Skocz do zawartości

[E90] dedi - 325daily Le Mans Blau


dedi

PD  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. CZY UWAŻASZ ŻE MÓJ SAMOCHÓD POWINIEN SIE ZNALEŹĆ W GALERII POLISH DEFINITION

    • Tak
      8
    • Nie
      1

Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 2022.10.09 o 17:50

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Wypych napisał:

Bardzo ładny samochód, ale od ery e9x jakoś skręcane koło mi nie leży, po prostu jak dla mnie jest na siłe :)

Dziękuję! ;) Poniekąd się zgadzam, E90 to nie najłatwiejszy samochód do dobrania 3tlg tak żeby to siedziało, to nie to co E36/E39 że co nie włożysz to pasuje ;) ale wydaje mi się, że jakoś ten rotor się tutaj broni. Mam trochę inną wizję na koło do tego samochodu, ale czas pokaże czy się ziści ;) 

A co Ty byś włożył? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dedi napisał:

Dziękuję! ;) Poniekąd się zgadzam, E90 to nie najłatwiejszy samochód do dobrania 3tlg tak żeby to siedziało, to nie to co E36/E39 że co nie włożysz to pasuje ;) ale wydaje mi się, że jakoś ten rotor się tutaj broni. Mam trochę inną wizję na koło do tego samochodu, ale czas pokaże czy się ziści ;) 

A co Ty byś włożył? :) 

Jakieś wklęsłe koło typu z performance np. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za sugestie!

Na pewno wszystkie rozważę, ale pierwsze co faktycznie postaram się powalczyć ze spasami :) koło raczej pójdzie do zmiany po ogarnięciu pozostałych rzeczy, typu lakier, wydech, wnętrze No i właśnie spasy, poza tym jakoś mi siedzi jeszcze w tej budzie wiec na pewno się trochę w nich pobujam, zobaczymy jak się będzie całość prezentować, No chyba ze ktoś zechce wziąć w dobrych pieniądzach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
23 minuty temu, feconi napisał:

Spy foto ode mnie, byłem u Bartka na pogaduchy i akurat pacjent na stole był

 

Zgadza się, po weekendzie w końcu odbieram, bo już mi się zastępcza Insignia straszy w koszmarach :mrgreen:

Kilka fotek również ode mnie, wyniki naprawy błotnika i zderzaka oraz usunięcie tablicy rejestracyjnej z przodu, teraz chwila odpoczynku dla lakieru i lecimy na pełną korektę + powłokę do R Clinic :mrgreen:

PS. Proszę nie patrzeć na spasy, fura póki nie wleci gwint na co dzień jeździ bez dystansów :mrgreen:

116108607_2599104403689946_1894820801133064891_n.jpg.f8713bf2627e88f9e9516a6e60d72831.jpg

110695310_2760188764212490_5706654232421136990_n.jpg.93cf17a851d34a6da4b936b960843096.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.07.2020 o 18:50, feconi napisał:

Nawet przez chwilę pomagałem ten zderzak montować hehe 

Masz rację, dystans musi wlecieć bo trochę sraka teraz, parę detali też do poprawy lecz powoli powinieneś ogarnąć.

Pozdro.

Na przód wleci większy rant, dystans to póki co rozwiązanie tymczasowe :) ale wszystko po kolei, dokładnie dziś kupiłem dwa błotniki w kolor przednie bo wychodziła już ruda, więc wszystko będzie prawilnie przed korektą i ceramiką żeby z lakierem był już spokój definitywnie

potem dopiero gwint i wychodzę szerzej bo te H&R'y są dużo za miękkie żeby wyjść kołem w przodu więcej niż 8mm, o tyle nawet nie ma co gadać bo jest teraz na styk :wacko: jakbym miał to robić jeszcze raz to zrobiłbym od razu na gotowo, ale trzeba się było nauczyć na błędach :)

generalnie też jeżeli chodzi o to co jest do zrobienia to nie wiem co konkretnie masz na myśli (daj znać, żebym na pewno nie pominął), ale jest jeszcze tego sporo, poza ww. lampy przód do zmiany (jedna pęknięta), spryskiwacze xenonów, wnętrze też trzeba lekko odnowić bo jest tu i ówdzie drapnięcie/obite w tym dekory, listwy shadowline do zmiany/poprawy, splittery tak jak mówi Łukasz i koniecznie wydech, a z tego już się robi całkiem niezła kwota, samochód na tle tego wszystkiego był najtańszym dodatkiem

Dnia 24.07.2020 o 16:16, Łukasz ///3 napisał:

Widzisz i już wszystko wróciło do normy, proszę cię załóż te splittery na przód bo naprawdę jej tego okropnie brakuje :wink:

We'll do Boss, ale trochę wydatków ostatnimi czasy i nie mogę tak szybko progresować jakbym tego chciał :D musiałem sobie ustawić miesięczny limit na graty do fury :D 

Ta, nawet nie wiesz jaka ulga, tym bardziej że strasznie mnie denerwował podrapany zderzak z tyłu - nie ma tego złego.. :) 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

No cóż, na 2021 koło zostaje te same, spróbuję coś jeszcze z niego wycisnąć - będzie dobrze! :) 
 

Z nowości:
- zawieszenie po wielu dziwnych perturbacjach sprzedane, aktualnie samochód siedzi na serii + lada dzień opony zimowe i tak auto będzie czekało na montaż BC Racing BR RA, ale dopiero na wiosnę;
- w międzyczasie odwiedziłem R-Clinic w Chorzowie na korektę lakieru oraz zabezpieczenie samochodu ceramiką od Gtechniq - wleciało Serum Light oraz Exo V4, niewidzialna wycieraczka, detailing wnętrza - długo by wymieniać, generalnie wszystko co R-Clinic miało w menu i na co starczyło im czasu bo samochód stał zaledwie dwa dni;
- kierunki na przód zgodnie z sugestią feconi;
- przed wizytą w R-Clinic zauważyłem, że już trochę rdza łapie przednie błotniki, udało się kupić używane w kolor bez grama rdzy, przy okazji wizyty u chłopaków nowe błotniki też dostały korektę oraz ceramikę, założę na wiosnę;

Niestety przy okazji dokładnego zajmowania się lakierem wyszło parę nieprzyjemności z worka (zresztą część z nich widziałem już wcześniej) - a tu ktoś mi przypierdolił drzwiami w błotnik (tak, ten świeżo malowany), a tu ktoś mi znów przetarł zderzak (tak, ten świeżo malowany) - bez tragedii, ledwo niektóre widać, ale jednak boli. Poskutkowało to tym, że kupiłem garaż, bo stawiam dolary przeciw orzechom, że to wszystko miało miejsce na moim osiedlu. Natomiast wnioski na przyszłość dwa: 1. kolejny projekt nigdy nie będzie służył za daily; 2. na start nowy projekt pójdzie do malowania - no chyba, że będzie igła ;). W tym już będę musiał to przeboleć, a szkoda.

120124313_331808831418688_5981051381084468242_n.jpg.d22b075cfa932541f2384953daa97259.jpg120113482_646532652733486_4097268685123340808_n.jpg.0473c2958050a85988b1d3c3237457da.jpg120173144_948055759010768_2177091359953523536_n.jpg.35b527127bf8a594510dad0857087b0d.jpg

Plany na "najbliższy" czas:
1. Na wiosnę wlatuje BC Racing
2. Podczas gdy samochód będzie się poruszał na zimówkach chcę dać Phoenix'om odpowiednią kolejną szansę, a mianowicie:
- rotory idą do malowania proszkowego w coś pokroju Hyper Silver - nie podobało mi się to, że obecnie pod światło idą w szaro-niebieski + lakier na nich był strasznie miękki, o czym miałem nieprzyjemność się przekonać odbierając furę od wulkanizatora po wymianie opon.. myślę też o efekcie szczotki - jakieś opinie? jak to Wam się widzi? czy ktoś ma blade pojęcie czy na takich rotorach jak Phoenix to wykonalne? :) czekam na opinie, czasu do wiosny sporo
- 3" ranty z przodu ustąpią miejsca 3,5"
- bębny z tyłu urosną o 1";
finalnie będzie: przód 9,5" na oponie 225/35, tył 11" na oponie 265/30
3. Dokładki front+boki+tył, również na wiosnę - montowane na magnesy - szkoda zimą zarżnąć ;) 
4. SPASOWANIE WSZYSTKIEGO NA LUKS. - ale również dopiero na wiosnę ;) 

Myślę też o:
- regeneracji + modyfikacji lamp z przodu, tj. wymiana kloszy (jeden jest pęknięty), wymiana ringów na LCI, przyciemnienie od wewnątrz kierunków + przyciemnienie całej lampy folią Stek Dyno Shade;
- modyfikacji wydechu/tłumika końcowego - cały wydech na nierdzewce 3" kusi, ale będzie dopiero późnym latem 2021/wiosną 2022, a już trochę mnie ta cisza męczy - jakieś sugestie co można zrobić relatywnie tanio jako rozwiązanie tymczasowe? :) tylko tak żeby R6 Diesel nie brzmiał jak tankowiec na postoju :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszędzie szczotka do zrobienia ale na Twoim rotorze ręczna robota za miliony monet, mogę podpytać co i jak.

bębny z tyłu szkoda ruszać dla samej finalnej cyferki moim zdaniem. czy masz 10 czy 11 okiem nie do wychwycenia różnica. dwa. 265/30 na 11" to też taki naciąg średni do spasów. biorąc pod uwagę, że jeździsz autem na co dzień wziął bym też pod uwagę jakie opony pasują wg homologacji pod E90 i poszedł w dokładnie te rozmiary. moda z zachodu ciągnie do nas w każdym aspekcie, ubezpieczyciele też nie stoją w miejscu.

co za dokładki na magnesy masz na myśli? ciekawy temat.

ringów bym nie ruszał tylko lepsze markery założył.

wydech ja bym robił na przepustnicy sterowanej z przycisku. zostawiasz cały wydech w serii, jak masz ochotę posłuchać innego dźwięku klikasz i masz ominięty tłumik końcowy :) do ogarnięcia za grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, BartoszzG napisał:

wszędzie szczotka do zrobienia ale na Twoim rotorze ręczna robota za miliony monet, mogę podpytać co i jak.

możesz podpytać, daj proszę znać ile u Ciebie monet liczą sobie za opcję z i bez szczotkowania.

21 godzin temu, BartoszzG napisał:

bębny z tyłu szkoda ruszać dla samej finalnej cyferki moim zdaniem. czy masz 10 czy 11 okiem nie do wychwycenia różnica. dwa. 265/30 na 11" to też taki naciąg średni do spasów. biorąc pod uwagę, że jeździsz autem na co dzień wziął bym też pod uwagę jakie opony pasują wg homologacji pod E90 i poszedł w dokładnie te rozmiary. moda z zachodu ciągnie do nas w każdym aspekcie, ubezpieczyciele też nie stoją w miejscu.

w homologacji mam 225/35 i 255/30, myślałem nad 225/35 i 265/30 bo dają one idealnie taki sam naciąg, wysokość itp., a taki naciąg pozwala minimalnie ładnie odkryć rant, o tak: https://tyrestretch.com/11.0-265-30-R19/11.0-265-30-R19-Hankook-2/ . to nie kwestia samej cyferki dlaczego chce zmienić bębny, tylko właśnie tego żeby pojawił się wyraźniejszy naciąg bez schodzenia na węższą oponę, a 11J to max który wejdzie w te błotniki (można jeszcze wrzucić szerszy o 0,5" rant i szlifować przylgnie albo wrzucić ponad 2* camber, ale nie chcę się bawić w rzeźbę albo większy niż 1,5/2* camber do jazdy na codzień). alternatywą łączącą te dwa pomysły jest 9,5J i 225/35 oraz 11J i 255/30, tak jak tutaj: https://blog.modbargains.com/quick-snap-blue-bmw-e90-335i-forgestar-f14-sdc/ 

22 godziny temu, BartoszzG napisał:

co za dokładki na magnesy masz na myśli? ciekawy temat.

ringów bym nie ruszał tylko lepsze markery założył.

wydech ja bym robił na przepustnicy sterowanej z przycisku. zostawiasz cały wydech w serii, jak masz ochotę posłuchać innego dźwięku klikasz i masz ominięty tłumik końcowy :) do ogarnięcia za grosze.

komplet maxton albo protuning, ciągle się zastanawiam bo maxtony wydają się lepiej wykonane, ale trochę za bardzo "in your face" - bardzo agresywne są, do takich forgestarów pasowałyby miodzio, nie jestem pewien jak to będzie z 3tlg.

zmiana markerów w ringach pre-LCI nie działa, tzn. nie zrobi jakiejkolwiek istotnej różnicy bo konstrukcja ringów uniemożliwia odpowiednie skupienie światła wewnątrz tych ringów, wypróbowałem już markery za 100, 200 i 350 PLN - efekt bardzo niezadowalający, tylko pod kątem prostym jakkolwiek je widać, ale efekt i tak jest taki że światło z ringów rozbija się brzydko po całym kloszu. jeżeli mają być one wyraźne, ładne, trzeba je wywalić i zastąpić tymi z LCI albo jakimikolwiek innymi.

pomysł z wydechem me gusta, myślałem że to droższa zabawa. będę czytał, możesz podesłać jakiś link na prv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2020 o 14:15, dedi napisał:

przyciemnienie całej lampy folią Stek Dyno Shade

Fajna perspektywa ale do daily to bym się sporo nagłowił czy kłaść folie przyciemniającą na lampy tylko i wyłącznie patrząc pod kątem przepisów i ewentualnej stłuczki itp :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Karyk napisał:

Fajna perspektywa ale do daily to bym się sporo nagłowił czy kłaść folie przyciemniającą na lampy tylko i wyłącznie patrząc pod kątem przepisów i ewentualnej stłuczki itp :/

stek shade daje delikatne przyciemnienie, robiące tylko różnicę na linii kierunków - oprócz tego raczej nikt nie wydedukuje, że lampy są przyciemnione ;) 

15eef322ee4be5ac8da9ae91d1d90e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Karyk napisał:

Faktycznie, nie rzuca się w oczy. :)

w oczy się nie rzuca, ale ze względu na branżę w jakiej pracuję znam różne historie o wstrzymanych wypłatach ze względu na ingerencję w oświetlenie. dojdzie do kolizji bo ktoś Ci wymusi, wbijesz w gościa, lampa pęknie i już folię będzie widać, gość powie ze kierunkowskazu nie widział i szarp się. W daily bym się nie bawił w takie zabiegi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartoszzG napisał:

znam różne historie

Ja właśnie też wiele takich historii słyszałem ale niekoniecznie we wszystko wierzę, gdyż nie mam z tym na co dzień do czynienia. A tak jak wspomniałeś przy pękniętym kloszu to już wszystko "wychodzi na jaw". Co innego pierdoła i pogięte blachy, gorzej jak ktoś odniesie jakieś obrażenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dedi zmienił tytuł na [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau
  • MAREK GERMAN zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...