Skocz do zawartości

[F06] /bigSix\ Kamil


kamil

Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, SMYLO napisał:

co sie dziwicie, niektórzy nie znaja starej gwardii :)

Bez przesady .Dobrze , że mamy takich strażników na forum , że żadna seria się nie prześliźnie. Staje do szeregu i czekam na swoja kolej. Nie wszystko na raz. Powoli poukladam wszystko w temacie i przybliże modyfikacje systematycznie . 

Dawajcie propozycje felg, bo zaraz zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Wisnia135i napisał:

@kamil mógł byś wrzucić gdzieś  foty starego projektu? Ew  jest gdzieś  a  forum bo, chłopaki chwalą a przyznam się  że nie widziałem :)

Stare dzieje 2009 rok poczatki klubu min. e36 cabrio Ruda Grazyna , e36 coupe hartge, ale faktycznie nie ma juz na forum moich tematów bede staral sie zasluzyc na uznanie nowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

mógł byś wrzucić gdzieś  foty starego projektu? Ew  jest gdzieś  a  forum bo, chłopaki chwalą a przyznam się  że nie widziałem

Ja bym mógł wrzucić filmik rudej grażyny ale daruje sobie bo znowu mnie pociśniesz i będziesz się pruł po co wrzucam nie swój filmik. :)

A tak ogólnie to miałem okazję widzieć na GF na żywca rudą i nie ma co ale kawał dobrej roboty zrobiłeś kamil tak więc tutaj nie ma co się martwić będzie sztos.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Thepiekarz napisał:

Ja bym mógł wrzucić filmik rudej grażyny ale daruje sobie bo znowu mnie pociśniesz i będziesz się pruł po co wrzucam nie swój filmik. :)

A tak ogólnie to miałem okazję widzieć na GF na żywca rudą i nie ma co ale kawał dobrej roboty zrobiłeś kamil tak więc tutaj nie ma co się martwić będzie sztos.:)

Nie zesraj sie...

Co innego jak wrzucasz  komuś  filmik  co go nagrał pół godziny wcześniej  a co innego film z przed X lat...

@kamil  twoja e36 była w  brązie  na hartge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, kiloff napisał:

kurcze Kamil .. ale klekot ???

 

czekam na foto na jakimś normalnym kole ;)

 

Wiesz ze sam nad tym ubolewam.? Pierwszy raz mam diesla i chyba ostatni hahaha.  Dobrze ze chociaz ma aktywny uklad wydechowy to z glosnikow v8 poslucham

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Utaś_e36 napisał:

Kamil ale sobie wybrałeś model do Germanizacji :mrgreen: działaj z kołem choć nie łatwo o coś fajnego do takiego auta. Powodzenia :evil:

Bryla bardzo ciekawa. Jestem w szoku jak to auto wyglada po obniżeniu.  Co do felg to jest problem bo wysokie et i do 20" wszystkie gina na tle dlugiej karoserii. Czas pokaze w ktorym kierunku uda sie pojsc z modyfikacjami. Plany są zacne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kamil napisał:

Wiesz ze sam nad tym ubolewam.? Pierwszy raz mam diesla i chyba ostatni hahaha.  

 

od dwóch lat próbuje się przekonać do diesla, i o ile osiągi, moment są fajne, o tyle to klekotanie i drżenie na zimnym mnie irytuje do dzisiaj ;) 

ale swoją drogą to normalnej alternatywy do eksploatacji na codzień w F06 chyba nie ma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kiloff napisał:

od dwóch lat próbuje się przekonać do diesla, i o ile osiągi, moment są fajne, o tyle to klekotanie i drżenie na zimnym mnie irytuje do dzisiaj ;) 

ale swoją drogą to normalnej alternatywy do eksploatacji na codzień w F06 chyba nie ma 

Spalanie srednie 8.5l/100km . Pojezdze z 10-20tys km i jak bedzie ok to zrobie stage 1 tak na 360HP i mysle ze do jazdy codziennej zejde spalaniem ponizej 8l naprawde do codziennej jazdy super polaczenie. Natomiast klekotanie zaglusza dzwiek v8 aktywnego ukladu wudechowego. Kiedys wam nagram filmik z dzwieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2020 o 18:48, kamil napisał:

Spokojnie Panowie moze i troche moja wina , ale postaram się jak najszybciej zrobic aktualizacje zeby bylo zgodnie z regulaminem i wcale nie czuje się ponad prawem mimo faktu że pamietam jak nazwa klubu powstawała,  nie wspomnę o regulaminie. Proszę wybaczyć postaram się nie zawieść.  Jeżeli chodzi o auto to największym problemem jest dla mnie dobor kola. Z tego miejsca chciałbym prosić o wasze propozycje podpowiedzi.  Z moich obliczeń wynika ze blotniki przyjmą w maxie przod 9.5 " et22 i wiecej , a tyl 11-12" ale stawialbym na 11 et40 i wiecej. Mysle nad 21" Rozwaze kazda propozycje , moga byc nawet uzywane

 

W budżecie kilkanaście tysięcy uderzyłbym do firmy Turismo. Zrobią Ci koła idealnie pod auto żeby się na milimetry mijały rotory z zaciskami  ranty miały maksymalną możliwą szerokość żeby tylko równały się z karoserią a do tego wzór rotora jaki wymyślisz, nawet remake OZ Futura w 20 czy tam 21". A nikt mi nie powie, że nie chciałby zobaczyć Szóstki na Futurze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bartas napisał:

Felgi na miarę tylko, jeśli z heblami nic nie chce robić. Myślę, że to jednak też pewne ograniczenie...

Pzdr,
B.

Tak przod przez zacisk miesci jedynie rant 2,0" . Mierzylem rowniez 2,5" ale wtedy opona juz musi mieć delikatny naciag ponieważ felga wystaje poza obrys blotnika.

 

Zmagania z zawieszeniem skonczone i auto gotowe do ciasnych zakretow. Jak wczesniej spominalem wybor padł na sprawdzony produkt KW V3 edc, czyli gwint dedykowany pod wersję auta z regulowanymi amortyzatorami, regulacja wysokosci, dobicia i odbicia. Jedyną rzeczą ktora zmieniłem w tym gwincie na uważam lepsze to nakretki regulacyjne plastikowe,  które potrafią sie zaciac. Wykonalem u tokarza nowe z kontrami zw stali nierdzewnej. Autem zjechalem w stosunku do zawieszenia seryjnego jakies 7.5cm czyli sporo, ale jest potecjal ponieważ zderzak w tej chwili jest ok 10cm od gleby,  a auto na 18". Jak wleci 20 czy 21 będzie delikatnie wyżej co pozwoli mi na ciekawy spas opony z blotnikiem przy czym zderzak zostanie bezpieczny.  Wczoraj byłem na zbieżności ponieważ przy takim obniżeniu wszystko się rozjechalo. Powiem szczerze auto mimo swych gabarytów i długiej karoserii zachowuje się jak gokart w zakrętach,  a komfort uważam że lepszy niż na serii . Jestem w mega szoku tego zawieszenia.  

13AC5C07-A93D-4DD9-B5D1-81A8F6312C5D.jpg

20200320_192444.jpg

20200124_194533.jpg

20200410_152604.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzylem felgi vossen 20" dla pomiarów i nie jest ciekawie.  Na zdjęciach 9" et20 245/35 i jeszcze nawet wskazane jest ok 8 mm dystans czyli smialo 9.5 wejdzie, natomiast tyl 10.5 et26 285/30 i jest za ciasno ok 10mm, czyli potrzebuje 10.5 i min et36 albo 11" i w gore do tego adekwatnie wyzsze et. Pytanie do was czy isc w 21" ? Jezeli chodzi o felge jednoczesciowa? Czy wystarczy tyle co na foto czyli 20"? Obawiam sie ze ciezko bedzie znalesc cos skrecanego w tych parametrach i jeszcze zeby robily lol.

20200418_170125.jpg

20200418_171534.jpg

20200418_170644.jpg

20200418_170451.jpg

20200418_171443.jpg

20200418_171510.jpg

20200418_170433.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z uwagi na to ze nie moge znalesc nic konkretnego na rynku w rozmiarze 21" . Doszedl pomysl zrobienia felg kutych na zamowienie maksymalnie pod auto. Z pomiarow wyszlo mi 9.5 et 25 i 11 et40 . Chcialem cos mocno wklesnietego z prostymi ramionami od samej opony. Do wyboru mam monoblok lub 2tlg z kutym rotorem. Jezeli macie propozycje wzoru bardzo poprosze, poniewaz wszystkie chwyty dozwolone wytna wszystko. Propozycje mozecie wrzucac rowniez do tematu felg na f06 ktory zalozylem niekoniecznie musibyc fotografia na f06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JACHU zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...