Skocz do zawartości

[F06] /bigSix\ Kamil


kamil

Rekomendowane odpowiedzi

Bmw F06 640d Gran Coupe 

Salon Polska

Wyposazenie po numerze VIN: WBA6A61030DF14765


Type code: 6A61

Model: 640D (EUR)
E-F-R series: F06
Series: 6
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N57Z
Displacement: 3.00
Power: 230 (313 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 416 - CARBONSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: NASW - EXCL.LEDER NAPPA
Prod.date: 2012-04-02

S1CB Zakres ACEA / CO2
S1CC Funkcja automatycznego startu / stopu
S1CD Regeneracja energii hamowania
S2NM 20 "M LM RAEDER DOPPELSP. 373 M / MB
S2PA Zamykana śruba koła
Zawieszenia podwozia S2VA. konfiguracja „Adaptive Drive”
S2VH Zintegrowany aktywny przedni układ kierowniczy
S3AG Kamera cofania
S4CV Edelholzausführung Eiche Stamm Hochglanz
S4KS Kontrastowe szwy
S4ND Tablica przyrządów, pokryta skórą
S4U2 ECO PRO
S4UR Nastrojowe oświetlenie wnętrza
S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER
S5AC Asystent świateł drogowych
S5AG Ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu
S6AA BMW TeleServices
Kontrola S6AB, usługi Teleservices
Interfejs USB / audio S6FL
Przypisanie S6VA CIC
S6VC STEUERUNG COMBOX
Usługa BMW S7NH włącznie
S8A1 Sprachversion polnisch
S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT
S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000 km / 24MONATE
S8SC Wniosek o dostęp do telematyki, specyfikacja dla kraju.
S8TF Aktywna ochrona pieszych
S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST
S9AA Zewnętrzna ochrona skóry
S223 Elektroniczne sterowanie przepustnicą (EDC)
S229 Dynamic Drive
S230 Dodatkowy pakiet, specyficzny dla UE
S302 System alarmowy
S323 Drzwi z funkcją automatycznego zamykania
P337 M. Pakiet sportowy
S403 Szklany dach, elektryczny
S415 Zasłona przeciwsłoneczna z tyłu
S416 Rolowana osłona przeciwsłoneczna, tylna boczna
S423 Dywaniki podłogowe welurowe
S428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430 Lusterko wewnętrzne / zewnętrzne z funkcją automatycznego zanurzenia
S441 Pakiet dla palaczy
S456 Komfortowe siedzenie z pamięcią
S464 Torba na narty
S488 Podparcie lędźwi, kierowca i pasażer
S494 Ogrzewanie siedzenia kierowcy / pasażera
S508 Park Distance Control (PDC)
S548 Kilometr prędkości
S552 ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER
S571 Wzmocniony zasilacz
S609 System nawigacji, Professional
S610 Wyświetlacz Head-up
S614 Internet
S615 Rozszerzona informacja online BMW
S644 Przygotowanie telefonu komórkowego z Bluetooth
S677 Hifi Professional DSP
S698 Numer kierunkowy 2 dla DVD
Skórzana kierownica S710 M.
S715 M. Pakiet aerodynamiczny
S760 Cień o wysokim połysku
S761 Indywidualne szyby przeciwsłoneczne
S775 Podsufitka antracyt
S999 Kontrola pracy „HEA”

 Mam juz pewna wizje projektu i sukcesywnie bede przedstawial kolejne etapy realizacji

Przewidziane modyfikacje:

- Zawieszenie gwint KW V3 wersja pod EDC

- tylny dyfuzor Performance

- spoiler klapy tyl

- ciemne lampy przod

- zwiekszenie mocy

- felgi 20-21"

- zegary 6wb

- kierownica performance lift

- dekory carbon

 

Auto na poniższych fotkach jest już na zawieszeniu KW V3 . Gwint został dodatkowo zmodyfikowany o nakretki regulacyjne inox z kontrami. Zjechalem zawieszeniem ok 7cm w stosunku do serii i narazie tak zostanie bo przy kole 18" na większej glebie auto wyglada jak z uszkodzonym zawieszeniem. 

20200320_192436.jpg

13AC5C07-A93D-4DD9-B5D1-81A8F6312C5D.jpg

received_2715759535310398.jpeg

received_244061980076870.jpeg

received_664860337634252.jpeg

received_925698251210142.jpeg

received_532749454300856.jpeg

received_632988917260130.jpeg

received_560942317888173.jpeg

received_167492401089822.jpeg

received_247236989749426.jpeg

20200320_192436.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie trochę dziwi, ze taki temat został wgl. przez kogoś zaakceptowany. Bo skoro auto nie przeszło żadnych modyfikacji to jaki sens ma zakładanie tematu? No cóż, ale jeśli ktos z administratorów to klepnął, to pozostaje tylko czekać na przebieg prac i życzyć powodzenia. Pozdro:)

Edit: Punkt 5 regulaminu działu PRE GERMAN, który znajdziemy na głównej stronie, chyba został tu ominięty... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Brodi97 napisał:

A mnie trochę dziwi, ze taki temat został wgl. przez kogoś zaakceptowany. Bo skoro auto nie przeszło żadnych modyfikacji to jaki sens ma zakładanie tematu? No cóż, ale jeśli ktos z administratorów to klepnął, to pozostaje tylko czekać na przebieg prac i życzyć powodzenia. Pozdro:)

Edit: Punkt 5 regulaminu działu PRE GERMAN, który znajdziemy na głównej stronie, chyba został tu ominięty... :)

Temat zakładałem na smartfonie i bałem się że mi wywali wszystkie wypociny. Dlatego zrobie to w kolejnych wpisach spokojnie.  Będę tez prosił o wrzucenie tematu do aut seryjnych  nie widzę problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam z tym żadnego problemu, zeby nie było, po prostu musisz być świadom, że użytkowników moze dziwić zaistniała sytuacja, ze taki temat został klepnięty w tym dziale, gdzie zakładając temat, to oczekuje sie juz jakiś przeprowadzonych modyfikacji względem auta. 

Tak czy siak super auto, mało spotkane jesli chodzi o jego "zgermanizowanie" i życzę powodzenia, a takze z ciekawością bede zaglądał, bo jestem ciekaw co z tym autem wymyślisz :)

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kolega  coś edytował  to można  już coś więcej powiedzieć :) Autko fajne, sam gdybym nie robił  mojej 135i to bym właśnie tą budę szukał :) Co do koła  to napewno 21 musi być, znajomy ma  zrobiona i na 20 calach i koło ginie po prostu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Brodi97 napisał:

A mnie trochę dziwi, ze taki temat został wgl. przez kogoś zaakceptowany. Bo skoro auto nie przeszło żadnych modyfikacji to jaki sens ma zakładanie tematu? No cóż, ale jeśli ktos z administratorów to klepnął, to pozostaje tylko czekać na przebieg prac i życzyć powodzenia. Pozdro:)

Edit: Punkt 5 regulaminu działu PRE GERMAN, który znajdziemy na głównej stronie, chyba został tu ominięty... :)

Znasz wogole Kamila ? Wiesz jakie i kiedy miał grubego germana ze tak piszesz ? Pewnie wtedy nie wiedziałeś jeszcze co to jest Syndykat ;) bez odbioru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Arass napisał:

Znasz wogole Kamila ? Wiesz jakie i kiedy miał grubego germana ze tak piszesz ? Pewnie wtedy nie wiedziałeś jeszcze co to jest Syndykat ;) bez odbioru 

Albo sa równe zasady dla wszystkich, albo nie. Proste... Chyba, ze tworzycie jakis dziwny podział na lepszych i gorszych? ;)

Założył wczoraj temat w dziale pre german, który po prostu przedstawiał jak wygląda na dany moment auto, czyli seryjnie... więc nic dziwnego, ze ktos reaguje jak reaguje. :)

Jest regulamin, który chyba obowiązuje jasno wszystkich, tak czy nie? Bo jeśli nie, to po co on tam widnieje?

Zluzuj majtki, bez odbioru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o różne zasady tylko o to co powstanie z auta. Są ludzie którzy jak założą temat to zbudują auto godne syndykatu i są ludzie co zrobią listę planów na pół strony a skończy się na TAT plus styling. Kamila trzeba widać przedstawić części kolegów. Nie ma co bić piany. Poczekajcie chwilę a zrozumiecie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lapka666 napisał:

Nie chodzi o różne zasady tylko o to co powstanie z auta. Są ludzie którzy jak założą temat to zbudują auto godne syndykatu i są ludzie co zrobią listę planów na pół strony a skończy się na TAT plus styling. Kamila trzeba widać przedstawić części kolegów. Nie ma co bić piany. Poczekajcie chwilę a zrozumiecie... 

to akurat jest swieta prawda, duzo jest aut ktore gdzies cos kiedys moze cos chciał a nic z tego nie wynika a plany sa ze hoho, a sa auta ktore pierwsze foty sa no powiedzmy szczerze seryjne ale znajac kogos ......wiemy ze będzie bomba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie moze i troche moja wina , ale postaram się jak najszybciej zrobic aktualizacje zeby bylo zgodnie z regulaminem i wcale nie czuje się ponad prawem mimo faktu że pamietam jak nazwa klubu powstawała,  nie wspomnę o regulaminie. Proszę wybaczyć postaram się nie zawieść.  Jeżeli chodzi o auto to największym problemem jest dla mnie dobor kola. Z tego miejsca chciałbym prosić o wasze propozycje podpowiedzi.  Z moich obliczeń wynika ze blotniki przyjmą w maxie przod 9.5 " et22 i wiecej , a tyl 11-12" ale stawialbym na 11 et40 i wiecej. Mysle nad 21" Rozwaze kazda propozycje , moga byc nawet uzywane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, lapka666 napisał:

Ale to siedzi na takich kołach :shock:

I tylko w takim setupie do tej budy raczej bo wysokie et nie pozwala na szerokie łamane ranty na kanapkę. Tylko front disc.  Ramiona na rant do obrysu co daje wkleslosc .  Ewentualnie jakiś 1tlg z duża wklesloscia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że chłopaki wcześniej wyjaśnili kim jest Kamil z Lublina i jakie auta budował, bo już chciałem pisać wypracowanie dla młodzieży :lol:
Powrót w pięknym stylu stary! Pamiętaj, że 3tlg to taki "frak" dla auta ;)
Kibicuję!

Piona!
B.

P.S.
Jasne, kremowe wnętrze i wykończenie Piano Black ;) Biało czarne jest zawsze w modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo Kamil, gwint już jest to pewnie będzie koło sztos , ale tutaj musi iść coś pokroju Mikaela żeby dobrze siadło !czekam mordo aż coś pokażesz 

 

Pozdro

 

Ps. Ja też znam Kamila i jego projekty i w ciemno mógłbym klepnac jego temat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2020 o 15:22, lapka666 napisał:

Nie chodzi o różne zasady tylko o to co powstanie z auta. Są ludzie którzy jak założą temat to zbudują auto godne syndykatu i są ludzie co zrobią listę planów na pół strony a skończy się na TAT plus styling. Kamila trzeba widać przedstawić części kolegów. Nie ma co bić piany. Poczekajcie chwilę a zrozumiecie... 

Łapka jak ty to pięknie ująłeś! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JACHU zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...