Skocz do zawartości

[E63] ALPINWEISS 650i LCI USA by Wilku


Wilku_kbj

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co ja teraz jeszcze cały czas latam na zimówkach i mam wszystko rozkręcene na Max miękko.  Latem w zeszłym roku tyl miałem ustawiony na max hard przód na 7 . W tym roku zmieniam szerokości kół więc nie wiem jak to będzie teraz. Ale na tamtym katalo mi się fajnie, sztywno 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W majówke skończyłem robić dwie listwy które wczesniej miały carbon w innym kierununku bo na poczatku nie zwracalem na to uwagi :p zrobilem tez ostatnio drugi zestaw do 6er przedlift który juz poszedł do chętnego :) w przyszły weekend postaram się zamontować zawias. 

20200503_231804.jpg

20200502_200759.jpg

20200415_200125.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 4.05.2020 o 00:06, Wilku_kbj napisał:

W majówke skończyłem robić dwie listwy które wczesniej miały carbon w innym kierununku bo na poczatku nie zwracalem na to uwagi :p zrobilem tez ostatnio drugi zestaw do 6er przedlift który juz poszedł do chętnego :) w przyszły weekend postaram się zamontować zawias. 

 

 

20200415_200125.jpg

Sam robiłeś carbon? Jeśli tak to czy byś wykonał w e60? Jaka cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sam robiłem carbony. Obecnie do e63 tylko robie komplety w wolnym czasie i nic wiecej nie biore bo tyle z tym roboty że brak czasu na własne auto.

Wleciał przedni zderzak m6 z kompletem PDC przedliftowym (taki komplet PDC pasuje do zderzaka M6) oraz kratka i tunele :) dodatkowo udało mi sie dorwać jedno szkło lampy poliftowej za 800zł :D (bo stare było lekko uszkodzone) no i moduł skrętu bo brakowało w jednej lampie.

Lampy przednie postanowiłem troszke przy okazji przerobić tzn. srebne boczne obudowy chromowane ze srodka poszły na czarny połysk areografem oraz kierunki przyciemnione. Wleciały też led markery do ringów.

W planie jeszcze tylny zderzak m6, wydech końcowy, komplet kół bardziej germańskich 20", dokładki i lusterka carbonowe.

Link do filmiku z obecnego stanu: 

 

20200930_202017.jpg

20201010_143320.jpg

20201010_143001.jpg

20201010_142849.jpg

20201010_143109.jpg

20201010_143309.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wleciały lusterka carbon oraz rameczki lusterek w czarny połysk, listwa progowa świecąca z aso przyszła już sprawna a ogólnie z tym miałem mega temat 3x zamówiłem używke i każda zj***na :D potem z aso i przyszła uszkodzona... no stwierdziłem że to jest jakies fatum i nie jest mi dane mieć idealną tą listwe aż 5 sztuka okazała się idealna. 

Kupiłem tylny zderzak m6 i wszystkie cary do niego. Tłumiki sportowe TurboWorks całość nierdzewka z końcówkami 2x90mm. Na dniach przymiarka zderzaka i spawanie wydechu. 

Zaczyna mnie to auto cieszyć jak niegdyś moje e46 :) chodź jeszcze wiele jest do zrobienia.

20201105_194106.jpg

20201105_194020.jpg

20201108_102934.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lapka666 napisał:

Czekam cierpliwie na koła bo te to jak z nowego opla jakiegoś wyglądają. 

Obecne koła to setup na michelin ps 4s no i planuje na nich odwiedzić turystycznie zielone piekło w przyszłym roku :) ale jak zrobie bude to wleci drugi komplet kół germańskich 20" z rantem :)

Godzinę temu, KUJON napisał:

Zakładaj karbonową dokładkę zderzaka przedniego i robimy zawody kto więcej połamie :P 

Tak:Dtez planuje ja kupić i lotke do polifta na tylną klape musze gdzies znalesc bo z przedlifta przymierzalismy nie pasuje inna całkiem jest klapa.

20200717_172057.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bartnik3er napisał:

Ciekaw jestem teraz twojej opini bo u mnie w m3 siedzi d2 i jestem mega niezadowolony  ta regulacja chyba nic nie daje bo nie zaleznie od ustawien nic sie nie zmienia.

Pozdro

u mnie znów na BC Racing jest istna przepaść między ustawieniem skrajnym HARD gdzie jest kurwa beton na maxa dla nie, a skrajnym SOFT gdzie sobie pływam emerycko po mieście :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2020 o 06:32, bartnik3er napisał:

Ciekaw jestem teraz twojej opini bo u mnie w m3 siedzi d2 i jestem mega niezadowolony  ta regulacja chyba nic nie daje bo nie zaleznie od ustawien nic sie nie zmienia.

 

U mnie jest na 10klików ustawione wszystko więc prawie po srodku regulacji no i przod fajnie pracuje wybiera w miare sztywno ale nie jest beton a tył troche zbyd elastyczny bo po wpadnieciu w jakaś nierówność jest uczucie ze aż podbija du** do gory za bardzo a powinno bardziej stłumić.

Skrece tył na zero czyli maxymalne tłumienie powrotu amortyzatora i zobacze czy jest lepiej. Ogolnie tez jest ważne jak masz gwint zamontowany bo powinno się mieć górną regulacje gwintu (na ktorej stoi sprężyna) tylko skręconą na 2mm nacisku na sprężyne. To jest takie ustawienie fabryczne. Gdy zgniatasz mocniej sprężyne tym mniej bedziesz wyczuwał rożnice na regulacji tlumienia i zmieniasz twardosc. Tą regulacją w sporcie niweluje sie różnice nacisku koła na stronach, różnice mas by w obie strony auto tak samo skręcało itd. A wysokosc auta ustawia się tylko dolną grzedą amora. 

Jak zmienie te ustawienia to dam znac jaka jest moja opinia :)

Zderzak przymierzony na dniach przyjdą wydechy to pospawam a potem zderzak idzie w kolor :) naklejke D2 z tylnej klapy i znaczek 650i mysle usunąć.

20201110_194105.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...