Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Ale Work od dawna ma taką technologie, zresztą nie tylko Work, a dużo innych japońskich firm produkujących felgi.

Nie można chyba ich winić, że jednego kompletu do Polszy nie sprzedali nie zespawanego ;) wkurw na pomyłkę w rantach rozumiem, ale tutaj nie ma błędu ze strony producenta, a raczej niedopatrzenie kupującego.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, asmo napisał:

Ale Work od dawna ma taką technologie, zresztą nie tylko Work, a dużo innych japońskich firm produkujących felgi.

Nie można chyba ich winić, że jednego kompletu do Polszy nie sprzedali nie zespawanego ;) wkurw na pomyłkę w rantach rozumiem, ale tutaj nie ma błędu ze strony producenta, a raczej niedopatrzenie kupującego.

Pozdro!

Kilka postów wcześniej wkleiłem screen ze sklepu WORK, gdzie jest opisana technologia budowy ich kół 3tlg, informacje o możliwości wymiany podzespołów itp, wg mnie felgi w takim stanie jakie dostałem nie powinny być sprzedawane jako 3tlg. Nigdzie producent nie podaje że ich "3tlg" posiada ranty zaspawane z bębnami. Jakbym to wiedział wcześniej to bym się 3 razy zastanowił przed zakupem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeżeli robią sobie to w  takiej a nie innej technologii  to powinni  o tym poinformować aby klient wiedział że, w razie czego jak chce zmienić ranty to będą kombinacje a nie tylko odkręcić śrubki i spowrotem kręcić.. nie  każdy ma jak i zdolności manualne aby to samemu robić więc też  trzeba  dać to do odpowiedniej firmy, gdzie też są twrminy itd.. więc nie jest to w porządku ze strony worka  że, nie podają tego do informacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, feconi napisał:

Tylko, że ich rozcięcie było pewno mniej skomplikowane niż robienie z 2tlg -> 3tlg. Bardziej rozłączenie bym to nazwał niż cięcie. 

Niemniej wprowadzają trochę w błąd nie informując o tym, że w razie wymiany rantów to trzeba rozciąć spaw.

8-9mm spawu to moim zdaniem nie jest już tylko "rozłączanie" na aucie bym tego w życiu nie zrobił, tokarka w K-Garage Wheels SPA poradziła sobie z tym elegancko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPY foto od K-Garage Wheels Spa. Felgi już skręcone, opony założone, wyważone gotowe do jazdy. Ale po tych 7 miesiącach perypetii dajemy im jeszcze dzień może dwa żeby nabrały mocy urzędowej, między czasie dmuchając na zimne sprawdzimy, czy gdzieś przypadkiem nie puszczają ciśnienia na wentylach, naciągu czy na łączeniu rantów z bębnami. Jeśli przejdą pozytywnie testy to zakładamy na 650i.

po skręceniu w K Garage.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, themike napisał:

Ależ to kozacko wygląda! Z ciekawości, jakie wyszły szerokości? Jakie oponki? Trzymam kciuki, żeby na ostatniej prostej już nie było niespodzianek :D

Przód 10" ET 10 rant 4,5" plus będzie minimalny dystans bo bęben opiera się 3mm na amorze, opona 235/35/20 , tył 11" ET 10 rant 5", opona 265/30/20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozak!! Ja mam 4'' z tyłu i gniecie, a co dopiero 4.5'' i 5'' 8) Co do bębna od wewnętrznej strony - nie wiem, jaki masz naciąg, ale u mnie jest podobna sytuacja z tyłu (trze o budę - 2mm ratuje) i z racji, że w LM jest dosyć gruby wewnętrzny rant, po prostu go zeszlifujemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu mam koła na samochodzie. Oczywiście nie obyło się bez przygód, przy ściąganiu tymczasowych 19-stek ukręciła się jedna szpilka w kole. Na szczęście ekipa z K-Garage Wheels Spa znów uratowała sytuację przy pomocy dużego młotka ;) Na razie założone bez żadnych regulacji, tył jest poezja dokładnie tak jak chciałem, przód ma jeszcze miejsce na 5mm dystansu i tak pewnie będzie w ciągu najbliższych dni 

20201005_175153.jpg

20201005_171943.jpg

1.jpg

20201005_175255.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, --=CZARNY=-- napisał:

Doszła wisienka na torcie ktorej tu brakował i teraz jest idealnie, piękna sztuka ,z pewnością skręca karki na mieście.

 

wiesz że dziś jak wyjechałem "na miasto" to mimo że samochód chyba już znany na moich rewirach to ludzie oglądali się wszędzie, zaczepiali na parkingu - panie jaki silnik, ile koni, a te felgi to ile cali ? :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że nie mogłem tego pokazać już w maju, bo gdyby pierwsze ranty przyszły OK to cały sezon bym przejeździł na takich a nawet miejscami lepszych spasach, no nic do grudnia będę śmigać wokół komina, a jak pogoda pozwoli to mam nadzieje że styczeń też. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Piorun napisał:

Będzie niżej ?

na zloty tak, na co dzień nie będzie, bo jeżdżę tym samochodem dużo po mieście, na zloty oczywiście że będzie niżej, gleba która jest na zdjęciach powyżej to mój daily setup i tutaj nie mam nic do ukrycia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...