z szerokości spuścił bo kebs na 10.5 to już blisko do przesady - a jak dodatkowo ma nie jeździć to już mi zupełnie nie potrzebne takie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, to nie chodziło żeby się konkretnie do Ciebie przyczepić tylko tak jakoś mi się ulało. Mówmy jak jest - fura się nie prowadzi i zawias jest upośledzony. Jeśli to ma być stacja przejściowa to już to inaczej wygląda niż udowadnianie wszystkim dookoła że mts to świetny super gwint a na betonie samochód jedzie jak po sznurku. Rozumiesz, chodzi o podejście i nie dziadowanie - a jak to rozłożysz na rok, dwa, trzy ewentualnie siedem to już nie ma znaczenia.

 

Moja od roku stoi i nawet betony by jej nie pomogły :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ryyyan napisał:

Po prostu łapka po raz kolejny mnie rozbawił. Ja mam u siebie gwint KW 1 który jest z najwyzszej półki jeśli chodzi o zawieszenia A i tak musiałem włożyć beton żeby to spasowac. Bo na tym gwincie z tym spasem na pierwszej lepszej dziurze wyjebalo by mi dwa blotniki z tylu. 

ku***.. Pozatym co ja się będę tlumaczyl ze swoich wyborów zawieszenia i spasow człowiekowi który nigdy nic nie pokazał..co mi się teraz ciśnienie podniosło. ..Proszę mi melisy zaparzyc bo nie wytrzymam ..

Dzieciaku nie trzeba budować aut żeby wiedzieć że to rozwiązanie rodem z dużego Fiata. To tylko i wyłącznie świadczy o tobie mega "tunerze" co myśli o wrzuceniu helmutla do auta. Zaspawaj zawias to nic nie będzie bujać. Łeb jesteś i tyle. Żaden z forumowych top ludzi na tym forum nie ma takiego g w swoim aucie. Broń dalej tego rozwiązania mimo że nie wierzę że uważasz to a rozwiązanie akceptowalne do top projektu. Nie będę dalej z tobą dyskutował bo szkoda mi na ciebie czasu. Masz coś? Wal na pw a najlepiej w cztery oczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, qbak napisał:

Rozumiem, to nie chodziło żeby się konkretnie do Ciebie przyczepić tylko tak jakoś mi się ulało. Mówmy jak jest - fura się nie prowadzi i zawias jest upośledzony. Jeśli to ma być stacja przejściowa to już to inaczej wygląda niż udowadnianie wszystkim dookoła że mts to świetny super gwint a na betonie samochód jedzie jak po sznurku. Rozumiesz, chodzi o podejście i nie dziadowanie - a jak to rozłożysz na rok, dwa, trzy ewentualnie siedem to już nie ma znaczenia.

 

Moja od roku stoi i nawet betony by jej nie pomogły :P

Staram sie nie dziadować ;) mts jest przejściowy zreszta mówie to od samego poczatku tego projektu. W tam tym sezonie zrobilem ledwo ponad 500km. 

Co do betonów czas pokaże jak będzie sie na tym jeździło. Po prostu ma nie obcierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, lapka666 napisał:

Dzieciaku nie trzeba budować aut żeby wiedzieć że to rozwiązanie rodem z dużego Fiata. To tylko i wyłącznie świadczy o tobie mega "tunerze" co myśli o wrzuceniu helmutla do auta. Zaspawaj zawias to nic nie będzie bujać. Łeb jesteś i tyle. Żaden z forumowych top ludzi na tym forum nie ma takiego g w swoim aucie. Broń dalej tego rozwiązania mimo że nie wierzę że uważasz to a rozwiązanie akceptowalne do top projektu. Nie będę dalej z tobą dyskutował bo szkoda mi na ciebie czasu. Masz coś? Wal na pw a najlepiej w cztery oczy...

Słuchajcie każdy ma swoje poglady. Każdy buduje po swojemu. 

Ale już nie jeden elitowy projekt był postawiony na betonach ;) i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując waszą dyskusję. Mamy dwa rozwiązania. Alba wybierasz mega Spasy i montójesz helmuty albo rezygnujesz z spasowania na piczy klaczek, montójesz markowy gwint i możesz autem zapierdalać. Jedni lubią aspekt wizualne drudzy walory użytkowe. Każde rozwiązanie będzie miało swoje plusy i minusy. I tak ku*** powinno być w tuningu!!! Bo inaczej było by nudno;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takim tokiem rozumowania lepiej wrzucić air i mieć spas jakiego nikt nie ma. Kujon, Dawid, Gamek, Łukasz, i masa innych którzy mają dopracowane auta mają złe spasy? Mają iście germańkie spasy? A nie stosują takich rozwiązań. Po prostu jak coś się robi to trzeba to robić z głową i tyle. To e36 a nie nowy plastik gdzie jeszcze nikt nie przetarł drogi. Nie będę dalej dowodził racji bo każdy wie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lapka666 napisał:

Takim tokiem rozumowania lepiej wrzucić air i mieć spas jakiego nikt nie ma. Kujon, Dawid, Gamek, Łukasz, i masa innych którzy mają dopracowane auta mają złe spasy? Mają iście germańkie spasy? A nie stosują takich rozwiązań. Po prostu jak coś się robi to trzeba to robić z głową i tyle. To e36 a nie nowy plastik gdzie jeszcze nikt nie przetarł drogi. Nie będę dalej dowodził racji bo każdy wie lepiej.

Lapka to nie ma  sensu, to dokladnie to samo jak ja zwrocilem uwage ze, są  wsadzane  felgi po 10k i wiecej a do tego najtansze opony z odzysku  aby tylko były... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, qbak napisał:

Nie nie można tak samo wykorzystać. Nie i koniec. Lubić nie lubić można jazdę taczką, ale nie zmienia to totalnie faktu że taczka się nie prowadzi. Amen. Naciągu nie mam bo przesadziłem z rozmiarem opon aktualnie, wpadnie drugi komplet chociaż na poprzednich przejechałem może 1000km - ale i tak nie zrobię niczego chorego tylko delikatnie żebym właśnie się o jazdę nie musiał martwić. A w planie jak już ma być na grubo wpadnie drugi komplet RS z naciągiem żeby była rolka zlotowa.

karramba, michaś, dawid, aro, bartek, gamek kujon i pewnie wiele innych - poprawcie mnie ale chyba nie mają springów ciętych diaksem ani mtsów. Powiedzmy w końcu wprost że na syndykacie nie przejdzie gwint za 900zł bo to szajs

 

Ryyyan zielona może być na helmutach bo ostatni raz wyjechała na 4 dni rok temu ;) Zresztą znasz moje podejście, auto ma jeździć i wyglądać, jak tylko wygląda to jest to nie dla mnie

A poważniej - tak bym to spasował żeby nie tarło - najwyżej bym z szerokości spuścił bo kebs na 10.5 to już blisko do przesady - a jak dodatkowo ma nie jeździć to już mi zupełnie nie potrzebne takie auto

mam ISC - przód springi zmienione i tył też - na tych z oferty spasów ani srogiej gleby nie zrobisz - Helmut tu pomógł i nawinął set od nowa ale pod moje widzimisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że niejednokrotnie zostałem wywołany do tablicy więc zabiorę głos w sprawi tzw betonów. Wszystko zależy co chcemy osiągnąć, jeśli idziemy w kierunku szerokości i mega naciągów nie ma innej drogi niż beton tył i nie ma w tym nic złego ani nie zgodnego ze sztuką, musimy się tylko zgodzić z tym, że auto stanie się po prostu kaleką i tu nie ma co się spinać bo takie są realia, mega gleba, mega naciąg, mega spas = brak zapierdalania i przyjemności z jazdy.  Jeśli odpuścimy temat wsadzania maksa felgi na maksa glebie i pójdziemy drogą tak aby wypośrodkować spas z możliwością jazdy, latania bokiem nawet w 4 osoby to zawieszenia markowe są nie zastąpione. Nie warto i nie na miejscu jest licytowanie się co jest ble a co nie w tej kwestii, oba kierunki to GS i tylko od nas samych zależy co chcemy osiągnąć aby spać spokojnie z myślą "mam dobry spas" ;)   

ps. @lapka666 zluzuj majty do @ryyyan bo zachowałeś się mega nie na miejscu, ten chłop choć pewnie młodszy od Ciebie to swoimi autami daje przykład jak się buduje dobre projekty, ty natomiast tylko komentujesz a projektu nikt nigdy żadnego nie widział więc z automatu troszkę więcej szacunku i pokory. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to mi chodziło, beton nie jest zły Ale do stania i spasow. Może u mnie nie ma.jakiegos wielkiego spasu i gleby Ale inaczej się nie dało, bo budy mi szkoda. Jak zrobię swap to betony out, wpadnie kw3 18 calowa felga i będzie się dało tym jeździć normalnie. Na razie auto do stania mi wystarczy, bo z 2.0 to i tak nie pojwzdze szybko. Tyle tylko chcialwm dodac. Lapka sie troche zdenerwował o te betony ale nie do końca chyba rozumie zasadę ich złożenia. Ja też fanem betonów nie jestem i jak tylko będę mógł to je wypierdole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem wam tylko, że felgi i piastę można też przygotować pod auto i tym sposobem ugrać sporo mm. Ale to już poważniejszy temat jeżeli chodzi o wiedze i koszty oraz celu felgi z autem.  Zawsze myślałem, ze felge sie dopiera do auta a Wy stare wyjadacze kłócicie sie w temacie e36. Zaraz wpadnie "CZARNY" i powyjaśnia tematy spsów bo Gamkowi to pewnie nawet sie tu nie chce pisać juz 100 raz, jak. nie pw to tu krzyczą :D 

Pozdro! Fajnie ze sa jeszcze ludzie ktorzy kminia jak być najnizej na zlocie i być najszybszym w każdym momencie :)

 

 

ps. Ta technix daje rade 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Miked napisał:

Podpowiem wam tylko, że felgi i piastę można też przygotować pod auto i tym sposobem ugrać sporo mm. Ale to już poważniejszy temat jeżeli chodzi o wiedze i koszty oraz celu felgi z autem.  Zawsze myślałem, ze felge sie dopiera do auta a Wy stare wyjadacze kłócicie sie w temacie e36. Zaraz wpadnie "CZARNY" i powyjaśnia tematy spsów bo Gamkowi to pewnie nawet sie tu nie chce pisać juz 100 raz, jak. nie pw to tu krzyczą :D 

Pozdro! Fajnie ze sa jeszcze ludzie ktorzy kminia jak być najnizej na zlocie i być najszybszym w każdym momencie :)

 

 

ps. Ta technix daje rade 

 

Najniżej i najszybciej nigdy nie idzie w parze i to niejednokrotnie widziałem na drodze jak skakali jak piłeczki z zaciśniętymi zębami  jadąc 40km/h slalomem omijając kamyki na asfalcie. Zreszta sam kiedyś byłem młody i „szurałem wahaczem” wiec wiem jakie to kalectwo jest ale trzeba przez to przejść aby zrozumieć co z czym pasuje do danej persony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JACHU zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...