Skocz do zawartości

e46 Coupe 328 iA Klasyczny Germańczyk by BOBIK


marcin-e30

Rekomendowane odpowiedzi

A spasu dalej nie ma. Niestety ale coraz mniej lubię k-sport. Wszystkie gwinty regulacyjne stoją, ori klucze się pogiely jak zapałki. Ale to nic. Niestety jeden tylny gwint jest uszkodzony i musiałem pociąć tubę. Teraz dorabiam nowe i mam nadzieję że w końcu zrobię spasy. 

DSC_2798.JPG

DSC_2795.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, marcin-e30 napisał:

A spasu dalej nie ma. Niestety ale coraz mniej lubię k-sport. Wszystkie gwinty regulacyjne stoją, ori klucze się pogiely jak zapałki. Ale to nic. Niestety jeden tylny gwint jest uszkodzony i musiałem pociąć tubę. Teraz dorabiam nowe i mam nadzieję że w końcu zrobię spasy. 

DSC_2798.JPG

DSC_2795.JPG

w czym problem ? k-sport to stary gwint który był modny 6-8 lat temu czego sie spodziewałes? wisienki na torcie ? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może był modny 6-8 lat temu ale wciąż bije na głowę inne gwinty. Mój gwint jest z 2018 roku i ktoś go używał bez zabezpieczenia smarem. Oczywiście że będzie wisienka na torcie ponieważ ten gwint może mieć gruba glebę i amortyzator wciąż będzie pracował. NIe będę skakać jak piłeczka pingpongowa na sprężynach typu BETON  jak to mają inni zrobione. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcin-e30 napisał:

Może był modny 6-8 lat temu ale wciąż bije na głowę inne gwinty. Mój gwint jest z 2018 roku i ktoś go używał bez zabezpieczenia smarem. Oczywiście że będzie wisienka na torcie ponieważ ten gwint może mieć gruba glebę i amortyzator wciąż będzie pracował. NIe będę skakać jak piłeczka pingpongowa na sprężynach typu BETON  jak to mają inni zrobione. 

Możesz sobie wmawiać ze ma 2 lata ale nie ma, i każdy o tym wie. Co pierwsze powinieneś oddać do regeneracji a nie zakładać na auto takie coś. Wydaje mi się że poziom jest podobny do bc Racing jeśli chcesz porównywać k sport lub kw v2 bo chyba o takich gwintach mówimy bo zeszlesz na jakiś dziwny pułap gwintów na końcu twojej wypowiedzi co kojarzą mi się mts albo ta technix 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co się tak spinasz, spokojnie. Samych amorów nie będę regenerował. Mam dokumenty i faktury zakupu wrzucę żebyś mi uwierzył. Oczywiście że gwinty i nakretki zostaną zregenerowane. Wszystko musi być jak w najlepszym stanie. Założyłem dlatego gwint żeby sprawdzić jak auto  usiądzie i generalnie jak sie zachowuje na nim auto. Bo w zimie po molo caly zawias będzie zdemontowany i odnowiony bo poziom musi być high level. 

Cieszę się że pilnujesz poziomu. Bądź spokojny i obserwuj co będzie się działo. A może osobiście pogadamy przy aucie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, marcin-e30 napisał:

Nie rozumiem po co się tak spinasz, spokojnie. Samych amorów nie będę regenerował. Mam dokumenty i faktury zakupu wrzucę żebyś mi uwierzył. Oczywiście że gwinty i nakretki zostaną zregenerowane. Wszystko musi być jak w najlepszym stanie. Założyłem dlatego gwint żeby sprawdzić jak auto  usiądzie i generalnie jak sie zachowuje na nim auto. Bo w zimie po molo caly zawias będzie zdemontowany i odnowiony bo poziom musi być high level. 

Cieszę się że pilnujesz poziomu. Bądź spokojny i obserwuj co będzie się działo. A może osobiście pogadamy przy aucie :-)

nie spinam sie, nie łatwiej było kupić nowy gwint ? niż wku rwiac sie z tym k sportem ? do 5k masz już naprawdę fajny wybór i wydaje mi sie ze spełnia oczekiwania 

wiem jak budujesz auta i dlatego na to zwróciłem uwage ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze lepiej było by kupić nowy. Tylko że ten gwint dostałem za 4-pak i warto mi go ratować bo jest nie wyjeżdżony i poza tym jednym tylnym amorem pozostałe są w świetnym stanie. A za 5k mogę kubić Big brake. 

Dlatego też zakładam ten gwint w takim stanie żeby sprawdzić go. Jeśli okaże się że jest hu***y to kupię nowy bc racing. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ja mam w sumie jedno pytanie: jak chcesz połączyć kwestię spasów z pracującym zawieszeniem? Przecież jak koło będzie ładnie spasowane do błotnika + lekko wychodziło to najzwyczajniej w świecie nie będzie miało jak pracować i żadne kombinacje tego nie zmienią? Musiałbyś albo podnieść wyżej albo schować koła do środka żeby miały jak pracować. Chyba, że czegoś brakuje w moim rozumowaniu? :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dedi napisał:

Ja mam w sumie jedno pytanie: jak chcesz połączyć kwestię spasów z pracującym zawieszeniem? Przecież jak koło będzie ładnie spasowane do błotnika + lekko wychodziło to najzwyczajniej w świecie nie będzie miało jak pracować i żadne kombinacje tego nie zmienią? Musiałbyś albo podnieść wyżej albo schować koła do środka żeby miały jak pracować. Chyba, że czegoś brakuje w moim rozumowaniu? :P 

Bez problemu da się to  połączyć. 

Wystarczy że zobaczysz  czerwone m3 e46 Dawida Pruchnik. Ma wzorowe spasy i zawieszenie pracuje. Można zapierdalać i nic nie przyciera itp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Melo na molo zaliczone i auto docenione. Kto był to mog zobaczyć auto na żywo. 

Powoli e46 kończy u mnie swoją historię. Na zlocie znalazł się człowiek który wyrazich chęć zakupu mojej e46. 

W przyszłym tygodniu bmw odjeżdża do nowego właściciela. 

Trochę mi szkoda bo wyszło prze pysznie to auto. 

Już w krótce otworze nowy epizod z budowy nowego projektu. 

DSC_3094.JPG

received_817606085648379.jpeg

received_608550310023866.jpeg

received_332480034618361.jpeg

DSC_3042.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Bartas zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...