Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myśleliście, że po przysłaniu odpowiednich rantów problem z kołami skończył się to powiem Wam że grubo się myliliście,  ja też. Po 1,5 roku od zakupu,  rozkręceniu kół okazało się że WORK sprzedał mi koła 2tlg podając że to są 3tlg.  Ranty są zaspawane z bębnami ale to nie przeszkodziło im sprzedać mi ranty które oferują jako wymienne. Bardzo jestem ciekaw w jaki profesjonalny sposób WORK zaleca wymianę rantów które mi sprzedali. Napisałem maila, czekam na odpowiedź.

22.jpg

23.jpg

24.jpg25.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ryyyan napisał:

Taka już mają technologie. Spaw rant-bęben robi za uszczelnienie. Pojebane Ale prawdziwe. Później brzeszcxot w ręce, tniesz i spawasz nowy rant jak chcesz coś innego. Japoniaaa...tego nie ogarniesz..

Tak jak kolega wyżej napisał, taka maja technologie i inne modele WORK wykonywane są tak samo, ze spaw robi za uszczelnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem oficjalną odpowiedź z WORK (screen w komentarzu) z wyjaśnieniami ze mam jednak koła 3tlg, tylko muszę sobie je rozciąć brzeszczotem i wysłali mi film jak to zrobić :shock: Nie wierzę w to co się dzieje! Tak wielka firma zaleca klientowi ciąć felgi za 15k  brzeszczotem na samochodzie :shock: Oglądnijcie filmik z YouTube jaki WORK mi wysłał w odpowiedzi, ja po prostu kisnę !

120160896_764562914381502_7302217370847537012_o.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest to nietypowe rozwiązanie ale finalnie widać, że idzie to ogarnąć i nie taki diabeł straszny dla speca (foty na fb). Jedynie naraża klienta na dodatkowy koszt rozczłonowania felgi. Jednak jak wiśnia mówi do tego projektu idealny zakup... taki nie po myśli hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dedi napisał:

Cóż, rozumiem, że za skorzystanie z usług profesjonalisty Work zwraca $$$?

Plus jest taki, że teraz koła, które idą na przód są tak połączone, że nie ma ch*** we wsi żeby się przez przypadek rozszczelniły :D 

Ale tylne koła nie idą na przód,  a jedynie ranty z tylnych felg idą teraz do przodu,  felgi mają różne bębny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...