dedi Napisano 13 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Maja 2021 Oby Ci to dało taki efekt jak chcesz, bo jak nie to pozamiatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 14 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 będzie płacz i rozczarowanie, ale co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 14 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 No spasow tu nigdy nie bedzie, wiec tego sie nie obawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 14 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 Godzinę temu, BartoszzG napisał: będzie płacz i rozczarowanie, ale co kto lubi Nie no nie przesadzajmy, ja w zeszłym sezonie też jeździłem na sprężynach i tragedii nie było. Śmiem twierdzić, że w porównaniu do większości pomników moim samochodem dało się przynajmniej zapierdalać, a tutaj @DamianTr i tak nawet nie celuje w germana więc mogą one zdać egzamin. To o co mi chodziło, to żeby twardość + wysokość sprężyn sprostała wymaganiom, bo jeżeli nie to trzeba kupować nowe i tak w koło - finalnie może wyjść drożej niż dobry gwint, który pozwala tutaj na dużo większą swobodę. Oby było OK. Daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 14 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 Jakie obniżenie sprężyn?przecież to i tak czysta seria , samo obniżenie springami już coś da, spasy można robić jak jest grube koło , a tutaj poprawi się wizualnie i jezdnię Pozdro i czekam na montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 14 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 O. Jak ktos sie zna to i milo poczytac Dokladnie @MAREK GERMAN Poki co siedze na sklepie i kompletuje wszelkie 'okoloamorkowe' rzeczy. To co do nich idzie, ma byc nowe. Poduszki, sruby, podkladki itp. A tu, swiezo po otwarciu kartonu, ktory odebralem doslownie przed chwila: DzikuCMS i MAREK GERMAN dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 14 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 ziomeczki ze spokojem. żartowałem z tym płaczem :) sam jutro będę zmieniał tylko sprężyny, także każdy zakłada to czego potrzebuje aby osiągnąć zamierzony efekt. MAREK GERMAN i DamianTr dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 14 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2021 Osobiscie mi na aspekcie 'wizualnym' nie zalezy tak jak na aspekcie prowadzenia. Tutaj mam amorki wystrojone pod konkrente nawierzchnie, pod konkretny ciezar auta, bude itp. Oczywiscie potem ustawianie zawieszenia tez bedzie gralo kluczowa role, ale mysle ze to jest optimum jesli chodzi o koszt/ jakosc na tor w Bialymstoku. Zabaw ze sprezynami nie bedzie, bo pod koniec roku jak dobrze pojdzie wpadaja zolte blachy i auto bedzie wiecej stalo pod kocem niz jezdzilo. Co do twardosci- znowu. Okazjonalny wyjazd na tor nie spowoduje koniecznosci szukania sprezyn wygodniejszych. Wlasnie sie dogadalem z kolega odnosnie gratow na dol. Plan jednak sie zmienil i bede kompletowal wszystko oddzielnie. W sensie bostongreena nie ruszam, a cale wozki, belki, wahacze, robie oddzielnie na nowych elementach. Potem tylko przerzucic zostanie. No i kompletowanie gratow. Teraz, kiedy jest ladna pogoda motywacji jest x3. Plus fakt, ze nie grzebanie w brudnym, tylko nowe, do nowego umowione elementy w przyszlym tygodniu daje pod piasek i proszek. Takze ten. Cel- jak ktos wejdzie w kanal, to ma milczec z 10 sekund, zanim podniesie gebe ;p Thepiekarz, MAREK GERMAN i Bartek.P dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 20 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Maja 2021 Tymczasem, takiej perspektywy jeszcze nie bylo Plus, dzisiaj przyszlo z ASO. Wszelkie srubki, podkladki, gumy itp do kompletnie nowych amortyzatorow. Jak szalec, to na bogato Wstep nie uzbrojone amortyzatory: Poduszki beda inne. Te zwroce ze wzgledu na ich fatalna jakosc- nawet wizualna. I luz w lozysku- nie powinno go byc. A niby Febi to nie taka zla firma. Wejda OEM BMW z M3- acentryczne. Bartek.P dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 20 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Maja 2021 Pięknie co nowe to nowe! Pozdro DamianTr dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 22 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Wiec... bylo: Juz byla pora na te amorki ;O Generalnie to amorki z I montazu... kiedys to robili Jest: A tak to siadlo: Komfort: Tyle czasu jezdzac na sprezynach, jeest sztywniej. Wczoraj zrobilem maly test. Asfalt i szuter. Tarka na szutrze? 100km/h i mozna przepelniona szklanke trzymac w dloni. Jest kozak! Prowadzi si ejak maly gokart. Szukam opon na tyl, letnich, bo tych szkoda i jade na tor! lapka666, Bartek.P i FireBlade dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Siadło całkiem spoko! DamianTr dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
///BoguŚ/// Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Siedzi ładnie ale mam wrażenie że tyl jest niżej niż przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 22 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Boguś tak. Na razie się ułożyć musi. Dzisiaj pojeździło to przód kilka mm spadł w dół. Widać takie uroki nowych amortyzatorow. Jak dla mnie tak jest optymalnie. Blisko m3 GT i dzięki temu miejsce na schwerta jest Aspekt wizualny jest na drugim miejscu. Poki co nie moge sie nacieszyc z w koncu poprawnie dzialajacego zawieszenia Co zostalo? Vadery, Walki i wal z M3 i 2.8, ogarnac przeniesienie napedu- skrzynia, dyfer. I na zolte blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Wysokość zależy od sprężyn a nie amortyzatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 22 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 To ma sie rozumiec! Wydaje mi sie, ze jednak to wszystko musi sie jeszcze poukladac. Za tydzien, dwa powinno juz byc docelowo, ale juz teraz jest bardzo w porzadku! Oprocz tego, ze mi kanapa skrzypiec zaczela. Mala retrospekcja. Tak bylo: Tak jest: W zyciu bym nie powiedzial, jakby mi ktos 5-6 lat temu pokazal to auto z drugiego zdjecia, ze sam dostane takiego zajoba i tyle kasy i czasu w to auto wrzuce... KUJON dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek89 Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 38 minut temu, DamianTr napisał: To ma sie rozumiec! Wydaje mi sie, ze jednak to wszystko musi sie jeszcze poukladac. Za tydzien, dwa powinno juz byc docelowo, ale juz teraz jest bardzo w porzadku! Oprocz tego, ze mi kanapa skrzypiec zaczela. Mala retrospekcja. Tak bylo: Tak jest: W zyciu bym nie powiedzial, jakby mi ktos 5-6 lat temu pokazal to auto z drugiego zdjecia, ze sam dostane takiego zajoba i tyle kasy i czasu w to auto wrzuce... Tak to już jest wiem po sobie ze wydatki się nie kończą ale każda nowa rzecz cieszy jeszcze bardziej tak trzymaj pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 I to jest wada amor+sprężyny vs gwint... Mam teraz to samo. Niestety słabo to wyglada bo tył fajnie siedzi a przód koza. I sorry ale nic Ci się nie ułoży. Nie klapnie to 20mm. O tym mówił chyba dedi, że z czasem będzie niedosyt. Zobaczysz sam Blaniu, Karyk, Wisnia135i i 2 innych dodali reakcje 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blaniu Napisano 22 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Maja 2021 Klin nie w ta strone co trzeba niestety Tyl wyszedl dobrze ale ten przod wyglada ochydnie niestety i tak jak lapka pisze, nie siadzie te 20mm ktorych brakuje Mysle ze tani gwint typu np ap byl by o wiele lepszym rozwiazaniem. skwarciu dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 23 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Maja 2021 Ludzie czytajcie, prosze. Jest idealnie pod wzgledem wizualnym z mojego punktu widzenia. Najtanszy gwint? Na tor? Lol. Powiedzcie, ze tutaj klin jest nie w ta strone: Gorne zdjecie: M3 GT. Foto z niemieckiego Syndykatu. Dolne zdjecie: podjeba M3 GT w nie tej budzie. W moich oczach i w mojej opinii IDEOLO: Ja jestem ukontentowany z aspektu wizualnego w 100%. Chociaz absolutnie nie o to chodzilo, kiedy wybieralem amortyzatory. W tym watku nigdy nie bylo i nie bedzie palowania sie nad wysokoscia auta, spasami, czy tym czy to pasuje do germana czy nie. Ma byc OEM+ i w moim mniemaniu, poki co jest wszystko tak jak powinno byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Maja 2021 My mamy to auto czy Ty? Weź linijkę i zmierz wysokość szpary z przodu i z tyłu albo po prostu włóż tam dwa palce Klin jest nie w tą stronę i nie przekonuj nikogo że jest dobrze. A jak chcesz krzyczeć że Tobie się podoba to nie to forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 23 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Maja 2021 Aj. Inzynierowie bmw musza nienawidzić forumowiczów stad… tak. Mi się podoba. Jest tak jak chciałem i nic tu nie będzie zmienianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 25 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2021 Od poczatku, auto budowane miedzy innymi pod fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 26 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 Ja też nie wiem o co chodzi. Każde BMW z fabryki ma dupę niżej. Jesteśmy w TOP SERIA. A jeżeli właściwości jezdne są na 1 miejscu to wybór był jedyny słuszny. Przypomnę Wam tylko po co zawieszenie ma mieć pełen zakres pracy i dlaczego nie może być betonem. Hitman_E90, DamianTr, DzikuCMS i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 26 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2021 W dniu 23.05.2021 o 19:42, DamianTr napisał: Aj. Inzynierowie bmw musza nienawidzić forumowiczów stad… byłeś kiedyś w temacie gamka? myślę, że mogliby się nieco nauczyć nie mniej tak jak powiedziałem - jeżeli jesteś zadowolony to spoko, do szybkiej jazdy zestaw super. PS. na filmiku przestrzeliłeś apex DamianTr dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi