Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zostają te same, teraz nie mam wielkich naciągów dlatego można je zostawić,  ponieważ przód i tył będzie poszerzony identycznie po pół cala, więc opony naciągną się równomiernie więc nie muszę od nowa kombinować z doborem szerokości. Naciąg obecnie mam identyczny przód i tył i dalej będzie identyczny ale trochę większy :-D,  nie wydaje mi się żeby jakiś przesadzony, czy hardcorowy bo będzie 235 na 10" i 265 na 11" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dedi napisał:

Me gusta, podobają mi się te szerokości :D 

edit:

@KUJON jak załatwiłeś problem przycierania? zawiecha ustawiona na max twardo? dzięki za odpowiedź, pozdro

Kilka stron temu jest rekacja z przerabiania nadkoli plastikowych dzięki czemu zyskałem około 2cm miejsca.  Teraz jest gwint ustawiony na SOFT max komfort i nic nie ociera.  Testowane dość agresywnie. Zobaczymy co będzie jak jeszcze obniżę ale wg mnie będzie na styk i nic nie będzie ocierać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, patryczken16 napisał:

Nowa era,teraz sie nie robi fotek fantow,Kodzun uskutecznia filmowanie efektow :drive:

Co do carbonu - chyba zawsze na plus,ale za duzo tez nie fajnie - JA BYM zrobil klimatronik i centralna kratke nawiewu klasycznie,bez węgla.

Myślę że jest idealnie i na styk, za dużo to wg mnie jak ktoś już dokłada karbon na kierownicę, wtedy faktycznie to wnętrze 6 robi się już przekombinowane na siłę. A teraz dekory w fabrycznym drenie zostały zastąpione karbonem nic więcej nic mniej. Dokładnie tak jak to było w limitowanych wersjach M6.

 

Dziś było sporo kręcenia gwintem i jego regulacjami, pasowanie kół do granic możliwości tej budy oraz liczne jazdy próbne celem sprawdzenia, czy da się na tym jechać :P Udało się uzyskać myślę bardzo przyjemny, a nawet widowiskowy efekt i póki co tak zostaje. Obczaicie sami w Chotowej ale jest nisko i szeeeeroko :) Panie miej w opiece moją dokładkę ;)

8.jpg

3.jpg

1.jpg

5.jpg

7.jpg

2.jpg

4.jpg

6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Caytec napisał:

Rozumiem że założone są dystanse, które dały taki efekt szerokości? żeby uzyskać taki efekt bez dystansu, jakiej szerokości musiały by być felgi ?

Tak z racji, że nie przyszły przed GF właściwe ranty to są dystanse, wg moich przymiarek, obliczeń i testów, na tym gwincie, na tej glebie, przy tylnych błotnikach zrolowanych od wewnątrz i przerobionych nadkolach plastikowych z tyłu do tej budy wejdzie przy odpowiednich oponach maksymalnie:

PRZÓD - 10,5 ET 0

TYŁ - 12" ET -2 

I takie osadzenia uzyskane na dystansach są na fotkach powyżej. Po założeniu nowych rantów zbliżone parametry uda się uzyskać eliminując w znacznym stopniu dystanse. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosiarz umysłów jakich mało :o Wcześniej wiadomo było kozak, ale teraz na tym spasie to jest MISTRZOSTWO świata :wub:  Potwierdza sie to samo co u Dawida w m3... Dopiero tutaj na tych fotach widać jak dobry spas robi różnicę z kołami i całym autem! 

Jak dla mnie to już wyszło petarda! A jak zmienisz jeszcze ranty na szersze, to już wgl zrobisz mega rozpier**l... 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Wypych napisał:

Będzie bordowy dach? :D

Długo nad tym myślałem ale jednak będzie już przesyt do tego bordowego wnętrza,  a teraz z zewnątrz jest spojna koncepcja,  Shadow, czarne dodatki, lusterka itp, czarny karbon, czarne dekielki kół. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przecież będzie lepiej!!:mrgreen: ..bo jak dystanse ustąpią miejsca szerszym rantom to koła szersze i przy tych samych oponach goły  rant będzie jeszcze bardziej świecił :mrgreen: teraz to już ultra skaner będziesz musiał mieć w oczach żeby ocalić dokładkę :) ..forum masochistów piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, goryl napisał:

A przecież będzie lepiej!!:mrgreen: ..bo jak dystanse ustąpią miejsca szerszym rantom to koła szersze i przy tych samych oponach goły  rant będzie jeszcze bardziej świecił :mrgreen: teraz to już ultra skaner będziesz musiał mieć w oczach żeby ocalić dokładkę :) ..forum masochistów piwo

Jak zawsze serce wygrało z rozsądkiem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj były fotki jeszcze na gorąco, zaraz po regulacji i testach, na brudnym samochodzie w trakcie deszczu, dlatego dzisiaj umyłem zrobiłem krótkie ujęcie video, niestety zapomniałem naładować gimbal i długo nie ponagrywałem. Oczywiście wjechane w rynne żeby dodać dramaturgi 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...