Skocz do zawartości

[e32] California 4.0iL by Witboy


witboy

Czy auto zasługuje na PD :)  

25 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy auto zasługuje na PD :)

    • tak
      21
    • nie
      4

Ankieta została zamknięta


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Fatandre napisał:

Co to za zel?

woda utleniona w kremie, ale nie polecam bo duzy element ma  slady mocno wybielone gdzie było grubiej kremu a mniejsze gdzie było mniej go na plastiku, lepsza woda utleniona i naczynie jednak....czyli robotka na wiosne z woda utleniona o bardzo mocnym %%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest juz obiecany film a za tydzień wywiad ! ogromne podziękowania dla całej ekipy Envis Works świetna robota ! 

na filmie chyba najlepiej widać piękno tej e32 ciekawe czy zadowalająco by dostało zaszczytne miejsce w PD :) chociaż to dopiero początek drogi :) 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chotowa - tam będzie auto :) natomiast nie wiem jak ankietę założyć :) do pd, ale do czerwca mam nadzieje ze zrobię wszystko to co planuje na 2020, bardzo mi się podoba to ze auto musi być na zlocie, bo na rożnych imprezach widziałem auta na fotach prima sort a na żywo deprecha 

 

będzie dograny każdy szczegół tego auta na tip top, wszelkie brakujące spinki etc będą z aso, pranie szarych pasów, podłogi, Wiele litrów przejdzie chemii by było pięknie, na pewno korekta one step, jak dobra gleba wyjdzie na tyle z customem na nivo od PK to ranty szersze jedna z 2 opcji albo tylne ranty 3.25 na przód zamiast 2.75 a tył 4.25 w alu albo nowe ranty z radi tył na 100% 4.25 ale przód wtedy by się okazał, kwestia gleby na tyle jak to wyjdzie...

no i nowa podsufitka tylko to już terminy nie zależne ode mnie, 

Lakier już dostał drobne zaprawki paro milimetrowe aby nic się nie działo tam gdzie były mini odpryski, albo od przetarcia polerka bo ktoś troszkę ranty blach przeleciał bez zabezpieczenia...ale to drobnostki a ma być tip top dlatego wlatuje wszystko na częściach aso 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MAREK GERMAN napisał:

Ankieta zbędna , przyjedź do Chotowej , ocenimy co i jak , wtedy będzie wiadomo 

 

Pozdro 

ok ok :) po filmie widac jakie auto bo ja nie z tych co słodzą i potem kiła :) ale wszystkiego na raz tez nie chce i nie mogę robić bo miejsca brakuje odpowiedniego a ja kocham samemu robić przy aucie, np felgi itd będę robił samemu, samo lakierowanie oddam  innemu fachowcowi ale rozkręcanie szykowanie już sam :) one stepa i detaling jak malowanie klamek skórzanych itd zrobię samemu, nie po to by było pd czy oreo po prostu by mieć satysfakcje i mieć auto jak z fabryki a nawet lepiej ze smaczkami germańskimi bo to od zawsze był mój styl:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bartas napisał:

Klip bardzo w moim typie. Siódemka rewelacyjnie się prezentuje.

Mam nadzieję, że nie masz tam nigdzie LEDów pomontowanych... Nie ta epoka ;)

7er.jpg.c228237c3dc7e294611e2f094ee45a22.jpg

Coś czuję, że to może być nowa BIAŁA DAMA ;)

Pzdr,

B.

ledy noo paaaaaanieeeeee to nie F&F nawet na panelu czy podsufitce a nie mowiac o tablicy z tyłu czy obrysach ->wszystko oem :) u mnie albo retro fit albo seria oem, gleba i koło, tym bardziej ze to auto w chwili obecnej ma ok 5 mini zaprawek 2-5mm a nie cm glownie na rancie maski gdzie to juz trzeba sie przygladac a tak nawet zagniotek nie ma :) oczywiscie nie jest to 1 lakier np tył malowany i blotnik kierowcy, widac na filmiku wszystko :) np gorzej psika mi spryskiwacz na szybe kierowcy i juz zaraz zamawiam i bedzie nowka bo wszystko ma byc tip top :) 

 

mam nadzieje ze to porownanie do tylko lepszego zdj nie mam :

 

 

images.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to tylko mobilizacja a w dzisiejszych czasach musi być krzykliwie lajki wyświetlenia i inne pierdoły 21 wieku :) 

wiadomo jest wiele pięknych e32 np mikaela ale w dzisiejszych czasach o zdrowe e32 ciężko, ogólnie  o klasyka ciężko, szukałem miedzy innymi mb sec 560, porsche 928, maserati, bmw e32 -e24 - e31 i wiele innych to był dla mnie ciężki rok poszukiwań projektów i aby była dobra zdrowa jak wiór baza z dobrym vinem to ciężko jak cholera....bo o ile na zdj były perełki to na żywo czasem jak by obuchem jebn...ale to już inna historia :) 

 

ja np dzis juz cambery ruszalem do nadkoli opona bardziej schowana => wiedz ze cos sie dzieje :) coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu ze ranty to jednak tylko radinox i np przód 3.75 cala rantu zamiast 3.25 chyba ze nie będzie 3.75 to będę myślał co dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wojtek-e30 napisał:

Jak robisz to auto na takiego pączka w maśle, same ori ASO oem części to dlaczego poszedłeś w ten chałupniczy gwint PK coś tam ?

może dlatego ze np alpina mikaela ma własnie z pk gwint i ja tez nie narzekam bo jest bardzo dobry zawias świetnie się jeździ ? i było duzo pozytywnych opinii i wybrałem własnie pk aniżeli mts albo isc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wojtek-e30 napisał:

Jak robisz to auto na takiego pączka w maśle, same ori ASO oem części to dlaczego poszedłeś w ten chałupniczy gwint PK coś tam ?

Wybacz Witboy, że reaguję w Twoim temacie, ale to zdanie zabrzmiało niesamowicie ignorancko wobec mojej wiedzy i umiejętności. Wojtku - na naszych zawieszeniach jeździ kilkaset samochodów, wiele na końcach świata + topka Syndi również. Chałupnictwo nazwałbym w naszym przypadku raczej rzemieślnictwem. Mamy wieloletnie doświadczenie w sporcie i to w kilku dziedzinach (rowery zjazdowe, motocykle i samochody). Odłam PK powstał po to, by oddać się wspólnej pasji czyli totalnie zglebionym germańcom. Dzięki temu, że sami mamy takie auta wiemy jak taki zawias ma wyglądać i jak go zbudować, żeby spełniał oczekiwania innych pasjonatów. Dla nas nisko to nie -70 (jak np kw), a zamawiając twardy zawias klient dostanie naprawdę twardy zawias (a nie 6kg/mm w e38 :D). Ponadto każdy set (poza standardowymi komfortami) budujemy pod klienta i wybrać można sobie dosłownie wszystko. Jakby tego było mało setów do popularnych klasyków nie trzeba spawać, bo są plug and play. Każdy kupny zestaw trzeba sobie wspawać samemu!

Uważam że dobrze jest wiedzieć, że zawieszenie w Twoim aucie budował gość, którego rękę uściśniesz na zlocie, a nie jakiś chińczyk, którego nigdy nie zobaczysz. Ponadto nie jesteś kolejnym numerkiem na liście magazynu wielkości Castoramy, a pan sprzedawca nie prosi o VIN auta, żeby sprawdzić czy set pasuje do Twojego modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałbym jeszcze że zależy  jeszcze  do czego tak naprawdę auto ma służyć, jak ktoś robi np torowe auto  to  jakiś kw z wyższej  półki typu clubsport albo  nitron  ale w tym wypadku raczej  auto  jest do weekendowych wypadów  na  miasto  aby powoli toczyć się po rynku i łamać karki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie również budujemy i to w niższych cenach niż nitron/penske/ohlins i inne zagraniczne marki, których ceny są liczone na zagranicznego klienta. Oczywiście budowanie seta z niezależnymi regulacjami kompresji/powrotu i to z podziałem na szybkie/wolne w autach, które głównie się toczą , bądź swoją, a skok zawiasu często mierzony jest w milimetrach mija się z celem i jest zbędnym wydawaniem kasy, którym można się co najwyżej pochwalić na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, ryyyan napisał:

Z tylu trochę dystansu brakuje albo jest za wąsko 

tak jak pisałem wszystko co do tyłu wyjaśni się po zrobieniu customa z zachowaniem nivo na czym mi zależy...natomiast muszę gdzieś oddać auto na ok 2 tyg gdzie będzie stało na podnośniku etc aby zrobić ten custom a felgi będzie to co najmniej jeden cal szerzej także spokojnie, felgi to dziewice na ori rantach wiec dajmy im czas na opatrzenie :) 

co do części aso jeszcze tylko dodam czemu ja idę w aso: po 1 zawsze 100% pasują, po 2 często okazują się po zniżkach tańsze niż np zamiennik tez po zniżkach w ic, ale nie wszystko już jest dostępne a zawias to np meyle hd wiec nie aso ale myślę ze w równie dobrej jakości 

czasem ktoś mi może zarzucić to ze co chwila na jakiś grupach jest to bmw albo nawet tu wrzucam post za postem, a dlaczego ? bo sporo przy aucie robię sam sprawia mi to ogromną satysfakcje to raz, dwa wszelkiego rodzaju fora blogi choć nie jest ich tak dużo gdzie wrzucam treści, traktuje jako swoisty dziennik prac przy aucie zarówno tych dobrych rzeczy jak i tych złych co np pisałem przy montażu gwintu ze np zabrakło dosłownie 3-4mm i musieliśmy kombinować z felgami rożnymi abym dojechał po dystans do intercarsu 

a filmik itd super praca Envisa który robi to z pasji to soryy winetu ale ja pracę szanuje i jak mogę to wrzucam gdzie się tylko da i chce by było udostępnione, nie tyle co że to moje auto ale ze względu na dobrze zrobiona robotę którą warto pokazać 

co do samego auta jak pisałem są na pewno lepsze nawet tu na forum, biały kolor to nie koniecznie germanski prześladowca, ale zadbany alpinweiss z chromem rwie suty na żywo i na zdj tak jak czarny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MaxDamageDA napisał:

Takie również budujemy i to w niższych cenach niż nitron/penske/ohlins i inne zagraniczne marki, których ceny są liczone na zagranicznego klienta. Oczywiście budowanie seta z niezależnymi regulacjami kompresji/powrotu i to z podziałem na szybkie/wolne w autach, które głównie się toczą , bądź swoją, a skok zawiasu często mierzony jest w milimetrach mija się z celem i jest zbędnym wydawaniem kasy, którym można się co najwyżej pochwalić na forum ;)

Tak ale no aż tak nir znam  pk,  ale od pk  dostane papier  o  tym że jest to dopuszczone  do ruchu drogowego? W niektórych krajach  no jest to wymagane  po prostu... co do torowych wersji  to  że się da   to oczyeiste ale czy będize lepsze jak topowe firmy to nie wiem  ale też tego nie neguję ale zgadzam się napewno że wsadzanie  zawiasu typowo  z regulacjami  torowymi   do auta które ma się tylko toczyć i  dobrze wyglądać to tylko aby się pochwalić i nic więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, goryl napisał:

A nie lepiej było zaczekać z tymi filmami, wywiadami,artykułami aż samochód będzie skończony? 

ale to auto nigdy nie będzie skończone...jak po roku albo 2 zmieni mi się pomysł na felgi i wleci 19 3tlg ? albo dojdą sporty w elektryce itd :) sam wiesz ze to jest never ending story 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...