Skocz do zawartości

[E90] dedi - 325daily Le Mans Blau


dedi

PD  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. CZY UWAŻASZ ŻE MÓJ SAMOCHÓD POWINIEN SIE ZNALEŹĆ W GALERII POLISH DEFINITION

    • Tak
      8
    • Nie
      1

Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 2022.10.09 o 17:50

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
2 godziny temu, BartoszzG napisał:

jak już idziesz tak grubo to zrób z tyłu polifta :)

Nie, nie i jeszcze raz nie - to nie jest E39 że wymienię lampy i bangla. W E90 ma to jeszcze mniej sensu niż w E46. Poza tym nawet jakby iść w coś takiego to albo całość albo wcale, a różnica między LCI, a preLCI nie robi takiego wow żeby to było opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, BartoszzG napisał:

co Ty opowiadasz, jak w E90 zmiana na LCI ma mniej sensu niz w E46. W E46 zmienia się tylko ułożenie funkcji świateł a w E90 masz full led, inny kształt, całe czerwone, auto przestaje przypominać lanosa :D 

Wiesz ze klapa nie pasuje? 

Black Line i jest pieknie nic więcej nie potrzeba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BartoszzG napisał:

co Ty opowiadasz, jak w E90 zmiana na LCI ma mniej sensu niz w E46. W E46 zmienia się tylko ułożenie funkcji świateł a w E90 masz full led, inny kształt, całe czerwone, auto przestaje przypominać lanosa :D 

i do wymiany: lampy przód + złącze do retrofitu, lampy tył, nerki, zderzak przód, klapa przód, klapa bagażnika i progi - z czego każda część karoserii z dużą dozą prawdopodobieństwa do malowania + plastiki których liczyć mi się nawet nie chce, co summa summarum pochłonie trochę floty, bo nie mam zamiaru inwestować w zamienniki z olx.

to wolę swojego lanosa ;) nie po to ładowałem flotę w przeróbkę przedniego zderzaka żeby się pozbyć tablicy + ori lampy blackline żeby teraz je zmieniać ;) wyjechało z fabryki jako preLCI i pozostanie preLCI

edited

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dedi napisał:

i do wymiany: lampy przód + złącze do retrofitu, lampy tył, nerki, zderzak przód, klapa przód, klapa bagażnika i progi - z czego każda część karoserii z dużą dozą prawdopodobieństwa do malowania, plastiki których liczyć mi się nawet nie chce, bo nie mam zamiaru Bartku nie obraź się tak jak Ty inwestować w zamienniki z olx.

to wolę swojego lanosa ;) nie po to ładowałem flotę w przeróbkę przedniego zderzaka żeby się pozbyć tablicy + ori lampy blackline żeby teraz je zmieniać ;) wyjechało z fabryki jako preLCI i pozostanie preLCI

luz ziomuś :) każdy robi auto jak uważa, trochę nudno na forum to chciałem dorzucić trzy grosze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, BartoszzG napisał:

luz ziomuś :) każdy robi auto jak uważa, trochę nudno na forum to chciałem dorzucić trzy grosze :) 

Napisał bardzo dobrze po co robić tyl z LCI jak przód zostaje z preLci 

Mi osobiście podoba się bardziej przedlift jeśli chodzi o e9x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, BartoszzG napisał:

sam mam preLCI więc nie musicie mnie przekonywać :) gadamy z @dedi regularnie poza forum więc myślałem, że się nie obrazi, ale widzę, ze na grząski grunt wszedłem. 

ja się nie obrażam - w końcu coś się dzieje :D tylko pomijając wątpliwy sens takiego przeszczepu pozostaje jeszcze kwestia tego o czym napisałem, tj. albo grubo albo wcale. Koszta znasz, więc jakby je zsumować to już taniej wychodzi całe auto zmienić, a i iDrive ze Spotify czy aktywny tempomat też by wpadł przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mały update:

1) Nowe heble na miejscu, tj. Rotinger GT 348mm oraz 338mm, do tego na przód zaciski z 335, tył została seria. Całość poszła do regeneracji, zamontowane i zalane Millers’em Racing Fluid 300+

3FE441A3-6673-4635-95BD-3B733630FDCC.jpeg.ea85530f6b8cf9544f20c1b3359f0dad.jpeg
5DBB05F6-8B69-44C6-A7C6-178414110772.jpeg.27dc80bb137203b32394b8ecce110741.jpeg

2) Z racji, ze na garażu znalazły się letnie opony w jako-takim stanie 225/40 i 255/35, wrzuciłem BBSy i odświeżyłem ranty „na sztukę” w jeden wieczór, bo wiadomo ze na wiosnę wlatuje przeróbka na 3tlg wiec szkoda było na to czasu, a tym bardziej pieniędzy 

B2E4AC3F-03C8-4D45-9404-44D3B25573A0.jpeg.3e3777fb7476a7ec9448df74058ce996.jpeg
CF042781-1A50-48E3-B5C4-A37EB338120E.jpeg.8b1daec3fd85294eb5f6b33e969a879b.jpeg
 

3) Przyjechała długo wyczekiwana paczka

E5FABC79-34FE-4625-8021-CA80B2D46E15.jpeg.c649c8eba713437ae31179b09bfd468b.jpeg
 

E90 czeka wiec w tym stanie na montaż, może uda się w ten weekend

C1DED759-5B0B-4AAE-AAD3-E9E83EF91243.jpeg.ba34b74451ce0de986bd0a54b94b1c7f.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dedi napisał:

Nie, 17" ori styling 194 wchodzą na styk :D 

Dobrze, że zimą przy zimnej aurze (ujemne temperatury) stal się kurczy to zawsze parę mm się zyska. Będziesz mógł jeździć spokojnie bez obaw że zacznie trzeć.

 

 

 

 

 

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Mała aktualizacja, do Lanosa wpadło:
- bc racing uzyskał moc urzędową i został zamontowany
- nowe wahacze lemforder zakupione i zamontowane
- nowe drążki kierownicze zakupione i zamontowane
- nowe gumy stabilizatora czerwone poli zakupione i zamontowane
- nowa lotka tył z LCI carbon zakupiona i zamontowana
- jakieś tam pierdoły: osłony termiczne, plastiki, śrubki i inne duperele

273037210_1599596623729259_5711267249535993622_n.jpg.9f850d32da5ecdd5341b734a58200e3a.jpg

A no i byłbym zapomniał, jakaś tam lipa się robi z felgami. Wszystkie pomiary mówią, że będzie wąsko, na szczęście jest kilka rotorów do wyboru

272915044_1322230178258736_5184793239624405393_n.jpg.b7ffba372f4f9717da75df9838d06500.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dedi zmienił tytuł na [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau
  • MAREK GERMAN zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...