Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Caytec napisał:

Jest jeszcze coś regulacji na gwincie, czy zjechane do samego dołu?

Dokładka ile cm od śmierci ?:-P

na tym gwincie na 20" możesz położyć auto całkiem na ziemi jak na air ride, tam jest jeszcze z 8 cm regulacji w dół bez kitu, jak przyjdą ranty to ściągnę koło i zrobię foto ile tam jeszcze regulacji zostało. Dokładka jest teraz może z 10cm od ziemi ale wystarczy że tylne koła staną  na jakimś załamaniu terenu 3-4 cm wyżej jak przednie to dokładka praktycznie dotyka asfaltu, no nie jest kolorowo, do tego gwint skręciłem teraz na max twardość i komfort to już tylko wspomnienia...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, KUJON napisał:

na tym gwincie na 20" możesz położyć auto całkiem na ziemi jak na air ride, tam jest jeszcze z 8 cm regulacji w dół bez kitu, jak przyjdą ranty to ściągnę koło i zrobię foto ile tam jeszcze regulacji zostało. Dokładka jest teraz może z 10cm od ziemi ale wystarczy że tylne koła staną  na jakimś załamaniu terenu 3-4 cm wyżej jak przednie to dokładka praktycznie dotyka asfaltu, no nie jest kolorowo, do tego gwint skręciłem teraz na max twardość i komfort to już tylko wspomnienia...  

rest in peace my friend. z drugiej strony przynajmniej masz jakieś opcje - zawsze jak już wytrzepie Ci cały kręgosłup to możesz podnieść nieco i skręcić na bardziej wygodnie, u mnie jest lipa z czymkolwiek :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a tak na serio, to ponieważ miałem dużo czasu na kwarantannie to stwierdziłem że wymienię uszczelniacze zaworowe, gdyż czasem jak silnik dobrze się rozgrzał przy ostrym ruszaniu lubił puścić bąka z wydechu. Powyżej widzimy zdjęcia zrobione miesiąc temu kiedy to zawiozłem 650i do Kliniki BMW w Tomaszowie Mazowieckim. Zostały tam wymienione słynne w tych silnikach uszczelniacze zaworowe, metodą bez ściągania głowic. O 9 rano odstawiłem BMW, a wieczorem silnik był już odpalony. Pełen profesjonalizm i świetne podejście do klienta, patrząc jakie BMW się tam serwisują to można stwierdzić że mamy do czynienia z profesjonalistami od BMW. Teraz jakiekolwiek dymienie z wydechu nie występuje. Przy okazji wyszło że rozrząd był chyba o niecałe 3 stopnie przestawiony i od razu ustawili go jak w fabryce. Wcześniej motor był suchy i nie miał żadnych wycieków ale wiadome przy takiej robocie wszystkie uszczelki nowe oryginał. Po miesiącu jazdy nic nie wycieka, więc operacja udała się, pacjent żyje a ja mogłem sie zabrać za detailing komory co już widzieliście. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena bardzo dobra bo chciałem zrobić na początku gdzie indziej, w równie renomowanych w PL firmach to w jednej usłyszałem okolice 5,5k a w drugiej 7k. Wiem że to są pewne firmy i jeszcze bym zapłacił tyle ale przesądziły terminy na początek czerwca, czyli przed GF który się nie odbywa ;) dlatego w klinice udało mi się zadzwonić w poniedziałek i wskoczyć na jakieś okienko w środę przed Majówką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...