DamianTr Napisano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 Czesc i czolem! PS na poczatku. Zdjecia dodalem zgodnie z instrukcja tego forum. Google jednak chyba cos zmienilo w swoim drivie, bo linki juz wygladaja inaczej przy prawym kliknieciu myszki. Witam wszystkich. Na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze fanem spasow na karte kredytowa nie jestem, ale dzial TOP SERIA jest miejscem w ktorym czasami potrafie i godzinami przesiedziec. Tworzac ten projekcik, chce zrobic mozliwie wypasiona funkcjonalnie Etrzydziestkeszostke na mozliwie nowych fabrycznych czesciach. Zachowam tym samym styl lat 90' i przy ewewntualnej zmianie mody za 10 lat nie bede sobie myslal 'co ja mialem w glowie'. Chcialbym pokazac wam to co sie dzialo z moim poczatkowo e3smieciem, teraz juz e3przyjacielem. Auto kupilem jakies 5 lat temu. Zalozenia do auta? troche mocniejszy silnik, naped na tyl i budzet mega skromny, bo 6000PLN. W zyciu nie pomyslalbym, ze kupie BMW, w zyciu nie pomyslalbym ze E36 a juz bez reki bym chodzil jak pomysle ile czasu i kasy w niego wrzucam. VIN: WBACB71030AP54144 Type code: CB71 Model: 323I (EUR) E-F-R series: E36 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52 Displacement: 2.50 Power: 125 (170 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 275 - BOSTONGRUEN METALLIC Upholstery code: C1AT - STOFF/LEDER/ANTH Prod.date: 1996-05-22 S214 Automatic stability control (ASC+T) S243 Airbag for front passenger S255 Sports leather steering wheel S282 BMW LA wheel, sport-spoke styling II S314 Door mirror, driver lock, heated S320 Deleted, model lettering S410 Window lifts, electric, front S428 Warning triangle and first aid kit S440 non-smoker package S473 Armrest front S481 Sports seat S498 Headrests mechanically adjustable, rear S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S556 Outdoor temperature indicator S669 Radio BMW Business RDS S704 M Sports suspension L801 National version Germany/Austria S806 Third stoplamp S915 Omission of outer-skin preservation Czyli silnik M52B25, klima dwustrefowa, przody w pradzie i sporty, zawieszenie Mtechnic. Ogolnie auto zachowane po niemcu/ austryjaku bardzo ladnie. Jestem pierwszym wlascicielem w kraju. Kupilem w stanie do odszczurzenia, ale na szczescie potrzeba bylo tylko zabrac kurz i brud. Tak auto wygladalo ok. czterech lat u mnie. W zasadzie od kupna byl tylko dupowozem: Naprawialem na bieżąco, jeździłem niemało (Praga- blokada kol..., morze, gory) i traktowalem to auto jak po prostu srodek do przemieszczania sie. Az pewnego dnia pomyslalem, ze w sumie to nie brzydkie auto, w stanie calkiem sensownym, czemu by sie nie pobawic. I tak powoli i sukcesywnie dolozylem. Oj troche tego bylo. Kolejnosc przypadkowa: - duze OBC, - kierwonica multifunkcja, - radio CD43, - zmieniarka cyfrowa na bluetooth, - grzane dupcie, - szyby tyl, - olej z 10w40 na 5w40 z plukanka i ceramizerem, wszystko od Liqui moly, - czarna podsufitka i akcesoria z Mpakietu, - detalinig wnetrza, - cupholder poliftowy, - nowe mieszki zmiany biegow, recznego, - dywaniki- o stad. Z syndykatu, - boczki skorzane miekkie- bez choice ever, - lusterko fotochrom, - swiatlo nog, - ACU do klimy. Na stowe o czyms zapomnialem, bo tego bylo na prawde sporo. To w srodku. Tak sie prezentuje obecnie: Z zewnatrz: - nosek polift, - najpierw bardzo mi sie podobaly BBSy RC090, ale po zalozeniu to bylo totalnie nie to. Sami widzicie. Tu potrzebna gleba, a ma byc OEM. - szerokie listwy Mtechnic, - polerka lakieru, - pelny Mpakiet- lusterka, zderzaki, nakladki. Obecnie brakuje kilku listew (do ogarniecia) - styling 24 komplet 5 kol (razem z zapasowym, jeszcze z opona i ciezarkami z fabryki) w dwoch szerokosciach. No i opony jakie powinny byc: 225/45 i 245/40. - soczewki ZKW, w stanie jak ze sklepu. Auto na ten moment prezentuje sie tak: Co zostalo? Skompletowanie listew zewnetrznych. GT class II i dokladka GT z przodu. To tak z zewnatrz. Nie bedzie zadnych gwintow, spasow, naciagow. Za stary na to jestem. Ma byc OEMowo mozliwie jak najmocniej i na ile mozliwie full opcja. Nawigacji czy telefonu nie bedzie, bo po co. To ma byc tez funkcjonalne. Powazniejsze plany: przyszly rok to zdjecie wszystkiego z dolu auta i zlozenie na odnowionych/ nowych elementach wszystkiego, dwa/trzy lata- przelakierowanie calego auta. Potem trzymanie pod kocem i przejazdzki weekendowe. Pozdrawiam i mam nadzieje, ze w ktoryms dziale ten temat uda sie upchnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Maja 2020 Siemka popraw aby zdjęcia się wyświetlały samoczynnie a nie linki, napisz do mnie na priv to ci powiem co zmienić aby było dobrze bo, widzę że z dysku google wrzucasz tak jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 25 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Zdjecia poprawione. A zeby nie pisac pustego posta, tak wygladaly soczewki od razu po kupnie (jeszcze bez Mpakietu): Nie ma tragedii, na zdjeciu tego nie widac, ale w srodku bylo sporo kurzu. Dodatkowo co deszcz, parowaly. Posiadajac wolny weekend, postanowilem odnowic wnetrza lamp: Weekdnowo wpadł również żółty kierunek na błotniki. Brakuje kilku listew, ale to poczeka na przyszły miesiąc: Po ogarnieciu listew, bede chcial zrobic mala sesje. Bartek.P i AdRRian dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Na tych rc dużo lepiej wyglądała, tylko gleby tam brakowalo i bylo by fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 25 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Do gleby to gwint, do gwintu rolowanie, bo ET20. Po gwincie sypie sie cale zawieszenie, bo gumy stare. Dostaje mikrourazow mozgu od kazdej, najmniejszej dziurki, bo i profil opon nie pomaga. Tak szczerze, co zyskuje? Watpliwa, bo zalezna od gustu, poprawe wizualna auta. I to kiedy stoi. No nie, dziekuje. Postoje. Ja za stary jestem, zeby du** obijac i policjanty bokiem przejezdzac. Sie stresowac czy wjade do galerii handlowej. Ja ciamajda poza tym jestem. W pierwszym dniu odebrania blotnikow od lakierowania, porysowalem i to grubo wyjezdzajac z domu. Nie bede ryzykowal Siedzi w tym aucie Mtechnicowe zawieszenie i takie zostanie Moim jako tako wzortem, do ktorego chce upodobnic to auto to E36 M3 GT. Wiem, ze zielony inny i tam to raczej coupe, ale chodzi o caloksztalt prezencji. Gleby, spasy, karty- jak pisalem na poczatku postu, nie sa totalnie dla mnie. Dlatego zalozylem tu galerie raczej z mysla o top serii niz jakimkolwiek nawiazywaniu do germana. Karyk, lapka666 i Wisnia135i dodali reakcje 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 58 minut temu, DamianTr napisał: Gleby, spasy, karty- jak pisalem na poczatku postu, nie sa totalnie dla mnie. to złe WWW wpisałeś niestety... bmw-sport to idealne forum na to auto nie widzę sensu tej galerii mimo tłumaczeń użytkownika brak gleby i spasu nie naprawi nawet 50tys włożone w auto... Krupek, AdRRian i dyziux666x dodali reakcje 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goryl Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 1 godzinę temu, DamianTr napisał: No nie, dziekuje. Postoje. Ja za stary jestem, zeby du** obijac i policjanty bokiem przejezdzac. Sie stresowac czy wjade do galerii handlowej. ...tzn jeżeli można wiedzieć jak stary ?, bo trochę dziwnie się poczułem przy moich 50 latach Brodi97, dyziux666x, Krupek i 4 innych dodali reakcje 1 1 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 25 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 lapka666- to rzeczywiscie sie pomylilem. Mea culpa, jesli w auto wlozone dajmy na to 50 tysi, tak zeby mechanicznie, funkcjonalnie i bezpiecznie jezdzic, ale jest fu, bo nie jest uposledznowe w sposob uniemozliwiajacy normalne przemieszczanie, czy wymagajace po 10k wymiany opon, bo realna powierzchnia dotyku to jakies 2cm, to sie przyznaje bez bicia. Decyzja adminow co dalej w takim wypadku, bo chyba nie moge sam nic zrobic w tym momencie. Goryl- wiek to w glowie siedzi. Mentalnie mi blizej do 60 Wszystko wyzej bez zlosliwosci. 'Uposledzone' jest w formie sarkazmu. Nie chce, zeby ktokolwiek sie poczul zle Piona! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 A jak dla mnie każdy ma prawo budować auto jak chce i moim zdaniem te auto idealnie odnajdzie sie w dziale "top seria". Sam lubię zawiesić oko na ładnej serii, czyli na tym co wypuściła fabryka X lat temu. Takie auta tez maja swój klimat i historie. Wszystko to kwestia podejścia, a bez dwóch zdań kolega który założył ten temat widać, ze ma mega konkretne podejście do tego auta i jestem jak najbardziej "za" tym tematem, na tym forum lecz w nieco innym dziale. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Damian trochę dziwne te tłumaczenia moim zdaniem.."Po gwincie gumy się sypią bo, stare" To chyba czas je po prostu wymienic skoro są stare... Kupując dobry gwint a nie tesco możesz sobie ustalić twardość zasiasu i nawet na glebie dość komfortowo śmigać i nic nie będzie z twoim mózgiem... Co do zmartiwenia oejazdy do galerii bo ciamajda jesteś i porysowaleś nowo pomalowane błotniki wyjeżdzając z domu to proponuje ponowny kurs prawa jazda lub jakies jazdy doszkalające.... Tekstu o styku opony nie będę komentował bo, tu takich nie ma.. jak obnizasz auto to jedziesz na zbierznośc i nie będzie ci darło opony i nie misisz co chwilę zmieniać... takie bezsensowne totalnie te tłumaczenia... Ale zeby nie było top seria też spoko sprawa i wiem żem nie trzeba nie wiadomo jakich gleb i kół aby auto się dobrze prezentowało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 25 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 Brodi97- Bardzo Ci dziekuje za mile slowa! Chcialby tez dodac, ze jesli to auto rzeczywiscie nie nadaje sie na to forum, to ja to zrozumiem i bez urazy przyjme na klate Robicie tu chlopaki mega robote i nawet bez galerii bede zagladal tu, jak dotychczas codziennie! Absolutnie nie chce i nie mam zamiaru wkladac kija w mrowisko odnosnie senownosci gleb i spasow. Kazdy ma swoj gust, kazdy robi ze swoimi rzeczami co chce i na prawde jestem daleki od przekonywania do swojej racji. Po prostu ja akurat mam tak jak mam i tyle Bardziej wolalbytm o samym aucie niz o tym dlaczego nie bedzie gleby. Odnosnie powyzszego wpisu: gumy sie sypia: owszem. Masz w 100% racje, jednak chce zrobic to tip top. Nie tak, ze eee panie tu panu guma sie rozpadla, ta jeszcze pojezdzi pol roku, a ta to za miesiac dopiero jak odpadnie. Chce na prawde co do srubki dol odkrecic, zmienic wszystko: od przewodow hamulcowych, po mocowania, gumy, wahacze do piaskowania i lakierowania, heble to samo. Do tego ogniska rdzy na podlodze, konserwa i zrobic to tak, zeby juz bylo porzadnie. A to wiaze sie z $$. Mam E36. Nie oszukujmy sie. Jakby mial w sezonie wydac na auto 30-40-50 tysi to mialbym nie E36. Ewentualnie nie E36 w cywilnym wydaniu. Taka prawda. Mimo wszystko dobry gwint i obnizonie zawieszenie 'ukruca' mozliwosci poznawcze zamiastowe auta. Czy sie chce czy nie. Fizyki nie oszukasz. Ciamajda, bo jestem ciamajda, ze tu upuszcze cos, tu stukne w naroznik czegos. Tam cos w rekach peknie itp. Jestem pewien, ze po gwincie i glebie miesiac/ dwa i nie mialbym misy. Po prostu jestem tego pewien. Kursu parkowania nie potrzebuje, bo co roku sie doszkalam na torze wsrod profesjonalnych instruktorow rajdowych i wystepuje w KJSach. Domyslam sie, ze z poslizgu mam wieksze prawdopodobienstwo wyjsc nie najezdzajac na przeciwny pas ruchu niz duza czesc spoleczenstwa, czesto jezdzaca szybciej na cywilnych drogach. Po prostu to auto daje mi mega satysfakcje. Mam dosc specyficzna prace, czesto stresujaca, a tutaj moge sam cos przykrecic/ odkrecic i czesto polamac. Ciamajdowato oczywiscie A tak, zeby rozladowac atmosfere, przedstawiaja sie lampy po zwyklym czyszczeniu. Waciki kosmetyczne, plyn do mycia naczyn, recznik i benzyna ekstrakcyjna. Wedlug mnie fajnie wyszlo: Te lampy maja cos w sobie Wisnia135i dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krupek Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 To chyba jednak nie to forum dla tego auta....dziwnie się czyta te tłumaczenia dlaczego nie ma gleby itp... lapka666, AdRRian i Thepiekarz dodali reakcje 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 10 godzin temu, Wisnia135i napisał: Na tych rc dużo lepiej wyglądała, tylko gleby tam brakowalo i bylo by fajnie RCki z mojej więc wiadomo że dobrze wyglądały Wisnia135i dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 26 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Za co jestem bardzo wdzieczny, mimo ze nie udalo sie spotkac na zywo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wypych Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Brakuje tu obniżenia, nikt nie mówi o naciągach i spasach ale jakiś gwint by wizualnie wiele poprawił a w sumie to nie tylko wizualnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Jeśli to ma być taka TOP TOP Seria to chyba powinieneś zostać przy przedliftowym nosie i błotnikach Myślę, że jednak jeśli zostaniesz na forum i będziesz śledził na bieżąco jak rozwijają się projekty, to w końcu zmiękniesz i założysz gwint no i się zacznie Narazie jak to mówili starzy górale, "buda na dwa bernardyny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 26 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Jest nizej niz standardowo o 2-3 cm. Tak jak Mtechnik robi. Jako zawieszenie prawie na 99% wpadnie Billstein B12. AdRRian, a moglbym prosic o wytlumaczenie dlaczego? Poliftowe blotniki i nosek sa duzo ladniejsze. Boczna linia maski ladnie przechodzi lukiem na zderzak Mpakietowy. przedlifty maja jakby 'schodek' patrzac na przod z boku. Kwestia gustu tylko i wylacznie. Ale polift jest duuuuzo ladniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brodi97 Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Adrianowi jak sie domyślam chodziło o to, ze jeśli auto miałoby byc w dziale TOP SERIA, to takie mody nie powinny wtedy miec miejsca, bo seryjnie fabryka wypuściła co innego w tym aucie. Co innego doposazanie auta w elektrykę, a co innego zmiany wizualne, które widać z zewnątrz. Musisz sie po prostu określić jak chcesz budować swoje auto. Czy tak jak pisaliśmy wyżej, chciałbyś aby to była "TOP SERIA" czyli działasz zgodnie z tym co wypuściła fabryka + ewentualne zmiany w wyposażeniu, czy zostajesz w tym dziale i robisz z tego germana, na glebie i spasach. Po prostu musisz sie określić co do kierunku modyfikacji Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Na ten moment dział "top seria" i rak jest działem blizej nieokreślonym bo, jest tam wszystko xd Ale jak wolisz iść autem w taki bardziej ori styl to lepiej zostawic było przed lifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 42 minuty temu, Brodi97 napisał: Adrianowi jak sie domyślam chodziło o to, ze jeśli auto miałoby byc w dziale TOP SERIA, to takie mody nie powinny wtedy miec miejsca, bo seryjnie fabryka wypuściła co innego w tym aucie. Co innego doposazanie auta w elektrykę, a co innego zmiany wizualne, które widać z zewnątrz. Musisz sie po prostu określić jak chcesz budować swoje auto. Czy tak jak pisaliśmy wyżej, chciałbyś aby to była "TOP SERIA" czyli działasz zgodnie z tym co wypuściła fabryka + ewentualne zmiany w wyposażeniu, czy zostajesz w tym dziale i robisz z tego germana, na glebie i spasach. Po prostu musisz sie określić co do kierunku modyfikacji Pozdro Dokładnie o to mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 26 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Czekaj czekaj. Bo nie rozumiem- po prostu nie rozumiem. Czyli tym tokiem rozumowania, powinienem wrocic do zdjecia pierwszego, dodatkowo kupujac stylingi, jakie widnieja z VINU? O te: Czyli caly Mpakiet, St.24, soczewki out i wracamy do szarego ryjka? Czy czepiamy sie tylko grilla, ktory w aucie z 96' montowali ten ktory mieli pod reka- bo znajomego auto miesiac starsze, mialo nowy? Wmoim wszystko oprocz grilla i kierunkow bylo poliftowe. Z fabryki. Wiec dlaczego moge dolozyc Mpakeit, ale juz nerki- ktora bardziej siedzi w Mpakiecie, nie? Bo i silnik to M52, jest ASC+T, jest trzecie swiatlo, poducha, instalacja. No wszystko poliftowe. Naprostujcie mnie. Przepraszam, nie chce robic zamieszania, czy sie stawiac. Moze byc, ze faktycznie moje auto nie pasuje do tego forum. Po prostu to malo logiczne co wyzej przeczytalem, albo mi sie nie skleja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karyk Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Kolega się chyba niepotrzebnie denerwuje. @DamianTr masz ładne E36 któremu nie potrzeba wiele by naprawdę dobrze wyglądało lecz jak sam piszesz bronisz się przed odpowiednim obniżeniem auta i podobnym modyfikacjom. Mieszając części pre lci/lci to już trochę wykracza w moim rozumieniu poza kanony "serii". Dział TOP SERIA w moim odczuciu to seryjny model w jak najwyższej specyfikacji oraz najbliższym ideałowi stanie. Co do GERMANA to masz na forum mnóstwo przykładów.. Niech wypowiedzą się bardziej zaprawieni Syndykatowcy, na pewno pojmiesz o co kaman. P.S. Spróbuj może poszukać tak jak wyżej proponowano markowego gwintu, na którym można naprawdę komfortowo jeździć, wrzuć RCki i z pewnością auto Ci się bardziej spodoba. A po tym już zaczniesz budować germana. Pozdro. AdRRian dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 26 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Cale zycie sadzilem ze TOP SERIA, to auto wyposazone maksymalnie w to, co bylo dostepne u producenta w czasie, kiedy dany model byl produkowany. Bez zagladania do VINU, bo w przypadku BMW to nie wiem czy kiedykolawiek powstalo E36, ktore mialo tak wszystko wszystko naj. Oczywistym jest, ze moge sie mylic. Ludzkie to. Dzekuje Karyk za mile slowa i posta. Nieee, emocji nie mam wcale. Po prostu nie rozumiem. Jesli kogos takim dopytywaniem sie i proba zrozumienia obrazilem, to bardzo przepraszam. Powaznie. Pochylam glowe i bije sie w piers. Jestem nowy na forum i nei chce robic zamieszania zbednego. Pytam sie, bo chce zrozumiec, tak logicznie W tym momencie jedynie soczewki sa przedliftowe. Tyle. Auto w moim odczuciu, do ktorego chce zblizyc swoje to to. Jak wiadomo jest to przedliftowa wersja M3, wyprodukowana po to, zeby dostac zielone swiatlo w konkretnych zawodach, stad bardzo limitowana wersja wersji M3. Potem wszedl polift. Stad w przykladzie ponizszym stary grill. Ale juz lampy zwykle- nie soczewki. Tym sie inspiruje. Inspiracja z kolei to nie kopiowanie 1:1. Odnosnie grilla, jakby helmutowi wpadl poliftowy pod lape podczas skrecania, to nie byloby tematu. 1996 w E36 to rok, w ktorym montowane byly na prawde pre i po FL graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacoo Napisano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 Przeczytaj jeszcze raz pkt 5 galerii PRE-GERMAN i wtedy będziesz widział o co każdemu chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi