Skocz do zawartości

[E36] DamianTr 323i


DamianTr

Rekomendowane odpowiedzi

Lapka: Oczywiscie, ze kazdy ma swoje zdanie. Dyskusja polega na przedstawieniu swojego punktu widzenia i czekaniu na reakcje drugiej osoby. Kazdy ma inny punkt widzenia, ktory trzeba szanowac i absolutnie nie obrazac sie jak ktos ma juz zupelnie inny. Tego brakuje ogolnie w dzisiejszym swiecie.

Spoko Michal! 

Tak, mam w planach z tego mojego sedana zrobic cos, co nawiazywaloby mniej lub mocniej do M3GT. Oczywiscie mozliwie ze smakiem i nie udajac cos czym nie jest, tylko wlasnie sie inspirujac. Po prostu ta wersja E36 ze spoilerem i dyfuzorem przednim jest dosc agresywna, jednoczesnie nie przesadzona. I po prostu mi sie podoba :)

 

Swoja droga patrzac na Twoj projekt, to sie zastanawiam czy kiedykolwiek do czesci takiego poziomu uda sie dojsc.

Poki co zdiagnozowalem problem zlego grania Harmana.

Po pierwsze wtyczka AUX- ta miedzy zmieniarka i radiem byla przezemnie zle podpieta. Po prostu nie stykaly niektore piny. Z racji tego, ze wtyczka z wiazki nie ma zatrzasku, uzylem trytytek. W koncu gra to pelnym pasmem.

Dodatkowo po rozebraniu glosnikow, ktore charczaly oczom okazalo sie takie cos. W sumie to dziwne, ze gralo cokolwiek.

I tu znow musze podzuekowac Bartkowi- okazalo sie ze ma kopulki i sie nimi podzieli. Wiec w przyszlym tygodniu nozyk w lape, wikol i regeneruje.

Tweetery jednak wysle do firmy, bo ich konstrukcja jest taka, ze sam bym nie potrafil zdiagnozowac i naprawic.

 

Chcecie zebym zrobil ewentualnie tutorial jak sie naprawia takie glosniki? Zastanawiam sie nad tym.

 

photo_2020-07-03 10.24.10.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W weekend zrobilem autem ponad 1400 km. Bialystok- Zakopane- jezdzenie po gorach- Zakopane- Bialystok.

Tym autem mimo, ze ma 24 lata, jezdzi sie przyjemniej niz niejednym nowym samochodem. Wiadomo, S-klasa to nie jest, ale przy predkosciach autostradowych silnik nie powoduje szumu w uszach po 3 dniach od wycieczki a fotele sa mega wygodne.

 

Juz chyba z 8 wycieczka ponad tysiackilometrowa E3przyjacielem. I jeszcze kilka bedzie na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyłem dyfuzor dolny w przednim zderzaku i tunele chłodzące hamulce. 
 

czekam ciagle na listwy i szczebelki ale coś dojsc nie mogą...

 

IMG_7819.jpeg

 

I dzisiaj wpadl kolejny rarytasik. No nie moglem znalezc w ludziach, wiec skorzystalem z ASO. Teraz widze jaka jest roznica miedzy nowym plastikiem, a tym bez najmniejszego uszczerbku, ale starym. Przyszla ochota na wymiane wszelkich tworzyw na zewnatrz auta. Ehh portfelu!

Wyglada tak. Fajne, bo ma tak jakby 5 poprzeczek. Nie 3. Wersja z odpinanym hakiem i na jedna rurke. Dokladnie takie cos chcialem.

 

IMG_7830.jpeg

IMG_7851.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pozwole sobie post pod postem.

Z nowosci: strzelila guma. Dzieci na szczescie nie bedzie, ale nieplanowany wydatek. Wpadly nowe opony na przednia os.

Galka eMka.

IMG_8135.jpeg

Poprawione slupki C- troche odstawaly.

I najwazniejsze. Z innego tematu mozecie kojarzyc carbonowa konsole. Wiec... czekam na dostawe :)

Wczorajsza mala wycieczka pod granice- fajne ruiny kościoła, wysadzonego w czasie IIWŚ:

 

IMG_8149.jpeg

IMG_8154.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Postawilem auto na cos, czego nie planowalem za bardzo.

Robione jest: 

- regeneracja i zalozenie zupelnie nowych elementow hamulcow: przod E46 330i, tyl E46 328i. Tym sposobem omija mnie problem z recznym oraz rozklad sily hamowania jest idealny.

- wymiana wydechu na ten z m50b25 z koncowym oryginalnym wydechem z nierdzewki- caly wydech razem z oryginalnymi katalizatorami:

- kolektor od m50,

- strojenie pod PB98,

- przeglad silnika, sprawdzenie kompresji itp itd, po porzednich mechanikach zastapienie trytytek oryginalnymi srubami, spinkami- generalnie uporzadkowanie komory silnika, sprawdzenie ukladu chlodzenia, smarowania itp.

- przeglad budy w poszukiwaniu rudej i neutralizacja jej.

 

celuje w 200-210KM i jakies pod 300 Nm. 

czekam takze ciagle na carbonowa konsole centralna.

 

Na ten rok przewiduje:

- w razie znalezienia jakiejs wrednej rudej w wiekszej objetosci- naprawy blacharskie,

- jak sie uda to Vadery z przerzuceniem gabek na stelaze ze sportow- tak zeby sedan pozostal sedanem i proba adaptacji kanapy z coupe- tej takiej zapadnietej do sedesa. 

80245278_519976108609597_4977089999041200128_n.jpg

84237243_791090301404079_6303151973336088576_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy. Fabryka wypluwala 245Nm. Moze byc ciezko, ale pod 300 mysle, ze sie uda. Z 270-280 tez bede usatysfakcjonowany. Na razie to takie gadanie w powietrze. Czekam na wykresy z hamowni przed i po calej akcji.

Miesiac temu na hamowni wyplul 176KM i 240Nm. Czyli taka sensownie zdrowa seria.

Nie jestem optymista, wole zakladac najgorsze, ale mimo wszystko powinno tak czy siak byc lepiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...