KUJON Napisano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 u mnie na BC Racing przy ostawieniu gwintu na SOFT jest lepszy komfort niż na seryjnym zawieszeniu E64 Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Wiesz co ja teraz jeszcze cały czas latam na zimówkach i mam wszystko rozkręcene na Max miękko. Latem w zeszłym roku tyl miałem ustawiony na max hard przód na 7 . W tym roku zmieniam szerokości kół więc nie wiem jak to będzie teraz. Ale na tamtym katalo mi się fajnie, sztywno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#brodatycham Napisano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Dnia 21.03.2020 o 20:18, qbak napisał: Piszcie na PW, znam w warszawie człowieka który robi carbony idealne. Możesz dać namiar na tego człowieka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 3 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 W majówke skończyłem robić dwie listwy które wczesniej miały carbon w innym kierununku bo na poczatku nie zwracalem na to uwagi :p zrobilem tez ostatnio drugi zestaw do 6er przedlift który juz poszedł do chętnego w przyszły weekend postaram się zamontować zawias. Thepiekarz, kumor07, KUJON i 1 inny dodali reakcje 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Bardzo dobrze z tym węglem wygląda! Gratuluję podejścia do ułożenia włókien! Pzdr, B. Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 To jest niesamowite, że się po prostu moda na carbon zrobiła i wszyscy mają. nice Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 8 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 Gwint wrzucony już na auto na 19" niżej sie nie da bo zaczyna yo wyglśdać komicznie. Wlecą lepsze koła to się zrobi spasy. Do tego nowy grill piano black wleciał bo stary był zmeczony życiem :p Lelek dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 8 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 no ta buda do spasów to z 21" potrzebuję. ta druga biała w tle też Twoja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 8 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 3 godziny temu, BartoszzG napisał: no ta buda do spasów to z 21" potrzebuję. ta druga biała w tle też Twoja? No mysle ze 20" no i opona dobrze dobrana to takie minimum do spasów. Tak e92 tez moja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 12 Września 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Wleciały ostatnio progi m6 oraz zderzak przedni juz polakierowałem, zostało zamontować. Dodatkowo zamowiłem nową listwe progową świecącą za 500zl z aso i przyszła uszkodzona... czekam na kolejną. KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 13 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Nakładki progów z e63 a m6 różnią się? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 13 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Września 2020 17 minut temu, orzel napisał: Nakładki progów z e63 a m6 różnią się? patrząc po foto przed/po wychodzi na to, że tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 13 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Tak M6 mają zadarte przetłoczenie do góry, progi przed i polift w serii tez się różnią. Rudy Hiszpan' i Wilku_kbj dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Savater Napisano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2020 W dniu 4.05.2020 o 00:06, Wilku_kbj napisał: W majówke skończyłem robić dwie listwy które wczesniej miały carbon w innym kierununku bo na poczatku nie zwracalem na to uwagi :p zrobilem tez ostatnio drugi zestaw do 6er przedlift który juz poszedł do chętnego w przyszły weekend postaram się zamontować zawias. Sam robiłeś carbon? Jeśli tak to czy byś wykonał w e60? Jaka cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2020 @Savater jak co to mam ziomka co robi w carbonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 10 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Sam robiłem carbony. Obecnie do e63 tylko robie komplety w wolnym czasie i nic wiecej nie biore bo tyle z tym roboty że brak czasu na własne auto. Wleciał przedni zderzak m6 z kompletem PDC przedliftowym (taki komplet PDC pasuje do zderzaka M6) oraz kratka i tunele dodatkowo udało mi sie dorwać jedno szkło lampy poliftowej za 800zł (bo stare było lekko uszkodzone) no i moduł skrętu bo brakowało w jednej lampie. Lampy przednie postanowiłem troszke przy okazji przerobić tzn. srebne boczne obudowy chromowane ze srodka poszły na czarny połysk areografem oraz kierunki przyciemnione. Wleciały też led markery do ringów. W planie jeszcze tylny zderzak m6, wydech końcowy, komplet kół bardziej germańskich 20", dokładki i lusterka carbonowe. Link do filmiku z obecnego stanu: Bartas, Thepiekarz, orzel i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 11 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Października 2020 Dobre zmiany ale przyciemnione kierunkowskazy wyglądają dla mnie teraz jak przedlift i postarzają tą budę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 11 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Października 2020 No te kierunki zrobilem bo sie gryzły z lampą ciemną zeby pasowało ale na żywo widać ze są tam diody i to lift Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 8 Listopada 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2020 Wleciały lusterka carbon oraz rameczki lusterek w czarny połysk, listwa progowa świecąca z aso przyszła już sprawna a ogólnie z tym miałem mega temat 3x zamówiłem używke i każda zj***na potem z aso i przyszła uszkodzona... no stwierdziłem że to jest jakies fatum i nie jest mi dane mieć idealną tą listwe aż 5 sztuka okazała się idealna. Kupiłem tylny zderzak m6 i wszystkie cary do niego. Tłumiki sportowe TurboWorks całość nierdzewka z końcówkami 2x90mm. Na dniach przymiarka zderzaka i spawanie wydechu. Zaczyna mnie to auto cieszyć jak niegdyś moje e46 chodź jeszcze wiele jest do zrobienia. Thepiekarz, lapka666, Bartek.P i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 9 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Czekam cierpliwie na koła bo te to jak z nowego opla jakiegoś wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 9 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Zakładaj karbonową dokładkę zderzaka przedniego i robimy zawody kto więcej połamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 9 Listopada 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Godzinę temu, lapka666 napisał: Czekam cierpliwie na koła bo te to jak z nowego opla jakiegoś wyglądają. Obecne koła to setup na michelin ps 4s no i planuje na nich odwiedzić turystycznie zielone piekło w przyszłym roku :) ale jak zrobie bude to wleci drugi komplet kół germańskich 20" z rantem Godzinę temu, KUJON napisał: Zakładaj karbonową dokładkę zderzaka przedniego i robimy zawody kto więcej połamie Taktez planuje ja kupić i lotke do polifta na tylną klape musze gdzies znalesc bo z przedlifta przymierzalismy nie pasuje inna całkiem jest klapa. Lelek, kumor07 i Mic Hal dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik3er Napisano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 Ciekaw jestem teraz twojej opini bo u mnie w m3 siedzi d2 i jestem mega niezadowolony ta regulacja chyba nic nie daje bo nie zaleznie od ustawien nic sie nie zmienia. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 11 godzin temu, bartnik3er napisał: Ciekaw jestem teraz twojej opini bo u mnie w m3 siedzi d2 i jestem mega niezadowolony ta regulacja chyba nic nie daje bo nie zaleznie od ustawien nic sie nie zmienia. Pozdro u mnie znów na BC Racing jest istna przepaść między ustawieniem skrajnym HARD gdzie jest kurwa beton na maxa dla nie, a skrajnym SOFT gdzie sobie pływam emerycko po mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 11 Listopada 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 W dniu 10.11.2020 o 06:32, bartnik3er napisał: Ciekaw jestem teraz twojej opini bo u mnie w m3 siedzi d2 i jestem mega niezadowolony ta regulacja chyba nic nie daje bo nie zaleznie od ustawien nic sie nie zmienia. U mnie jest na 10klików ustawione wszystko więc prawie po srodku regulacji no i przod fajnie pracuje wybiera w miare sztywno ale nie jest beton a tył troche zbyd elastyczny bo po wpadnieciu w jakaś nierówność jest uczucie ze aż podbija du** do gory za bardzo a powinno bardziej stłumić. Skrece tył na zero czyli maxymalne tłumienie powrotu amortyzatora i zobacze czy jest lepiej. Ogolnie tez jest ważne jak masz gwint zamontowany bo powinno się mieć górną regulacje gwintu (na ktorej stoi sprężyna) tylko skręconą na 2mm nacisku na sprężyne. To jest takie ustawienie fabryczne. Gdy zgniatasz mocniej sprężyne tym mniej bedziesz wyczuwał rożnice na regulacji tlumienia i zmieniasz twardosc. Tą regulacją w sporcie niweluje sie różnice nacisku koła na stronach, różnice mas by w obie strony auto tak samo skręcało itd. A wysokosc auta ustawia się tylko dolną grzedą amora. Jak zmienie te ustawienia to dam znac jaka jest moja opinia Zderzak przymierzony na dniach przyjdą wydechy to pospawam a potem zderzak idzie w kolor naklejke D2 z tylnej klapy i znaczek 650i mysle usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.