Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, lapka666 napisał:

Ja już się łudziłem, że tak zapierdzielałeś, że to porozbijane jakieś wielkie owady gdzieś w tropikach :lol:

Prędkości były połowa autostrada 160-170km/h połowa zwykła trasa 80-90km/h i mimo że nigdy mnie nie interesowało spalanie to za pierwszym razem sprawdziłem tankujac dwa razy auto pod korek i wyszło 11 L na setkę wg mnie strasznie mało,  to 330 cabrio spalilo by mi nie mniej,  a tutaj jednak 8 cylindrów i KM sporo więcej,  chyba skrzynia 6b  robi swoje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, KUJON napisał:

Prędkości były połowa autostrada 160-170km/h połowa zwykła trasa 80-90km/h i mimo że nigdy mnie nie interesowało spalanie to za pierwszym razem sprawdziłem tankujac dwa razy auto pod korek i wyszło 11 L na setkę wg mnie strasznie mało,  to 330 cabrio spalilo by mi nie mniej,  a tutaj jednak 8 cylindrów i KM sporo więcej,  chyba skrzynia 6b  robi swoje. 

11l to bardzo mało. Z tą 330 cabrio masz racje u mnie jadąc na Chotowę ok 500 km autostrada(140-150 z)  i 300 km bocznymi(90-140) komputer pokazał 11,8 l . Oczywiście wszystko na otwartym dachu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Bartek.P napisał:

11l to bardzo mało. Z tą 330 cabrio masz racje u mnie jadąc na Chotowę ok 500 km autostrada(140-150 z)  i 300 km bocznymi(90-140) komputer pokazał 11,8 l . Oczywiście wszystko na otwartym dachu :mrgreen:

a jaka skrzynia przypomnij mi manual czy automat i ilu biegowy ? Jak miałem 330 cabrio z automatem 5b to na autostradzie spalanie nie było za kolorowe jak sie przekroczyło to 140km/h tutaj jednak obroty są nieco niższe w 650i i nie sadzi tak często redukcji przy wyprzedzaniu, w moim 750i też podejrzewam spalanie byłoby ze 2l wyższe na setkę mimo skrzyni 6b to jednak chyba masa i te 50KM potrzebuje więcej benzyny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, KUJON napisał:

a jaka skrzynia przypomnij mi manual czy automat i ilu biegowy ? Jak miałem 330 cabrio z automatem 5b to na autostradzie spalanie nie było za kolorowe jak sie przekroczyło to 140km/h tutaj jednak obroty są nieco niższe w 650i i nie sadzi tak często redukcji przy wyprzedzaniu, w moim 750i też podejrzewam spalanie byłoby ze 2l wyższe na setkę mimo skrzyni 6b to jednak chyba masa i te 50KM potrzebuje więcej benzyny 

Manual 5 biegowy. Na długich trasach brakuje mi 6 biegu ale dźwięk z wydechu rekompensuje wyższe spalanie :) 750i na pewno jest cięższe od 650i ale spalanie w autach to na tym forum chyba najmniejszy problem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostanę kolekcjonerem karbonowych dokładek z M6 :P dziś przyszła nowa.  Jutro zakładam, mam nadzieje że w końcu uda się założyć dolną osłonę pod silnikiem,  jest to trochę skomplikowane ponieważ mam zderzak nadkola, wloty powietrza od M6 i seryjna osłona nie pasuje do konca z tymi podzespołami, natomiast osłona dolna z M6 którą miałem poprzednio wytrzymała tydzień z haczykiem i nie nadaję się kompletnie do germana ponieważ wisi 5cm od asfaltu przy mojej wcale nie przesadzonej gleebie. 

fu45si.jpg

2lbyj38.jpg

2lcput2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa dokładka karbonowa już na samochodzie, wpadła też nowa osłona silnika od 650i, która zastąpiła rozwaloną osłonę z M6 kompletnie nie nadającą się do jazdy na glebie i nie pasującą pod mocowania wózka silnika 650i. Doszły też trójkąty boczne do osłony z 650i. Wyszła z tego taka trochę hybryda połowa plastików i spodu, nadkola zderzak , wloty zderzaka są z M6, a druga połowa osłona, trójkąty itp są z 650i nawet to jakoś się nie najgorzej spasowało. Nie będzie teraz widać kostki brukowej przez kratkę w zderzaku i osłona z 650i jest cieńsza 5cm od tej z M6 więc raczej nie urwę i nie połamię jej już tak łatwo.17a.jpg

18a.jpg

6.jpg

4.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatniej rozwalonej dokładce przód poszedł 1,6 w górę względem tego co było w Chotowej ale dalej trzeba uważać na ten karbon, dziś była właśnie pierwsza przycierka nim ale takie dosłownie liźnięcie nie ma śladów. Najgorsze są załamania jak jest jakiś podjazd/wjazd bo 650i ma prawie 5m i dziób strasznie nurkuje w takich momentach, progami i podwoziem nie tre już nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, ma duży przedni zwis i długi nos. Wiadomo, że auto nie będzie kebabem na glebie szurajacym miską. Swoją drogą wyglądało by to mało poważnie i łatwo by można było zrobić kupe dając zbyt dużą glebę. Nie ujmuje jej te parę mm w górze. Chciałbym kiedyś na żywo zobaczyć ten projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zacznę od fury bo jest sztos. Przeczytałem cały temat i czekam na kolejne odcinki.

 

Teraz napiszę że na zdjęciach i GF widać że kolega ZygZag ma czas jeździć po zlotach ale odnieść się do wałka na częściach już nie bardzo. Stara gwardia pamięta że jak ktoś coś odwalił to szedł na wakacje i osoba polecająca delikwenta tak samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...