Skocz do zawartości

[E36] DamianTr 323i


DamianTr

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Łukasz ///3 napisał:

Dla mnie to co chce zrobić to jest tragedia ale każdy robi jak uważa, spływy idą w progi 

Ja wiem, że idą w progi bo kiedyś miałem sedana z szyberdachem i pamiętam że były takie rureczki z karoserii podłączone gumą do szybra i ciekaw jestem czy wersję bez szyberdachu też miały to przygotowane lub nie i wtedy pozostaje puścić ,,wąż ogrodowy" w próg i tyle. 

W teorii zmienić poszycie dachu to łatwa sprawa ale mogą się pojawić jakieś problemy dlatego z ciekawości dopytuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Łukasz ///3 napisał:

Niby trzymasz się tak serii swap na m54 beeee ale bedzie ciol dach żeby wstawić szyberdach :roll: naprawdę nie kumam 

e tam, najlepiej jest wyciągnąć siódme poty z motorowni, żeby już ani jednego kunia nie zabrakło, ale zawias kanapa jak w berlingo XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, bedzie zrobione to pokaze. Nie ma na razie zrobionego, to hipotetyzowanie i bicie piany czy sens cyz nie.

A gleby nie budziet. Nie i juz. Mnie sie nie podobuje, gleby nie mialo byc od samiutkiego poczatku i sie trzymam tego. Fabryczna linia tego samochodu powoduje, ze w moich oczach gleby temu autu nie potrzeba, a stylingi 24 na zalecanych oponach wygladaja w sam raz. Takie moje osobiste zdanie i na cale szczescie nie robie auta dla kogos, tylko dla siebie! :)

A zawias czeka bilsteina. I jak wjade w dziurawa, lesna droge, to nic mnie nie bedzie drapalo ;)

 

Nie potrzeba gleby. Jak sie przez zawias znizy sie centymetr, dwa to plakac nie bede ale teraz jest ok:

 

9D08CEDC-AE15-4DCC-81B1-707E86039F6B.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 19:34, DamianTr napisał:

Pozyczysz? Bo ja nie nosze, a chyba rzeczywiscie by sie przydalo, bo nie ogarniam do czego pijesz kolego ;)

chyba o to, że gwint nie jest jednoznaczny z glebą nie wiadomo jaką. Skoro dłubiesz silnik, dobry gwint pozwolił by w pełni wykorzystać jego potencjał, przy gwincie możesz się pobawić na wagach, z stopniem tłumienia itp itd, a jak założysz kit to zakładasz to co jest i cześć. na ten moment masz serię i obawiamy się, ze zawieszenie nie nadąża za silnikiem. tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. 
 

pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, DamianTr napisał:

Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. 
 

pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe

Może kw V2? 5,3k nowy w sklepie, za 4,6k widziałem na olx nówkę ktoś wystawił chyba nawet tu z forum chłopak, Bilstein b14 4,5k nowy gwint w intercarsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DamianTr napisał:

Bartosz mega dzięki za wytłumaczenie jak dla debila. Czasami tak ze mną trzeba. Nie na wszystkim się z znam. 
 

pytanie zatem czy w cenie bilsteina ewentualnie x2, tj do 5k znajdę gwint taki, żeby był nie tylko do obniżania ale i miał właściwości conajmniej bilsteinowe... jeszcze nic nie kupiłem, mam otwarta glowe

Cokolwiek wyżej z tego, co Ci chłopaki piszą.

+ jeżeli masz zamiar jeździć w zimę zwróć uwagę żeby gwint był na inoxie albo czymkolwiek innym rdzoodpornym. Z ww. na pewno wiem, że BC Racing i KW (nie mylić z ST by KW), nie wiem jak reszta. Optymalną opcją wydaje mi się BC RM MA, bo w porównaniu do BR RA jest upside-down'em więc będzie bardziej odporny na syf zimowy.

W tych pieniądzach jednak jest już KW V2 więc pytanie czy wolisz postawić na lepsze rozwiązania, ale gorszą firmę (bo nie oszukujmy się co KW to KW), czy na odwrót.

PS. w 100% miałem na myśli to o czym napisał Bartek, ja miałem B8 + springi H&R i mimo, że to był dobry zestaw żałuję wydanych pieniędzy, bo koniec końców gwint daje dużo większe możliwości ustawienia pod siebie. A tak włożyłem i ch.., przód 1cm za wysoko, tył 1cm za nisko, tył za miękko i jedyną opcją jest biegać za nowymi sprężynami. Przy dobrym gwincie ustawisz sobie wszystko jak chcesz, pod siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i chyba tak sie skonczy.

 

A na ten moment... super Damian, nowe uszczelki. Super, zrobiles, wyczysciles klosze, nie beda moze parowac... super zrobiles pokleiles i poskladales tak, ze nic sie nie polamalo... super, ze juz chciales montowac...ehh idiota czasami we mnie nie znika:

IMG_0046.jpeg

Za duzo na glowie... polamane uszko klosza... ja pierd... zyćko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie rozdziawatosc i zle zalozenie szkiel w srodku klosza, bym mial cale.. a tak to przynajmniej wiem, ze kloszy nie bede regenerowal tylko nowe ;)

Nie ma tego zlego!

Edytka: Oczka zalozone. Pospawalem uszko i na ten moment da sie jezdzic. Zobaczymy za kilka dni jak bedzie z parowaniem.

BTW. Poprawilem caly pas przedni!! juz z miesiac temu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woo rzeczywiscie. Ale to lampy, nie maska. Dzieki chlopaki! Widzicie, detale detale. Nie zwrocilem uwagi a jak pokazaliscie to przyznaje racje, Lece poprawiac :)

 

Wlasnie mam nadzieje, ze te uszczelki wytrzymaja troche. Zobaczymy ;)

Dodatkowo: wymienione nakladki klamek razem z uszczelkami. I dodany pojemniczek na drobne:

9BDE244C-6A19-4DB2-AC44-4BB87CE7F819.jpeg.432d05fe62e6b93e48a062c3ce189945.jpeg4B093930-90E9-402A-8DE8-FA570A618F01.jpeg.c9afe32bd4a416d3ff6236e1dbf28021.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o parowanie lamp to ja na uszczelkę z obydwu stron dałem CIENIUTKĄ warstwę silikonu. Nie paruje nic :) Chociaż też nie wiadomo czy w Twoim przypadku uszczelka przy szkle jest przyczyną. Może klapki z tyłu nie trzymają dobrze, kto wie. Dobre posunięcie z klamkami, od razu jakoś inaczej :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...