Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Przód jest ogromnie długi przez co przy jakichkolwiek załamaniach terenu wystarczy kilkucentymetrowa krzywizna i dziób z dokładką karbonową dosłownie nurkuje, jeździłem niższymi BMW ale tutaj jazda jest nieporównywalnie trudniejsza. Tam gdzie totalnie zglebione E36 przejeżdża lajtowo ja już mam mokre plecy :P Co do szerokości to też każdy kto liznał temat 6 wie jakie tam są błotniki tylne, samo zrolowanie nic nie daje, co już dawno zrobiłem przy malowaniu trzeba przerabiać plastikowe nadkola i to właśnie robię tej zimy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, KUJON napisał:

Przód jest ogromnie długi przez co przy jakichkolwiek załamaniach terenu wystarczy kilkucentymetrowa krzywizna i dziób z dokładką karbonową dosłownie nurkuje, jeździłem niższymi BMW ale tutaj jazda jest nieporównywalnie trudniejsza. Tam gdzie totalnie zglebione E36 przejeżdża lajtowo ja już mam mokre plecy :P Co do szerokości to też każdy kto liznał temat 6 wie jakie tam są błotniki tylne, samo zrolowanie nic nie daje, co już dawno zrobiłem przy malowaniu trzeba przerabiać plastikowe nadkola i to właśnie robię tej zimy ;) 

Będzie jakaś relacja z przerobienia nadkoli?, jak to wychodzi jeśli chodzi o ich naruszalność i późniejsze spasowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rant tylnego błotnika w serii 6 ma aż 3cm, tak samo rant plastikowego nadkola. Ja zrolowałem błotniki na około 1cm ale nadkola leżały wtedy w magazynie lakiernika, nikt o tym nie pomyślał i dopiero przy składaniu auta po lakierowaniu zorientowaliśmy się że rolowanie błotnika nic nie daje bez przeróbki nadkoli. Niestety były już dosłownie 3 dni do Chotowej a jeszcze wiele innych spraw do ogarnięcia dlatego nie zdążyliśmy tego zrobić i zaplanowałem sobie przeróbkę plastikowych nadkoli na tą zimę. Pokaże Wam na wiosnę jak to wygląda po przeróbce, dzięki której zyskujemy dodatkowe 2cm miejsca na koło, czego własnie brakuje w tym samochodzie. W sezonie 2020 będzie zdecydowanie szerzej niż do tej pory :) 

10.jpg

7aaa.jpgNADKOLE-LEWY-TYL-BMW-E63-E64-645Ci-Typ-samochodu-Samochody-osobowe.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, KUJON napisał:

Rant tylnego błotnika w serii 6 ma aż 3cm, tak samo rant plastikowego nadkola. Ja zrolowałem błotniki na około 1cm ale nadkola leżały wtedy w magazynie lakiernika, nikt o tym nie pomyślał i dopiero przy składaniu auta po lakierowaniu zorientowaliśmy się że rolowanie błotnika nic nie daje bez przeróbki nadkoli. Niestety były już dosłownie 3 dni do Chotowej a jeszcze wiele innych spraw do ogarnięcia dlatego nie zdążyliśmy tego zrobić i zaplanowałem sobie przeróbkę plastikowych nadkoli na tą zimę. Pokaże Wam na wiosnę jak to wygląda po przeróbce, dzięki której zyskujemy dodatkowe 2cm miejsca na koło, czego własnie brakuje w tym samochodzie. W sezonie 2020 będzie zdecydowanie szerzej niż do tej pory :) 

 

 

 

Najważniejsze że się da to zrobić w miarę bez awaryjnie i zmieścić szersze koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, qbak napisał:

Rozumiem że przeróbka to nie tak prosto diaxem z tych 3cm ściąć na 1cm ? ;)

 

To jak będzie na wiosne jak te 2cm zyskasz, inne ranty czy felga inna ?

będzie miejsce w nadkolach to będziemy liczyć, mierzyć i pasować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Caytec napisał:

A myślałeś coś o ustawieniu kątów i jakiegoś negatywu, jest wgl jakiś patent na to żeby na przedniej osi jakieś cambery zastosować?

nie ma możliwości z przodu przy BC Racing z przodu zmontować cambery, konstrukcja zawieszenia nie pozwala ale tez kompletnie nie widzę takiej potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Caytec napisał:

A myślałeś coś o ustawieniu kątów i jakiegoś negatywu, jest wgl jakiś patent na to żeby na przedniej osi jakieś cambery zastosować?

Z ciekawości  po co to robić  skoro  kujon  pisał  że z przodem  nie ma  żadnych problemów....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pewien plan w głowie, więc jak ktoś jest chętny to 11 tyś za felgi bez opon WORK 9,5x20 ET 17 i 10,5x20 ET 17 kupione nowe w maju. Wysyłam w oryginalnych pudełkach WORK z wszelką dokumentacją jaką dostałem przy zakupie, na koła jest jeszcze gwarancja. 

36.jpg

8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...