Skocz do zawartości

[E92] Daily 325i Spacegrey by Pawel


pawel_nopl

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Wypych napisał:

Shadow zrobił super robote ! Inne auto

Calkiem inaczej, naprawde :D 

 

14 godzin temu, Makej napisał:

Aaaa... Nakladnki lusterek tez mega by robily w czarnym polysku, tak jak nerki, jak juz wyzej wspomnialem.

Tez podobal mi sie ten pomysl i nawet zastanawialem sie nad tym. Kolega ktory pomagal z oklejaniem tez tak mowil. Probowalismy jedno lusterko na czarno i jakos nie siadlo to tak jak w glowie. Dlatego zostaly w kolorze. Ale powiem ci ze intensywnie zaczynam myslec nad czarnym dachem.

Zaraz po foliowaniu wleciala przednia dokladka, halogeny zostaly lekko przyciemnione, doszedl prototypowy pasek na boku (ktore jednak dlugo nie pojezdzil na aucie) i kontrowersyjne napisy na oponach. Duzo osob pytalo mnie dlaczego, co to jest itp. Odpowiedz jest prosta: Chcialem w jakis sposob promowac projekt Diagonalt, bez naklejek na karoserii. W gre wchodzily albo szyby albo... opony. 

Okolo miesiac po zakupie samochodu, E92 byla w miare godna aby zrobic jej mala sesyjke. Tak to sie prezentowalo:

61223110-10161523086265315-6811311346789

60483703-10161523085245315-4866800190977

60693958-10161523085270315-4026233421377

60686349-10161523085320315-6611361678355

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Bartek.P napisał:

Auto wygląda naprawdę dobrze! Typowy bandyta. Jednak zrobiłeś kilka modów które wydaje mi się że nie do końca są w kanonach syndykatu. Ale o tym niech się wypowiedzą starzy syndykatowcy.

Oczywiscie ze odstaje od kanonow :D Ale co zrobisz. Robie auto pod siebie, a ze glowe mi zawracaja abym zalozyl galeria, wiec w koncu zalozylem.

 

8 minut temu, Wypych napisał:

Opony nie dla mnie :P

Do pełni szczęścia zamiast dokładki z przody m pak ze spliterami, co za tym idzie m pak na tył obowiązkowo :D

 

Luzik, poprostu sa dwa typu ludzi, jedni lubia drudzy nie. Jakos nie spotkalem sie z ludzmi pomiedzy, hehe.

Co do m pakietu, to nie ma i nie bedzie. Ale zgodze sie z toba co do pelnego szczescia, bo nie do konca siedzi mi jeszcze ten przod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Thepiekarz napisał:

Już tutaj kiedyś na forum było auto z czarnym dachem i temat umarł tak więc ja bym wybił sobie z głowy ten pomysł. :D

Wiele osób rozważa czarny dach jako odcięcie się od jednolitego koloru, tutaj czarny dach popsuje wizerunek auta. Z opon na pewno muszą zostać pogonione naklejki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie do konca jestem pewien czy czarny dach (chodzi o folie ktora wyglada praktycznie jak szklany dach) dobrze tu siadzie. Do szczescia w sumie mi nie potrzeba, wiec narazie pewnie zostanie w kolorze.

Temat z naklejkami widze mocno kontrowersyjny. Narazie zostaja. Tego tak latwo nie da rady sciagnac z opon. Ale jest jeszcze plan zeby zrobic je na ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Makej napisał:

Zmien lampy, dekielki i zmyj napisy z kol, a bedzie git :grin:

To moja rada ;-)    

P.S. Co tak tlumnik wisi?

Dzieki! Zobaczymy.

Jak narazie wydech jest seria. W garazu lezy juz kolektor ssacy z 330i, wiec moze i wydeszek tez cos pomodzimy i bedzie jakas szansa ze te 270-280 hp wypluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BartoszzG napisał:

z 325 można 270 km ugrać kolektorem i wydechem?

325i posiada 3.0l silnik, taki sam jak w 330i, sa one odpowiednio wystrojone aby moc odpowiadala do modelu. Akurat w 3er, model 330i ma inny kolektor ssacy (z podwojnymi DISA, nazywany czesto jako kolektor stage 3).  Bez problemu mozna zamontowac ten kolotor w 325i i z programem skaczesz z 218hp (seryjnej mocy 325i) na 254hp (seryjnej mocy 330i).

Takie same silniki sa tez np w 125i, ktory na przyklad ma juz odpowiedni kolektor, wiec tam tylko robisz program i jazda.
Idac dalej, jesli pomodzisz wydech to razem programem jestes w stanie osiagnac 280 hp. Przyrost mocy w przypadki 325i jest mega duzy.
Jak dobrze pamietam, niektore X3 wychodzily seryjnie z tym silnikiem i 272 hp. Wiec takie mody to nic szczegolnego, chociaz niestety malo znane w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Wisnia135i napisał:

@Makej no niestety mamy już takie czasy  i tak mocne auta powstają  że 200+ nie robi już wrażenia... powiem nawet tyle że 300+ to już nie takie boom jak kiedyś...

Dokladnie tak jest. Szersze opony, wieksze felgi, wieksze karoserie. Oglnie masy przybywa z roku na rok. Tak wiec wrazenia przyspieszania nie rosna proporcjonalnie do przyrostu mocy w co raz to nowszych modelach. Ale nie powiem, na daily daje rade. Jak pisalem, mialem okazje zabrac auto na klika dni jazdy po torze ktory ma ponad 3 km dlugosci. Co prawda na zwyklych oponach, bez molestowania hamulcy przed zakretami dawala calkiem rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Makej napisał:

Powiem tyle...

To gniotlo suty!!! Moje byle 328i z kolektorem od m50 plus kwasiak itp.

Ale co tu porownywac? Te auta dzieli ponad 10 lat, ogromny przestrzał konstrukcyjny, nieporównywalny komfort i grubo ponad 100 kg wagi ;) 

Kebabem na glebie i niskiej oponie lecisz 120 km/h na zwykłej drodze i myślisz ze jedziesz wyścigówka. W E92 przy 120 km/h poprostu jedziesz (nie zrozumcie mnie zle, bo to auto nie jest nudne)

Ciekawe jak by zareagowały twoje sutki w wybebeszonym kaszlaku z podkręconym gaźnikiem :P

Ale luzik, jadąc moim E30 z M42 tez wydaje mi się ze latam szybciej niz w E92, do czasu aż spojrzę na licznik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawel_nopl napisał:

Ale co tu porownywac? Te auta dzieli ponad 10 lat, ogromny przestrzał konstrukcyjny, nieporównywalny komfort i grubo ponad 100 kg wagi ;) 

Kebabem na glebie i niskiej oponie lecisz 120 km/h na zwykłej drodze i myślisz ze jedziesz wyścigówka. W E92 przy 120 km/h poprostu jedziesz (nie zrozumcie mnie zle, bo to auto nie jest nudne)

Ciekawe jak by zareagowały twoje sutki w wybebeszonym kaszlaku z podkręconym gaźnikiem :P

Ale luzik, jadąc moim E30 z M42 tez wydaje mi się ze latam szybciej niz w E92, do czasu aż spojrzę na licznik :D

Dokładnie... to tak,samo jak wsiadasz do ponad 400 konnej serii 7... wciskasz gaz i po prostu jedziesz... a tu sie okazuje że nie które Mki zoatają w tyle... po prostu te auta są dużo lepiej wygłuszone stąd w starszych wydaje się że 200 koni to potęga....a rzeczywistość jest jednak inna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pawel_nopl napisał:

Ale co tu porownywac? Te auta dzieli ponad 10 lat, ogromny przestrzał konstrukcyjny, nieporównywalny komfort i grubo ponad 100 kg wagi ;) 

Kebabem na glebie i niskiej oponie lecisz 120 km/h na zwykłej drodze i myślisz ze jedziesz wyścigówka. W E92 przy 120 km/h poprostu jedziesz (nie zrozumcie mnie zle, bo to auto nie jest nudne)

Ciekawe jak by zareagowały twoje sutki w wybebeszonym kaszlaku z podkręconym gaźnikiem :P

Ale luzik, jadąc moim E30 z M42 tez wydaje mi się ze latam szybciej niz w E92, do czasu aż spojrzę na licznik :D

Owszem, te plastiki e92 sa lepsze,sa bardziej wygluszone, lepiej sie je prowadzi,lepszy komfort, poprostu plyniesz po drodze.:rolleyes: Wiem bo mialem.

A co do sutkow nie martw sie:wink:

Aaaa.... jak ty przy 120km/h miales takie odczucia to uwazaj lepiej z tymi modami;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.09.2019 o 10:18, pawel_nopl napisał:

325i posiada 3.0l silnik, taki sam jak w 330i, sa one odpowiednio wystrojone aby moc odpowiadala do modelu. Akurat w 3er, model 330i ma inny kolektor ssacy (z podwojnymi DISA, nazywany czesto jako kolektor stage 3).  Bez problemu mozna zamontowac ten kolotor w 325i i z programem skaczesz z 218hp (seryjnej mocy 325i) na 254hp (seryjnej mocy 330i).

Takie same silniki sa tez np w 125i, ktory na przyklad ma juz odpowiedni kolektor, wiec tam tylko robisz program i jazda.
Idac dalej, jesli pomodzisz wydech to razem programem jestes w stanie osiagnac 280 hp. Przyrost mocy w przypadki 325i jest mega duzy.
Jak dobrze pamietam, niektore X3 wychodzily seryjnie z tym silnikiem i 272 hp. Wiec takie mody to nic szczegolnego, chociaz niestety malo znane w Polsce.

Jesteś pewien, że 325i ma 3 litry pojemności? Wiem, że 328i na USA miały faktycznie 3l i moc obniżoną do 230 paru koni w stosunku do 254 z europejskich 330i (chociaż niektóre źródła podają, że BMW zastosowało oznaczenie 328i aby zróżnicować modele ze względu na inne paliwo używane w USA i EU) ale europejskie 325i ma w dowodzie wbite 2.5l pojemności. 

@Wisnia135i 330i na pośrednim wtrysku miało 254 KM i szły tylko w sedan i kombi prelci, a 330i na bezpośrednim mają 272 i idą w sedan/kombi lci + coupe cabrio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BartoszzG napisał:

Jesteś pewien, że 325i ma 3 litry pojemności? Wiem, że 328i na USA miały faktycznie 3l i moc obniżoną do 230 paru koni w stosunku do 254 z europejskich 330i (chociaż niektóre źródła podają, że BMW zastosowało oznaczenie 328i aby zróżnicować modele ze względu na inne paliwo używane w USA i EU) ale europejskie 325i ma w dowodzie wbite 2.5l pojemności.

 

E92 325i wychodziły w wersji 2.5 N52B25 do 2007 i 3.0 N53B30 od 2007

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...