Skocz do zawartości

[E36] BMW M3 3.2 Estoril Blue - Młody92


Młody92

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 158
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

16 minut temu, qbak napisał:

nie znam sie na tym zupelnie wiec prosze nie bic - 10j nie tarlo? czy rolowales m3? :)

Tylko ranty były zagięte dosłownie na "żyletkę" jest to zrobione naprawdę dobrze. Jestem bardzo zadowolony. Oprócz tego było jeszcze trochę zabawy z ustawieniem ponieważ chciałem osiągnąć jakiś kompromis żeby auto wyglądało i zapie... i na początku zawias był za miękki ale wszystko zostało ogarnięte, co po kolei będę uzupełniał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowe opony na tył ponieważ poprzednie mimo tego samego rozmiaru były za szerokie i źle się układały. Wybór padł na Hankook Ventus Evo 2 w rozmiarze 225/35

jZsTfbF.jpg

Przed wymianą:

ygu306N.jpg

p6YMfe9.jpg

Po wymianie:

yDudwfb.jpg

kTng2w4.jpg

Zabezpieczyłem na nowo tylne nadkola:

atl2BvZ.jpg

Kupiłem nowe poduszki amora na tył

0NbFu1Z.jpg

No i nowe amory bo poprzednie były za miękkie. Wybór padł na Koni Sport z regulacją twardości. Twardość została ustawiona mniej więcej na 3/4

fjhq11H.jpg

AP vs Koni

947AK6L.jpg

Pozdro!

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakowało mi tej galerii , fajnie że nadrabiasz ją dużą ilością zdjęć ;)

Powiedz jak te amorki KONI się spisują i jak twardo można zrobić , i po wyglądzie to jest do wersji compact? bo właśnie one są niższe i mogą normalnie pracować przy sporym obniżeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bmw_e36.pawel napisał:

brakowało mi tej galerii , fajnie że nadrabiasz ją dużą ilością zdjęć ;)

Powiedz jak te amorki KONI się spisują i jak twardo można zrobić , i po wyglądzie to jest do wersji compact? bo właśnie one są niższe i mogą normalnie pracować przy sporym obniżeniu.

Dzięki :)

dokładnie tak jak piszesz, są to od wersji compact/e30. Dzięki temu amory pracują w odpowiednim zakresie przy tym obniżeniu. Jeśli chodzi o twardość, to jak skręcisz je na maxa, to są mega twarde. Jest bardzo ciężko je rozciągnąć w rękach, a jak auto podnosisz, to musisz poczekać chwile aż koła opadną :D dla mnie była trochę przesada i ustawione mam jakoś na 3/4 i jest spoko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Młody92 napisał:

Dokładnie tak :)

 

Dnia 28.12.2019 o 22:00, Thepiekarz napisał:

Bo z jego wyleciała.

A tak serio to to auto było w PD tylko coś się zj.ało i temat przepadł.

Dlatego pytam-czemu temat od razu do PD nie poszedl jak auto znane i dobrze zrobione :-) i juz w PD bylo za Mlodego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Broder napisał:

Powrot do przeszlosci, jak za Patryczkena ;)

Z tego co wypatrzylem brakuje wlotu na chlodnice oleju w zderzaku. Po zdjeciach widac, ze zaginela miedzy poprzednim wlascicielem a Patryczkenem, obstawiam ze typ uznal ten plastik za zbedny ;) 

Chodzi Ci o tą osłonę która idzie pod zderzakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...