Skocz do zawartości

[F06] /bigSix\ Kamil


kamil

Rekomendowane odpowiedzi

Brałem to pod uwagę podejmując decyzję zmiany kola. Celowo daje opony o takim samym profilu jak w 20" zeby zachować komfort i odzyskać troche odległości zderzaka od asfaltu przy takim samym spasie opony z blotnikiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojtek-e30 napisał:

Na tym kole co miałeś auto wyglądało świetnie, po prostu idealnie.

Nie jestem w stanie wyobrazić sobie żeby to mogło jeszcze lepiej siąść na innym kole :shock:

Nie było źle. Jednak 21 będzie strzał w 10. Marzy mi się felga skrecana z lamanym rantem jak na styl ktory reprezentujemy przystało. Zdradzę ze w projekcie jest felga na rotorze Racing Dynamics RS2. Wszystko będzie zależało od tego ile uda się ukrasc miejsca na ranty.  Czekam na wyliczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2021 o 22:20, kamil napisał:

Fotki nie wrzuciłem ponieważ felga jest w trakcie projektu.  Będzie to customowe koło ze znanym juz wzorem rotoru aczkolwiek jeszcze nie na tym forum a szczególnie w 21" i takich szerokościach.  Dostałem pierwsze szkice i okazuje się że mieszcza sie ranty 93mm i 118mm. Uważam że nie jest źle.  Jak będzie akcept to wrzucę a narazie nie chce zapeszac

Dziękuje i znowu do widzenia. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest potwierdzenie od wykonawcy i finalnie udało się uzyskać 21" przod 10"et11 rant 93mm tyl 11" et35 rant 118mm. Felga kuta zarówno rotor jak i bęben rant , skrecana, rotor klasyczny srebrny a rant polerowany.  Myślę że będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady.  Napewno jedyny model na forum, ale do wielu projektów nawet równać sie nie mogę.  Jeżeli tą felgą nie wycisne zamierzonego efektu ,to sie poddaje. Naprawdę nie jest to łatwa karoseria do germanizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Łukasz ///3 napisał:

RD w custom  wyjdzie pięknie, w dodatku nie ma tych felg, mieliśmy w planach właśnie takie robić do Americano ale po ponad pół roku szukania felg bazowych odpuściliśmy 

Wątpliwości zostaną do pierwszej przymiarki, ponieważ jest mało przykładów na scenie tuningowej gran coupe na feldze w takim secie czyli łamany rant i rotor na kanapkę.  Jak felga nie siadzie to poddaje się i odpuszczam dalsze zmiany tego auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kamil napisał:

Wątpliwości zostaną do pierwszej przymiarki, ponieważ jest mało przykładów na scenie tuningowej gran coupe na feldze w takim secie czyli łamany rant i rotor na kanapkę.  Jak felga nie siadzie to poddaje się i odpuszczam dalsze zmiany tego auta. 

Te Felgi zrobią mega robotę , aby ktoś tylko zrobił je z głową i bez rzeźby, baza 19 czy 20 miałeś? 3tlg? Czy one są 2tlg? Bo szczerze nie wiem jakie są produkowane ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

Te Felgi zrobią mega robotę , aby ktoś tylko zrobił je z głową i bez rzeźby, baza 19 czy 20 miałeś? 3tlg? Czy one są 2tlg? Bo szczerze nie wiem jakie są produkowane ori

To jest felga robiona w tej samej fabryce gdzie zamawia i produkuje Tourismo. Felga projektowana od podstaw pod moje auto. Zarówno caly rotor jak i wszystkie wymiary.  Felga będzie 2 czesciowa rotor kuty przykrecony z tylu w klasycznym srebrze a rantobeben kuty w polerce i anodzie. Dużym plusem felg jest to że przed akceptacją projektu przechodzą w programie wszystkie testy obliczeniowe pod względem wytrzymałości i dopuszczenia do użytku w aucie.  Mi pozostało tylko trzymać kciuki żeby wszystko pasowało ponieważ obliczone jest na spasy identycznie jak miałem w 20" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BartoszzG napisał:

robiąc całe felgi od podstaw trochę nie rozumiem wyboru rotorów na wzór RD, wydają się być trochę mało agresywne do F06. Ciekaw jestem jaki będzie finał. 

Wybór świadomy.  Nie rozumiem po co felgi maja byc agresywne?? Jeszcze pogryza opony? Oczywiście żart.  Tak na poważnie buduje auto w stylu german style jak przystało na forum i stara szkołę.  Felgi agresywne typu wyginane ramiona poplatane miedzy soba i tak dalej bardziej kojarzy mi się z japońskim przesadzonym stylem.  Chyba że coś przespałem i jakas nowa moda mnie minęła?  Ja przynajmniej nie przypominam sobie zeby jaki kolwiek wzor felgi stosowanej w ppodobnym skreceniu jak robię i w stylu ktory praktykujemy na tym forum miał miano agresywnej felgi. Także jakbys mógł to rozwiń definicję agresywną felga, bo może to ja czegoś nie zrozumiałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie słowo "agresywne" nie opisuje dobrze tego co chciałem przekazać. Napiszę inaczej, rotory RD wydają się dla mnie i to moje subiektywne odczucie - zbyt obłe do ogólnej stylistyki F06. Aktualne 1tlg które masz świetnie korespondują swoimi jakby to nazwać ostrymi/kanciastymi liniami ze stylistyką samochodu. To tyle. Przykładowo bardzo lubię koło OZ mito, miałem je kiedyś na aucie, chciałem też do E46 założyć, bo koło samo w sobie mi się bardzo podoba. Tak samo E92 jest dla mnie piękne samo w sobie, a jak pojawiło się w Polsce moje ulubione auto na ulubionym kole to całość jakoś nie grała. Dla mnie. 

Ja bym chyba próbował połączyć OZ Superleggera III z łamanym rantem. Taką miałbym wizję, ewentualnie jak kiedyś pisałem inspirować się OZ Futura. 

 

P.S. Daleki jestem od zachwytów nad niektórymi projektami od wspomnianego przez Ciebie Turismo gdzie ramiona wiją się miedzy sobą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, BartoszzG napisał:

Może faktycznie słowo "agresywne" nie opisuje dobrze tego co chciałem przekazać. Napiszę inaczej, rotory RD wydają się dla mnie i to moje subiektywne odczucie - zbyt obłe do ogólnej stylistyki F06. Aktualne 1tlg które masz świetnie korespondują swoimi jakby to nazwać ostrymi/kanciastymi liniami ze stylistyką samochodu. To tyle. Przykładowo bardzo lubię koło OZ mito, miałem je kiedyś na aucie, chciałem też do E46 założyć, bo koło samo w sobie mi się bardzo podoba. Tak samo E92 jest dla mnie piękne samo w sobie, a jak pojawiło się w Polsce moje ulubione auto na ulubionym kole to całość jakoś nie grała. Dla mnie. 

Ja bym chyba próbował połączyć OZ Superleggera III z łamanym rantem. Taką miałbym wizję, ewentualnie jak kiedyś pisałem inspirować się OZ Futura. 

 

P.S. Daleki jestem od zachwytów nad niektórymi projektami od wspomnianego przez Ciebie Turismo gdzie ramiona wiją się miedzy sobą. 

Rozumiem.

Felga zamowiona w produkcji wiec pozostaje nam czekac na pierwsze przymiarki i wtedy ocenimy . Zdania napewno beda podzielone. Tak jak pisalem wczesniej jezeli kolo nie siadzie to poczeka sobie na kolejny projekt a ja odpuszczam tej budzie dalsze zmiany na sile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JACHU zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...