Skocz do zawartości

[E46] KOBRA 325Ci Cabrio


Kobra666

Rekomendowane odpowiedzi

Z przodu pas był zapięty haha co do felg odnowiłem je i na czarno pomalowałem bo jeszcze nigdy nie miałem czarnych felg, po drugie to tylko felgi pewnie po jakimś czasie mi się znudzą i kupie inny 

 

Ogólnie kupiłem srebrne delikatnie miały porysowane ranty w niektórych miejscach tak więc felgi wypiaskowałem naprawiłem ranty i oddałem do proszkowego polakierowana. Czekam teraz na opony aż przyjdą i zakładam na samochód, myśle, że efekt będzie fajny 

42ED70D2-F7FF-44D2-BEF6-BFF07823C723.jpeg

F560F6BA-C7E1-4808-BB22-8B436C7610A8.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak na przodzie mam 15mm ale mało według mnie chyba trzeba 17mm dać a z tylu 5mm i będzie troszkę wystawać z nadkola. Co do dystansów to nie będę miał problemu z doborem bo codziennie przez moje ręce przechodzi ich masa, można by powiedzieć, że jestem królem dystansów :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kobra666 napisał:

Powiem tak na przodzie mam 15mm ale mało według mnie chyba trzeba 17mm dać a z tylu 5mm i będzie troszkę wystawać z nadkola. Co do dystansów to nie będę miał problemu z doborem bo codziennie przez moje ręce przechodzi ich masa, można by powiedzieć, że jestem królem dystansów :D 

Bardzo dobra wiadomość dla ludzi Syndykatu - będziesz królem też handlu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak u tych chłopaków czyli u mnie :D mogę tez być królem handlu 

 

Dnia 16.10.2019 o 20:29, jacoo napisał:

Trzeba mocno się przypatrzec żeby zobaczyć te koło, trochę się traci w takim setupie 

Powiem ci, że na żywo z daleka widać te felgi fajnie robią robotę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
4 godziny temu, patrykm88 napisał:

D2 mimo ze kosztuje pare tysi to takie TA tesco ubrane w fajne gadżety.

 

D2, K-Sport, BC Racing tak lubiane I chwalone ostatnio na forum i wiele innych gwintów jest "made in Taiwan" produkowane w jednej fabryce i później przepakowane. Absolutnie nie uważam że te zawiasy są złe, wręcz przeciwnie. Zresztą widać to także po opiniach innych użytkowników. Sam jeździłem już na gwintach praktycznie z każdej półki cenowej w tym K-Sport, a do woła roboczego wstawiłem 2 lata temu najtańszy chiński no-name i dalej robi robotę a właściwości jezdne bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Absolutnie nikogo nie namawiam do kupowania tego czy tamtego, piszę to tylko po to żeby nie było bezsensownego hejtowania jednego gwintu jak w innym projekcie jest w zasadzie ten sam z inną naklejką i jest już ok.

Pozdo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

59 minut temu, Richie_G napisał:

 

D2, K-Sport, BC Racing tak lubiane I chwalone ostatnio na forum i wiele innych gwintów jest "made in Taiwan" produkowane w jednej fabryce i później przepakowane. Absolutnie nie uważam że te zawiasy są złe, wręcz przeciwnie. Zresztą widać to także po opiniach innych użytkowników. Sam jeździłem już na gwintach praktycznie z każdej półki cenowej w tym K-Sport, a do woła roboczego wstawiłem 2 lata temu najtańszy chiński no-name i dalej robi robotę a właściwości jezdne bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Absolutnie nikogo nie namawiam do kupowania tego czy tamtego, piszę to tylko po to żeby nie było bezsensownego hejtowania jednego gwintu jak w innym projekcie jest w zasadzie ten sam z inną naklejką i jest już ok.

Pozdo.

 

Ja nie neguje tych gwintow. Duzo osob sobie chwali mt techniksy czy ta techniksy. Skoro jezdziles na zawieszeniu z kazdej polki to co powiesz o wyższych modelach KW czy bilsteinie w tej samej konfiguracji? Chcesz porownywac np KW clubsport 2 do bc Racing. CHcąc nie chcąc wyżej wymienione zawiasy w swojej klasie jest to niższa półka. Ale podkreślam mówiąc niższa półka to nie znaczy że źle się na tym jeździ. To że gwint kosztuje 3 czy 4 tysiące i ma duzo dodatków to nie znaczy że jest to już wyższa półka bo ma milion regulacji, fajne cambery.. ja osobiscie wolę jeździć na golasie od KW który jest w porównywalnej cenie niz na ktoryms z tych gwintów (pomijam k sport, nie miałem do czynienia..). Każdy wybiera co dla niego dobre jak powiedziałeś. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, patrykm88 napisał:

 

Ja nie neguje tych gwintow. Duzo osob sobie chwali mt techniksy czy ta techniksy. Skoro jezdziles na zawieszeniu z kazdej polki to co powiesz o wyższych modelach KW czy bilsteinie w tej samej konfiguracji? Chcesz porownywac np KW clubsport 2 do bc Racing. CHcąc nie chcąc wyżej wymienione zawiasy w swojej klasie jest to niższa półka. Ale podkreślam mówiąc niższa półka to nie znaczy że źle się na tym jeździ. To że gwint kosztuje 3 czy 4 tysiące i ma duzo dodatków to nie znaczy że jest to już wyższa półka bo ma milion regulacji, fajne cambery.. ja osobiscie wolę jeździć na golasie od KW który jest w porównywalnej cenie niz na ktoryms z tych gwintów. Każdy wybiera co dla niego dobre jak powiedziałeś. Pozdro

 

Ja nie napisałem że to wyższa półka, tylko że nie ma sensu tego hejtować. Aktualnie jeżdżę na Bilstein B14, dlatego też mam porównanie między gwintem budżetowym, średnią półka a tym premium. I dopóki ktoś nie będzie ekstremalnie używał auta na torze, to wszystkie będą działać podobnie. Jedne będą bardziej komfortowe drugie twardsze jedne wykonane z lepszych materiałów drugie z gorszych Itp. Itd. I wtedy tylko wchodzi kwestia portfela i "prestiżu" ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...