Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Stara sfatygowana naklejka z VINem przez którą były ogromne problemy z przeglądem została zastąpiona nową, z tym że w BMW można zamówić jedynie europejską wersję naklejki. W sumie to pozbywam sie sukcesywnie wszystkich elementów z wersji USA to i nalepka będzie teraz pasować, poza kolorem na niej ;) 

Tabliczka VIN stara.jpg

 

Tabliczka VIN.jpg

Kolejne nowe graty zamówione w ASO, czekamy aż przyjdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wrzucałem chyba jeszcze rozkodowanego VINu z wyposażeniem które posiada moje 650i, myślę że warto bo jest ono bardzo bogate i ma wiele ciekawych smaczków i przydatnych funkcji. Ciekawsze zaznaczyłem na czerwono

 

Wyposażenie
CX61688 EB53 M475 LECH 6' E64 LCI Cabrio 650i USA L A 2008/01
Dane pojazdu
Art. Wartość
Numer podwozia WBAEB53548CX61688
Kod typu EB53
Typ 650I (USA)
Typoszereg E E64 (MUE)
Seria 6
Rodzaj konstrukcji CABRIO
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik N62/TU
Pojemność skokowa 4.80
Moc 270
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Tapicerka LEDER PEARL/LEDER PRECISION/CHATEAU (LECH)
Data prod. 2008-01-16
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów
S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy
S2SFA LM RAEDER STERNSPEICHE 249 / MB BMW LA wheel, start spoke 249
S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów
S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny
S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego
S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S436A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S464A SKISACK Worek na narty
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S4M5A INDIVIDUAL INSTRUMENTENTAFEL LEDER Ind. tabl. przyrz., obciąg. skórą
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN
S653A HIGH DEFINITION RADIO High Definition Radio
S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW
S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD
S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S8S4A DECODIERUNG VARIABLE LICHTVERTEILUN Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA
Wyposażenie seryjne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
Wyposażenie seryjne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania
S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach
S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA
S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski
S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz
S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód po GF wrócił na ogarnięcie do końca spraw mechanicznych, których nie zdążyłem zrobić przed GF Chotowa 2019 oraz ogarnięcie pewnych niedociągnięć w wyniku składania auta na szybkiego u lakiernika byle zdążyć na GF. 

Zaczynamy.

Największą bolączką po pomalowaniu auta był niedziałający dach, tzn czasem mu się coś odwidziało i zadziałał ale ogólnie to był niesprawny. Nie chodziła też jak należy po poskładaniu szyba boczna przednia , nie wysuwała się płynnie i nie dało się jej zaadoptować i przyuczyć. Wymieniony został podnośnik szyby ale nic to nie pomogło, szukaliśmy błędu może po stronie poskręcania jej mocowania ale to nie to, szyba chodziła schodkowo nie potrafiła się nauczyć jej krańcowych momentów i to skutkowało blokadą składania i otwierania dachu, który przed malowaniem działał idealnie, a szyba również. W końcu namierzono problem, była to zalana kostka z wiązką która jest na łączeniu drzwi i karoseria. 5 pinów całkiem uwalonych.

13.jpg

18.jpg

17.jpg

16.jpg

Nie mam pojęcia jak ale woda się tam dostała między czasie i narobiła dziadostwa. Została wymieniona część instalacji w tym miejscu i szyba uzdrowiała od razu, a co za tym idzie dach również. Działa wszystko jak należy do tego zaczeło działać przesuwanie szybkie fotela pasażera, które okazło się też przez tą wiązkę nie chodziło oraz podświetlanie progu.

Podpieliśmy też 3 stop na tylnej klapie bo po malowaniu nie działał. 

32.jpg

12.jpg

Następne bolączki to świecąca sie jedna poduszka nie szło jej skasować błąd ciągle wracał, przed malowaniem było wszystko ok , poduszki sprawdzone też ok. W końcu Auto Moto Serwis gdzie naprawiam swoje auta namierzył, że czujnik uderzeniowy na belce przedniej został tak zamontowany że jeden kabel się przerwał i to było zródło problemu. 

9.jpg

8.jpg

Nie działały mi w ogóle spryskiwacze szyby i reflektorów, a jak wlewałem płyn to leciał on od razu na podłogę w garażu, okazało się że zbiornik płynu spryskiwaczy nie podpięty po malowaniu. Podpięto jak nalezy i wszystko działa. Został też wykasowany błąd czujników powietrza w kołach, ponieważ wersje USA mają to obowiązkowe dlatego trzeba było zrobić pewne obejście i już komputer się o to nie upomina i na zegarach w końcu nic się nie świeci i nie wkurza. Na zdjęciu widać przebieg w milach ale przy kodowaniu tak było to tymczasowo ustawione.

7.jpg

Lakiernik źle policzył ilość spinek do progów i tego też nie zdążyli zamontować przed GF,  dokupiłem wszystkie nowe i są uzupełnione.

1.jpg

Kwestia osłony dolnej bo jak wiecie tą z M6 rozwaliłem nową po tygodniu i nie da się kompletnie z nią jeździć przy mojej glebie, ktora nie jest hardcorowa ale mimo wszystko z tą osłoną, która znajdowała się 5cm od asfaltu nie było szans na jazdę. Kupiłem nową seryjną zobaczcie jaka jest różnica w grubości seria vs M6.

30.jpg

29.jpg

Jednak okazuje się że musze jeszcze dokupić sporo plastików żeby zamontować tą osłonę bo ja przed malowaniem kompletowałem cały przód pod M6 a teraz niestety trzeba dokupić 50% z serii żeby osłona  była zamontowana solidnie.

4.jpg2.jpg

Kolejna sprawa to nikt mi nie powiedział że pancerz jednej z linek maski jest już sfatygowany i dobrze było by go wymienić, no i oczywiście po 2 tygodniach jedna linka od maski przestałą się otwierać. 

11.jpg

24.jpg

Wpadła nowa linka 

35.jpg

Zabrałem się również za wymianę lub kompletowanie brakujących, czy zniszczonych plastików w kabinie, których wczesniej nie zdążyłem lub nie wiedziałem że się poniszczą czy zginą ;)

23.jpg

Zagineły zaślepki maskujące przykręcanie boczków przednich, wpadły nowe.

27.jpg

Brakowało też zaślepki awaryjnego zamykania dachu, kupiłem nową nie wiem tylko czemu BMW ma w ofercie jedynie czarne zobacze w innych cabrio może wszystkie tak mają.

20.jpg

21.jpg

34.jpg

Osłona lewarka skrzyni biegów była zmordowana przez meksykańskie sygnety, kupiłem nową.

26.jpg31.jpg

 

22.jpg

Przyszły z Niemiec po 2 tygodniach oczekiwania nowe naklejki, w tym ta z VINem, wszystko już pod wersję Europa bo tylko takie da się zamówić, zresztą pozbywam się wszystkich akcentów USA i już mi został tylko licznik i dokupienie drugiego panela klimy EU bo pierwszy niestety dostałem niesprawny.

19.jpg

Gwint poszedł tymczasowo o 1 cm w górę i regulacja ustawiona na SOFT, komfort jest świetny w porównaniu do ustawień HARD i przejeżdżam teraz przez progi zwalniające, a wybieram się na dniach w długą trasę.  Ogólnie to wyszło składanie samochodu po malowaniu na szybkiego byle zdążyć na GF, gdybym miał wtedy te 2 tygodnie czasu więcej pewnie byłoby to zrobione od razu ale już wyprowadziliśmy i chce teraz trochę pojeździć i nacieszyć się tym kabrioletem. 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lapka666 wklejałem ją już w tym temacie kilka razy, koło to 3SDM brałem je pod uwagę ale jednak nie chciałem kopiować, auto na powietrzu, tylne blotniki poszerzone prawie 5cm na stronę do tego poszerzania wychodzą aż na zderzak nie wygląda to dobrze, reszta jak u mnie przód M6 a tył polift. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KUJON napisał:

teraz proszę każdy dziesiątkę różańca zmówić za nową dokładkę żeby do końca tego sezonu przeżyła ;)  

https://jasnagora.pl/pl/dla-pielgrzymow/intencje-mszalne/

Msza już się zamawia:lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...