Skocz do zawartości

[E36]Samoablau_Robak97 316i-->328i


Robak97

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, MAREK GERMAN napisał:

Vadery na duży plus !idealne siedzenie do kebaba, a co z boczkami?będziesz szukał czy obszywal ?

 

Pozdro

Dzięki :D

Co do boczków to raczej nastawiam się na obszywanie  bo wątpię żebym znalazł igly a co zrobione od nowa to zrobione od nowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BartekW1 napisał:

Robak te pierdoły w Aso bedą kosztować tyle co te Vadery :-) no ale sam się przekonasz o tym chyba ze znajdziesz używki w bdb stanie ale to graniczy z cudem tak mi się wydaje. Działaj i wysyłaj z prac zdjęcia. 

Piona

Już sie właśnie orientowałem w cenach ale najpierw ogarnę sobie te boczki bo nie mogę na nie patrzeć :D a później wezmę się za poprawki lakiernicze i wtedy ogarnę te uszczelki :) z pewnością będę wysyłać :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Siemano,od ostatniej aktualizacji zmieniło się tyle że założyłem zimówki :v A tak serio to udało mi się dorwać drugi komplet poliftowych vaderów razem z boczkami i kanapą :D jestem z tego bardzo dumny bo są w dużo lepszym stanie niż te co miałem i przedewszystkim są wykonane z nappy :) wyszło standardowo na spontanie bo miał być nowy gwint :D ale 700km zrobione i uważam że warto :D A teraz koniec gadania czas na fotki :P 

Co do dalszych planów to mam nadzieje w tym miesiącu uda mi się zamówić gwint bc racing i carbony,nowe uszczelki progów już są w drodze do mnie :D więc zostaje mi tylko lakiernik i ta osłona tylnej szyby co w niej zawsze w rogach nie ma gumek :D na koniec polerka i myślę ze  będe zadowolony 

Standardowo zapraszam do dyskusji :D

 

1.jpg

2.jpg

8.jpg

9.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, DzikuCMS napisał:

A bc racing RM gorsza opcja? Najlepiej jakby ktoś kto ma porównanie dokładnie wytłumaczył jak działa jeden i jak drugi w rzeczywistości a nie tylko z opisu na stronie

Ja się sugerowałem tym że gadałem z kilkoma osobami właśnie z bc racing i każdy zadowolony a z kw nie miałem nigdy styczności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie.

Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów.

KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto.

Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr.

Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, qbak napisał:

Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie.

Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów.

KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto.

Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr.

Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki

Miód na  moje uszy :) Niestety ale  fakty mowia same za siebie a i wydaje  mi  się że, wiekszą rolę  zagra tez samo ustawienie gwintu, nawet  na kw mozna smigać komfortowo ale takie konkret ustawieniaaby to miało ręce i nogi o na wagach powinno się to ustawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, qbak napisał:

U mnie były wagi, auto jedzie fenomenalnie nie sądze żeby się ktokolwiek spodziewał że e36 może tak jezdzic

Bo po to sie na wagach ustawia, jak ktos ustawia to pod domem to nie ma pojecia  jak auto moze smigać, ustawienie auta  na wagach  to przepasc wzgledem ustawien na oko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DamianTr napisał:

Nie chce w offtop, ale no... czy KW 2 mozna nie obnizac i zostawic seryjny, Mtechnicowy przeswit?

 

V2  ma fabrycznie -40 przod i -30 tyl wiec bedzie ciut nizej ale  mysle ze  10-15 mm  raczej nie wplynie zle  na  wyglad auta a juz napewno na prowadzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qbak pytanie czy gwint KW czy też Bilstein da się ustawić tak aby mieć rasowe germańskie spasy przy tłustym kole i nadal cieszyć się z mega właściwości jezdnych które zapewniają te gwinty? Bo wydaje mi się ze niestety jedno wykluczy drugie choć mogę sie mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, qbak napisał:

@Bartek.P wiesz jakie jest moje podejście do tego tematu - auto ma jechać, a dopiero potem ma być spas na piczy kłak. Zresztą @dawid82 pokazał że można. A usztywnić gwint zawsze można :)

 

Dlatego spytałem. Myślę  że kolega @Robak97jak i każdy z nas musi sobie odpowiedzieć na pytanie : Spasy czy  zapierdalanie? I wtedy wybrać gwint. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, qbak napisał:

Tak tylko wydaje mi się że to pytanie owszem, trzeba sobie zadać ale na dobrym markowym gwincie i tak i tak się auto ustawi. Nie rozumiem czemu na tańszym tajskim gwincie można by uzyskać super ekstra spas a na droższym nie. Skąd takie myślenie :)

Tego nie powiedziałem. Chodziło mi bardziej o to że jeśli i tak nie wykorzystamy w 100% a nawet 60% właściwości jezdnych droższych markowych gwintów to po co przepłacać skoro tajwańskie gwinty zapewnią spasy komfort i dobre właściwości jezdne . Oczywiście jak by kasa nie była by problemem to sam bym kupił najlepszy gwint jaki jest na rynku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, qbak napisał:

Zwłaszcza że komfortu szukamy w germanie.

Bc racing to zawieszenie z tajwanu, entry-level gwintów.

KW to produkt wykonany w europie, zaprojektowany i przetestowany przez profesjonalistów pod konkretne auto.

Już po samych tych informacjach nie rozumiem dlaczego wogóle ktoś się zastanawia nad wyborem. Zapytaj sam siebie w ilu high endowych autach jezdzi kw, a w ilu bcr.

Nie jestem fanbojem ale bolesnie sie przekonalem gdy przez rok skladalem zawieszenie i swój pierwszy komplet musialem sprzedac bo sie totalnie nie dogadalem z osobą która je dla mnie wykonała. Potem sobie powiedziałem że nie ma co się bawić, na rynku jest bilstein i kw i to są dwie opcje do wyboru a nie wynalazki

Teraz ostatnie pytanie jak z jakością takich gwintów, może wypowie się ktoś kto ma jakieś doświadczenia, w internetach piszą że na kw bez problemu się zrobi 30-50kkm zanim się wyleje, zaś jeśli chodzi o D2 racing podobno regulacja twardości to pic na wodę tak samo jak w isc i na naszych drogach szybko się rozsypują, jeśli chodzi o regulacje twardości po opiniach można stwierdzić że przewagę ogromną ma bcr a jeśli chodzi o jakość i trwałość to kw zmiata większość, niech rzuci parę zdań ktoś obeznany w praktyce, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kw pod względem jakosci bije na głowę typu bcr, isc. Jeżeli chodzi o wlasciwosci jezdne tez zamiata wyzej wymienione gwinty pod dywan. Ja na kw jeżdżę jakieś 6 lat. Zrobiłem jakieś 30 tys. Gwint wygląda jak nowy. Wybór prosty albo kw albo bilek. Ewentualnie st, h&r to też dobre zawiasy. Bcry, d2, i te podobne to takie ta tesco ubrane w regulację twardości, talerzyki i inne pierdoly. Tutaj nie ma co sie kłócić. Zawsze na wiosnę są promki kw, st.. np v3 u dobrego dilera idzie wyrwać idzie wyrwać za te pieniadze co teraz płacisz za v2. To też wiem z własnego doświadczenia. Ale jeżeli to ma być tylko auto do toczenia to na grubych spasach to bierz bcr A też bedziesz zadowolony 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...