Skocz do zawartości

[E34] Fudi - 520i 94'


Fudi

Rekomendowane odpowiedzi

Vehicle information

VIN: WBAHB51000GH01251

Type code: HB51

Model: 520I (EUR)

E-F-R series: E34

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M50

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: 1994-05-24

Prod.date: GH01251 HB51 303 0406 5' E34

S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S314 Door mirror, driver lock, heated
S339 Shadow-Line
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410 Window lifts, electric, front
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S464 Ski bag
S472 Armrest, front, driver/passenger
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S556 Outdoor temperature indicator
S564 Interior light package
S669 Radio BMW Business RDS
S690 Cassette holder
S731 Additional edition scope
P740 Edition ZD
S773 Fine wood trim
L801 National version Germany/Austria
S900 Electronic immobilizer

 

Mój cel to TOP SERIA 

Samochód kupiłem dwa lata temu z oryginalnym przebiegiem 153 tys. km, aktualnie około 170 tys. W nieoryginalnym lakierze przedni prawy błotnik oraz lewy tylko pod wlewem paliwa. 

Auto jak kupiłem wymagało dopieszczenia, zaniedbany lakier, pakiet startowy dla silnika, kilka rzeczy do wymiany w zawieszeniu. 

BMW w oryginalnym Shadow Line zewnętrznym i wewnętrznym.

Zdjęcie zaraz po zakupie:

11hxj4l.jpg

Wpadła również regeneracja przednich hamulców oraz nowe sprzęgło (stare jeszcze oryginał BMW) : 

2f0gme1.jpg

Jedna z pierwszych sesji zdjęciowych: 

9ia7ah.jpg

W aucie zrobiłem samodzielnie korekte lakieru oraz zabezpieczenie lakieru:

5wbkn9.jpg

33wl8co.jpg

11c6ogh.jpg

Do auta trafiły się 1tlg Styling 32 Concave w rozmiarze 18 cali i po 8 szerokości. Do tego założyłem opony Nexen 245/45 R18.

ou8tw2.jpg

Aktualnie zrobiłem tylną półkę która była wypłowiała i odchodził materiał, cały samochód został wyprany i zakonserwowane plastiki: 

16ba6o2.jpg

33l2tki.jpg

Auto aktualnie wygląda tak jak na zdjęciach na dole. Wpadły tymczasowo springi. Docelowo chce wsadzić gwint od PK, przyciemnić folią 1 wszystkie szyby, gdy wpadnie gwint dorzucić dystans do felg by wszystko miało ręce i nogi. Aktualnie jest dystans z tyłu 15 mm ale za mało. Muszę też poprawić kilka kwestii blacharskich.  29m5bud.jpg

15816kj.jpg

2lo6qs8.jpg

25jdric.jpg

Zdjęcia z Dubit/Classic youngtimer  Show 2019 w Kielcach gdzie miałem okazje poznać Patryka i jego projekt Syndykat Elite. 

11imq1z.jpg

e5msg8.jpg

Z grubszych planów jest założenie turbo do tego motoru. Auto po zakupie i serwisie prze hamowałem i wyszło 153 KM (Uzupełnie post o wykres z hamowni) wiec zdrowy motor jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtek-e30wszystko można uturbić tylko jakie koszta i sens... Żeby z 2.0 wycisnąć 300 kucy to bez 20k w kieszeni to nawet nie ma podejścia do tematu .... Więc jaki sens... Oki na  siłę można  to robić jeśli wybitnie zależy ci na  ori motorze po vin.. Ale sorki to nie e30 że 2.5 m20 można  a  nawet już trzeba zostawić ori to chyba  najsłabszy motor w tej budzie więc nic nadzwyczajnego tu nie ma  żeby nie można  bylo tego wywalić i wsadzić coś odpowiedniego :)a za tą cene 20k  to lepiej dobry swap zrobić.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...