Skocz do zawartości
KUJON

[E64] KUJONA 650i cabrio LCI prawdziwy MEKSYK

Jaka tablica rejestracyjna  

87 użytkowników zagłosowało

Ankieta jest zamknięta na nowe głosy
  1. 1. Jaka tablica rejestracyjna

    • KT 0650F
      67
    • KT 0666F
      20


Polecane posty

Metamorfoza obłędna, nie ma co tu pisać bo wszystko już zostało napisane :D jedno pytanie tylko, bo może gdzieś nie doczytałem - czemu nie zamówiłeś szerszych felg z tyłu tylko pasujesz dystansem? Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, MOMI napisał:

Metamorfoza obłędna, nie ma co tu pisać bo wszystko już zostało napisane :D jedno pytanie tylko, bo może gdzieś nie doczytałem - czemu nie zamówiłeś szerszych felg z tyłu tylko pasujesz dystansem? Pozdro

Ponieważ temat pasowania kół po Syndykatowemu w E63/E64 tj totalna egzotyka, nie bardzo miałem nawet co przymierzyć na próbę a wiadomo na 20" dochodzi inny profil opony, jakiś naciąg itp i bałem się przestrzelić żeby nie było za szeroko ponieważ wiedziałem, że koła przyjdą z Japonii jak auto będzie już całe pomalowane i jeśli byłoby za szeroko to miałbym kuku dlatego na ten sezon wybrałem bezpieczną opcję czyli przyzwoite szerokości + mały dystans w razie potrzeby, na następny sezon będziemy coś kombinować ewentualnie. Ale w 6 jest koszmarna sprawa przez konstrukcje nadkola z tylu które wchodzi do wewnątrz około 3-4cm i to niszczy wszystkie spasy. Ciężko to ominąć bez wywalenia całkiem nadkoli a tj drut i tego nie zrobię. Błotniki mam zrolowane i gdyby nie te nadkola to bym tam mógł dać cal więcej rantu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@lapka666 wiesz co ja to przeżucam z tel przez Messengera obcina jakośc i potem jak wrzucam fotki na forum a nie przez hosting zewn to też obcina. Pewnie na GF Chotowa będzie sporo zdjęc od profi fotografów to powrzucam Wam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O kurczę nie zaglądałam tu jakiś czas nie sądziłem że w tak krótkim czasie auto tak się zmieni, Mega!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście , że wożę dziecko do przedszkola itp  ten samochód będzie moim daily od kwietnia do końca października , ogólnie na razie na mieście szóstka  powoduje skręcenia karków gdzie sie nie pojawi, raz że nowe auto, dwa że zglebione i  wygląda jak resorak, trzy jeżdżę bez blach to potęguje zainteresowanie . Znalazłem jeszcze jedną fotkę przed glebowaniem i widać na niej coś co mnie denerwuje, to te dolne przetłoczenia pod progami z daleka zaburza to linię samochodu. Jest pomalowane jak w oryginale czyli na biało ale nie wiem czy z czasem nie pomaluje tych elementów które wystają pod progami na czarno. 

mcvfjo.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, feconi napisał:

Pierwszy gnuj z policjom zaliczony za rejestrację ? ;-)

Na razie luz, codziennie widzę że jeżdżą z rejestracją założoną na radiowozie ale jak zobaczę że wożą sie bez to dostaną ode mnie pstryczka w nos ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, KUJON napisał:

Na razie luz, codziennie widzę że jeżdżą z rejestracją założoną na radiowozie ale jak zobaczę że wożą sie bez to dostaną ode mnie pstryczka w nos ;) 

Wszystko.

Tak trzeba żyć.

Swoją drogą te przepisy są głupie, skoro motocykl nie musi mieć z przodu a porusza się tak samo po drogach to dlaczego na siłę w aucie też musi być na przodzie obowiązkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, KUJON napisał:

Ja mam wersje USA a tam z przodu tablica jest nieobowiązkowa ;) 

I takie coś wystarczy przy kontroli w Twoim przypadku? Pewno jak będzie jakiś szeryf to albo montaz na miejscu albo dowód poleci. Niby jest wzmianka o miejscu konstrukcyjnie wyznaczonym (u Ciebie go nie ma) ale jak będą chcieli to i tak dowód pewno zabiorą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też jeżdżę bez blach z przodu, raz miałem przez To kontrole i nie wspominam pozytywnie.

Ale i tak dalej tak jeżdżę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie nacieszyłem się długo europejskim panelem klimatyzacji (celcjusze zamiast faranhajta) , który założyłem w sobotę, dziś nabiłem klimatyzację i klima nie działa na tym EU, mimo że został zakodowany do auta itp, wszystkie przyciski są aktywne ale klimatyzacja mimo że się świeci śnieżka na zielono nie działa, wrócił z powrotem panel USA w farenhajtach i klima żyje.  Będę musiał sie z tym tematem pobawić na spokojnie w czerwcu.

ris11c.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak chce cały licznik zmienić na Europę,  miało to nastąpić właśnie po zmianie panela klimy na Europę.  Szukam na spokojnie jak znajdzie się ładna Europa z benzyny to kupię.  Widziałem też ma jednej grupie licznik z M6 i myślę nad nim. L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Felgi plasti dipem zrobione, i  pasta  tempo poszła w ruch xd wielkie mi co xd   a tak poważnie fajnie to wyszło :) to tera  byle  do wakacji  icw radiu  leci kawałek "Welcome to St. Tropez" haah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...