Skocz do zawartości

[E46] Atlantis Metallic reaktywacja - majkel


majkel_zmc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Chciałbym przedstawić projekt mojego obecnego auta.
BMW E46 323i 2000r Farngruen Coupe fabrycznie i w takim setupie zakupione w Lublinie rok temu.
Moją przygodę rozpocząłem w 2014r z E36 w tym samym nadwoziu, w fajnej wersji kolorystycznej i pakiecie Individual:

Niestety los chciał odebrać mi to autko i tak też się stało
Takie było:
IMG_20170615_194357.jpg.9e46d63748a66edf66ba007c19b95565.jpg20190305_232103.jpg.039ec5b852caa1a14cb2834e4f369d03.jpg

A finalnie mniej więcej coś takiego:
IMG_20170915_170632.jpg.675ab41d264556069f7edcb733c9c4af.jpg

Decyzja o nieratowaniu auta była jednoznaczna, i rozpocząłem głębokie rozmyślania co dalej zrobić mam ze swoim życiem.
Padło na wyżej wspomniane E46 i pomysł co by zrobić mu skaryfikejszyn modyfikejszyn co zechcę oczywiście przedstawić tutaj wszystkim.
Poniżej VIN E46 Coupe:

VIN     WBABM31090EZ71107
Prod. Date     2000-03-25
Type     323CI (EUR)
Series     E46 (3 Series)
Body Type     COUPE
Steering     Left Hand Drive
Engine     M52TU
Displacement     2.50
Power     125kw / 170hp
Drive     HECK
Transmission     Manual
Colour     FARNGRUEN METALLIC (386)
Upholstery     STOFF FLACHGEWEBE LEINENANTHRAZIT (E4AT)

Comfort and interior equipment
S423A    Floor mats velours
S428A    Warning triangle and first aid kit
S459A    Seat adjuster electric with memory
S473A    Armrest front
S481A    Sports seat
S494A    Seat heating driverpassenger

Multimedia
S661A    Radio BMW Business C43
S672A    CD changer for 6 CDs
S674A    HiFi System Harman Kardon

Driver assistance and lightning
S502A    Headlight cleaning system
S508A    Park Distance Control PDC
S521A    Rain sensor
S522A    Xenon Light
S534A    Automatic air conditioning
S520A    Fog lights
S548A    Kilometercalibrated speedometer
S550A    Onboard computer

Wheels and drive
S279A    BMW lightalloy wheel star spokes 45
S226A    Sports suspension settings
S255A    Sports leather steering wheel

Environment and safety
S354A    Green windscreen green shade band
S863A    Retailer Directory Europe
S879A    Onboard vehicle literature German
S832A    Battery in luggage compartment

Other equipment
L801A    National version Germany

Nazwa tematu zdradza, że nie pozostanę przy seryjnym kolorze nadwozia (stawiam nieco na sentyment).
Kierunek w jakim będę chciał iść nie jest mi do końca znany, 3tlg nie mówię nie... na chwilę obecną BBS CH musi wystarczyć
Ogólnie: Auto przysłowiowe "drewno", przedlift, zaniedbane, ale z potencjałem jeżeli chodzi o wyposażenie.
Kilka fotek podglądowych jak auto wyglądało w dniu zakupu.

20190713_113157.jpg.366bd783f4ba4af962e509b79031bea2.jpg20190713_113250.jpg.8b27260b6ce35a1ed719c26661c0e4f2.jpg20190713_113456.jpg20190713_113331.jpg.a78fdd08a95d4ae36ae9263f9fec3035.jpg20190713_113342.jpg.c89d86d24062b3954ea5dba5b8c9f384.jpg20190713_113314.jpg.a6ddc3969080898d145ee824e001a24c.jpg20190603_155948.jpg.64d93339f2f63a4ce27ffff885578b3a.jpg20190603_160011.jpg.0bef82b37f6ca3e9bafb9b41739056b1.jpg20190713_113825.jpg.0be230595748d9b382bceeed4f10803b.jpg

W oczekiwaniu na to aż wybebesze "butelkę" uzbroiłem się w drobne graty takie jak:

Rolka, BBS CH 8.5J ET13 i 10J ET20 oczywiście w 19" na razie pozostaje w kolorze srebrnym choć myślałem nad czernią w półmacie. 

20200118_115403.jpg.6cd6d2f39a54707e6374de66ccd276ee.jpg

Buda z różnymi gratami takimi jak: shadowline, drzwi, tylny zderzak PDC, czarny sufit, błotnik lewy, tłumik końcowy i kilka innych pierdół. 20190312_112452.jpg.cd0a83558dcbf4724571d416d9739e91.jpg20190312_112504.jpg.eb023a53810f40329a967cb45c806afe.jpg

Z budą wziąłem od razu foteliszcze wraz z kanapa i boczkami, wszystko w czerni w fajnym stanie. Jakby ktoś chciał podmienić za jakieś czerwone np. to jestem otwarty. 

20190312_102937.jpg.4efb596d5355ee161cd1af1afac18dc8.jpg

Dyfuzor ala CSL od schmiedmann'a, będzie również i przedni splitter jednoczęściowy 20190717_151142.jpg.961f95d98a5adb38a64fea1034aaf5dd.jpg

Wpadły mi również lusterka europejczyki, prawdopodobnie i elektryczne z dostawą do domu za 900 zł - cieszę się bardzo bo ceny są mega poyebane. 20191027_124025.jpg.e3f6dc7f7b93f90fe5d37c2bdb46fa61.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś konkretniej o planach bo , tak naprawdę nic nie napisałeś na ten moment ? Bo widzę że coś idzie z M3  jak  dyfuzor więc zakładałam że wydech będzie jak w M  ale w takim razie co z motorem? Bo  wsadzanie wydechu od M do 170koni  to trochę śmieszne  jak dla mnie no chyba  że z tej rozbitej S54 wlatuje co w sumie i tak jest bezsensowne troche biorąc pod uwagę ceny tych aut...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bartas napisał:

E36 w Twoim wydaniu było ładne, mam nadzieję, że młodsza kasta będzie w podobnym stylu :mrgreen:

Postaram się aby było jeszcze lepiej o ile da się gdyż E36 miała jednak w sobie to coś. 

 

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

A coś konkretniej o planach bo , tak naprawdę nic nie napisałeś na ten moment ? Bo widzę że coś idzie z M3  jak  dyfuzor więc zakładałam że wydech będzie jak w M  ale w takim razie co z motorem? Bo  wsadzanie wydechu od M do 170koni  to trochę śmieszne  jak dla mnie no chyba  że z tej rozbitej S54 wlatuje co w sumie i tak jest bezsensowne troche biorąc pod uwagę ceny tych aut...

Coś konkretniej? Hmm... Zrobienie fakeM3 bez emblematu M3 w kolorze Atlantis Metallic tak jak to miało miejsce w E36. A motor zostaje M52 i tak jak najbardziej z wydechem od eMczy. W przyszłości chciałbym jakąś FAŁKE coś na wzór E46 Wilka. Będzie dobrze Wiśnia, spodoba Ci się a jak nie... to i tak Ci się spodoba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

Wydaje mi się że w tych czasach uratowanie e36 nie było większym problemem :cry: szkoda byl naprawdę fajny egzemplarz... 

Niby tak, ale podłużnice się rozjechały, nie wiem poddałem się, nie chciałem jeździć prostowanym autem, cóż więcej mam Ci powiedzieć :D

Poniżej trochę syfów
 20190713_113529.jpg.cbd50ba5d1c501659e5e5cbec4dd4959.jpg20190713_113558.jpg.6262835e8e47169a8bb41012cca37d01.jpg20190713_113604.jpg.3653604706cbe5886d1c0a3c3f7b15f3.jpg20190713_113623.jpg.e3a82b630ba9e283dd488233ad6295c1.jpg20190713_113614.jpg.2232410dac77e25a4bb9a6711a1fe0b0.jpg20190713_113654.jpg.a714bf404787b5578e6807e1a5f14149.jpg20190813_160038.jpg.2e23e1b7248fba413775494869f14765.jpg20190713_113815.jpg.07e3aa62763e1a6d6ba396a21df4201a.jpg20190713_113856.jpg.159a00427b12abe23a4714d6a0f8f162.jpg

Ze smaczków nieco bardziej smacznych:
- Maska M3 i nakładki na progi M3 (przywiezione od sprzedawcy na dachu astry bertone) hahaha
20190318_173920.jpg.fe05e2315920551950527c9704143ac4.jpg20190318_173925.jpg.6e427ad480e05bc4f94d92aaadfc7f16.jpg

- Klapa M3 CSL kupiona w UK ASO
20190110_090400.jpg.ac60b6ee852a122dcff28b5a49a1f767.jpg20190110_093101.jpg.ba4a93edb802d9d937c85611d5002ad9.jpg20190110_234506.jpg.a9268a38913ad22f2050b5bf755a7a36.jpg

- Przedni zderzak ala CSL... Straszna lipa, kratka jest zintegrowana z całością, beczki na kapuste są lepiej odlane, rozczarowałem się sprzedałem i kupiłem ori.
20190829_152358.jpg.a48e64127ad07ef33180631e298ab2dd.jpg20190829_152403.jpg.402b07e865fd358aa6a3f67452299892.jpg20190829_152414.jpg.2aaaf09523c2733828edc7dbdee3a60e.jpg20190829_152420.jpg.2e0b0d3e8525557885d63fbc160af0fa.jpg20190829_152439.jpg.7e42d03800a93ed1624984e02b731322.jpg20190829_152448.jpg.dd39b8f2385e124ec1924866808b06dc.jpg

received_978213089205594.jpeg.e6546a291af039cc2746fcd8a99cf32b.jpegreceived_812331872534297.jpeg.eb620d672e21eccdd672100fe11040b8.jpegreceived_504092623536374.jpeg.bb0c0d9de0400cf6f7c1cf48116dbfde.jpeg

- Dokładka przedniego zderzaka carbonreceived_472382380379730.jpeg.85a57a3af1aa7650d444e8c186855f8e.jpegreceived_477301213216301.jpeg.bc4af10e9d1a00904034854ea22e6f7e.jpegreceived_822288458240176.jpeg.9c235367e5d3fa0e800613b5d4088087.jpeg

-Skrzela w błotniki, śmieszna historia bo kupiłem je nowe, nigdy nie zakładane, tyle że leżały chyba od 2011r w piwnicy.

received_624017294729723.jpeg.483fa902d01f317c5e9337a82ddefec8.jpegreceived_2201949246592465.jpeg.9dda1dbbfa67d2284b62417b17ad0766.jpeg

-Lampy tylne polifty pomarańcze

20200210_210759.jpg.47d81223862cf157b06cddccff63ceef.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, od razu zaznaczam że nie chce hejtować projektu  bo , każdy robi co chce ale patrząc na to, to  czy po prostu  nie było lepiej kupić ori M3?  Cała e46 co kupiłeś plus te graty, druga buda no osobiście dlam nie bes sensu  gdyż ceny  e46 M3  nie są  jakieś wywalone  w kosmos a to co tutaj tak naprawdę wkładasz to  była  by ori w tej cenie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Z ciekawości, od razu zaznaczam że nie chce hejtować projektu  bo , każdy robi co chce ale patrząc na to, to  czy po prostu  nie było lepiej kupić ori M3?  Cała e46 co kupiłeś plus te graty, druga buda no osobiście dlam nie bes sensu  gdyż ceny  e46 M3  nie są  jakieś wywalone  w kosmos a to co tutaj tak naprawdę wkładasz to  była  by ori w tej cenie... 

Wisnia-tak samo-mogłeś kupić 1M a nie ciąc całą bude itp. :) tu wlasnie o to chodzi,ze cos się buduje,sklada,dopasowuje itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Krupek napisał:

Wisnia-tak samo-mogłeś kupić 1M a nie ciąc całą bude itp. :) tu wlasnie o to chodzi,ze cos się buduje,sklada,dopasowuje itp...

Krupek wiedziałem że ktoś to poruszy...  no tylko różnica jest taka że ja za auto dałem 40k a  1M  kosztuje 200k, a zwykłe e46 od 10-15k   a m3 już od 40k  można  dorwać, ja moją przerobię  wpakuję części z najwyższej półki a i tak jeszczee będzie zapas  a w zwykłej  e46 wsadzisz trochę części od M  plus lakier nowy i  już masz cene  M3 dla przykładu jak byś chciał to zrobić jak ja zwykłą  e46 na  m3  czyli kupujemy  błotniki w aso  to  ja dałem za błotniki ze szkieletami 20k zł i  to samo  koszt do m3 i  mi zostaje względem ori 1M zapasu 140k jeszcze  a  w  zwykłej e46 już osiągasz cene ori m3 i  to właśnie ta różnica .... po za tym jak pisałem gdzieś wcześniej 1M  to limitowana   edycja i to jest auto  pod plandekę i wyjazdy  na weekend a nie do zabawy  na torze i przeróbek połowy auta jak u mnie...  klatki  kubły  itd itd  w życiu  ori 1M tak bym nie zrobił jak chcę  i tu jest zasadnicza  różnica a m3 e46  jest tego trochę na rynku do wyboru  do koloru  tak naprawdę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, goryl napisał:

Ej , bez jaj !!! M3 e46 za 40 tyś?  :-D

Spokojnie..  nie mówię  tu  o  odpicowanym ideale z  przebiegiem 50 tyś km, ale wersja  us  lub nawet angol  których nawet  na syndykacie się znajdzie parę czy w chotowej  to tak cenowo kupisz, wiem  bo sam się rozglądam na  daily ^^  fakt  przyznam  że  za  eu te 60 min trzeba dać ale  to nadal  nie jest 200 jak za 1M ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy z was ma trochę racji aczkolwiek pewne jest to że mnie auto wyniesie 50k a eMa wyszła by mnie 90k (z tym co będę miał tutaj) jeżeli już mowa o pieniądzach. I tak jak napisał wyżej @Krupek chodzi właśnie o tą budowę, postanowiłem tak a nie inaczej :-P

A tak z ciekawości to licytowalem kiedyś eMe na Copart'cie ale wdupiłem z jakimś holendrem, cholender jasny. 

Wracając do tematu, wspomniałem wczoraj że nie będzie nigdzie logotypu M (oprócz emblematu na kierownicy) i jako że Atlantis Metallic jest z palety barw BMW Individual, postanowiłem trochę przyrzeźbić. 

20200205_133603.jpg.171bba18a3126d4ec3a52cd1710abeb4.jpg20200205_133909.jpg.f326df526c17d51f83013c2a371d0a3c.jpg20200205_135554.jpg.316c768f3c73b6c084ac50af6ca1647b.jpg20200205_135709.jpg.253dec4375da1a9293cf06cf2bf984ed.jpg

Do kompletu listwy wewnętrzne progowe. 

20191016_151002.jpg.ea2c9029290d2047ad4330faf8a218f3.jpg

Jak uważacie lepsza opcja niż M3 czy wiocha, tandeta, tak nigdy nie było ori, nara? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wygląda dziwnie. Ale już nie dlatego że BMW individual, ale myślałem że na skrzelach to ///M nie jest w prostokącie (jeśli wiesz o czym mówie) sprawdzilem i w oryginale niby jest, ale wciąż to wygląda jakoś tak... nienaturalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, qbak napisał:

Dla mnie wygląda dziwnie. Ale już nie dlatego że BMW individual, ale myślałem że na skrzelach to ///M nie jest w prostokącie (jeśli wiesz o czym mówie) sprawdzilem i w oryginale niby jest, ale wciąż to wygląda jakoś tak... nienaturalnie

No właśnie nie za bardzo wiem o co chodzi, możesz trochę rozwinąć myśl? :) oryginalne wlepki są tych samymch wymiarów co moje, tyle że jest M3 takie dość grubo napisane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m3.jpg.6b8c1e1e581a12e2cff47c408c8154df.jpg

Byłem przekonany że ta wstawka M3 to jest tylko literka i cyfra, a nie na takim prostokącie. Czyli że to nie jest jak w e36 że masz w listwie bocznej emblemat prostokątny z napisem M3, tylko troche jak sam napis np. na klapie. Ale jak to jest tak rozwiązane to myślę że nie ma problemu. Na zdjęciu z bmw individual wygląda jakby trochę krzywo to bylo osadzone, ale to już sam wiesz najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...