Skocz do zawartości

[E39] KOKO 540i6


koko2403

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, dawid82 napisał:

dobry ruch z manualem, auto na bank dostało kopa, bo faktycznie te stare automaty po porażka. czekam aż siądzie tu prawilne koło. 

Nooo różnica jest mega

w danych producenta powinna być oddzielna tabela dla manuala z danymi przyspieszenia bo jest przepaść. Wcześniej robiło mnie e36 2,8 do 120 a teraz zostaje kilka dlugosci auta za mną

 

4 godziny temu, MAREK GERMAN napisał:

Tutaj brakuje tylko koła!silnik to klasyka 

 

Pozdro 

wiadoma sprawa 

kolo w tym roku będzie już na bank 

cieszą mnie fajne szerokości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2023 o 11:29, koko2403 napisał:

Odgrzejemy kotleta ;-)

W ostatnim czasie ogarnalem przedni zawias i wpadły nowe wahacze drążki i łączniki staba

Wziąłem się tez za felgi 

finalnie Przod będzie 10j z 2,5” rantem 

a tył 11j i 3.5” rantu

na foto poniżej przod bo czekam na nowe tylne ranty 

EC240895-BF2E-45A6-999E-3926F5D9B515.jpeg

Troche więcej na przód by sie przydało tego rantu :P

 

Czekam na efekty felg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
W dniu 25.01.2023 o 20:34, wasilevvski napisał:

Troche więcej na przód by sie przydało tego rantu :P

 

Czekam na efekty felg ;)

Wzór felgi nie pozwala ale sądząc po tyle nie będzie lipy

Felgi robie sam dla siebie swoim zakładzie i jak to bywa w popularnym powiedzeniu -„szewc bez butów chodzi” 

Niebawem zamkniemy ten temat to po tej przymiarce nie mogę się doczekać 

f044a0e4-338a-460a-84be-f8bd14821610.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 5 miesięcy później...

Nauczony błędami znanych mi użytkowników 540 wpadło 300tys robimy rozrząd 

oraz

swiece ngk

pompa wody 

paski continental 

napinacze pasków 

uszczelki pokryw zaworowych i miski olejowej 

pomalowane pokrywy zaworów i miska olejowa proszkowo 

separatory oleju

serwis olej +filtry 

sondy bosch 

IMG_1340.jpeg

IMG_1377.jpeg

IMG_1486.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 15.01.2024 o 07:44, koko2403 napisał:

IMG_1340.jpeg

 

Kurde ciekawy jestem skad roznica na prawej zebatce (wzdluz cylindrow 5-8).
Dla porownania jak ja robilem u siebie rozrzad, ewidentnie jest roznica w tej zebatce. Z ktorego roku masz auto? Ja u siebie oryginalnie mialem 3.5 a aktualnie jest 4.4 ktore pochodzi z 96' z e38 jesli dobrze pamietam. Wrzucilem zdjecia dla porownania

2.jpg

1.jpg

Drugie pytanie, kupiles zestaw slizgow z polifta? Jak ja szukalem to jeden slizg byl dostepny tylko i wylacznie bmw OE, febi ma tylko zestawy poliftowe gdzie 1 slizg jest inny. 

Szukam jeszcze na realoem tej cholernej zebatki bo mi to teraz zyc nie daje :D
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DE51-EUR-05-1996-E39-BMW-540i&diagId=11_1530
czesc nr 4:  11311742059

ale pod tym numerem w google grafika sa roznie wygladajace zebatki.. chyba sie przejade do ASO zobaczyc jak u nich to wyglada, jakby ktos rozumial skad sa te roznice to bardzo prosze o wytlumaczenie, bo spac nie bede mogl :P


PS2
Mamy dosc podobne plany co do auta, z tym ze Ty to lepiej realizujesz. Ja szukalem 535i z manualem by zrobic swapa na 4.4 a Ty zrobiles zmiane automatu na manual majac fabryczne 4.4 :D
A co do szpery, jesli juz masz to sorry (moze przeoczylem), jesli nie to BARDZO polecam Michala ze strykowa, robilem u niego szpere do mojej e39 i jestem mega zadowolony. Moge Ci na privie napisac o tym cos wiecej jakbys chcial. Przelozenie 3.15 jak w m5. W zasadzie powiem tak - wieksza roznice na plus odczulem wkladajac szpere do auta anizeli zmieniajac 3.5 na 4.4, chociaz obydwie rzeczy na plus :D
Czytalem wczesniej Twoje posty z ~2021 roku gdzie byla mowa o kompresorze, sam zaczynam zbierac informacje i bede probowac cos dzialac w tym kierunku. Wzoruje sie na pracy Maleckiego (malecki motorsport), niestety nie mam tyle wiedzy by samemu byc tutaj jakos specjalnie tworczy, ale kopiowanie madrzejszych chyba nie jest najgorsza droga. :D
Poki co dopiero zaczyna sie dom budowac, wraz z nim bede probowal postawic sobie podnosnik dwukolumnowy, wiec przewiduje rozpoczecie prac z kompresorem jakos tak za rok dopiero niestety :( ale w miedzyczasie bede chociaz probowal skompletowac wszystkie graty. Z tego co widze to jestes z Radomia, wiec do Wwa dosc blisko, jesli kiedys uda mi sie ten kompresor skonczyc to zaprosze na przejazdzke jakbys chcial :D

No dobra, koniec mojego offtopu, bede sledzic Twoje progresy z e39 i kibicowac :) 


PS3
Patrzac na Twoja liste czesci nie widze tam nowego jesus bolta, wedlug newtisa powinno sie go wymienic na nowy za kazdym razem. (zalaczony obrazek)

screw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...