Robak97 Napisano 18 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Października 2020 1 godzinę temu, MAREK GERMAN napisał: Vadery na duży plus !idealne siedzenie do kebaba, a co z boczkami?będziesz szukał czy obszywal ? Pozdro Dzięki Co do boczków to raczej nastawiam się na obszywanie bo wątpię żebym znalazł igly a co zrobione od nowa to zrobione od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robak97 Napisano 18 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Października 2020 Godzinę temu, BartekW1 napisał: Robak te pierdoły w Aso bedą kosztować tyle co te Vadery no ale sam się przekonasz o tym chyba ze znajdziesz używki w bdb stanie ale to graniczy z cudem tak mi się wydaje. Działaj i wysyłaj z prac zdjęcia. Piona Już sie właśnie orientowałem w cenach ale najpierw ogarnę sobie te boczki bo nie mogę na nie patrzeć a później wezmę się za poprawki lakiernicze i wtedy ogarnę te uszczelki z pewnością będę wysyłać :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robak97 Napisano 6 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2021 Siemano,od ostatniej aktualizacji zmieniło się tyle że założyłem zimówki :v A tak serio to udało mi się dorwać drugi komplet poliftowych vaderów razem z boczkami i kanapą jestem z tego bardzo dumny bo są w dużo lepszym stanie niż te co miałem i przedewszystkim są wykonane z nappy wyszło standardowo na spontanie bo miał być nowy gwint ale 700km zrobione i uważam że warto A teraz koniec gadania czas na fotki Co do dalszych planów to mam nadzieje w tym miesiącu uda mi się zamówić gwint bc racing i carbony,nowe uszczelki progów już są w drodze do mnie więc zostaje mi tylko lakiernik i ta osłona tylnej szyby co w niej zawsze w rogach nie ma gumek na koniec polerka i myślę ze będe zadowolony Standardowo zapraszam do dyskusji atos1987, Thepiekarz, Bartek.P i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 6 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2021 Wkladaj KW V2 Robak97 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuCMS Napisano 6 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2021 Godzinę temu, qbak napisał: Wkladaj KW V2 A bc racing RM gorsza opcja? Najlepiej jakby ktoś kto ma porównanie dokładnie wytłumaczył jak działa jeden i jak drugi w rzeczywistości a nie tylko z opisu na stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robak97 Napisano 6 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2021 43 minuty temu, DzikuCMS napisał: A bc racing RM gorsza opcja? Najlepiej jakby ktoś kto ma porównanie dokładnie wytłumaczył jak działa jeden i jak drugi w rzeczywistości a nie tylko z opisu na stronie Ja się sugerowałem tym że gadałem z kilkoma osobami właśnie z bc racing i każdy zadowolony a z kw nie miałem nigdy styczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Na BC Racing będziesz mieć zdecydowanie większy komfort jazdy niż na KW. Robak97 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie. Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów. KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto. Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr. Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki Wisnia135i dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 12 minut temu, qbak napisał: Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie. Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów. KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto. Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr. Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki Miód na moje uszy Niestety ale fakty mowia same za siebie a i wydaje mi się że, wiekszą rolę zagra tez samo ustawienie gwintu, nawet na kw mozna smigać komfortowo ale takie konkret ustawieniaaby to miało ręce i nogi o na wagach powinno się to ustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 U mnie były wagi, auto jedzie fenomenalnie nie sądze żeby się ktokolwiek spodziewał że e36 może tak jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 1 minutę temu, qbak napisał: U mnie były wagi, auto jedzie fenomenalnie nie sądze żeby się ktokolwiek spodziewał że e36 może tak jezdzic Bo po to sie na wagach ustawia, jak ktos ustawia to pod domem to nie ma pojecia jak auto moze smigać, ustawienie auta na wagach to przepasc wzgledem ustawien na oko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianTr Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Nie chce w offtop, ale no... czy KW 2 mozna nie obnizac i zostawic seryjny, Mtechnicowy przeswit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Wydaje mi się że gwint nawet w najwyzszym polozeniu bedzie troche nizszy niz seria, a ze mtechnik jest obnizony to kozliwe ze bedzie podobnie/tak samo/nieznacznie nizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 2 minuty temu, DamianTr napisał: Nie chce w offtop, ale no... czy KW 2 mozna nie obnizac i zostawic seryjny, Mtechnicowy przeswit? V2 ma fabrycznie -40 przod i -30 tyl wiec bedzie ciut nizej ale mysle ze 10-15 mm raczej nie wplynie zle na wyglad auta a juz napewno na prowadzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 @qbak pytanie czy gwint KW czy też Bilstein da się ustawić tak aby mieć rasowe germańskie spasy przy tłustym kole i nadal cieszyć się z mega właściwości jezdnych które zapewniają te gwinty? Bo wydaje mi się ze niestety jedno wykluczy drugie choć mogę sie mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 @Bartek.P wiesz jakie jest moje podejście do tego tematu - auto ma jechać, a dopiero potem ma być spas na piczy kłak. Zresztą @dawid82 pokazał że można. A usztywnić gwint zawsze można Wisnia135i dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 36 minut temu, qbak napisał: @Bartek.P wiesz jakie jest moje podejście do tego tematu - auto ma jechać, a dopiero potem ma być spas na piczy kłak. Zresztą @dawid82 pokazał że można. A usztywnić gwint zawsze można Dlatego spytałem. Myślę że kolega @Robak97jak i każdy z nas musi sobie odpowiedzieć na pytanie : Spasy czy zapierdalanie? I wtedy wybrać gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Tak tylko wydaje mi się że to pytanie owszem, trzeba sobie zadać ale na dobrym markowym gwincie i tak i tak się auto ustawi. Nie rozumiem czemu na tańszym tajskim gwincie można by uzyskać super ekstra spas a na droższym nie. Skąd takie myślenie Wisnia135i dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioteresz Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Jak coś to mam na sprzedaż nowy zestaw KW V2 za dobrą kasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 43 minuty temu, qbak napisał: Tak tylko wydaje mi się że to pytanie owszem, trzeba sobie zadać ale na dobrym markowym gwincie i tak i tak się auto ustawi. Nie rozumiem czemu na tańszym tajskim gwincie można by uzyskać super ekstra spas a na droższym nie. Skąd takie myślenie Tego nie powiedziałem. Chodziło mi bardziej o to że jeśli i tak nie wykorzystamy w 100% a nawet 60% właściwości jezdnych droższych markowych gwintów to po co przepłacać skoro tajwańskie gwinty zapewnią spasy komfort i dobre właściwości jezdne . Oczywiście jak by kasa nie była by problemem to sam bym kupił najlepszy gwint jaki jest na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuCMS Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 5 godzin temu, qbak napisał: Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie. Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów. KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto. Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr. Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki Teraz ostatnie pytanie jak z jakością takich gwintów, może wypowie się ktoś kto ma jakieś doświadczenia, w internetach piszą że na kw bez problemu się zrobi 30-50kkm zanim się wyleje, zaś jeśli chodzi o D2 racing podobno regulacja twardości to pic na wodę tak samo jak w isc i na naszych drogach szybko się rozsypują, jeśli chodzi o regulacje twardości po opiniach można stwierdzić że przewagę ogromną ma bcr a jeśli chodzi o jakość i trwałość to kw zmiata większość, niech rzuci parę zdań ktoś obeznany w praktyce, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz1505 Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 ja mam weiteca z regulacja twardości bodajże hicon tx juz około 6 lat na pewno i polecam z czystym sumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykm88 Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Kw pod względem jakosci bije na głowę typu bcr, isc. Jeżeli chodzi o wlasciwosci jezdne tez zamiata wyzej wymienione gwinty pod dywan. Ja na kw jeżdżę jakieś 6 lat. Zrobiłem jakieś 30 tys. Gwint wygląda jak nowy. Wybór prosty albo kw albo bilek. Ewentualnie st, h&r to też dobre zawiasy. Bcry, d2, i te podobne to takie ta tesco ubrane w regulację twardości, talerzyki i inne pierdoly. Tutaj nie ma co sie kłócić. Zawsze na wiosnę są promki kw, st.. np v3 u dobrego dilera idzie wyrwać idzie wyrwać za te pieniadze co teraz płacisz za v2. To też wiem z własnego doświadczenia. Ale jeżeli to ma być tylko auto do toczenia to na grubych spasach to bierz bcr A też bedziesz zadowolony Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykm88 Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 8 minut temu, Tomasz1505 napisał: ja mam weiteca z regulacja twardości bodajże hicon tx juz około 6 lat na pewno i polecam z czystym sumieniem Weitec tez dobry zawias. Teraz sie go kupi sie pod szyldem st. A st jak wiadomo od kw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Ja u siebie mam ISC i regulacja działa, jak długo tego nie wiem. Mam ten gwint już dwa lata i zrobił ze mną ok 8tys. Na razie nie mogę nic mu zarzucić. Oczywiście to nie jest półka KW!!! patrykm88 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi