Fudi Napisano 24 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 Vehicle information VIN: WBAHB51000GH01251 Type code: HB51 Model: 520I (EUR) E-F-R series: E34 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M50 Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC Upholstery code: 1994-05-24 Prod.date: GH01251 HB51 303 0406 5' E34 S240 Steering wheel, leather S243 Airbag for front passenger S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314 Door mirror, driver lock, heated S339 Shadow-Line S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410 Window lifts, electric, front S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S464 Ski bag S472 Armrest, front, driver/passenger S498 Headrests mechanically adjustable, rear S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S530 Air conditioning S556 Outdoor temperature indicator S564 Interior light package S669 Radio BMW Business RDS S690 Cassette holder S731 Additional edition scope P740 Edition ZD S773 Fine wood trim L801 National version Germany/Austria S900 Electronic immobilizer Mój cel to TOP SERIA Samochód kupiłem dwa lata temu z oryginalnym przebiegiem 153 tys. km, aktualnie około 170 tys. W nieoryginalnym lakierze przedni prawy błotnik oraz lewy tylko pod wlewem paliwa. Auto jak kupiłem wymagało dopieszczenia, zaniedbany lakier, pakiet startowy dla silnika, kilka rzeczy do wymiany w zawieszeniu. BMW w oryginalnym Shadow Line zewnętrznym i wewnętrznym. Zdjęcie zaraz po zakupie: Wpadła również regeneracja przednich hamulców oraz nowe sprzęgło (stare jeszcze oryginał BMW) : Jedna z pierwszych sesji zdjęciowych: W aucie zrobiłem samodzielnie korekte lakieru oraz zabezpieczenie lakieru: Do auta trafiły się 1tlg Styling 32 Concave w rozmiarze 18 cali i po 8 szerokości. Do tego założyłem opony Nexen 245/45 R18. Aktualnie zrobiłem tylną półkę która była wypłowiała i odchodził materiał, cały samochód został wyprany i zakonserwowane plastiki: Auto aktualnie wygląda tak jak na zdjęciach na dole. Wpadły tymczasowo springi. Docelowo chce wsadzić gwint od PK, przyciemnić folią 1 wszystkie szyby, gdy wpadnie gwint dorzucić dystans do felg by wszystko miało ręce i nogi. Aktualnie jest dystans z tyłu 15 mm ale za mało. Muszę też poprawić kilka kwestii blacharskich. Zdjęcia z Dubit/Classic youngtimer Show 2019 w Kielcach gdzie miałem okazje poznać Patryka i jego projekt Syndykat Elite. Z grubszych planów jest założenie turbo do tego motoru. Auto po zakupie i serwisie prze hamowałem i wyszło 153 KM (Uzupełnie post o wykres z hamowni) wiec zdrowy motor jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Roz..bał mnie ten tekst na początku "Mój Cel To Top Seria" A potem czytam o gwincie i turbo i nie no całkiem spoko ta top seria będzie Cytat Cytat Cytat Wisnia135i, AdRRian i Fudi dodali reakcje 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin' Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Ładna, nie lepiej najpierw swapa zrobić zamiast pchać sie w turbo do najgorszego dostepnego silnika? Mozesz tam przecież p&p v8 wstawić patrykm88 i Fudi dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fudi Napisano 25 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 W E34 jest problem z wyjącym przodem, dlatego w planach jest gwint A sleeper z turbo byłby fajny @Marcin' To plany odległe, gdy dojdzie do realizacji rozwarze za i przeciw, dzięki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Ładne auto szkoda go męczyć jakimś turbo. Zostaw go lepiej w tej serii co jest ewentualnie jakieś M60 a pod turbo to se E36 kup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Serio? Chcesz pchać turbo do 2 litrów? Za pieniądze które wsadzisz w turbo które i tak pewnie nie będzie jechać to zrobisz swapa na v8 i jeszcze zostanie... A tak to auto fajne z tym że jak @Thepiekarz wspomnial albo top seria albo no właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Czemu, ten silniczek też można ładnie uturbić że takie V8 lekko wciągnie ale wg. mnie bez sensu do takiego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 @wojtek-e30wszystko można uturbić tylko jakie koszta i sens... Żeby z 2.0 wycisnąć 300 kucy to bez 20k w kieszeni to nawet nie ma podejścia do tematu .... Więc jaki sens... Oki na siłę można to robić jeśli wybitnie zależy ci na ori motorze po vin.. Ale sorki to nie e30 że 2.5 m20 można a nawet już trzeba zostawić ori to chyba najsłabszy motor w tej budzie więc nic nadzwyczajnego tu nie ma żeby nie można bylo tego wywalić i wsadzić coś odpowiedniego a za tą cene 20k to lepiej dobry swap zrobić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 25 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Dlatego ja bym tego nie robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 25 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2019 brak zdjęć, ten serwer już nie jest darmowy zalecam zamieszczać zdjęcia poprzez nasze forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.