Americano Napisano 9 Lutego Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lutego 5 godzin temu, dedi napisał: Mała aktualizacja, do Lanosa wpadło: - bc racing uzyskał moc urzędową i został zamontowany - nowe wahacze lemforder zakupione i zamontowane - nowe drążki kierownicze zakupione i zamontowane - nowe gumy stabilizatora czerwone poli zakupione i zamontowane - nowa lotka tył z LCI carbon zakupiona i zamontowana - jakieś tam pierdoły: osłony termiczne, plastiki, śrubki i inne duperele A no i byłbym zapomniał, jakaś tam lipa się robi z felgami. Wszystkie pomiary mówią, że będzie wąsko, na szczęście jest kilka rotorów do wyboru Moje prosze zostawic w spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 10 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Lutego W dniu 9.02.2022 o 18:37, Americano napisał: Moje prosze zostawic w spokoju Za późno, temat już dogadany Ano i prezes @Łukasz ///3 potwierdził - wyszło 10J z przodu i 11,5J z tyłu na rancie 3,0" i 3,5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 11 Lutego Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego kurła, już myślałem, że na custom RS744 lata ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 11 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego Godzinę temu, BartoszzG napisał: kurła, już myślałem, że na custom RS744 lata ... Jeszcze nie, pomiary zrobione i na dniach wysyłka . W pierwszej kolejności zależało mi żeby mechanicznie wszystko było na tip top i na wszelki wypadek wymienione co wątpliwe na nowe zanim włożę customy i zabiorę się za ustawianie wszystkiego na finito. Na chwilę obecną nowe są całe hamulce, całe zawieszenie, wydech cały od turbo, a silnik zdrowy więc nie tykam, tylko zmieniam płyny co rok/10 tys. km > na dniach tylko zrobię program i soft skrzyni, bo po zmianie wydechu jeszcze tego nie robiłem. Następnie wlecą koła, później w planach jest splitter carbon na przód i zmiana dyfuzora tył też na carbon (spasowanie tego teraz to żal) i tak auto przejeździ ten sezon. Na przyszły rok planuję podejście nr 2 do karoserii, chcę to zrobić na samym końcu, bo raz że będę pierwszy raz robił spasy więc jak przegnę strunę np. w przodu to wolę żeby oberwały obecne błotniki, z których jednego już lekko zaczyna zjadać ruda, żeby potem wymienić na nowe które czekają, a dwa w sumie korekta była robiona ~1,5 roku temu więc też nie ma tak tragicznie jeżeli chodzi o całokształt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 30 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Marca Coś tam się dzieje, opony już też zamówione, Ventus V12, na przód 225/35, na tył 265/30 Splittery i dyfuzor w Carbonie czekają w pudełku na montaż Lelek, lukasz199722, dawid82 i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 17 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia Żeby nie było, że nic się nie dzieje.. Z racji tego, że cały budżet na ten rok już wykorzystałem, a srebrnych dekorów miałem już dość postanowiłem ogarnąć je samemu w alcantare. Po którejś przymiarce: a to za jasny kolor, a to za gruby materiał, wpadła folia a’la alcantara. Jak na rozwiązanie tymczasowe uważam, że wyszło OK. jednocześnie pytanie do Was do robić z kierownicą? Przy zastrzeżeniu, że te auto to daily. Myslalem o stylu M Performance: czerwone łopatki, czerwony pasek u góry, czerwona nić, ale z drugiej strony zastanawiam się czy full alcantara to dobry pomysł do daily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hitman_E90 Napisano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia Osobiście uważam, że kierownica z M3 będzie najlepszym możliwym wyborem, bardzo dobry, pewny chwyt dzięki temu że jest dosyć gruba, wizualnie najładniejsza z tych jakie występowały w generacji E9x, chodź w twoim przypadku przy reszcie z Alcantary niewątpliwie by wizualnie pasowała ta o której mówisz, aczkolwiek w lecie, gdy dłonie się pocą, będzie się szybko niszczyć, mechacić, szczególnie przy codziennym użytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 27 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lipca Coś tam się dzieje, 10" i 11,5" na 225/35 i 265/30. na dniach na auto i będą robione spasy FireBlade, Oleeek, Espinoza i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 27 Lipca Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lipca 3 godziny temu, dedi napisał: Coś tam się dzieje, 10" i 11,5" na 225/35 i 265/30. na dniach na auto i będą robione spasy z tego samochodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 27 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lipca 2 godziny temu, KUJON napisał: z tego samochodu ? Nie, nie, moje były robione od podstaw na wymiar pod E90. Te ze zdjęcia to inny rotor też. Espinoza dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 2 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Sierpnia OK, doskonale wiem, że tutaj trzeba jeszcze sporo gwintem pokręcić, ustawić kąty, geo i dołożyć dekielki, ale ja się jaram jak dziecko, więc się pochwalę Tak wyszedł finalnie przód: A tak gra ze sobą całość: Spasy i geo to kwestia weekendu i przyszłego tygodnia, to trzeba na spokojnie usiąść i pokręcić Przód pewnie pójdzie z 1-2cm w dół, tył na oko z pół metra. Z przodu jeżeli chodzi o camber to jest -2.0 i tyle zostanie bo jest to wykorzystanie maks regulacji, tył teraz przy tej kozie to -1,8* > myślę, że finalnie siądzie -2,5* bo nie chcę dużej dysproporcji względem przodu. edit: spoza syndykatowych tematów, na GF i na 3er zajumałem zimówki od Karramby bo moje koła nie zdążyły się zrobić i na samym GF starałem się być raczej gdzieś na uboczu żeby nie robić lipy. Ku mojemu zaskoczeniu udało się coś ugrać choć prawdę mówiąc jechałem tylko żeby nie przepadło wpisowe: agressor, Thepiekarz i DzikuCMS dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CrAsH Napisano 2 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Sierpnia To żałuje ze ja na Rondlach nie pojechałem na GF jak OZ tydzień przed sprzedałem i mi przepadło wpisowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 20 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 godzin temu ja to tu tylko zostawię (: DzikuCMS, Oleeek, Thepiekarz i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuCMS Napisano 13 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 13 godzin temu Czekam aż na jakimś zlocie fotograf obejdzie to auto z każdej strony, ale już widać że ten custom siadł jak zły, za***ista w opór ta felga wyszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 12 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 godzin temu Na chwilę obecną niżej być nie może > czekam na twardsze i krótsze sprężyny bo zabrakło mi już regulacji z tyłu na sprężynie. Przy okazji zrobiłem kilka fotek, auto upierdolone jak stół w TVN bo lada dzień będzie konkret mycie. Do zrobienia jeszcze zbieżność. Oleeek, DzikuCMS, KUJON i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.