Skocz do zawartości

[E90] dedi - 325daily Le Mans Blau


dedi

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, dedi napisał:

Mała aktualizacja, do Lanosa wpadło:
- bc racing uzyskał moc urzędową i został zamontowany
- nowe wahacze lemforder zakupione i zamontowane
- nowe drążki kierownicze zakupione i zamontowane
- nowe gumy stabilizatora czerwone poli zakupione i zamontowane
- nowa lotka tył z LCI carbon zakupiona i zamontowana
- jakieś tam pierdoły: osłony termiczne, plastiki, śrubki i inne duperele

273037210_1599596623729259_5711267249535993622_n.jpg.9f850d32da5ecdd5341b734a58200e3a.jpg

A no i byłbym zapomniał, jakaś tam lipa się robi z felgami. Wszystkie pomiary mówią, że będzie wąsko, na szczęście jest kilka rotorów do wyboru

272915044_1322230178258736_5184793239624405393_n.jpg.b7ffba372f4f9717da75df9838d06500.jpg

Moje prosze zostawic w spokoju :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BartoszzG napisał:

kurła, już myślałem, że na custom RS744 lata ...

Jeszcze nie, pomiary zrobione i na dniach wysyłka :D. W pierwszej kolejności zależało mi żeby mechanicznie wszystko było na tip top i na wszelki wypadek wymienione co wątpliwe na nowe zanim włożę customy i zabiorę się za ustawianie wszystkiego na finito.

Na chwilę obecną nowe są całe hamulce, całe zawieszenie, wydech cały od turbo, a silnik zdrowy więc nie tykam, tylko zmieniam płyny co rok/10 tys. km > na dniach tylko zrobię program i soft skrzyni, bo po zmianie wydechu jeszcze tego nie robiłem. Następnie wlecą koła, później w planach jest splitter carbon na przód i zmiana dyfuzora tył też na carbon (spasowanie tego teraz to żal) i tak auto przejeździ ten sezon.

Na przyszły rok planuję podejście nr 2 do karoserii, chcę to zrobić na samym końcu, bo raz że będę pierwszy raz robił spasy więc jak przegnę strunę np. w przodu to wolę żeby oberwały obecne błotniki, z których jednego już lekko zaczyna zjadać ruda, żeby potem wymienić na nowe które czekają, a dwa w sumie korekta była robiona ~1,5 roku temu więc też nie ma tak tragicznie jeżeli chodzi o całokształt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 3 tygodnie później...

Żeby nie było, że nic się nie dzieje..

Z racji tego, że cały budżet na ten rok już wykorzystałem, a srebrnych dekorów miałem już dość postanowiłem ogarnąć je samemu w alcantare. Po którejś przymiarce: a to za jasny kolor, a to za gruby materiał, wpadła folia a’la alcantara. Jak na rozwiązanie tymczasowe uważam, że wyszło OK.

9BD76A6D-EFF7-403B-85F9-E9CD6DF1236F.jpeg.2cc9eb6668fc873bd6b970430f6673b8.jpeg
 

jednocześnie pytanie do Was do robić z kierownicą? Przy zastrzeżeniu, że te auto to daily. Myslalem o stylu M Performance: czerwone łopatki, czerwony pasek u góry, czerwona nić, ale z drugiej strony zastanawiam się czy full alcantara to dobry pomysł do daily

99C947B6-70F7-468F-863D-0FFAA4C65F8A.webp.60820ba9af94f7b42896d2124dfd9c6c.webp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B93F733D-F362-4D9A-A6DD-DA5240BE3786.jpegOsobiście uważam, że kierownica z M3 będzie najlepszym możliwym wyborem, bardzo dobry, pewny chwyt dzięki temu że jest dosyć gruba, wizualnie najładniejsza z tych jakie występowały w generacji E9x, chodź w twoim przypadku przy reszcie z Alcantary niewątpliwie by wizualnie pasowała ta o której mówisz, aczkolwiek w lecie, gdy dłonie się pocą, będzie się szybko niszczyć, mechacić, szczególnie przy codziennym użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dedi zmienił tytuł na [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau
  • 3 miesiące później...

OK, doskonale wiem, że tutaj trzeba jeszcze sporo gwintem pokręcić, ustawić kąty, geo i dołożyć dekielki, ale ja się jaram jak dziecko, więc się pochwalę :)

Tak wyszedł finalnie przód:
296712678_509513801174764_8813241369583366386_n.jpg.4dc491714c5b980dd94d81d12c1a742a.jpg

 

A tak gra ze sobą całość:
296925516_716357872792627_7492394888710840659_n.jpg.6f29b6089af243743e108bdea265b408.jpg295773986_1728516330846492_2864931761247805742_n.jpg.69e83f544021ec4e8ca67c5f9d93c1d7.jpg

Spasy i geo to kwestia weekendu i przyszłego tygodnia, to trzeba na spokojnie usiąść i pokręcić ;) Przód pewnie pójdzie z 1-2cm w dół, tył na oko z pół metra. Z przodu jeżeli chodzi o camber to jest -2.0 i tyle zostanie bo jest to wykorzystanie maks regulacji, tył teraz przy tej kozie to -1,8* > myślę, że finalnie siądzie -2,5* bo nie chcę dużej dysproporcji względem przodu.

edit: spoza syndykatowych tematów, na GF i na 3er zajumałem zimówki od Karramby bo moje koła nie zdążyły się zrobić i na samym GF starałem się być raczej gdzieś na uboczu żeby nie robić lipy. Ku mojemu zaskoczeniu udało się coś ugrać choć prawdę mówiąc jechałem tylko żeby nie przepadło wpisowe:

image_6483441.JPG.052f99451aabc886103dc6c58bb88a05.JPG1326517102_image_6483441(1).JPG.bc1e268b269e1e57b016630261b8e414.JPG286831423_811449249748296_5743792179214792952_n.jpg.02ccfdd086923a269e1c5d4aae9a780f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną niżej być nie może > czekam na twardsze i krótsze sprężyny bo zabrakło mi już regulacji z tyłu na sprężynie. Przy okazji zrobiłem kilka fotek, auto upierdolone jak stół w TVN bo lada dzień będzie konkret mycie. Do zrobienia jeszcze zbieżność.

0f56ccc9-07e2-4419-a685-cb457d475421.jpg.3c0a55fcc0db1b6380897836c6273430.jpg

3d918aab-9659-43db-86c8-e64b906c348b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...