Skocz do zawartości
KUJON

[E64] KUJONA 650i cabrio LCI prawdziwy MEKSYK

Jaka tablica rejestracyjna  

87 użytkowników zagłosowało

Ankieta jest zamknięta na nowe głosy
  1. 1. Jaka tablica rejestracyjna

    • KT 0650F
      67
    • KT 0666F
      20


Polecane posty

A tymczasem u lakiernika na metalowe elementy karoserii, które były zdzierane do gołej blachy został nałożony podkład epoksydowy celem zabezpieczenia przed rudą koleżanką ;)  Maska i drzwi w tym samochodzie są aluminiowe, błotniki przednie, klapa bagażnika i schowek dachu są z "plastikokarbonu" wszystko żeby zredukować masę, która i tak jest dość spora.

2.jpg

3.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

4.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu kół i ich poszukiwań zgadnie z moimi kryteriami min 20", wyłącznie felgi z rantem (dużym) i skręcane 2TLG lub 3TLG. Rant łamany, a jeśli rotor będzie jakiś bardzo ciekawy to rozważę prosty rant. Customy itp. lepienie odpada mam dla kogo żyć. 

Znalazłem jedne Futury 20" 5x120 na bardzo wąskich rantach 2 albo 2,5" bez znaczenia bo i tak wszystkie 4 ranty musiałbym zmieniać, cena jaką usłyszałem to 20k + 4 nowe ranty i opony wyszły by 30k jak widać DOPALACZE w tym kraju są ogólnodostępne skoro ludzie takie herezje wymyślają (życzę powodzenia w sprzedaży).

Druga opcja to były WORKi Rezaxy używane za 16k z oponami ale nawet w tej cenie sprzedający nie mógł sieęzdecydować. Szkoda mi było czasu na dalsze negocjacje.

Poza tym nie ma nic ciekawego jakieś słabe wizualnie rotory mnie nie interesują, rozstawy 5x112, czy 5x130 ta rzeźba też odpada. Sytuacja stanęła na tym że zacząłem szukać nowych kół bo jak mam płacić 15k za kilkunastoletnie używki z niewiadomą historią to ja podziękuje ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, orzel napisał:

Szukaj na ebay-kleinanzeigen.de

Tam często jest sporo fajnych kół w dobrych rozmiarach. 

Szukałem ale tam przeważnie wszystko kończy się na 19, były Hartge itp ale 19 cali do E64 jest niestety za małe. Były Schmidty CC line te co ty masz i ja miałem 19 na E46 ale chce po prostu coś innego niż już miałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może hartge 20'' od sandała? Jechać do niego i osobiście sprawdzić, może będzie ok :) 

Cena 18 000zł.

59919511_2334274809957307_91364269007579

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, dober napisał:

Może hartge 20'' od sandała? Jechać do niego i osobiście sprawdzić, może będzie ok :) 

Cena 18 000zł.

59919511_2334274809957307_91364269007579

 Tak jak napisałem wcześniej,  mam dla kogo żyć.  Żadne customy nie ważne czy to od Sandała, Klapka czy innego Trzewika. Nie będę jeździć na felgach w których rotor został wycięty z innej felgi 1 częściowej. 

Inna sprawa że za 18000 to już można w nowych felgach 3TLG przebierać do wyboru do koloru. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie - z tego co tak czytam to forum - to z sandałem nikt już muchy nie będzie chciał nawet ubić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Maciek napisał:

lm-r?

 

513025-1-2015-m4-bmw-base-air-lift-perfo

Lm-r są bardzo fajne ale chyba nie wychodzą na naprawdę szerokich rantach.  W 20 calach to musi być rant 4 - 4,5 cala żeby to wyglądało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisałeś że nie będziesz jeździł na niczym co było kiedyś 1tlg, a rotor lm-r + rant i bęben  21 cali to już co innego?

wiadomo że kwota będzie słuszna, ale unikatowość również :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś sie chyba źle zrozumieliśmy, jak miałby być LM-R to tylko 2 częściowy w oryginale a takie na rantach na poziomie 4 cz 4,5 cala nie wychodziły, do tego cena nowych LM-R to 28000 więc póki co nie grozi mi ;)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w Polszy buduje się jeden komplet 3tlg BBS RT88 w 20 calach i 5x120 w słusznych szerokościach, może pójść tą drogą?

z tego co wiem koleś kupił same rotory i dopasował do tego ori ranty i bębny -  wyszło 3tlg zamiast ori rantobębna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Bartu napisał:

Przecież masz kupione felgi, po co nabijać posty

Kupione felgi i samochód pomalowany ale tj temat o jego renowacji od początku do końca ze szczegółami, a nie dla tych co lubią oglądać zdjęcia gotowych projektów ;)  Więc poczekaj jeszcze trochę odcinków skoro interesuje cię tylko cel, a nie droga do niego ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W weekend majowy zabrałem się osobiście za renowację lamp xenonowych oraz przednich kierunkowskazów ledowych. Przypomnę Wam w jakim one były tragicznym stanie.

Matowe, porysowane i jakby tego było mało zalane białą farbą.

67.jpg

48.jpg

53.jpg

49.jpg54.jpg

55.jpg

61.jpg

 Z kierunkowskazami przednimi była analogiczna sytuacja, matowe, porysowane i zatryskane białą farbą.

2.jpg

31.jpg

32.jpg

38.jpg

W ruch poszły papiery wodne od 240 do 2000 i na koniec pasty polerskie, cutting i na koniec finishowa pasta KOCH, całe lampy wyczyściłem z zewnątrz. Myślę, że wyszło mi całkiem nieźle zobaczcie efekty oraz porównania przed/po.

1.jpg

3.jpg

5.jpg

11.jpg

6.jpg

19.jpg

26.jpg

przed po kierunki.jpg

przed po lampy tyły .jpg

przed po.jpg

przed po2.jpg

Dziękuję za oglądniecie tego odcinka i zapraszam na kolejne pełne atrakcji i zwrotów akcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat jest w dużym stopniu zj.bany , bo Pan Bartu zabłysnął , że  felgi kupione .... a było fajnie bo każdy miał jakiś  pomysł co do propozycji felg ...oczywiście dalej się to baaaardzo  fajnie czyta ( i oczywiście można było podejrzewać znając Kujona ,że może tak być, i oczywiście podejrzewać ,że samochód jest już zrobiony :-D )ale już troszkę temat ma inny wydźwięk  ...Panie Bartu , nie warto być bardziej papieskim niż papież  :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety sytuacja na dzień dzisiejszy jest taka, że samochód wyjechał w końcu z komory i trzeba go poskładać a to wymaga bardzo dużo czasu i pracy, potem jeszcze koła, zabawa ze spasami, pierwsza jazda bo jeszcze tym autem można powiedzieć nie jeździłem więc jest dość hardcorowo jeśli mówimy o zdążeniu z wszystkim na Chotową, walczę ale co chwilę jakieś schody, kierownica się właśnie szyje ale żeby nie było tak pięknie to są problemy, bo jeśli ktoś próbował kiedyś obszywać podgrzewaną kierownicę to wie o co chodzi, a gdzie przegląd, rejestracja, chciałem jeszcze powłokę położyć, wyprać dywany itp a do godziny zero zostały praktycznie 2 tygodnie tylko.... Chyba trzeba będzie zacząć rezygnować z niektórych planów i przełożyć je na po GF ale zobaczymy jak poskładam to się chyba opije na GF, jak nie poskładam to chyba też :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...