Skocz do zawartości

[E90] dedi - 325daily Le Mans Blau


dedi

PD  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. CZY UWAŻASZ ŻE MÓJ SAMOCHÓD POWINIEN SIE ZNALEŹĆ W GALERII POLISH DEFINITION

    • Tak
      8
    • Nie
      1

Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 2022.10.09 o 17:50

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Nastał ten dzień, w którym stwierdziłem, że może już nie będzie wstydu (chociaż może będzie, kto wie - dopiero się "uczę" ;) ) i mogę założyć temat i dokumentować kolejne poczynania z moim niebieskim klekotem o oznaczeniu E90 :). Zaczynając kilkoma słowami o mnie: zaryzykuję stwierdzeniem, że sympatię do BMW mam chyba w genach z racji tego ile BMW jest u nas w rodzinie do 3 pokoleń wstecz, a jedynym wyjątkiem jest dostawczy Renault Master. Tym niemniej jestem pierwszą osobą przynajmniej próbującą modzić auto w kierunku German Style'u, bo mój brat, który również na co dzień śmiga E90 obrał drogę 400+ i performance ponad wszystko, ale dzięki temu garaże bardziej różnorodne :D.

Idąc już do bohaterki tego tematu, E90 przywieźliśmy, jak każde zresztą BMW, własnoręcznie z Niemiec. Poszukiwania trwały dość długo, kryteriów było kilka:
- koniecznie 3.0D z racji ilości kilometrów jakie samochód miał robić i robi w ciągu roku
- koniecznie z m-pakiem zewn+wewn.
- koniecznie automat
- koniecznie kolor niebieski, ewentualnie czarny
- wyposażenie na poziomie co najmniej takim, aby doposażanie w to czego brakuje do "full opcji" nie było bardzo czasochłonne lub niemożliwe, więc: szyberdach, navi, uchwyty na kubki, full elektryka, itp.

Złowiona beemka wyglądała tak w dniu zakupu tj. sierpień 2019, oczywiście pierwsze co trzeba było zrobić to zaraz po przyjeździe do kraju, z przebiegiem 175.000 km pełen serwis filtrowo-olejowy etc.:
image.png

image.png.4eddfbe7f5290500bfcd2d281b439193.png

image.png.688bc9979b75fc470a426565e6756147.png

Niewiele później doczekała się też pierwszego detailingu, aczkolwiek tylko ręcznego bo już w tym momencie  patrząc na ilość hologramów wiedziałem, że raczej prędzej niż później wpadnie pełna korekta lakieru:
image.png.bd5a1f50a845e7b3b655776e65054b37.png

Później zaczęły wpadać drobne graty, którymi osładzałem sobie czas poszukiwań koła, które z racji narodzin syna zeszło na odrobinę dalszy plan:
- lampy blackline
image.png.a88386a6b5b2503a771a24b8d9e19a19.png
- czarne nerki w połysku
image.png.e7ff4b94e171422412fe1a52230738b3.png
- czerwony guziczek start-stop, który zdenerwował mnie swoją "jakością"
image.png.57c6801a41d64a6bd2549bde1105ff31.png

No i szukanie, szukanie i jeszcze raz szukanie. Opcji co do kół było nie tak wiele jak bym chciał, dodatkowo moja lepsza połówka też miała coś do powiedzenia w temacie kół i warunkiem była większa aniżeli 5/6 ilość ramion. Długo powtarzałem sobie "a mogłeś kupić E39, już dawno temat byłby z głowy..", tym bardziej że w tym samym czasie Americano sprzedawał swoje hartge, aż w końcu coś zaiskrzyło i zacząłem przymierzać się do RH Phoenix, na początku w Paint dzięki licznym zdjęciom M3 Dawida82:image.png.3965564812715c9b4d750dcf681525ff.pngimage.png.8367927c3858704e9e288fe316ad7e04.png

Później na żywo:
image.png.d801d900dc9efe4b21d0bba5d8ce3a65.png

A później już odebrałem te długo wyczekiwane, pierwsze koła 3tlg, finalnie o parametrach:
Przód 9”, ranty radinox 3" - nowe, opony Pirelli P-Zero 225/35/19
Tył 10”, ranty radinox 4" - nowe, opony Pirelli P-Zero 255/30/19 - podziękowania dla @Łukasz ///3 bo jego pomoc i byłe już E90 pozwoliły idealnie dobrać opony :) 
ET w obu przypadkach w okolicach 20, nie jestem już teraz pewien dokładnie bo wyliczanek na kompie znaleźć nie umiem, pewnie przypadkiem wylądowały w koszu :D 
Niestety stopka w oponie z tyłu dodatkowo zrobiła pod górkę z upchaniem tego w nadkolu, które prędzej czy później doczeka się delikatnej przeróbki.
image.png.30e008ee837292148b93f81ff020fbc0.pngimage.png.3e7c54593a744097abe2335ae986637e.png
 

Oczywiście pierwsze co trzeba było zabezpieczyć wszystko ceramiką, tutaj już symboliczne foto "na pamiątkę" bo jak przeleciałem wszystkie koła to nieco zostało i poprawiłem ranty:

image.png.93c8f7b59df5e50b6c78cad6b58c92b5.png

Przed obniżeniem samochód pojechał do HTT na rollowanie nadkoli oraz wymianę oleju + filtru w skrzyni biegów, a następnie z racji nalatanych już odrobinę ponad 190.000 km do mnie do garażu na kolejną wymianę oliwy i filtru, no i najważniejsze - wleciał tron dla najmniejszego członka rodziny + osłony przeciwsłoneczne robione pod E90 - jakościowo trochę crap, ale czego się nie robi żeby częste podróże młodego były nieco milsze (co i tak szlag trafił bo przez COVID-19 i siedzenie w domu odzwyczaił się od jazdy samochodem i koncertuje od jakiegoś czasu pół drogi na trasie Warszawa-Katowice..).

image.png.298e5e67d835a10318ef1120cd18dcff.pngimage.png.ac802425711de0a6e5c911d1d05327ba.png
 

W międzyczasie zrobiłem też delikatny detailing komory - co po zdjęciach widać - do poprawy:

image.png.cf5c1b2b27dee19ff653559b0a745ae3.png

Kolejną rzeczą "to do" co pewnie cisnęło się na usta wszystkim po obejrzeniu samochodu ze świeżo założonymi kołami było posadzenie samochodu niżej. Z racji tego, że wcześniej jeździłem tylko i wyłącznie na serii + samochód na chwilę obecną musi robić ~20.000km rocznie po naszych wspaniałych drogach przez 365 dni w roku nie mogłem sobie pozwolić na byle gwint, a opcja satysfakcjonująca mnie zarówno pod względem trwałości jak i komfortu po konsultacji z PK Coilovers przekraczała dość znacznie mój budżet na ten rok. Efektem czego wpadły nowe amorki Bilstein B8

image.png.8116aac07ba61f7e77d2c206d0dfd65a.png

wraz ze sprężynami HR -45/-30

image.png.269ed50c5170755990a42bceb5c27b70.png

oraz przy okazji zostały wymienione inne elementy wokół e.g. łożyska itp. Po kilku trasach kiedy wszystko opadło stwierdziłem (co podejrzewałem że się stanie), że tył usiadł nieco za bardzo, więc poratowałem się "zestawem na ciężkie drogi" produkcji BMW, który podniósł dupę o ok. 8-10mm (give or take), po czym odwiedziłem GRE-CARS w Świętochłowicach na ustawienie geometrii:

image.png.9d4f973fa2b2fa0f40c4375418a19dca.pngimage.png.3af4a9c08997abf4cf5a04e80a239624.png

Ano i takim cudem dotrwaliśmy do dnia dzisiejszego, rezultat prezentuje się następująco:

image.png.9abbc4b5612216f5413aec4b3daf2ce6.png

image.png.ee15f8c43d1a9ff9feb240b9d60e8443.png

image.png.76372ccf844d65d6612c3b5307c0333c.png

image.png.74389493dc5821bcc6634a759db12b1d.png

image.png.20afec911b3710fac79eaab68d54747a.png

Kończąc, nie jest to z pewnością bezkompromisowy german i raczej nigdy nim nie będzie jeżeli nie dorobię się trzech fur w swoim garażu i jedna będzie mogła być samochodem do jazdy "dla przyjemności", ale będę próbował coś z tego ulepić :) 

 

Zachęcam do oceny + wytykania błędów.

 

Co się ma natomiast do planów, dzieląc na "już się dzieje", "must have" i "nice to have" na dzień dzisiejszy wyglądają one następująco:
incomming next:
- korekta lakieru + zabezpieczenie powłoką Gtechniq + EXO V4
- uzupełnienie wszystkich brakujących plastików (na tą chwilę naliczyłem osłonkę od slota OBD oraz klapki z isofixa, ale czekam co jeszcze znajdę lub mi na myśl przyjdzie)
must have (kolejność losowa):
- szerzej z przodu i z tyłu (przód większy rant)
- wymiana wydechu na custom od prawdopodobnie baq-exhaust, z dwoma końcówkami 101mm + zmiana dyfuzora
- dołożenie splitterów dokładki Hamann + brewek (jestem w rozdarciu - zachęcam do wyrażenia opinii)
- obicie dekorów carbonem (nie folią - z racji mojego czworonoga folia nie da rady, a tym bardziej dekory w black-piano)
- wymiana klocków hamulcowych na ceramiczne
- wymiana Navi CCC na taką z Androidem (boli mnie korzystanie z aktualnej Navi i ułomnego bluetooth, a zestaw który wpadł u Kujona idealnie wpasowuje się w moje wymagania)
- nowa kierownica (obszycie custom + łopatki)
- gwint BC Racing
nice to have, czyli może wpadnie, może nie (kolejność losowa):
- fotele pełna skóra + elektryka
- wymiana tarcz na większe i/lub wentylowane, od tak - dla oka
- harman kardon (wiem, że są lepsze zestawy grające, ale chcę iść w HK, bo taką mam fanaberię żeby była wymaksowana opcja)

Pozdro!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto bardzo fajne, fajne że polift :)  Koła siadły zacnie aczkolwiek nie jestem fanem tego "wzoru" ^^ 

Olał bym carbon z  racji foteli w alcantarze i listwy  też bym wsadził w alcabtarze, plus kiera  alcantara oraz gałka zmiany biegów i ręczny  alcantara  i fajnie by się to razem komponowało wszystko :)

O brewkach raczej zapomnij.. nie to forum ..  

a tak to bardzo fajne  auto,  sam na daily jak ogarne swoją  to myślę nad 3er ale turasa  na  polifcie :)

Przy okazji  jak,ten czerwony przycisk ?  Bo do mnie też będę chciał wsadzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za słowa uznania ;) 

Normalnie też bym nie brał nawet brewek pod uwagę nawet bo trąci kiczem i wiejskim tjuningiem, ale jakoś dobrze mi grają z tą dokładką Hamann'a ;) + to, że wrzucił je właśnie Hamann do E90 odrobinę je rozgrzesza :D ale to z tej całej układanki ewidentnie najtańszy element, więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby kupić tylko po to, żeby zamontować, zobaczyć jak wygląda i wyrzucić do kosza :D 

image.png.aabd81d10fecd7d047409ea3b0fdad13.png

pytanie bardziej istotne to to co wrzucić na ten przedni zderzak, czy dokładka jak wyżej czy te splittery, personalnie trochę bardziej mi pasuje ten hamann bo jest mniej oklepany:

image.png.0a10019c785290bafb146429b6810f08.png

3 godziny temu, Wisnia135i napisał:

Auto bardzo fajne, fajne że polift :)  Koła siadły zacnie aczkolwiek nie jestem fanem tego "wzoru" ^^ 

Olał bym carbon z  racji foteli w alcantarze i listwy  też bym wsadził w alcabtarze, plus kiera  alcantara oraz gałka zmiany biegów i ręczny  alcantara  i fajnie by się to razem komponowało wszystko :)

O brewkach raczej zapomnij.. nie to forum ..  

a tak to bardzo fajne  auto,  sam na daily jak ogarne swoją  to myślę nad 3er ale turasa  na  polifcie :)

Przy okazji  jak,ten czerwony przycisk ?  Bo do mnie też będę chciał wsadzić

 

2 godziny temu, DzikuCMS napisał:

przecież to przedlift, środek zostawiłbym w alcantarze i w tym kierunku kombinowal reszte, brewki stanowcze nie 

Pójście w kierunku alcantary wszędzie na pewno bardzo dobrze by wyglądało, ale oczami wyobraźni widzę jak będę latał wokół tunelu środkowego i się wkurwiał że sierść łapie, a nie daj Boże jeszcze coś się podrapie :D jednak pod tym względem muszę trochę patrzeć co jest łatwiej utrzymać w czystości/nienagannym stanie :( 

Guziczek zmienia się szybko i sprawnie, cała operacja trwa do 30 min, tylko trzeba uważać jak się ściąga zamontowany już guzik (po ściągnięciu tej srebrnej ramki) bo te plasticzki są bardzo cieniutkie i w moim przypadku "Hulk połamać plasticzki", więc mimo że ten mój nie jest jak widać 1:1 z oryginalnym (nie mogłem w ASO znaleźć) to i tak musiał wlecieć.

1 godzinę temu, Bartas napisał:

W końcu jakieś nowe E90... PRE LCI ;) @Wisnia135i
Kiera na nie. Tylko gładka skóra.
Plany w porządku, więc działaj i często aktualizuje temat :mrgreen:

Pzdr,
Bartas

no kierownica to niewątpliwie nie jest jej najlepszy fant na tą chwilę, jak będę ją robił chcę celować mniej więcej w ten deseń:

image.png.ae6ebb0c757e55d79f13b432295d567b.png

ale realnie mówimy tu pewnie o przyszłym sezonie, bo trochę już w tym poszło w samochód, a muszę jeszcze 1er żonie kupić do września (chyba, że kupię jej jakąś corsę, a środki przeznaczę na swoją i "sorry, taki mamy klimat" :D), może uda się jeszcze zrobić wydech, ale to dość duże "może"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna...splitery a nie dokładka hamanna, przydałoby się  szersze koło z tyłu, nie znam się na e90 ale pewnie są jakieś patenty żeby przednie lampy były ciemniejsze?..kierownica gładka  skóra..lubie e90tki w  m pakiecie:mrgreen:fajnie ją robisz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie le Mans Blau też właśnie taki chciałem jak szukałem e90. Fajnie ze temat jest już na forum bo z e90 było biednie. Moje zdanie znasz brakuje tylko dodatków o których pisaliśmy lotka z lci na tył i splittery przód ja u siebie miałem wszystko z carbonu lotka coś ok 2k a splittery 1k za zamieniki w wiadomych powodów nie kupiłem ori bo mogłem je urwać w ciągu 5min ale taki się nigdy nie stało :mrgreen: Piękne auto nie popsuj go właśnie na tym etapie jakimiś dziwnymi brewkami dodadkami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wersja taka jaką sam poszukuję, tzn le Mans Blau pełny mpak i wnętrze na alcantarze. najładniejsza opcja dla E90. niestety z 2,5 benzyna ciężko złapać. 

całość schludna. przód mógłby iść odrobinę w dół, bo jednak wygląda jakby tył był niżej. no i można pomyśleć na dystansami chociaż 10mm. 

z dokładek bardziej mi się podobają zwykłe splittery chociaż rozumiem chęć zastosowania niestandardowych rozwiązań, w końcu sam mam dokładkę "hamann" u siebie :)

brewki stanowcze nie, kierownica ścięta u dołu i przesadnie gruba jak dla mnie też stanowcze nie. wykończenie gładka skóra ew. alcantara fajnie by pasowała do tapicerki. tylko wtedy pamiętaj, że jazda zawsze w rękawiczkach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze i rady - widzę, że splittery przeważają póki co więc będę powoli skłaniał się w ich kierunku, wtedy brewki automatycznie out oczywiście, bo inaczej będzie "wieś tańczy i śpiewa" :D rozważałem je tylko w kontekście Hamann'a.

2 godziny temu, BartoszzG napisał:

no wersja taka jaką sam poszukuję, tzn le Mans Blau pełny mpak i wnętrze na alcantarze. najładniejsza opcja dla E90. niestety z 2,5 benzyna ciężko złapać. 

całość schludna. przód mógłby iść odrobinę w dół, bo jednak wygląda jakby tył był niżej. no i można pomyśleć na dystansami chociaż 10mm. 

z dokładek bardziej mi się podobają zwykłe splittery chociaż rozumiem chęć zastosowania niestandardowych rozwiązań, w końcu sam mam dokładkę "hamann" u siebie :)

brewki stanowcze nie, kierownica ścięta u dołu i przesadnie gruba jak dla mnie też stanowcze nie. wykończenie gładka skóra ew. alcantara fajnie by pasowała do tapicerki. tylko wtedy pamiętaj, że jazda zawsze w rękawiczkach. 

Bartku, to tak jak Ci pisałem, w takim razie jeżeli znajdziesz E90 w skórze, z podgrzewanymi i pompowanymi fotelami to ja się chętnie zamienię, a jak full elektryka to jeszcze dopłacę z uśmiechem na ustach :D 

Co do szerokości przodu to zamiast dystansów chciałbym finalnie nieco większy rant, chociaż o 1/4" (6,3mm) jeżeli nie o 1/2" (12,6mm), bo jakoś ten przedni rant 3" nie robi efektu wow w tych 19", po prostu koło wygląda jak zwykłe koło. Ale nie wiem co i czy wejdzie, pokombinuję trochę z dystansami żeby wybadać teren i zobaczymy. Ktoś ma może leżące odłogiem żeby zrobić przymiarkę i pojeździć żeby zobaczyć jak przednie nadkola w E90 zareagują na mniejsze ET? :D 

Co do tyłu to raczej już nic się nie ugra (chyba, że na bębnie bo jest jeszcze trochę luzu) - i tak już jest problem z błotnikiem, a i nadkole trzeba przerobić bo jest 1:1 jak te u Kujona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam szukalem E90 w tym kolorze bo po Imoli ciezko o lepszy ...

Co do auta,fajna sztuka

Ja bym brewki i dokladke odpuscil,albo dobra gleba albo splittery

Kolka fajne,szkoda ze z tylu tylko 9,75,takie 10,25 juz by fajnie wygladalo

Ja bardzo lubie phoenixy,przy dobrych rantach i dobrym spasie kolo wyglada naprawde dobrze

Ja bym powalczyl z obnizeniem przodu chociaz o 1cm bo duzo daje

Tak dla pogladu ;)

sR2ecPm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.05.2020 o 04:51, goryl napisał:

Bardzo ładna...splitery a nie dokładka hamanna, przydałoby się  szersze koło z tyłu, nie znam się na e90 ale pewnie są jakieś patenty żeby przednie lampy były ciemniejsze?..kierownica gładka  skóra..lubie e90tki w  m pakiecie:mrgreen:fajnie ją robisz 

dziękuję!

niestety z przednimi lampami nie ma zbyt wiele opcji, albo przyciemnienie PPF ale wtedy mogę zapomnieć o ringach do jazdy dziennej bo już ledwo je widać (w LCI są one dużo lepiej zaprojektowane), albo zmiana całych lamp - albo aftermarket albo własnoręcznie jakiś custom ale z tym drugim też nie jest łatwo bo są klejone - nie znalazłem jeszcze złotego środka na ten problem, może się uda :) 

edit:

poniższe ćwiczenie pokazuje, że tak na dobrą sprawę trzeba się tylko jakoś zaopiekować kierunkami :D 

image.png.c1a73278cabf410d82271fa589d232a2.png

22 godziny temu, Rafael napisał:

Sam szukalem E90 w tym kolorze bo po Imoli ciezko o lepszy ...

Co do auta,fajna sztuka

Ja bym brewki i dokladke odpuscil,albo dobra gleba albo splittery

Kolka fajne,szkoda ze z tylu tylko 9,75,takie 10,25 juz by fajnie wygladalo

Ja bardzo lubie phoenixy,przy dobrych rantach i dobrym spasie kolo wyglada naprawde dobrze

Ja bym powalczyl z obnizeniem przodu chociaz o 1cm bo duzo daje

 

dzięki!

z tą szerokością z tyłu można powalczyć, jeszcze coś tam wejdzie, szerokość przód też może się uda - dzięki za porady, to zachęca do działania!! będę musiał wziąć na to poprawkę w planach i odpowiednio wyedytować pierwszy post jak to jakoś poukładam w głowie i zderzę z czasem/hajsem, który będę w stanie przeznaczyć na samochód, natomiast..

z posadzeniem go niżej o 1cm muszę niestety wszystkich zmartwić, B8 to bardzo dobre amortyzatory, ALE.. bez jakiejkolwiek regulacji wysokości, zestaw H&R który kupiłem to i tak ze sprężyn z TUV najbardziej obniżający zestaw do E90 jaki udało mi się ustrzelić (-45mm przód, -30mm tył), żeby zejść niżej wg mojej wiedzy zostaje tylko jakieś "fachowe" kombinacje nie z tej ziemii, a to odpada - chyba, że widzicie jakieś prawilne rozwiązanie? 
Decyzja o takich amorkach, a nie innych była podyktowana tym, że przynajmniej póki co samochód musi jeździć na dużych dystansach w trakcie zimy włącznie. Jeżeli to się zmieni chociażby na taki stan rzeczy że zimą będę musiał dojeżdżać tylko i wyłącznie 5km do biura, a nie jeździć osobiście do klientów to na pewno wjedzie custom na bazie upside-down bilsteina, póki co niestety zostać tak jak jest, niestety.. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update, z dobrą i złą wiadomością.

Zła wiadomość jest taka, że jednak pierwotnie wszystko w miarę dobrze policzyłem i niestety 0,5" więcej rantu do przodu bez większych kombinacji nie wejdzie, na zdjęciach samochód na dystansach 13mm, tak więc na ten sezon wpadnie po prostu kilka mm żeby lepiej wypełnić nadkole, ale to tyle (podobnie z tyłu):

image.png.d9c0c1c3fc662a7503918ad1cf7d33d4.pngimage.png.467ace2c984fe6dc4c87731e4df29057.png

Z wiadomości dobrych, po pierwsze poprawiłem gafę z pierwszego postu tj. szerokość felg na 9J i 10J, a po drugie przód jeszcze się nieco ubił i przynajmniej na chwilę obecną wygląda zadowalająco:

05929EE2-51D7-4B5F-AD7B-9738AD073BE5.jpg.fc45bf694265d9b5096c1d0fcf2aa76b.jpg79C744CC-6355-4386-AF2E-3C87672184A2.jpg.767b8a4641b33e2cd5f299f5748c5ebb.jpgFE324890-1C1D-41DE-B1EE-818F7FEF688E.jpg.54ff4554ecb2fedf69195b39d76799d1.jpg

 

Coming up next:
- dystanse
- korekta lakieru
See you soon :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W minionym tygodniu E90 przeszło delikatny zabieg upiększający, ale niestety nie była to jeszcze korekta lakieru.

Pierwsze primo na jednym z błotników było kilka dość wrednych rys (nie mam pojęcia czym je Niemiec zrobił), które po oględzinach okazały się niemożliwe do ogarnięcia polerką, więc mając już jeden błotnik do malowania nie zastanawiałem się ani chwili i oddałem samochód na porządne rollowanie nadkoli (wcześniej w HTT podjęta była próba by to zrobić nieinwazyjnie) i malowanie w pakiecie. Przy okazji wyszło rude pizdzisko z worka, a raczej zza nadkola i od razu całość została odpowiednio ogarnięta i zabezpieczona za jednym zamachem. Całość robiona u Bartka Kuterby (Namysłów), mogę naprawdę śmiało polecić, bardzo konkretne podejście do tematu i wszystko zrobione ze smakiem, wykorzystany maksymalny potencjał błotników E90 przy zachowanym seryjnym wyglądzie zewnętrznym, czyli tak jak chciałem. 

C33544E0-F833-489D-9854-929FAA706130.jpeg.c6aef71eb081a93f98ac12a58b684d69.jpeg28AE1E5F-B8C0-4D47-A309-90B68F7A550B.jpeg.222e0ed58b45a36f86e6d3986f7c12df.jpeg
925692B1-37A2-4FC4-92AD-36E61C306BC2.jpeg.479a12a6136da12d642ce76dd2f7f1a9.jpeg

Naturalną koleją rzeczy korekta całości, a następnie powłoka ceramiczna odrobine przesunęły się w czasie - myśle ze poczekam spokojnie do wiosny. Tym bardziej, że już odrobinkę ruda pokazała się na przednim błotniku, który najpóźniej po zimie pójdzie do wymiany jak znajdę odpowiednią sztukę na rynku.

Samochód przywieziony na Śląsk późnym popołudniem w piątek w zeszłym tygodniu, wiec żeby sobie osłodzić jakoś zostawienie u Bartka kilku galeonów pełnych srebra zabrałem żonę i syna na rodzinny weekend w Chotowej, jak się okazało nie tylko ja wpadłem na ten pomysł 

D9076371-8908-445B-87E0-12E594695B2F.jpeg.17c9cf16daa8d085cc4feb6d6bf9bf10.jpeg

19951616-36F1-4D2C-869A-34EE63D189E0.jpeg.85a3ce33506e6ddfe2fde785915e9215.jpeg

Na miejscu już założyłem też na przód dystanse 8mm, młody dał okejkę, więc nie pozostaje nic innego jak próbować upchać 0,5” radinoxa więcej do przodu przed kolejnym sezonem. Mam kilka koncepcji włącznie ze znacznym przyspieszeniem wymiany B8 na BC, ale myśle, że w życie wprowadzę którąś z nich dopiero na odsłonę 2021 - muszę się nieco zastanowić, bo większym wyzwaniem niż upychanie szerszego koła jest upchanie dwóch samochodów w jednym tak, żeby to wszystko miało ręce i nogi. 

0872356B-0786-4DFC-AA41-0001F72D607D.jpeg.adeba9a1597527591175de6fd6c9c24a.jpeg
 

To tyle o tym co było, a co będzie: w najbliższym czasie mam zamiar cieszyć się samochodem ile tylko się da - zero pakowania do garażu na jakikolwiek dłuższy postój - kolejny jest planowany dopiero na akcje pt. „Urlop i przygotowanie do sezonu 2021” jakoś po zimie, a do tamtej pory zajmę się zbieraniem gratów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bartas napisał:

Bardzo dobrze wygląda. Rasowo, lekko. Podoba mi się.
Chyba się rozejrzę za M-pakiem do swojej :lol:
Coś było robione z tym zderzakiem z tyłu czy zdjęcie tak śmiesznie ustrzelone?

Pzdr,
B.

Dziękuję!

Tak śmiesznie zdjęcie wyszło, zderzak w oryginalnym lakierze - jeszcze, bo nie wiem czy korekta mi wyciągnie rysy przy klapie bagażnika. Jedyne co z rzeczy blacharskich było przy niej robione to lakierowanie przedniego zderzaka, ale to jeszcze w ASO na terenie Niemiec przez poprzedniego właściciela, bo wjechał w jakiś niski słupek :D prócz tego dziewica, co można zaobserwować po 5 miliardach hologramów na caaaałym lakierze od myjni automatycznych :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dedi zmienił tytuł na [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau
  • MAREK GERMAN zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...