Wilku_kbj Napisano 13 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Marca 2020 Wleciały dekory z m6 carbon w srodku w planie jeszcze licznik m6, kiera m6. Zamówiony zawias d2 racing do max 60dni będzie kumor07, Thepiekarz, Bartek.P i 4 innych dodali reakcje 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 14 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 kto robil carbon i jaka metoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 14 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 10 minut temu, kamil napisał: kto robil carbon i jaka metoda Carbon ori m6 z anglika + dwie listwy sam robie ramkę drążka zmiany biegów i listwe nad schowek metodą próżniową Bartas, orzel, Thepiekarz i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Marca 2020 Jednak licznik został ori ale przerobiony na wzór m6 przez profi firme bo wole żeby był dobrze wyskalowany. W e46 mialem licznik z m3 i troche to nie pasuje jak silnik kreci tylko do 6,500obr a skala jest dużo wieksza dlatego taka decyzja. Polecam firme www.wraptunefactory.pl licznik swieci i wygląda na żywo super diody firmy osram. M3DYK, Bartek.P i goryl dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 21 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Jutro kończe składać wnetrze a dziś poszedł bezbarwny na oba dekory które dorabiam. Efekt finalny pokazał że jest to ten sam twill co fabrycznie użyty z lewej ori listwa z angola a z prawej moja robota. Bartas, Thepiekarz, lapka666 i 4 innych dodali reakcje 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel_zmc Napisano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Masz może jakiś tutorial jak to co to się z czym je? Wygląda mega profesjonalnie, a moje dekory w E46 aż się proszą o taki zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Piękna robota , tak czytałem i patrzyłem na te dwie listwy i myślę sobie ta po lewej jakaś porysowana ale jak to doczytałem to już wiedziałem o co kaman , nie lubię karbonu ale robota Profi Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 21 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 36 minut temu, majkel_zmc napisał: Masz może jakiś tutorial jak to co to się z czym je? Wygląda mega profesjonalnie, a moje dekory w E46 aż się proszą o taki zabieg Mi wystarczył wujek google i tutoriale na youtube do tego troche wiedzy i doświadczenia z roboty bo mam do czynienia m.in. z żywicą, laminowaniem i lakierowaniem. Poza tym potrzeba sprzętu lakierniczego, pomp próżniowych i innych dupereli... bez tego nie da się zrobic dobrze prawdziwego carbonu. Poczytaj, pooglądaj na yt ocb... AdRRian i majkel_zmc dodali reakcje 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Piszcie na PW, znam w warszawie człowieka który robi carbony idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 21 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Ja mam kolesia we wrocławiu jak by ktoś chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 24 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Listwy juz na aucie no i efekt finalny na żywo jest super. Dotarł do mnie juz drugi komplet listw e63 przedlift i w wolnym czasie bede robił zestaw na sprzedaż Do swojej e63 planuje jeszcze zrobic blende pod kierownice carbonową ze znaczkiem M. Tak to wyszło: goryl, Bartas, KUJON i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 24 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Bardzo fajna robota. Wnętrze wygląda bardzo dobrze, ale od razu rzucił mi się w oczy selektor skrzyni biegów. Wyróżnia się to srebro / aluminium niestety- pomyśl o tym Pzdr, B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 24 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 2 godziny temu, Bartas napisał: Bardzo fajna robota. Wnętrze wygląda bardzo dobrze, ale od razu rzucił mi się w oczy selektor skrzyni biegów. Wyróżnia się to srebro / aluminium niestety- pomyśl o tym Pzdr, B. Hmm rozumiem o co Ci chodzi ale jednak tak zostanie raczej bo chce cos zostawic z chromu a tym sie wyróżnia wersja LCI od przedlifta ktora miala srebne dodatki nie chrom. Nawet guzik schowka jest w chromie a w przedlifcie byl matowy srebny :p na zywo fajnie wnetrze się swieci z carbonem więc dojdzie tylko blenda na kiere i tylko tam jeszcze chrom zniknie czesciowo przynajmniej w tym sezonie tyle ze srodkiem planuje :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszzG Napisano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 jakościowo wygląda świetnie, jedyne co mi się rzuciło w oczy, że splot włókna raz idzie w jedną raz w drugą stronę, a najbardziej to widać przy selektorze, gdzie nie zgrywają się linie na ramce i popielniczce(?) Wisnia135i i KUJON dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 26 minut temu, BartoszzG napisał: jakościowo wygląda świetnie, jedyne co mi się rzuciło w oczy, że splot włókna raz idzie w jedną raz w drugą stronę, a najbardziej to widać przy selektorze, gdzie nie zgrywają się linie na ramce i popielniczce(?) też to zauważyłem ale będzie poprawione Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 26 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 11 godzin temu, BartoszzG napisał: jakościowo wygląda świetnie, jedyne co mi się rzuciło w oczy, że splot włókna raz idzie w jedną raz w drugą stronę, a najbardziej to widać przy selektorze, gdzie nie zgrywają się linie na ramce i popielniczce(?) Dotarł do mnie już drugi komplet listw finalnie te dwie listwy podmienie teraz juz będę na to zwracał uwagę bo faktycznie fabryczne dekory zawsze mają jeden kierunek włókna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 7 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 Blenda na kierownice gotowa, dodatkowo stwierdziłem ze wszystkie plastiki pokryte tą zjebaną gumą robie w połysk. Wrzuce filmik jak to wyglada finalnie w dziennym świetle na dniach bo jest kozak no i temat wnetrza uważam za wyczerpany po swietach biore się za zawieszenie. kumor07, Brodi97, Bartek.P i 3 innych dodali reakcje 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hazel Napisano 8 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 @Wilku_kbj jakiego lakieru bezbarwnego uzywasz? Jak wiadomo czarny połysk rysuje się od patrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 8 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 Plastiki pokryte klarem zawsze można przed sezonem ściągnąć te plastiki (są na wcisk wszystkie po za tymi na kierze) i przepolerować. 2 godziny temu, Hazel napisał: @Wilku_kbj jakiego lakieru bezbarwnego uzywasz? Jak wiadomo czarny połysk rysuje się od patrzenia Dyna 6000 HS Thepiekarz, kumor07, Bartas i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 8 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 Przed chwilą, Wilku_kbj napisał: Dyna 6000 HS mistrz - za***isty lakier na pojedyncze elementy Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 1 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2020 Nareszcie dotarł do mnie gwint D2 Racing ver. street po 2 miesiącach oczekiwania niestety do e63 nie ma w polsce zadnego zawieszenia dostępnego od ręki. Teraz czas na montaż w wolnym czasie potem geometria. Tłumienie powrotu myślę ustawić na początek w połowie potem jak już bede miał odczyt jak się na tym jezdzi ewentualnie przestawie. Bartek.P, KUJON, Lelek i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 1 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2020 Ja z d2 jestem mega zadowolony więc wydaje mi się to dobrym wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 1 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2020 40 minut temu, orzel napisał: Ja z d2 jestem mega zadowolony więc wydaje mi się to dobrym wyborem Jak masz ustawione tłumienie powrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmw_e36.pawel Napisano 2 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 9 godzin temu, Wilku_kbj napisał: Jak masz ustawione tłumienie powrotu? U mnie jest na tyle ustawiony max i cofnięte o jeden skok 99% a na przodzie 65% fajnie auto się na tym zawiasie zachowuję i mega precyzyjnie prowadzi Wilku_kbj dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku_kbj Napisano 2 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Mysle ze ustawie na początek wszystko na 65% (10 kliknięć) bo przy obecnych kołach i tak glebe tylko minimalnie większą od typowych kitowych sprężyn moge zrobić wiec niech troche komfortu pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.