Skocz do zawartości

[E30] Majk_e30 briliantrot


Majk_93

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, jacoo napisał:

Są dwie opcje - albo sreberko jak u mnie, albo czarna z polerowanymi detalami jak u @Cholow temacie. Szkoda też że alternator nie jest wizualnie ogarnięty 

Szczerze to może i racja klasycznie na czarno paski i napis tylko doszlifuje i będzie ok.

Jeśli chodzi o alternator to racja wygląda nie za ciekawie ale napewno będzie ogarnięty.

Bo tak czy siak zostało jeszcze sporo do ogarnięcia. 

Na ten moment chce zrobić kilkadziesiąt km i zobaczyć jak sie silnik będzie zachowywał a później wymiana oleju dołożenie chłodnicy oleju i Ogarniecie reszty detali ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.06.2021 o 01:30, Wisnia135i napisał:

Wrzuć wiecej fot jak to wyglada  bo, widac potencjal jest fajny, juz w tym momencie brakuję  tu dobrego spasu  i będzie zacnie :mrgreen:

Lakier jeszcze do ogarnięcia ale zastanawiam się czy malować cała a może tylko rysy zalać bo na całym samochodzie jest oryginalny lakier oprócz 1 błotnika. 

 

Co do spasów narazie muszę zostawić taka koze bo patrzac na drogi w mojej okolicy spasowanie na 16calach może skończyć się oberwaną miska a tego byśmy nie chcieli. 

Dlatego docelowo zastanawiam się nad kółkiem 17cali ale czas pokaże co się uda wykombinować.

Niestety na ta chwile urlop szlak trafił i nie jestem w stanie zrobić nawet więcej zdjęć :-?

20210604_165555.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
21 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Jak wkładaliście panewki nie sprawdzaliscie jak siedzą  choćby plastelinka?

Ogolnie to dol dostałem od kolegi cały gotowy do wlozenia. 

Także coś poszło nie tak tylko teraz pytanie co ? 

20 godzin temu, DzikuCMS napisał:

Jak masz nominał to rób pierwszy szlif na 0.25, panewki nadwymiar i będzie hulać

Jutro jadę do auto szlifu i będę umawiał termin i zobaczymy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Sporo czasu minęło w miarę udało się ogarnac temat silnika, po krotce postaram się opisać jakie zmiany zaszły od ostatniego incydentu .

 

Blok z ety oddałem na szlifa ,został on powiększony na tłoka +50 ponieważ mniejszych niestety nie dostałem.

Zastanawiałem się nad kucizna ale finalnie zrezygnowałem. Czy dobrze zrobilem czas pokaże.

Jeśli chodzi o wał z m54 był nominalny, niestety bądź stety już nie jest ponieważ oddałem go na szlifa żeby powierzchnie były bez najmniejszych rys, został również wyważony .

Co do samej głowicy (885) została jeszcze raz splanowana a co ciekawe okazało się że nowy wałek który był zakladany jakoś 700km temu był krzywy ...

Była myśl żeby wrzucić coś ostrzejszego ale na te moment zrezygnowałem ponieważ chce spokojnie sezon przejeździć bo jednak czas oczekiwania na wałek to minimum 4tygodnie. Niby nie ma aż takiej tragedii ale jednak to kolejny miesiąc czekania. 

 

Do pompy oleju zamówiłem nowa sprężynę i wreszcie udało się ogarnac drążek od zmiany biegów tzn dotoczyć tulejki bo luz był bardzo duży. 

A z ciekawostek kupiłem det3 takze jak uda się dotrzeć silnik zhamuje go na oryginalnym sterowniku a następnie wleci det3 i po strojeniu zobaczymy czy będzie jakaś większą różnica.

 

Na ten moment czekam na wrzucenie silnika w budę i docieranie. 

 

20220209_113622.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Nareszcie udało się pojeździć. 

Silnik pracuje bardzo fajnie tylko martwi mnie kwestia ciśnienia na wolnych obrotach które wynosi 0.7b czy to normalne ?

Dodam tylko ze podczas dodawania gazu ciśnienie ładnie rośnie.

 

Teraz czas żeby popracować nad wizualem bo mechanicznie i blacharsko jest całkiem fajnie.

Niestety nie wyposazylem jeszcze felg w duze dekle ale sądzę że te małe całkiem całkiem pasują. 

 

Wrzucę 2 fotki z dzisiejszego zlotu Youngtimerow

20220501_124735.jpg

20220430_170912.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 1.05.2022 o 19:14, Majk_93 napisał:

Nareszcie udało się pojeździć. 

Silnik pracuje bardzo fajnie tylko martwi mnie kwestia ciśnienia na wolnych obrotach które wynosi 0.7b czy to normalne ?

Dodam tylko ze podczas dodawania gazu ciśnienie ładnie rośnie.

 

Teraz czas żeby popracować nad wizualem bo mechanicznie i blacharsko jest całkiem fajnie.

Niestety nie wyposazylem jeszcze felg w duze dekle ale sądzę że te małe całkiem całkiem pasują. 

 

Wrzucę 2 fotki z dzisiejszego zlotu Youngtimerow

20220501_124735.jpg

20220430_170912.jpg

Troszkę kosmetyki i kolejny "zlocik" objechany . A na weekend lecę na Dynowke i zmieniam olej na docelowy.

Trochę mnie martwi cisnienie oleju niby na rozgrzanym jest te 0.7bara ,jak książka podaję minimum to 0.5b. Spodziewałem się lepszego wyniku i ostatnia opcja z jakiej pewnie skorzystam żeby chociaż 1bar był to pompa z diesla. 

Może ktoś się wypowie na temat ciśnienia jakie powinno być optymalne.

20220507_201236.jpg

IMG_20220507_212801_564.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...