Skocz do zawartości

[E36]Samoablau_Robak97 316i-->328i


Robak97

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra to generalnie podstawa filtra wymieniona,wreszcie ciśnienie oleju gasnie w sekundę a nie w kilka sekund.. 

Wymieniłem też olej i filtr oleju(chociaż ten był nowy już razem z podstawą) 

Wymieniłem też świece i uszczelke pokrywy zaworów bo z mojej już trochę leciało więc wreszcie się za to zabrałem,generalnie wszystko to łatwa i przyjemna robota :D bo żadna śruba się nie urwała haha

 

IMG_20210807_132919.jpg

IMG_20210807_132723.jpg

IMG_20210807_145818.jpg

IMG_20210807_161748.jpg

IMG_20210807_162224.jpg

IMG_20210807_162230.jpg

PS.Tak muszę posprzątać pod maską ale niestety dalej walczę z wchodzącymi pod maskę szczurami :/ przez co bardzo ciężko utrzymać tam czystość taką jak lubię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wrzucam kilka fotek  z sobnich jazd :D generalnie będzie więcej fotek a dzisiaj taka niewielka zapowiedź :D

 

No i ogólnie na moje oko tył muszę jeszcze obniżyć ale myślę nad jakaś sensowną sprężyną na tył :) żeby pracowało ale było twarde,może jakieś sugestie? 

IMG_20210815_214547.jpg

IMG_20210815_214450.jpg

IMG_20210815_214510.jpg

236954263_6174690429222877_6116157266932933442_n (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lapka666 napisał:

Będą. Ale to opinia po zdjęciach :mrgreen:

Ponoć czołowe projekty na tym jeżdżą więc jak chcesz być w czołówce to musisz :-P

Chyba będę musiał spróbować to może faktycznie z tymi koni sport od e30 będzie fajnie się zgrywać :D najwyżej wrócę do tych co mam teraz bo nie mogę patrzeć na ten tył 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załuż koni sport z regulacją a do tego zrób sobie customowe spreżyny jak nie chcesz od helmuta. 
Ja latam na takim setupie w cabrio i nie mam problemów. 
teraz byłem na bavarian trip ponad 400 km po górach i nie narzekam. 
fakt twardo jest w ch**. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Utaś_e36 napisał:

Załuż koni sport z regulacją a do tego zrób sobie customowe spreżyny jak nie chcesz od helmuta. 
Ja latam na takim setupie w cabrio i nie mam problemów. 
teraz byłem na bavarian trip ponad 400 km po górach i nie narzekam. 
fakt twardo jest w ch**. :mrgreen:

Właśnie mam koni z regulacją twardości te z  E30 :D tylko nad sprężynami myślę :v 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj była okazja zabrać się za wymianę odmy i przeczyszczenie silniczka krokowego :) przy okazji też wyczyściłem przepustnice,pojechałem też dzisiaj na geometrię zawieszenia więc wreszcie jest tak jak być powinno :D zrobiłem też małe porzadki pod maską,

Collage_20210821_191232.jpg

IMG_20210821_131805.jpg

PSX_20210821_192459.jpg

PSX_20210821_193147.jpg

PSX_20210821_192303.jpg

PSX_20210818_191741.jpg

IMG_20210813_202331.jpg

IMG_20210813_202321.jpg

IMG_20210813_202225.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Siemka,od ostatniej aktualizacji trochę minęło i wsumie nic wielkiego się nie wydarzyło ale wreszcie zakupiłem kompletny klimatronik do e3przyjaciela więc na wiosnę będzie co działać i przy okazji będzie czas ładnie ułożyć całą wiązke :D

I generalnie teraz przed sezonem myślę nad zmianą koloru rotorów w mille migiliach na jakiś grafit na rotorze bo srebro wydaje mi się takie za nudne chyba :/

Wstawiam kilka fotek poglądowych na kolor rotorów to może ktoś podsunie coś ciekawego :p 

Plany przed sezonem są bez rewelacji:

-założenie klimy i ułożenie wszystkich wiązek tak jak być powinno

-pomalowanie felg 

-wymiana simeringu na wale 

-nowe sprzęgło bo obecne po 4latach zaczęło się trochę ślizgać :D

-regeneracja vanosa 

-dopieszczenie szczegółów które kują w oczy jak np uszczelka tylnej szyby gdzie brakuje końcówek a nowka wisi w domu  

I ostatnia fotka na zimowym setupie 

 

IMG_20210927_190616.jpg

76732178_2709391592440052_362902402682060800_n.jpg

69017609_1407833086049247_6303282823809728512_o.jpg

69604278_1407832996049256_6555161730639462400_o.jpg

IMG_20211215_184218_438.webp

IMG_20211121_154306.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, pioteresz napisał:

Oj tak, rotory rotory krzyczą o nowy lakier, akurat to mi się u Ciebie najbardziej rzuciło w oczy na molo ;-) według mnie ciemniejszy rotor pomniejszy bardzo to koło optycznie 

A nawet nie mow,lakier na nich wyszedł dobrze ale po założeniu okazało się że bezbarwny za miękki i efekty było widać właśnie :/ właśnie pomniejszenia koła się obawiam trochę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lukas640 napisał:

Moim zdaniem gunmetal będzie robić dobrą robotę na rotorach. Albo shadow chrome może tez dobrze wyglądać.

Powiedz mi jak sprawuje Ci się system podnoszenia frontu? Zauważyłeś jakieś duże wady systemu?

Mogę powiedzieć szczerze że mrozy typu - 8/9 to nie jest problem dla układu ale ja popełniłem błąd i nie dałem odwadniacza i potrafi nieraz potrafi gdzieś przymarznąć ale tylko dostanie trochę ciepła i odrazu puszcza :D więc poprostu przed sezonem dodam jeden element a tak to jestem bardzo zadowolony i w każdym następnym aucie też się na to zdecyduje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Oleeek napisał:

Rotor w kolorze gunmetal mógłby zrobić robotę :D
Wiem, ze podobny do grafitu ale jednak jest różnica między nimi. 

Właśnie tak myślę i z jednej strony srebro jest takie poprostu klasyczne a z drugiej grafit czy gunmetal mogłby pomniejszyć wizualnie koło :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Robak97 napisał:

Właśnie tak myślę i z jednej strony srebro jest takie poprostu klasyczne a z drugiej grafit czy gunmetal mogłby pomniejszyć wizualnie koło :/

Na zdjęciach wyżej, które wysłałeś widać, że optycznie trochę koło się zmniejszyło lecz tam był ten kolor ciemniejszy. 
Przy jasnym gunmetal bądź jasno szary fajnie mogło by się to wyróżnić.

Chociaż jak to się mówi, że tradycja i klasyka zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem czyli w tym wypadku srebro, ale to jest obiektywne, ja osobiście zostawił bym srebro tylko pomalować na nowo, polerowane ranty i dalej będzie to wyglądać fenomenalnie! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Oleeek napisał:

Na zdjęciach wyżej, które wysłałeś widać, że optycznie trochę koło się zmniejszyło lecz tam był ten kolor ciemniejszy. 
Przy jasnym gunmetal bądź jasno szary fajnie mogło by się to wyróżnić.

Chociaż jak to się mówi, że tradycja i klasyka zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem czyli w tym wypadku srebro, ale to jest obiektywne, ja osobiście zostawił bym srebro tylko pomalować na nowo, polerowane ranty i dalej będzie to wyglądać fenomenalnie! :) 

Tak właśnie myślę :D ale no zobaczymy zrobię kilka vt i wtedy zobaczę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...