Skocz do zawartości

[E30] Cabrio by jacoo


jacoo

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, MAREK GERMAN napisał:

Pięknie wygląda na bbs ale ten air ehhhh , tylko tutaj to nie pasuje , lubię spasy na gwincie i tj właśnie sztuka 

 

Pozdro 

Zawsze musi być jakaś kontrowersja, bez niej byłoby nudno :-P

Choć nie powiem, myślę nad gwintem, ale najpierw muszę wiedzieć że wjadę w przyszłość na nim do domu 

Na razie ważniejsze są też dla mnie te detale które mam do poprawy, gwint to jednak duży wydatek i wolę ta kwote przeznaczyć na więcej mniejszych pierdółek które są do zrobienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gleba za sroga na tym air. Wszystko pięknie ładnie, fura na najwyższym poziomie i jeden detal a w sumie wysokość obniżenia psuje efekt. Jak zobaczyłem furę to mi się raceism przypomniał. A szkoda. Mimo wszystko kibicuje i liczę na chłodny osąd i spasowanie jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lapka666 napisał:

Gleba za sroga na tym air. Wszystko pięknie ładnie, fura na najwyższym poziomie i jeden detal a w sumie wysokość obniżenia psuje efekt. Jak zobaczyłem furę to mi się raceism przypomniał. A szkoda. Mimo wszystko kibicuje i liczę na chłodny osąd i spasowanie jak należy. 

Na zdjęciu akurat jest poziom na którym można się poruszać, powoli bo powoli ale można, więc biorąc pod uwagę gwint który będzie mega twardy, to pewnie pasowałbym go podobnie. 

Wiem że na będę musiała sobie tak czy siak ogarnąć tył i wchodzą dwie opcje bo trzeciej jakie jest toczenie rotora żeby koło schowało się 1-2mm głębiej raczej nie wchodzi w grę

1 opcja - tuleje acentryczne poliuretanowe i zyskam 1-2° negatywu i koło się ciutenke schowa i opona nie będzie kolidować z nadkolem. Są jeszcze fasolki ale ta opcja też do mnie nie przemawia bo to jednak rzeźba w belce 

2 opcja - minimalnie bardziej zroluje nadkole i też się wszystko pomieści 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartoszzG napisał:

ja czekam z utęsknieniem na ładną pogodę i pierwsze mycie, wczoraj byłem na garażu aku podpiąć do prądu, bo niestety znowu się nie zapowiada na przejażdżkę.

Plus tej pogody jest taki że już na pewno cała sól zostanie zmyta z dróg i można śmiało wyjeżdżać klasykiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, ryyyan napisał:

Jest kozak, nie ma co. Szkoda tylko, że na powietrzu.

 

16 minut temu, qbak napisał:

Ale dobrze że bez betonów xd

Ciekawe czy jakbym przejechał obok wasn a takim poziomie obniżenia jak na zdjęciu to czy też byście stwierdzili ze powietrze 

Jeśli chodzi o tył to właśnie na takim obniżeniu jak jee na zdjęciu nic nie obciera i można jeździć 

Jeśli chodzi o przód to skręcać też idzie ale bałbym się dobicia przy zakręcie żeby mogła wypchnac nadkola 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, BartoszzG napisał:

jak dla mnie do momentu aż koła nie są pochowane w błotnikach powietrze ujdzie :)

Też nie lubię jak się koła chowają w nadkola i u mnie np nie ma na to szans, tył za szeroki a przód przy maks obniżeniu kończy się militetr przed nadkolem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeeeest szerooooko :grin:

Niestety teraz zderzak psuje cały efekt bo jest lekko krzywy

Na chwilę obecną cabrio pojechało do lakiernika na małe poprawki, a potem zostaje mycie, wosk i cabrio na sezon gotowe. Pozostaje się teraz nacieszyc autem, a po sezonie dalsze prace ku doskonałości i perfekcji 

5ffc035831801f00med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

GF za nami, dzieki za zbite piony i wypite kielichy i pogaduchy

Parę fotek od kogoś kto potrafi zrobić fajne zdjęcia

2f2b6c7f6ba85f92med.jpg

2c750973238725f1med.jpg

725b11341f6d3ac4med.jpg

7a97e771ff0e6129med.jpg

 

Ale żeby nie było tak kolorowo, niestety na powrocie rozerwało oponę z tyłu na autostradzie. Szczęście w nieszczęściu że powoli jechaliśmy i było pusto na drodze 

cc370efb480ac245med.jpg

Na szczęście poza uszkodzona opona, brakiem wentyla, zgubionym wiankiem, sruba centralna - brak innych uszkodzeń, rant i bęben o dziwo nietknięte. 

 

Pozdro! 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, BartoszzG napisał:

mówiłem na GF, za duże naciągi :D

Ale to tył walnął, gdzie naciąg był ale nie żaden wielki, jak np z przodu. Poza tym tu wydaje mi się że wina nie była naciągu a właśnie wentyla który wystrzelił (?) i powietrze zeszło no i opona nie wytrzymała.

Nie ma co, wianek i sruba centralna zamówione, teraz czas na opony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś dokładnie to samo - wulkanizator źle dokręcił wentyl, nie miałem TPMSów (bo tylko na weekend jechałem), schodziło powoli i na A4 przy 150 opona była rozgrzana i poszła w tym miejscu co Twoja - rant prężył na oponę która miała mniej ciśnienia.

Na szczęście niski profil, więc się jak na run flat jechało :D Grunt, że auto całe, bo byłoby szkoda! 

IMG_6131.jpeg.d1da6eb4851e459d80871d803b904498.jpeg  IMG_6133.jpeg.a3e663368ffaa98faddde2b7c3b718a4.jpeg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...