Skocz do zawartości

[E36] DamianTr 323i


DamianTr

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, BartoszzG napisał:

będzie płacz i rozczarowanie, ale co kto lubi :)

Nie no nie przesadzajmy, ja w zeszłym sezonie też jeździłem na sprężynach i tragedii nie było. Śmiem twierdzić, że w porównaniu do większości pomników moim samochodem dało się przynajmniej zapierdalać, a tutaj @DamianTr i tak nawet nie celuje w germana więc mogą one zdać egzamin.

To o co mi chodziło, to żeby twardość + wysokość sprężyn sprostała wymaganiom, bo jeżeli nie to trzeba kupować nowe i tak w koło - finalnie może wyjść drożej niż dobry gwint, który pozwala tutaj na dużo większą swobodę. Oby było OK. Daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O. Jak ktos sie zna to i milo poczytac :P  Dokladnie @MAREK GERMAN

Poki co siedze na sklepie i kompletuje wszelkie 'okoloamorkowe' rzeczy. To co do nich idzie, ma byc nowe. Poduszki, sruby, podkladki itp. 

A tu, swiezo po otwarciu kartonu, ktory odebralem doslownie przed chwila:

 

5316A699-924D-4606-82CA-CE06D48591E4.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie mi na aspekcie 'wizualnym' nie zalezy tak jak na aspekcie prowadzenia. Tutaj mam amorki wystrojone pod konkrente nawierzchnie, pod konkretny ciezar auta, bude itp. Oczywiscie potem ustawianie zawieszenia tez bedzie gralo kluczowa role, ale mysle ze to jest optimum jesli chodzi o koszt/ jakosc na tor w Bialymstoku.

Zabaw ze sprezynami nie bedzie, bo pod koniec roku jak dobrze pojdzie wpadaja zolte blachy i auto bedzie wiecej stalo pod kocem niz jezdzilo.

Co do twardosci- znowu. Okazjonalny wyjazd na tor nie spowoduje koniecznosci szukania sprezyn wygodniejszych.

Wlasnie sie dogadalem z kolega odnosnie gratow na dol. Plan jednak sie zmienil i bede kompletowal wszystko oddzielnie. W sensie bostongreena nie ruszam, a cale wozki, belki, wahacze, robie oddzielnie na nowych elementach. Potem tylko przerzucic zostanie.

 

 

No i kompletowanie gratow. Teraz, kiedy jest ladna pogoda motywacji jest x3. Plus fakt, ze nie grzebanie w brudnym, tylko nowe, do nowego ;) umowione elementy w przyszlym tygodniu daje pod piasek i proszek. Takze ten. Cel- jak ktos wejdzie w kanal, to ma milczec z 10 sekund, zanim podniesie gebe ;p

DEE0CC0C-09FD-49FD-A091-7B9A561C60B9.jpeg

207B12B2-C582-45B5-84A4-9DE1E1597038.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem, takiej perspektywy jeszcze nie bylo ;)

IMG_0947.jpeg.cdfd0f9840972efad40c031752b50c21.jpeg

Plus, dzisiaj przyszlo z ASO. Wszelkie srubki, podkladki, gumy itp do kompletnie nowych amortyzatorow. Jak szalec, to na bogato ;)
IMG_0955.jpeg.8d8c5ed664b60b6f16ce4c1ef4c3c2b3.jpeg

Wstep nie uzbrojone amortyzatory:

IMG_0957.jpeg.9632c41f51894c219947db3a0d8c41cc.jpegIMG_0958.jpeg.f23880ad15496fa7ca3f966f9b999708.jpeg

Poduszki beda inne. Te zwroce ze wzgledu na ich fatalna jakosc- nawet wizualna. I luz w lozysku- nie powinno go byc. A niby Febi to nie taka zla firma. Wejda OEM BMW z M3- acentryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec... bylo:

187412877_4348966221800440_106727637158509855_n.jpg.410819a92b49b0d3cff67bb4fd72698a.jpg

Juz byla pora na te amorki ;O

187894607_966227537447865_8089370370490458047_n.jpg.09c26f314a39a01d152d4374b4eecaf5.jpg

Generalnie to amorki z I montazu... kiedys to robili :D

IMG_0966.jpeg.8aa83efff83e7d8f4232ec8a4109d040.jpeg

Jest:

IMG_0962.jpeg.aa09669f9e79a82682da180bc29d44b0.jpeg

 

A tak to siadlo:

IMG_0963.jpeg.6995c4ce978aa9379dc5d081ff9c14c4.jpeg

 

Komfort: Tyle czasu jezdzac na sprezynach, jeest sztywniej. Wczoraj zrobilem maly test. Asfalt i szuter. Tarka na szutrze? 100km/h i mozna przepelniona szklanke trzymac w dloni. Jest kozak! 

Prowadzi si ejak maly gokart.

Szukam opon na tyl, letnich, bo tych szkoda i jade na tor!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boguś tak. Na razie się ułożyć musi. Dzisiaj pojeździło to przód kilka mm spadł w dół. Widać takie uroki nowych amortyzatorow. Jak dla mnie tak jest optymalnie. Blisko m3 GT i dzięki temu miejsce na schwerta jestC774CF70-91F2-49D9-B001-41D8C73B7E26.jpeg.fa6d922d2e1ce616b9957ed16c1e606d.jpeg

 

Aspekt wizualny jest na drugim miejscu. Poki co nie moge sie nacieszyc z w koncu poprawnie dzialajacego zawieszenia ;)

 

Co zostalo? Vadery, Walki i wal z M3 i 2.8, ogarnac przeniesienie napedu- skrzynia, dyfer. 

I na zolte blachy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma sie rozumiec! Wydaje mi sie, ze jednak to wszystko musi sie jeszcze poukladac. Za tydzien, dwa powinno juz byc docelowo, ale juz teraz jest bardzo w porzadku! Oprocz tego, ze mi kanapa skrzypiec zaczela.

 

Mala retrospekcja. Tak bylo:

IMG_2698.jpeg.073ee9212fc96456544e0609f12f4112.jpeg

Tak jest:

IMG_0964.jpeg.c787b34bd3d775549d2221df157ea4c9.jpeg

 

W zyciu bym nie powiedzial, jakby mi ktos 5-6 lat temu pokazal to auto z drugiego zdjecia, ze sam dostane takiego zajoba i tyle kasy i czasu w to auto wrzuce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, DamianTr napisał:

To ma sie rozumiec! Wydaje mi sie, ze jednak to wszystko musi sie jeszcze poukladac. Za tydzien, dwa powinno juz byc docelowo, ale juz teraz jest bardzo w porzadku! Oprocz tego, ze mi kanapa skrzypiec zaczela.

 

Mala retrospekcja. Tak bylo:

IMG_2698.jpeg.073ee9212fc96456544e0609f12f4112.jpeg

Tak jest:

IMG_0964.jpeg.c787b34bd3d775549d2221df157ea4c9.jpeg

 

W zyciu bym nie powiedzial, jakby mi ktos 5-6 lat temu pokazal to auto z drugiego zdjecia, ze sam dostane takiego zajoba i tyle kasy i czasu w to auto wrzuce...

Tak to już jest wiem po sobie ze wydatki się nie kończą ale każda nowa rzecz cieszy jeszcze bardziej :) tak trzymaj pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest wada amor+sprężyny vs gwint... Mam teraz to samo. Niestety słabo to wyglada bo tył fajnie siedzi a przód koza. I sorry ale nic Ci się nie ułoży. Nie klapnie to 20mm. O tym mówił chyba dedi, że z czasem będzie niedosyt. Zobaczysz sam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czytajcie, prosze. Jest idealnie pod wzgledem wizualnym z mojego punktu widzenia. Najtanszy gwint? Na tor? Lol. Powiedzcie, ze tutaj klin jest nie w ta strone:

Gorne zdjecie: M3 GT. Foto z niemieckiego Syndykatu.

Dolne zdjecie: podjeba M3 GT w nie tej budzie.

W moich oczach i w mojej opinii IDEOLO:

1169944035_Screenshot2021-05-23at09_54_56.png.b6bf5833c4aa57dae5273cf96d841378.png

Ja jestem ukontentowany z aspektu wizualnego w 100%. Chociaz absolutnie nie o to chodzilo, kiedy wybieralem amortyzatory. W tym watku nigdy nie bylo i nie bedzie palowania sie nad wysokoscia auta, spasami, czy tym czy to pasuje do germana czy nie.

Ma byc OEM+ i w moim mniemaniu, poki co jest wszystko tak jak powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My mamy to auto czy Ty? Weź linijkę i zmierz wysokość szpary z przodu i z tyłu albo po prostu włóż tam dwa palce :mrgreen:

Klin jest nie w tą stronę i nie przekonuj nikogo że jest dobrze. 

A jak chcesz krzyczeć że Tobie się podoba to nie to forum :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie wiem o co chodzi. Każde BMW z fabryki ma dupę niżej. Jesteśmy w TOP SERIA.

 

A jeżeli właściwości jezdne są na 1 miejscu to wybór był jedyny słuszny.

 

Przypomnę Wam tylko po co zawieszenie ma mieć pełen zakres pracy i dlaczego nie może być betonem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2021 o 19:42, DamianTr napisał:

Aj. Inzynierowie bmw musza nienawidzić forumowiczów stad…

byłeś kiedyś w temacie gamka? :D myślę, że mogliby się nieco nauczyć :D 

nie mniej tak jak powiedziałem - jeżeli jesteś zadowolony to spoko, do szybkiej jazdy zestaw super.

PS. na filmiku przestrzeliłeś apex :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...