Skocz do zawartości

[E39] 540i Macias666


Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, dedi napisał:

za***iste lampy! Gdzie robiłeś?! :)  bo też chciałem przerobić, ale wszyscy oferowali białe ringi.. :x

Ja wolałem zostać przy oryginalnych ringach bursztynowy odcień idealnie pasuje do pomarańczowych kierunków.

Robił mi to znajomy znany na insta i FB jako msystem customs.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, CrAsH napisał:

Ja wolałem zostać przy oryginalnych ringach bursztynowy odcień idealnie pasuje do pomarańczowych kierunków.

Robił mi to znajomy znany na insta i FB jako msystem customs.

a, też go pytałem, ale nie miał zamienników do E90, bo te ringi w preLCI to jakaś porażka i żeby ludzko świeciły trzeba wymienić. no nic, trudno :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dziś zabrałem się za obicie na nowo półki materiałem imitującym alcantare ale niestety nie jestem do końca zadowolony przez jeden mały szczegół muszę chyba zrobić to od początku jeszcze raz :-( generalnie wszystko poszło dobrze po za tym że za mało materiału zostawiłem we wnęce gdzie chowa się roleta i w momencie kiedy po środku naciąłem materiał by wyprofilować przetłoczenie zabrakło go i gdy roleta jest złożona to niestety materiał nie zachodzi za nią i widać za krótko odcięty materiał. Najgorsze jest to że zerwanie i czyszczenie na nowo jest męczące. Nie jeden by to zostawił bo ledwie to widać ale moja pedantyczne podejście mi na to nie pozwala.

IMG_20210223_185423_811.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Wisnia135i napisał:

Nie lepiej bylo poczekac i dolozyc i kupić ori alcantare? Z doswiadczenia wiem ze, podróby  to szmelc do kwadratu i wygladaja strasznie..  a po roku  to czasu  to juz wgl krzyk nędzy i rozpaczy..

Niestety trochę prawdy w tym jest , takie materiały szybko blakną albo robią się jakieś takie fioletowe , ale to że musisz to poprawić to właśnie znak żebyś zrobił to w alcantarze :-P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Wisnia135i napisał:

Nie lepiej bylo poczekac i dolozyc i kupić ori alcantare? Z doswiadczenia wiem ze, podróby  to szmelc do kwadratu i wygladaja strasznie..  a po roku  to czasu  to juz wgl krzyk nędzy i rozpaczy..

Materiał plus moja praca to groszowe sprawy, kupiłem ten materiał już jakiś czas temu, a półka i tak była w fatalnym stanie więc postanowiłem spróbować.

Nie żałuję mimo że słabo to wyszło bo chciałem zobaczyć czy mi się uda heh.

No i teraz chyba faktycznie zdecyduje się na Ori alcantare ale w tym przypadku już nie wiem czy będę się chciał podejmować tego sam, za drogi materiał.

1 godzinę temu, Głodek napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie ,ten materiał co klasowa na półkę ,to czym jest podklejone ,pianka czy taka biała siatka ,mam ten z tą siatka ,i ciężko się go naciąga 

Ten materiał jest już z pianką 0.5mm

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Wisnia135i napisał:

@CrAsH ogólnie popełnileś mały błąd  wiec mozesz sam zrobic, ja swoja deske też bede  poprawiał bo, też lekko w jednym miejscu źle naciąłem   i mnie to razi chociaz  praktyko teko nie widać ahha Błedy początkujacego hah

Masz namiar na hurtownie gdzie dostanę w przystępnej cenie alcantare ? :-)

No podejrzewam że alcantara lepiej się układa i jest bardziej elastyczna, bo ten materiał przypominający ja w ogóle nie współpracował zero elastyczności i nie dało się go wyprofilować na przetłoczeniach, stąd też pewnie dlatego tak wyszło jak wyszło u mnie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, CrAsH napisał:

Masz namiar na hurtownie gdzie dostanę w przystępnej cenie alcantare ? :-)

No podejrzewam że alcantara lepiej się układa i jest bardziej elastyczna, bo ten materiał przypominający ja w ogóle nie współpracował zero elastyczności i nie dało się go wyprofilować na przetłoczeniach, stąd też pewnie dlatego tak wyszło jak wyszło u mnie.

Ja z ebaya bralem swoja  i mega  jest, co do elastycznosci to tylne slupki przy szybie co sa  bez  problemu  udalo sie wyprofilowac  wrzucam foto  akurat z neta jak sam slupek wyglada.. i  zero problemów a co dopiero z takim plaskim elementem jak pólka tył

20210223_233543.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Ja z ebaya bralem swoja  i mega  jest, co do elastycznosci to tylne slupki przy szybie co sa  bez  problemu  udalo sie wyprofilowac  wrzucam foto  akurat z neta jak sam slupek wyglada.. i  zero problemów a co dopiero z takim plaskim elementem jak pólka tył

20210223_233543.jpg

Na tym obrazku to nie widać żeby to była alcantara, z eBay aż musisz zamawiać ? Są hurtownie gdzie można dostać w dobrej cenie alcantare, a zamawiając przez eBay bałbym się czy właśnie nie przyjdzie mi jakaś też imitacja zamiast prawdziwej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, CrAsH napisał:

Na tym obrazku to nie widać żeby to była alcantara, z eBay aż musisz zamawiać ? Są hurtownie gdzie można dostać w dobrej cenie alcantare, a zamawiając przez eBay bałbym się czy właśnie nie przyjdzie mi jakaś też imitacja zamiast prawdziwej.

Nie widać aby to byla alcantara bo, napisałem ze, wrzucam foto z neta  samego slupka, pisałes  o słabej elastycznosci  podróby a  ja ori bez  problemu wrzucilem na taki słupek i się  ładnie  naciagneła  na  niego, foto poglądowe...

Co do zamawiania to kupiłem na ebay z pewnego źródła więc nie mialem czym sie martwić 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Wisnia135i napisał:

Nie widać aby to byla alcantara bo, napisałem ze, wrzucam foto z neta  samego slupka, pisałes  o słabej elastycznosci  podróby a  ja ori bez  problemu wrzucilem na taki słupek i się  ładnie  naciagneła  na  niego, foto poglądowe...

Co do zamawiania to kupiłem na ebay z pewnego źródła więc nie mialem czym sie martwić 

To może mi podeślij na pw. Bo patrzyłem te aukcje niemieckie ale jak oni piszą że niby można prać ten materiał to mam wątpliwości czy to alcantara.

Coś takiego znalazłem ale nie wiem czy to nie fake, bo w pl metr bieżący na 150cm kosztuje ok 600.zł

https://m.ebay.pl/itm/ORIGINAL-Alcantara-Stoff-tief-schwarz-deep-black-150cm-breit-Preis-ab-0-50-Lfm/184398309955?hash=item2aeefeea43:g:6kkAAOSwEHhcRZWI

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, CrAsH napisał:

To może mi podeślij na pw. Bo patrzyłem te aukcje niemieckie ale jak oni piszą że niby można prać ten materiał to mam wątpliwości czy to alcantara.

Coś takiego znalazłem ale nie wiem czy to nie fake, bo w pl metr bieżący na 150cm kosztuje ok 600.zł

https://m.ebay.pl/itm/ORIGINAL-Alcantara-Stoff-tief-schwarz-deep-black-150cm-breit-Preis-ab-0-50-Lfm/184398309955?hash=item2aeefeea43:g:6kkAAOSwEHhcRZWI

Nie wiem ile w  pl kosztuje  ja  za 100cmx150cm płacilem jakoś 90e jak pamietam, tu masz  0.5x 1.5 to moze tak wychodzic niecale  200zl 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Wisnia135i napisał:

Nie wiem ile w  pl kosztuje  ja  za 100cmx150cm płacilem jakoś 90e jak pamietam, tu masz  0.5x 1.5 to moze tak wychodzic niecale  200zl 

To jakoś stosunkowo mało jak no Ori alcantare w dodatku kupowaną w Niemczech, więc nie wydaje mi się by to było Ori, tym bardziej że piszą że można prać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, CrAsH napisał:

To jakoś stosunkowo mało jak no Ori alcantare w dodatku kupowaną w Niemczech, więc nie wydaje mi się by to było Ori, tym bardziej że piszą że można prać.

Własnie  ogolnie dużo rzeczy w de wcale  nie jest drozsze, ale w aso jak pamietam to płacilem jakos 700zl za alcantare jak fotel obszywalem w starszej bmw co mialem wiec cenowo  400zl by wychodzilo ok, tez zwrocilem uwage ze  np ceny za alcantare pod konkretne  auto np bmw czy vag  sa wyzsze  jak za  alcantare z  ktorej nie korzysta  producent. Swoja droga sprawdzalem i swoja bralem dokladnie z tej firmy co wrzuciles linka

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Wisnia135i napisał:

Własnie  ogolnie dużo rzeczy w de wcale  nie jest drozsze, ale w aso jak pamietam to płacilem jakos 700zl za alcantare jak fotel obszywalem w starszej bmw co mialem wiec cenowo  400zl by wychodzilo ok, tez zwrocilem uwage ze  np ceny za alcantare pod konkretne  auto np bmw czy vag  sa wyzsze  jak za  alcantare z  ktorej nie korzysta  producent. Swoja droga sprawdzalem i swoja bralem dokladnie z tej firmy co wrzuciles linka

To jak masz foty jakieś to pokaż jak to wygląda u ciebie ten materiał, bo wiadomo że na aukcjach czasem jest przekłamane zdjęcie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, CrAsH napisał:

To jak masz foty jakieś to pokaż jak to wygląda u ciebie ten materiał, bo wiadomo że na aukcjach czasem jest przekłamane zdjęcie.

Mam fotki deski , a sam  material jak bym poszukal to moze  bym znalazl jakies resztki i  jak co to moglbym nawet wyslac  to bys sobie porownal :mrgreen:

IMG_20190303_122743-1.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...