Adrianoo Napisano 10 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2021 Jak wygląda sprawa odpływów z szyberdachu w przypadku takiej przeróbki dachu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Dla mnie to co chce zrobić to jest tragedia ale każdy robi jak uważa, spływy idą w progi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Założenie mudflapow nie jest chyba aż tak kontrowersyjne. No sedan, bez gleby. Zmieszczą się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Niby trzymasz się tak serii swap na m54 beeee ale bedzie ciol dach żeby wstawić szyberdach naprawdę nie kumam dedi, Karyk, jacoo i 4 innych dodali reakcje 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 8 minut temu, Łukasz ///3 napisał: Niby trzymasz się tak serii swap na m54 beeee ale bedzie ciol dach żeby wstawić szyberdach naprawdę nie kumam A gleby dalej nie ma ///BoguŚ/// dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 5 minut temu, AdRRian napisał: A gleby dalej nie ma Ale gdzieś byly po drodze wspominki o jakimś zawiasie/gwincie wiec moze powoli wyjdzie na ludzi AdRRian dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adrianoo Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 4 godziny temu, Łukasz ///3 napisał: Dla mnie to co chce zrobić to jest tragedia ale każdy robi jak uważa, spływy idą w progi Ja wiem, że idą w progi bo kiedyś miałem sedana z szyberdachem i pamiętam że były takie rureczki z karoserii podłączone gumą do szybra i ciekaw jestem czy wersję bez szyberdachu też miały to przygotowane lub nie i wtedy pozostaje puścić ,,wąż ogrodowy" w próg i tyle. W teorii zmienić poszycie dachu to łatwa sprawa ale mogą się pojawić jakieś problemy dlatego z ciekawości dopytuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 2 godziny temu, Łukasz ///3 napisał: Niby trzymasz się tak serii swap na m54 beeee ale bedzie ciol dach żeby wstawić szyberdach naprawdę nie kumam e tam, najlepiej jest wyciągnąć siódme poty z motorowni, żeby już ani jednego kunia nie zabrakło, ale zawias kanapa jak w berlingo XD Ignor, ///BoguŚ/// i Karyk dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Dobra, bedzie zrobione to pokaze. Nie ma na razie zrobionego, to hipotetyzowanie i bicie piany czy sens cyz nie. A gleby nie budziet. Nie i juz. Mnie sie nie podobuje, gleby nie mialo byc od samiutkiego poczatku i sie trzymam tego. Fabryczna linia tego samochodu powoduje, ze w moich oczach gleby temu autu nie potrzeba, a stylingi 24 na zalecanych oponach wygladaja w sam raz. Takie moje osobiste zdanie i na cale szczescie nie robie auta dla kogos, tylko dla siebie! A zawias czeka bilsteina. I jak wjade w dziurawa, lesna droge, to nic mnie nie bedzie drapalo Nie potrzeba gleby. Jak sie przez zawias znizy sie centymetr, dwa to plakac nie bede ale teraz jest ok: patrykm88 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Zawiecha, gwint ≠ gleba Przetrzyj okulary albo naucz się czytać ze zrozumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 11 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2021 Pozyczysz? Bo ja nie nosze, a chyba rzeczywiscie by sie przydalo, bo nie ogarniam do czego pijesz kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 W dniu 11.01.2021 o 19:34, DamianTr napisał: Pozyczysz? Bo ja nie nosze, a chyba rzeczywiscie by sie przydalo, bo nie ogarniam do czego pijesz kolego chyba o to, że gwint nie jest jednoznaczny z glebą nie wiadomo jaką. Skoro dłubiesz silnik, dobry gwint pozwolił by w pełni wykorzystać jego potencjał, przy gwincie możesz się pobawić na wagach, z stopniem tłumienia itp itd, a jak założysz kit to zakładasz to co jest i cześć. na ten moment masz serię i obawiamy się, ze zawieszenie nie nadąża za silnikiem. tyle dedi dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Poczytaj sobie o ISC,BC Racing,D2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuCMS Napisano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 41 minut temu, DamianTr napisał: Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe Może kw V2? 5,3k nowy w sklepie, za 4,6k widziałem na olx nówkę ktoś wystawił chyba nawet tu z forum chłopak, Bilstein b14 4,5k nowy gwint w intercarsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 3 godziny temu, DamianTr napisał: Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe Cokolwiek wyżej z tego, co Ci chłopaki piszą. + jeżeli masz zamiar jeździć w zimę zwróć uwagę żeby gwint był na inoxie albo czymkolwiek innym rdzoodpornym. Z ww. na pewno wiem, że BC Racing i KW (nie mylić z ST by KW), nie wiem jak reszta. Optymalną opcją wydaje mi się BC RM MA, bo w porównaniu do BR RA jest upside-down'em więc będzie bardziej odporny na syf zimowy. W tych pieniądzach jednak jest już KW V2 więc pytanie czy wolisz postawić na lepsze rozwiązania, ale gorszą firmę (bo nie oszukujmy się co KW to KW), czy na odwrót. PS. w 100% miałem na myśli to o czym napisał Bartek, ja miałem B8 + springi H&R i mimo, że to był dobry zestaw żałuję wydanych pieniędzy, bo koniec końców gwint daje dużo większe możliwości ustawienia pod siebie. A tak włożyłem i ch.., przód 1cm za wysoko, tył 1cm za nisko, tył za miękko i jedyną opcją jest biegać za nowymi sprężynami. Przy dobrym gwincie ustawisz sobie wszystko jak chcesz, pod siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmw_e36.pawel Napisano 17 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 ja bym tego KW V2 brał , nie pognije a długo polata w ciężkich warunkach , to pewniak jak nic a i regulacje ma nie tylko wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 17 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 i chyba tak sie skonczy. A na ten moment... super Damian, nowe uszczelki. Super, zrobiles, wyczysciles klosze, nie beda moze parowac... super zrobiles pokleiles i poskladales tak, ze nic sie nie polamalo... super, ze juz chciales montowac...ehh idiota czasami we mnie nie znika: Za duzo na glowie... polamane uszko klosza... ja pierd... zyćko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 17 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 cóż, bywa. Jak się pracuje przy e36 to zawsze trzeba zakładać że dwa razy tą samą część kupisz. Jedna na zniszczenie przy montażu i rozkminę, a drugą już na igłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 17 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 Zeby nie rozdziawatosc i zle zalozenie szkiel w srodku klosza, bym mial cale.. a tak to przynajmniej wiem, ze kloszy nie bede regenerowal tylko nowe Nie ma tego zlego! Edytka: Oczka zalozone. Pospawalem uszko i na ten moment da sie jezdzic. Zobaczymy za kilka dni jak bedzie z parowaniem. BTW. Poprawilem caly pas przedni!! juz z miesiac temu Mr_M dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Chlopaki, jest nadzieja, tydzien z nowymi uszczelkami i zero sladow parowania. A wilgoc jest dosc spora w tym momencie: Poprawiona linia maski tez robi robote patrykm88, Sopel94 i DzikuCMS dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 23 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Z lewej strony nadal lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 23 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Z prawej za nisko z lewej za wysoko. A co do lamp to spokojnie. Uszczelka się ułoży i zaczną parowac xd ( dlaczego każdy ostatni mój post jest o parowaniu lamp) xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 woo rzeczywiscie. Ale to lampy, nie maska. Dzieki chlopaki! Widzicie, detale detale. Nie zwrocilem uwagi a jak pokazaliscie to przyznaje racje, Lece poprawiac Wlasnie mam nadzieje, ze te uszczelki wytrzymaja troche. Zobaczymy Dodatkowo: wymienione nakladki klamek razem z uszczelkami. I dodany pojemniczek na drobne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dav Napisano 25 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 Jeśli chodzi o parowanie lamp to ja na uszczelkę z obydwu stron dałem CIENIUTKĄ warstwę silikonu. Nie paruje nic Chociaż też nie wiadomo czy w Twoim przypadku uszczelka przy szkle jest przyczyną. Może klapki z tyłu nie trzymają dobrze, kto wie. Dobre posunięcie z klamkami, od razu jakoś inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi