marcin-e30 Napisano 31 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2020 A spasu dalej nie ma. Niestety ale coraz mniej lubię k-sport. Wszystkie gwinty regulacyjne stoją, ori klucze się pogiely jak zapałki. Ale to nic. Niestety jeden tylny gwint jest uszkodzony i musiałem pociąć tubę. Teraz dorabiam nowe i mam nadzieję że w końcu zrobię spasy. KUJON dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 31 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2020 45 minut temu, marcin-e30 napisał: A spasu dalej nie ma. Niestety ale coraz mniej lubię k-sport. Wszystkie gwinty regulacyjne stoją, ori klucze się pogiely jak zapałki. Ale to nic. Niestety jeden tylny gwint jest uszkodzony i musiałem pociąć tubę. Teraz dorabiam nowe i mam nadzieję że w końcu zrobię spasy. w czym problem ? k-sport to stary gwint który był modny 6-8 lat temu czego sie spodziewałes? wisienki na torcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 31 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2020 Może był modny 6-8 lat temu ale wciąż bije na głowę inne gwinty. Mój gwint jest z 2018 roku i ktoś go używał bez zabezpieczenia smarem. Oczywiście że będzie wisienka na torcie ponieważ ten gwint może mieć gruba glebę i amortyzator wciąż będzie pracował. NIe będę skakać jak piłeczka pingpongowa na sprężynach typu BETON jak to mają inni zrobione. Blaniu dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 9 godzin temu, marcin-e30 napisał: Może był modny 6-8 lat temu ale wciąż bije na głowę inne gwinty. Mój gwint jest z 2018 roku i ktoś go używał bez zabezpieczenia smarem. Oczywiście że będzie wisienka na torcie ponieważ ten gwint może mieć gruba glebę i amortyzator wciąż będzie pracował. NIe będę skakać jak piłeczka pingpongowa na sprężynach typu BETON jak to mają inni zrobione. Możesz sobie wmawiać ze ma 2 lata ale nie ma, i każdy o tym wie. Co pierwsze powinieneś oddać do regeneracji a nie zakładać na auto takie coś. Wydaje mi się że poziom jest podobny do bc Racing jeśli chcesz porównywać k sport lub kw v2 bo chyba o takich gwintach mówimy bo zeszlesz na jakiś dziwny pułap gwintów na końcu twojej wypowiedzi co kojarzą mi się mts albo ta technix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 1 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 Nie rozumiem po co się tak spinasz, spokojnie. Samych amorów nie będę regenerował. Mam dokumenty i faktury zakupu wrzucę żebyś mi uwierzył. Oczywiście że gwinty i nakretki zostaną zregenerowane. Wszystko musi być jak w najlepszym stanie. Założyłem dlatego gwint żeby sprawdzić jak auto usiądzie i generalnie jak sie zachowuje na nim auto. Bo w zimie po molo caly zawias będzie zdemontowany i odnowiony bo poziom musi być high level. Cieszę się że pilnujesz poziomu. Bądź spokojny i obserwuj co będzie się działo. A może osobiście pogadamy przy aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 13 minut temu, marcin-e30 napisał: Nie rozumiem po co się tak spinasz, spokojnie. Samych amorów nie będę regenerował. Mam dokumenty i faktury zakupu wrzucę żebyś mi uwierzył. Oczywiście że gwinty i nakretki zostaną zregenerowane. Wszystko musi być jak w najlepszym stanie. Założyłem dlatego gwint żeby sprawdzić jak auto usiądzie i generalnie jak sie zachowuje na nim auto. Bo w zimie po molo caly zawias będzie zdemontowany i odnowiony bo poziom musi być high level. Cieszę się że pilnujesz poziomu. Bądź spokojny i obserwuj co będzie się działo. A może osobiście pogadamy przy aucie nie spinam sie, nie łatwiej było kupić nowy gwint ? niż wku rwiac sie z tym k sportem ? do 5k masz już naprawdę fajny wybór i wydaje mi sie ze spełnia oczekiwania wiem jak budujesz auta i dlatego na to zwróciłem uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 1 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 Pewnie ze lepiej było by kupić nowy. Tylko że ten gwint dostałem za 4-pak i warto mi go ratować bo jest nie wyjeżdżony i poza tym jednym tylnym amorem pozostałe są w świetnym stanie. A za 5k mogę kubić Big brake. Dlatego też zakładam ten gwint w takim stanie żeby sprawdzić go. Jeśli okaże się że jest hu***y to kupię nowy bc racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 15 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2020 Tak więc wyglądają nowe tuleje do amora. Teraz wszystko kręci się swobodnie. Wstępne spasy, oraz pierwsza krótka przejażdżka. Pokazały że jeszcze sporo regulacji trzeba zrobić. Mic Hal, Bartek.P, gamek2 i 4 innych dodali reakcje 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feconi Napisano 15 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2020 Zdjęcia nie oddają całości ale chyba przód za wąsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 16 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2020 Wszystko okaże się jak zrobi się zbieżność i konty, ale wydaje mi się że upchne tam 0,5 cala więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 29 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2020 Jeszcze daleka droga do perfekcji, ale już jest coraz ciekawiej. Coraz częściej patrzę na nią i mam banana na mordzie. Lelek, gamek2, Bartek.P i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 Ja mam w sumie jedno pytanie: jak chcesz połączyć kwestię spasów z pracującym zawieszeniem? Przecież jak koło będzie ładnie spasowane do błotnika + lekko wychodziło to najzwyczajniej w świecie nie będzie miało jak pracować i żadne kombinacje tego nie zmienią? Musiałbyś albo podnieść wyżej albo schować koła do środka żeby miały jak pracować. Chyba, że czegoś brakuje w moim rozumowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Głodek Napisano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 Jest gdzies galeria tej e30, jaki to ona ma kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 30 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 7 godzin temu, dedi napisał: Ja mam w sumie jedno pytanie: jak chcesz połączyć kwestię spasów z pracującym zawieszeniem? Przecież jak koło będzie ładnie spasowane do błotnika + lekko wychodziło to najzwyczajniej w świecie nie będzie miało jak pracować i żadne kombinacje tego nie zmienią? Musiałbyś albo podnieść wyżej albo schować koła do środka żeby miały jak pracować. Chyba, że czegoś brakuje w moim rozumowaniu? Bez problemu da się to połączyć. Wystarczy że zobaczysz czerwone m3 e46 Dawida Pruchnik. Ma wzorowe spasy i zawieszenie pracuje. Można zapierdalać i nic nie przyciera itp kamils13 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 22 Września 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2020 Melo na molo zaliczone i auto docenione. Kto był to mog zobaczyć auto na żywo. Powoli e46 kończy u mnie swoją historię. Na zlocie znalazł się człowiek który wyrazich chęć zakupu mojej e46. W przyszłym tygodniu bmw odjeżdża do nowego właściciela. Trochę mi szkoda bo wyszło prze pysznie to auto. Już w krótce otworze nowy epizod z budowy nowego projektu. Bartas, Thepiekarz, atos1987 i 5 innych dodali reakcje 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 17 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Października 2020 Temat do zamknięcia. Auto już w innych rękach. Mam nadzieję że zobaczę ja w czerwcu na gf. I nadal będzie taka piękna Mic Hal, Thepiekarz, dawid82 i 1 inny dodali reakcje 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi